Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/29/13 in all areas
-
http://thedailygrind.robdamanii.com/wp-content/uploads/2012/04/StarTrekFacePalm.gif5 points
-
bai nene, io n-am citit crezand ca e topic de probleme tehnice...ma si gandeam ce pula mea de problema complicata e. Cand colo, un topic perfect valabil.3 points
-
Te simti ca acasa ? Raspunde sincer : esti cel mai prost din familie ? Da sau nu ? LE : Stai cam mult sa te gândești. .. înseamnă ca nu ești sigur de răspuns. .. concurenta mare la voi acolo campionilor3 points
-
Incearca totusi sa montezi bateria invers. Cu plusul la minus si minusul la plus. Astfel resetezi DDE-ul sau cum ii spui. Asa se facea mai demult si la telecomezile televizoarelor. Acum nu stiu daca o sa mearga, dar merita sa incerci. Fara nicio suparare, dar e pacat sa nu-ti mearga masina. Mai suntem si noi rautaciosi.2 points
-
Aia de X3 e solida, nu stiu de ce-ti face probleme. Totusi, am o curiozitate, ai putut sa fugi tare cu bateria ? O tineai pe umar sau intre picioare?2 points
-
2 points
-
DacĂŁ mergea la școalĂŁ nu avea timp de ciordit ca sa facĂŁ lovelele sa ĂŽși ia bemve stricat2 points
-
2 points
-
Salut Ionut, O nedumerire am si eu...ne poti spune te rog frumos de la ce distribuitori premium achizitionezi tu CHRA-ul pentru turbinele Mitsubishi? Sau n-am inteles bine si tu de fapt cumperi piesele direct de la BMW...pentru ca asta inseamna "originale" nu?2 points
-
Da-ne, te rugam, 3 exemple de useri de pe acest forum care au cumparat butoni cu BMW sau de alte tipuri de la tine si s-ar putea sa revenim asupra deciziei de a-ti inchide topicul. Multumesc. :sorcerer:2 points
-
Da si mai conteaza si zodia am auzit. Spre exemplu, posesorii de bmw nascuti in zodia varsatorului si care au ascendent in berbec, sunt predispusi la probleme cu pompa de injectie. Dar exista totusi niste descantece scurte pentru asa ceva, uneori ajuta.2 points
-
ala e nr de motocicleta , iar pe E46 daca pui nr ca la vnc vei avea si tu un iepuras , chiar arata rau si nu e nimic deosebit . E o fita inutila , frizeaza penibilul in mare fel .2 points
-
Eu am un distribuitor de la care iau convertorul pe tipul asta de cutie cu 190 de euro ( rmfd in Olanda cu garantie 6 luni , piesa la schimb). Fiind coleg de forum nu as pune nimic peste si de aia am zis sa imi dea pm2 points
-
2 points
-
Din păcate la acest model de gm cand cedează convertorul mai se ard si discuri din primele drumuri. Da se pot strica multe la acest tip de cutie dar convertorul e primul ce cade si nu se poate repara temeinic cutia fara refacerea lui. Dacă ai fii in ro te as ajuta dar pe acolo e greu si scump. Cutia asta pe 3.0 d rar ajunge la 300000 de km. In România o poți repara complet ai corect cu 1000 de euro. O poți repara si mai ieftin dar pentru asta da mi un pm Oricum dacă totuși ajungi la concluzia ca este ea si vrei sa o repari da mi un mesaj pe pm si te ajut2 points
-
Ca sa nu mai dati bani pe tester iata cum resetari singuri intervalul de schim ulei cand faceti schimbul. Automat functioneaza si pentru intervalul de schimb al lichidului de frana: 1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga 2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset 3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE" 4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el 5- noul interval de service a aparut 6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA" 7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done Urmati cu atentie pasii astia ca sa faceti o treaba buna. Vreau sa verific daca merge si la alte modele asa ca astept raspunsuri aici... Plus ca vreau sa vad daca se poate pune si pt o alta distanta decat pt 25000 km, ca eu de ex schimb uleiul la 15000 km si as vrea sa il dau la 15000, nu la 25000 cum se da din default el...1 point
-
Samsaria, sa te duci sa platesti taxa daca vrei sa mai ai vreun topic pe aici.1 point
-
1 point
-
E super ok dpmdv daca folosesti piese OEM pentru reconditionare Ne poti spune aici niste preturi pentru: a) inlocuit tot CHRA-ul inlocuit doar piesele necesare reconditionarii (probabil include calibrare pe stand special nu?) Chiar sunt curios daca tu recomanzi inlocuirea miezului complet sau doar a pieselor afectate/defecte si care ar fi diferenta de pret intre cele doua operatiuni? Merci frumos pentru raspunsuri (de pana acum si viitoare)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Search? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136290-apa-in-masina-la-pedale/page__hl__ploua+masina http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129179-problema/page__p__1913889__hl__apa+masina__fromsearch__1#entry1913889 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/131466-uau-ploua-in-masina/page__p__1958847__hl__ploua+masina__fromsearch__1#entry1958847 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118834-ploua-in-pestera/page__p__1743985__hl__ploua+masina__fromsearch__1#entry1743985 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/132205-intra-apa-in-masina/page__p__1994343__hl__apa+masina__fromsearch__1#entry19943431 point
