Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/30/13 in all areas
-
Eu nu va ÎnÞeleg câteodatã, preferaÞi sã cumpãraÞi ceva ce altul ia din germania la un preÞ de nimic, dintr-un parc de turci, care la rândul lor au luat maºina la preÞ de nimic, pentru ca În final sã facã toÞi profit de pe seama cumpãrãtorului final. PreÞul de nimic nu spune altceva decât cã maºina În sine e un rebut, iar voi sunteÞi conºtienÞi cã are km fãrã numãr. Eu, daca ar fi sã nu-mi fi luat maºinã din germania, imi cãutam În Þarã, la proprietar, inmatriculata, oricum cu adusul ieºi mai scump. Am mai zis-o o datã pe forum, nu aveÞi idee cum aratã parcurile În germania, oribil, ca niºte cimitire de maºini. ªi de acolo le aduc romanasii, pentru ca sã le vândã În Þarã cu 180.000 km. Fiecare face ce vrea cu banii, dar din mâna mea niciodatã n-o sã vadã un samsar un leu, pt cã ºtiu cum le cumpãrã, daca ar exista e46 cu 500eur, ºi pe alea le-ar aduce ca "impecabile".3 points
-
Ce sa-i numeasca, e un analfabetoid sinistru. Hai ca e46 compact mai arata a om, dar e36 compact trebuie sa stea la zoo, dupa niste gratii foarte inalte. Lu' pornache i-ar fi placut masina, avea loc sa scoata capul pe gaura aia. Chiar asa, ia da-i un pm cu noul pret, poate va intelegeti, ca nu pareti foarte diferiti. :sorcerer:2 points
-
nu mai are ca i-a dat pe tatuaje...... syca : ba c0ae nu te stie niciunu din cei amintiti de tine mai devreme......te-n plm de lake flausat nici dupa porecla si nici dupa poze.... FERNANDO TU ESTI TATAE ???????? sa moara gibilanu ca ai fost la export ? ce asortat esti ba ....... pantofi din aia pe ploaie... albastrii cu trening negru + jaca si caciula de spalator de parbrize ...2 points
-
. Postez si aici, in caz ca sint oameni care vor mai multa informatie - am pus datele astea pe subforumul pentru seria 7, dar am fost avizat ca trebuie pus aici... 2013 BMW 740Li Imperial Blue Metallic Saddle and Black Nappa Leather Automatic Transmission Cold Weather Package Drivers Assistance Package Executive Package Luxury Rear Seating Packaage Rear Entertainment Package Active Roll Stabilization 19" 235 Wheels Power Rear Sunshade and Side Sunshades Active Front Seats Am facut 5500 de km in prima luna. Tinuta de drum - masina s-a comportat extrem de bine la drum pe drumurile din Romania - mi se pare croita pentru drumuri de calitate medie. Suspensia selectabila pe modul "Comfort Plus" netezeste bine de tot gropiile mici si mijlocii. Faptul ca are ampatamentul extins ajuta de asemenea la diminuarea efecturilor de gropi. Pe autostrada, pe "Comfort Plus", pina pe la 160 de km/ora, masina se comporta foarte civilizat. La peste 150 de km/ora, se comporta mai bine pe setarea "Sport", e mai lipita de drum in felul asta. Motor - cel de 3 litri pe benzina cu 315 cai putere e mai mult decit suficient. Are un mic "turbo lag" chiar la inceput, dar nu m-a deranjat prea mult. Cutia de viteze - cea noua cu 8 trepte e foarte diferita de cea pina in anul 2012 cu 6 trepte. Probabil ca e cea mai importanta schimbare pe care am observat-o Manevrabilitate: de citeva ori a trebuit sa fac mai multe manevre ca sa pot lua coltul corect. De asemenea intrarea in unele garaje a fost dificila Consum: mediu a fost 10.3 L/100 pe parcursul a 5500km. Mai bine decit ma asteptam Zgomot: superb - nu se aude mai nimic. Comfort: masina este echipata cu foarte multe dotari additional - scaune comfort in fata si spate, reglari electronice 20+ directii in fata si vreo 6 in spate, piele nappa perforata cu ventilatie si incalzire fata si spate, masaj in scaunele din spate (si partial fat in partea pe care se sta), 2 monitoare in spate, ?perdele negre pentru soare pentru geamurile din spate si pentru luneta si multe altele. Cele mai bune locuri sint in spate, in special cu scaunele inclinate, masajul pornit si roletele trase :-) ... Accesorii: HUD care proiecteaza pe ecran e superb si foarte folositor. Navigatia si directiile se proiecteaza de asemenea. Prin ochelari polarizati, vizibilitatea HUD-ului scade la cam 20%; camerele de vederi, de jur imprejur, din bara din fata, oglinzi laterale si portbagaj, care impreuna dau un "top view", mse vede totul in jur, perfect pentru parcare sau manevrare in locuri strimte. E greu de trecut de pe masina asta inapoi pe o masina cu marimi / dotari normale... Daca aveti intrebari, voi raspunde .1 point
-
Daca ma uit la semnatura ta, nu vad de ce-ti faci griji . Sunt destul de fiabile motoarele alea. In rest, generalitati. Tester, urcat pe elevator si tras de toate articulatiile, verificat sa nu fi fost lovita, the usual stuff.1 point
-
1 point
-
eu cred ca trebuia sa iti iei Audi versatule , aici sunt cativa fani care chiar iubesc BMW-urile , chiar daca sunt modele vechi , rare , scumpe sau "urate" , din pacate sunt multi ca tine care isi iau bmw ca e la moda sau ca 'fuge sau din greseala . 99% din mesajele de pe postul asta sunt offtopic , nici unul nu e interesat desi sunt zeci care isi dau cu parerea , si toti pusi pe caterinca sau cearta , nu mai zic de corectorii de texte .. Daca imi permiti , poti sa imi spui si mie care sunt criteriile de selectie te-au facut sa alegi BMW ?1 point
-
1 point
-
Este tot senzor de temperatura, dar pt sistemul de splator parbriz/faruri1 point
-
Am crezut ca am fost un pic prea dur si m-am gandit sa editez si sa-i scriu prin pm acele lucruri, dar m-am razgandit apoi.1 point
-
Iti dau un sfat prietenesc daca nu te superi. Lasa prostiile astea cu "coleg de forum" si nu-ti dezvalui sursele. Asa au mai fost unii buni colegi de forum si au dat tot felul de soft-uri, de exemplu de navigatie, iar apoi cate un sobolan le vindea pe okazii sau pe 4tuning pe o gramada de bani. N-am nimic cu initiatorul topicului, dar cand vine vorba de afaceri nu au rost nici colegialitatea si nici prietenia. Un sfat nu costa nimic, o idee la fel. Dar munca si conexiunile facute in timp nu sunt de dat. Stii de cati am dat eu care veneau si ziceau ca au citit ei pe net ca uleiul de cutie e ieftin, ca poti sa iei piese super ieftin si "de unde iti cumperi piesele?" Sau un gunoi care dupa ce i-am reparat cutia ar fi vrut sa-i cosmetizez putin cutia lui picata pentru ca ar fi vrut sa o vanda de buna pe net. Cine vrea sa iasa ieftin cand ii pica transmisia automata sa-si cumpere una sh. Reparatiile sunt scumpe pentru ca nu e vorba doar de manopera, e vorba de garantie si de timp. Uneori poti da de 3 ori jos o cutie pana ii dai de cap desi ai schimbat toate ambreiajele si kit-ul de frictiune. Din acest motiv sunt putini pe piata care repara, sunt foarte multe necunoscute si trebuie sa ai o rabdare de om nebun. Si asa e plin de experti in diagnoza si de mecanici care repara masini prin parcari sau la bordura. Am patit sa-mi vina si de la cate un baiat d-asta cu tester cate un client care stia ca trebuie sa schimbe o piesa anume, iar dupa ce am schimbat-o de fapt era de la altceva. Isi asuma baiatul cu tester vreo responsabilitate? Normal ca nu.1 point
-
