Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/16/13 in all areas
-
in teorie, bre. pe viu insa nu prea-i asa. uite, un caz ipoteticȘ Kip si Similea se asociaza sa-si faca service. Kip are stransi vreo 3 mii, Similea se imprumuta de 3 de la prietenul Fanel. Lasa mai Simileo, mi-i dai tu in 8 luniȚ. Booon. Am zis service pentru ca de asta e vorba aici; bine mersi putea sa fie fie o frizerie, fie o potcovarie. Ideea e ca amandoi ne pricepem la treaba aia si vrem s-o luam pe cont propriu. Deci ne socotim, avem o hala cu vad undeva de la bunicul tanase, avem scule de vreo mie, doua, sh-uri, da bune. Ne mai trebuie investitii de 5 mii si una sa ne tinem chiria si alte cheltuieli cele 8 luni, pana cand ar trebui sa dea Similea lovelele inapoi. Stam amandoi si ne socotim: bai, tragem de spargem astea 8 luni. suntem la centima, avem cat sa mancam si sa platim facturile si dam drumu la treaba. merge, ne descurcam ne e greu. KIP se ingrasa la fata si pe Similea nu-l mai plac deloc fetele ca pute a unsoare. dupa 6 luni, hodoronc tronc. se modifica modificarea pluii, aia fiscala si vedem ca am belit scandura. tre sa mai producem o mie in plus pe luna. nu-i prevazusem. amarati, dar cu credinta-n dumnezo, la munca. producem doua luni. se fac alea 8 si similea da banii inapoi, iar kip are 3 mii, stransi. deja se uita de sus. si...bomba: putem sa trecem la etapa urmatoare, dar ne trebuie vreo 6 mii. facem credit pe 4, impreuna. platim azi, maine, poimaine. deodata iarasi BAM BAM. iarasi modificarea pluii. bai KIp, ce facem ma? Pai ce sa facem, bagam Ei, NU MAI IESE. KIp incepe sa se certe cu Similea. Vine banca si le ia bordeiu cu care garatasera imprumuturile. KIp se muta la tara si Similea cu ma-sa Uitandu-se inapoi, cei doi realizeaza ca au muncit ca niste bezmetici si ca toate previziunile, desi au strans din dinti, le-au fost date peste cap nu de piata, ci de noile miscari fiscale. In loc sa stea ca nisde mizde sa ia somaj si sa-i doara la 7 metri in spate. Pentru ca, in realitate, de asta vorbim. Micile afaceri, care au facut sa supravietuiasca sute de mii de familii de obleti in tara asta, care au mai bagat cat de putin mana in buzunar de-au dat un impozit, un CAS la stat, un tva, acum is facute praf. Rezultatul? hai in somaj, ia sa ni se dea. Intre timp am mancat un piure scarbos de la billa. Ideea era urmatoarea: este FUTURISTIC si AIURISTIC pentru un om care vrea sa se apuce de ceva, o afacere cat de mica, care sa implice un capital marunt, macar sa-si inchipuie ca in RO poate previziona un buget, pe viitor. Nu are cum6 points
-
Incepeti sa stricati alt topic perfect valabil.3 points
-
stiu prea bine despre ce se vorbeste aici pentru ca sunt direct implicat.tu stii in schimb sau doar te bagi aiurea in seama? una e sa ai o problema personala cu ciupanezu sau oricare, de care in fond mi se rupe,si alta e sa comentezi problema omul are dreptate in ce zice.3 points
-
3 points
-
Salutare tuturor Dupa 4 masini VAG si dupa ce am observat si studiat mai de aproape ceea ce reprezinta BMW, va prezint masina pe care mi-am dorit-o de cand s-a lansat: BMW F30 - 320 dA Ca si optiuni, prezint din oferta pe care am primit-o: BMW 320d Seria 3 Sedan Data tehnice Capacitate 1995 cm3 Putere 135 kW (184 CP) la 1/min Consum urban 5,8 l/100km Consum extra urban 3,8 l/100km Consum combinat 4,5 l/100km Emisii CO 2 118 g/km Culoare si tapiterie: 475 Negru Sapphire, KCSW Sensatec Negru Echipamente standard: 249 Volan multifunctional, 258 Anvelope Runflat, 2PA Prezoane antifurt, 423 Covorase din velur, 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor, 4CG Ornamente interioare Argintiu Satin mat, 520 Faruri de ceata, 534 Aer conditionat automat, 5DA Dezactivare airbag pasager fata, 5DC Tetiere spate rabatabile Echipamente optionale: 2DW Jante din aliaj usor Star-spoke de 17" tip 393, 2TB Transmisie automata sport Steptronic, 302 Sistem de alarma, 481 Scaune sport pentru conducatorul auto si pasagerul fata, 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata, 575 Prize de alimentare aditionale - de 12V, 879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana, ZP5 Pachet Advantage, 465 Bancheta spate rabatabila, 493 Pachet compartiment de depozitare, 4AE Cotiera fata, culisanta, 502 Sistem de spalare a farurilor, 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate), 