-
1 point
-
Multumesc mult pentru raspuns. Eu merg cam de 1 an cu ea fluierand si ma gandeam ca de acum, la ce noroc am o sa ma lase intre 2 orase pe la 1 noaptea ca sa fie perfect Am ajuns la 200k cu masina si am mai auzit ca de pe la kilometrajul asta incepi sa ai multe probleme si batai de cap cu ea. M-am gandit si la turbina sh, dar acolo e dificil sa iti dai seama cat de uzata e si dupa cativa km sa cada si asta. Cel mai mult mi-e groaza de cautat service, luat liber de la munca si tot tambalaul asta.1 point
-
1 point
-
nu iti da la politie placuta pt moto. trebuie sa ai "pile". si dupa aceea tot o sa apelezi la pila respectiva de fiecare data cand te opreste politia. edit: part number : 51118195303 pt sedan, 51118245103 pt coupe, dar asta nu e gen bandou1 point
-
ok daca e asa mare suparare si chiar vad ca nu lasati oamenii care vor sa cumpere butonii BMW sa o faca asta e.DICTATURA PLACUTA1 point
-
mai e timp pana la nunta, sper sa gasesc ceva frumos pa` stoc. lol, invatati carte daca nu vreti sa ajungeti sa vindeti butoni cu bemve`1 point
-
nu, nu esti obligat, dar te-ar fi ajutat ok daca asta e alegerea ta, atunci macar nu o numi "dictatura". Ai avut de ales. iti multumim pentru interesul aratat fata de forum.1 point
-
@carcase Ajuta-ma sa te ajut. Intelege ca ar fi nenumarate topicuri cu tot felul de produse spre vanzare, legate sau nu de BMW, daca nu s-ar tria din ele. Nu e nimic personal si nicio dictatura. Nu atata timp cat macar unul dintre noi e total dezinteresat de fenomenul vanzari-cumparari prin intermediul forumului. Incercam doar sa pastram topicurile care prezinta un real interes. De aia ti-am cerut detalii.1 point
-
o singure chestie eu nu v-am luat la misto...1 point
-
@carcase userul din braila a venit in bucuresti special pentru butoni sau nu? Ai retinut acest aspect sau nu a mentionat acest lucru? PS. A luat modelul cu BMW? Te intreb acest lucru in incercarea de a stabili daca ar fi cerere pe forum pentru produsul comercializat de tine sau nu.1 point
-
braila, asadar. http://www.detrick.army.mil/safety/images/nearMissHotline.png1 point
-
da, am inteles ca asta e singura solutie. mersi Raresh. Carcase, mai repede, ca nici baiatul asta nu poate sa te tina asa, o mie de ani, daca nu colaborezi. mersi si tie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Chra este plug & play fiind echilibrat din fabrica iar cat despre garantie prefer sa dau 1000 ron pe piesa fara garantie decat sa dau in romania la unu care reconditioneaza 1600 ron pentru o garantie pentru care trebuie sa te milogesti in plus iti mai cere sa montezi si turbina nustiu unde si te mai pune sa mai schimbi si o gramada de piese pe langa fara rost ! Ps : ca sa schimbi miezul trebuie data turbina jos si desfacute 6 suruburi ! In primul rand la e90 filtrul epurator nu se schimba ! (Decat preventiv sau daca s a fisurat membrana din el) In afara de garnituri ,ulei si filtru de ulei care trebuie obligatoriu schimbate restu e vrajala mecanicului respectiv cu care sincer sa iti spun am avut o experienta neplacuta !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu pe ce te bazezi cand spui asta dar nu ai dreptate eu am 40k aproape cu turbina facuta in 2010 cand nu existau chra-uri cum sunt acum ! Eu iti recomand sa iti cumperi un chra de pe ebay de la firma melett e 200 lire in anglia si te duci sa ti l montezi la cineva asa iesi cel mai ieftin !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Decat sa va muiti mai bine va intalniti si beti o bere..aici ar trebui sa fie o comunitate de prieteni, nu un site de refulari grotesti, indiferent de slabiciunile fiecaruia..parerea mea1 point
-
racex, la urmatorul post scris cu Caps Lock, primesti suspend. sau cel putin o muie de la mine.1 point
-
Arata bine masina!! Cum de ai volan normal, interior sport si pachet m? E destul de ciudata configuratia dar per total arata foarte bine..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00