La masinile ieftine s-a trecut de nivelul asta, sa ia samsarii orice cazaturi si sa le aranjeze. Nu mai merita la masinile ieftine. Pur si simplu samsarii le iau asa cum sunt, le pun pe trailer si asta e masina. e46-le ala m-as feri ca e diesel,cum bine zicea cineva mai sus un diesel destul de stricacios, masina diesel care a rulat 14 ani in germania deci km probabil ff multi, si scumpa la intretinere in schimb unul pe benzina nu mi-ar fi frica sa iau DAR cu mentiunea ca intretinerea costa destul de mult. Chiar daca iesi cu un benzinar decent nfl 316/318 la 2700-2800 (cu tot cu taxa) poti sa bagi lejer 800-1000eur pe an daca vrei sa ai masina asa cum trebuie. Asta e toata smecheria la masinile vechi, sa ti permiti intretinerea, atat financiar cat si mental (sunt unii care daca baga odata 10 mil in masina vai domne ce mult am bagat si nu stiu ce) ca achizitia nu e chiar problematica. Daca respectivul cauta doar diesel ma gandesc ca face multi km pe an?! Pt multi km pe an (peste 15-20.000) eu nu as cauta niciodata masina asa veche. ca fapt divers e46-le ala nu mi se pare chiar foarte ieftin, asta e pretul lor. ~3000 deja inscrise pe benzina 316/318 si maxim3500 diesel. In pretul asta se gasesc o gramada de e46decente, nici vorba de cazaturi si nu stiu ce. E drept decente pentru o masina de ~13-14 ani.....1 point
-
1 point
-
1.mikken - 1800chra , 1400 cu kit ( ax evacuare , kit de lagare si secmenti , seal plate , rotor admisie ) . La 1400 ron echilibrare dinamica inclusa ( pe masina turbotechnics care complet echipata depaseste 80.000e si e doar una in romania si una in ungaria , si verificare motoras pe tester special , ) mentiunea cu pretul e pentru cei ce cred ca afacerea asta e ieftina. Recomand cu kit nu chra , pretul creste . Chra e pentru cei ce nu au masina de echilibrat , am folosit si eu pana am cumparat masina. 2. Gugulete - eu nu am zis ca ma pis pe nimeni. Daca asa s-a inteles din ce am zis m-am exprimat gresit. Daca ai inteles doar tu ai o frustare. Vreau in service la mine oameni care cauta calitate nu care cauta carcota. Am dreptul sa imi selectez clientii . Nu sunt regele turbinelor in romania . Sunt mai bun ca un rege , sunt un zeu , regele e muritor , zeul ..... ( glumesc logic dar postul tau ma jigneste sincer , nu ma pis pe nimeni si faptul ca ma recomanda lumea e doar rodul muncii mele si al faptului ca eu caut calitate nu profit. Nu am reclma pe forum , si totusi lumea a auzit de mine si ma recomanda . Nu trebuie sa iti arati invidia sau sa ma judeci pentru ce au facut alte firme. ) 3. Krse90 - cine doreste sa vina la mine la service , cu turbine oem , le desfacem si comparam piesele. Arat factura de achizitie a pieselor unde funrnizorul este " master distribuitor " la Mhi. Am uitat sa spun , cine doreste si are o suma "modica "ca doar asa e un pariu. Ca sa concluzionez ca am impresia ca de multe ori am fost inteles gresit : 1. Nu fac reclama la nimic , nu ma pretind cel mai bun , si eu gresesc ca sunt om si muncesc , dar eu imi asum si remediez. 2. Nu ma pricep la bmw , ca nu ma pasioneaza ( dar tot nu inteleg , in poza aia nu e e46 sau ce ? ) ))) 3. Am intervenit ca am vazut ca se fac recomandari in necunostinta de cauza. Daca nu sti , mai bine taci decat sa spui o prostie. 4. Nu ma pis pe nimeni , nu imi permit , respect oamenii si munca , respect calitaea si sinceritatea . Din acesta cauza la mine vin clienti si pleaca prieteni , vb cu toata lumea frumos , la mine in service echipamentele sunt doar varfuri de gama + clientii stau langa masina , vad cum se repara turbina , isi iau piesele vechi si ma recomanda mai departe. Ce nu pot sa fac nu fac , cand gresec repar si imi cer scuze. Dupa astea patru puncte ajung la concluzia lui gugulete , chiar sunt regelor turbinelor in Romania )))) ( iar glumesc ) Va urez sa aveti satisfactiile mele profesionale , aprecierea celor din jur , invidia concurentei si a haterilor si mai mult , sa va placa ceea ce faceti si sa puneti suflet si pasiune , eu asa am reusit la doar 28 de ani . O sera buna si fara incidente la sistemul turbo , se repara nasol in Romania doar cu piese chinezesti , fara bancuri speciale si cu personal paralel. Activitate pe forum incheiata , nu e de mine , iau Limp si intru in avarie cand vad anumite ( anumite , nu toate ) vorbe aruncate din spatele monitorului , de la oameni cu pregatire 0 in domeniu care se viseaza mecanici peste noapte ( dar e romania , aia cu 23mil de selectioneri , 23mil de presedinti , de ce nu si 23mil de mecanici ) Ps: send from a mobile device , scuzati greselile de ortografie1 point
-
Seria 5 nu e o masina ieftina la intretinut ! Intr-unul de 7.000 se pot baga lejer inca 7 in maxim 2 luni. Asa ca, mare atentie !1 point
-
scaunele fata,am vazut ca au mai pus unii baieti..dar cele pe spate,nu cred ca se potrivesc1 point
-
Samsaria, sa te duci sa platesti taxa daca vrei sa mai ai vreun topic pe aici.1 point
-
nu e asa ca nu ai tehnologia necesara, chiar daca ai piesa poti sa cumperi direct de la mitsubishi noua1 point
-
1 point
-
Acum sincer , va spun furnizorul de piese , va spun cateva secrete din domeniu , profitul pe 2012 si veniti voi in locul meu la munca ? ) Sau salariile angajatilor sa le faceti oferte mai mari ? Cum sa va spun furnizorul meu de piese , fara sa va suparati pe mine sau sa intelegi afirmatia ca fiind obraznica ,( cine a vb macar odata cu mine stie ca sunt politicos ) dar asta chiar e tupeu. Voi credeti ca serviceuri astea cu care eu lucrez , sau patroni lor sunt chiar atat de redusi mintal sa imi dea mie banii pe reparatii cand pot ei sa comande de pe ebay ? Sincer , totusi sunt patroni de serviceuri cu pretentii , care fac bani din asta. Dau exemplu doar de Bmw ca asta e forumul , dar vorbim si de alte serviceuri de renume ...... Eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic , eu stiu ce fac si cei care lucreaza cu mine stiu asta. Eu nu incurajez reparatia turbinei in baie sau pe masa in bucatarie. Sunt multi care fac asta , astfel nu reusesti sa iesi in evidenta si ramai mediocru.Si oameni care asta fac toata ziua (adica lucreaza cu masinii) apeleaza la firme specializate in domeni. Eu incurajez ideeile de business sanatoase , incurajez investia in calitatea echipamentelor si in specializarea personalului si incurajez know-how-urile de succes. Restul sincer , nu ma intereseaza , fiecare face ce doreste , eu am dat un sfat prietenesc si tot prieteneste intreb : Cand iti repari singur turbina cata garantie iti oferi ? Sau poti ajuta si pe altii ? am eu cativa clientii care cauta ceva mai ieftin..... Daca va pot raspunde si la alte intrebari o fac cu mare placere , dar prefer sa fie stric legate de probleme la turbina si nu secrete din afacere sau viata privata O zi buna si spor la treaba ca eu inca nu am terminat !1 point
-
Pentru bitza_wss si pentru cultura noastra generala, fara sa fiu rautacios Am un N47D20A 177CP pe un e82 de la 0 KM, nu am folosit sistemul start/stop decat o singura data-sa vad cum functioneaza si am exploatat masina exemplar. Distributia a inceput sa se auda de la aproximativ 045.000 km iar la 128.000 am inlocuit-o; culanta BMW, cu tot balamucul, adica arbore, arbori de echilibrare s.a.m.d. Dina cauza unei patine, lantul (cred ca cel de sus) se uzase, foarte simplu. Acum am 150.400 km, sunt la al III-lea schimb de ulei de cand am inlocuit distributia, schimb si mai des uleiul, adica pe la 8.000 km maxim si deja se aude. Vag dar se aude. Peste inca 020.000 km se va auzi ca prima oara, deci, piesele respective sunt consumabile, pentru mine nu mai incape nici un dubiu. Asa ca aviz amatorilor; dovada stau nenumaratele rapoarte Puma, in care ultimul il neaga pe anteriorul.1 point
-
eu tare sunt curios cins este usarul de pe acest forum, care a cumparat butoni BMW ca sa mearga la nunta. de asemenea sunt curios unde se tine nunta si daca e pe baza minoritati.1 point
-
1 point
-
1 point
-
am patit o si eu la un e34 diesel si era rulmentul intermediar de la cardan, era crapata camasa aia de metal unde se prinde pe caroserie1 point
-
Deci tu vrei sa dai printesa asta + 7000 euro pe un X6? Poate cu pulpa cu tot.1 point
-
Ba baiatule, egipt iz the new shit pe forum ! Poza cu halca de carne in portbagaj e oricum o premiera !1 point
-
probabil de la donatii a luat si farul cu urechi rupte si lipite ulterior, pe care mi l-a vandut mie. :sorcerer:1 point
-
Ia ma las-o-n pula mea de vrajeala. Ce pula mea cauti tu pe topic-ul asta si cersesti diverse nimicuri pentru e46 cand tu ai o gramada de e46-uri la dezmembrat ? Ia sa faci bine si sa faci pasi de pe topic-ul asta si mai termina cu trasul de urechi al user-ilor mai noi ! Chiar daca ai platit o suma modica, titlul ala de vanzator autorizat ti se poate retrage in secunda doi si te lasam imediat in pula goala pe forum-ul asta !1 point
-
1 point
-
Adica vrei sa credem ca ai bagat 100 de milioane in piese ca sa o vinzi dupa o luna tot cu 100 de milioane ? Oricum, e cel mai jaf bmw de pe forum ! Bara fata ai vopsit-o cu trafaletul ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.1 point
-
1 point
-
si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
XXL, no offence dar masina asta e aparuta de foarte mult timp. Sa nu mai spun ca e unul deja prezentat pe forum, al unui coleg, evident si care a depasit limita celor 400 cp...0 points
-
0 points
-
te rog, lasa-l. chiar stie ce face omul asta. e recomandat de altii buni in domeniu. sunt putini in RO care fac turbine ca el.0 points
-
Mai da-l ma in plm, l-am sunat acum cateva luni de pe acelasi telefon (nr meu), la intervale de cateva zile intre apeluri, si de fiecare data imi zicea alt pret pentru verificare actuator... Pana la urma am ajuns la el, s-a uitat un martalog de pe acolo la actuator si a zis ca merge, dar nu are putere sa ridice tija... prostii, ori merge ori nu! Mi-a mai rupt si grila de pe capota ca a tinut de ea cand a trantit capota... in fine, e un papagal si atat nea ion.0 points
-
0 points
-
Topicul asta e tare, toti bajetii de bajeti, dizelarii nemuritori au muscat adanc.....Bravo mos Ion pt rabdare de 2 ori: pt.calmul sa zic german cu care ai infruntat biamvesitii romani (aka buzunare goale), si pt calmul de a conduce in Romanica, tara taranoilor cu tupeu ieftin in trafic. Rectific, in al 3-lea rand felicitari pentru tupeul de a posta pe acest forum.... :goodjob: de pasionati adevarati (de bashca ieftina, comentarii josnice, un fel de cancan bemweu manelar).0 points
-
Nu are cuplul diesel-ului,asta e primul lucru caruia ii simti lipsa :)-1 points
-
-1 points
-
Dc producatorul recomanda niste presiuni, de ce crezi ca nu ar trebui sa le iei in seama?-1 points
-
pt ca altii mai destepti decat noi si mai ales mai destepti decat cei care au construit masina, isi dau ei cu parerea, unu' in altu' respecta presiunea recomandata de producator-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00