522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga, 563 Pachet lumini, ZP9 Pachet Business, 609 Sistem de navigatie Professional, 6NF Conexiune extinsa a player-ului audio in telefonul mobil, 6NK Conectivitate, Bluetooth si interfete USB, 6WA Panou instrumente de bord, continut extins, ZPD Pachet Drive Comfort, 216 Servotronic, 255 Volan sport imbracat in piele, 488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata, 544 Pilot automat cu functie de franare, ZS5 Eliminare 7NH -- Long story short Masina este absolut fenomenala. Modul in care se conduce, dieselul de 184CP + cutia ZF sport cu 8 trepte sunt un deliciu! Am avut de ales intre 3 F30 (2 X 320 dA si un 328i), insa am ales dieselul deoarece merg peste 40.000 KM / an. Desi pasiunea mea era BMW, am dat putin credit si celor 2 rivale: Audi si MB, insa mi se par lipsite de substanta. Nu stiu cine este sef de design la Audi, insa cu ultimele serii scoase, nu mai inteleg nimic.(opinia este pur subiectiva) -- Drept urmare BMW. Masina a fost achizitionata de la Grup West Oradea - BMW Premium Selection, dealer despre care am numai cuvinte de lauda, pentru modul profesionist de abordare. Este aproape noua, avea 5906 KM pe bord, primul propietar fiind BMW Salzburg - suc.Bucuresti. Este fabricata undeva prin sept.2012 in Munchen, ajunsa in tara in dec.2012, date preluate din Cartea de Identitate. Masina beneficiaza de garantie BMW de fabrica pana in sept.2014 si apoi garantie BMW Premium Selection, pana in limita a 200.000 km. Nu am stat sa studiez prea bine ce este cu aceasta ultima garantie, preocupat fiind de conducerea masinii! :hyper: As fi vrut sa am jantele de pe Sportline de 18* - style 392, insa de acest lucru o sa ma preocup la anul, bugetul de anul acesta fiind puternic afectat! -- So...sa lasam pozele sa vorbeasca! http://s6.postimg.org/58txquehd/DSCN7006.jpg http://s6.postimg.org/b3dxktryp/DSCN7008.jpg http://s6.postimg.org/f7ewdbnwx/IMG_0353.jpg http://s6.postimg.org/wsctoou6p/DSCN7007.jpg http://s6.postimg.org/660czppzl/DSCN7009.jpg http://s6.postimg.org/4bskf39ap/IMG_0356.jpg http://s6.postimg.org/6dt1tc79t/IMG_0361.jpg http://s6.postimg.org/4oewo5l8x/DSCN7010.jpg http://s6.postimg.org/s7qn9rahd/DSCN7011.jpg http://s6.postimg.org/by0h6uztd/IMG_0359.jpg2 points
-
Orice impozit e mare cata vreme te-ai obisnuit sa faci totul la negru, fara sa platesti nimic. Sunt si unele opinii amuzante ale unora care nu platesc nici un impozit, dar se plang ca statul nu-i ajuta cu nimic. Unuia care isi plateste impozitele nu-i convine de unul care nu plateste, deoarece ii face concurenta neloiala. Si se mai si lauda ca are preturi mai mici decat ala care plateste. Bine, asta cu preturile mici este o gogorita. Ca preturile ar trebui sa fie probabil la un sfert fata de unul care lucreaza legal. Si care plateste TVA, impozit pe profit, CAS, impozit pe salarii, etc. Si care, daca ramanem in sfera service-urilor auto, plateste taxa la RAR, isi utileaza service-ul cu toata SDV-istica necesara, da spaga peste tot asa cum se plang ceilalti ca ar trebui sa dea ca sa lucreze legal.2 points
-
stiti care-i...faza? vorbim de principii, de lucruri mari, de ches flauri, de fix si pix... dar suntem toti, invariabil, cu sunda la gat. economia nu merge. bani nu se mai misca. dar toata lumea ne cere. si tre sa platim cele fara de care nu putem supravietui. am zis supravietui, nu trai. pentru ca trebe sa supravietuim ca sa putem munci si plati celelalte PS si adaugat: bai, si numa aia de stiu cum naiba e sa-ti moara plua sambata noaptea intr-una buna rau de tot, la gandul ca ai de DAT ACOLO SI ACOLO SI ACOLO saptamana viitoare sa vorbeasca. restul e ce-ai fa-n san si hai fa-n fan. ne facem ca vorbim. nu-i unul pe-aici, care sa-si duca afacerea, care sa nu se simta macar o data la 2, 3 luni, ca-i vine sa-si ia lumea in cap. hai sa nu mai privim lucrurile ca si cum am fi fii luxului, cu meleoane de investit si biznisuri lucitoare. ca nu suntem. mai toti care ne flocaim intre noi pe-aici, pe langa inteligenta nativa si fireasca de care dam dovada, in realitate suntem obositi, stresati si cu gaturile intinse dupa o speranta ipotetica de SIGURANTA IN PULA MEA IN TARA ASTA2 points
-
@Similea: Tu crezi ca se gandesc mult la chestiile astea gen ajutor de somaj, investitiile altora, munca altora si respectul pentru acestea? Trebuie scoasa femeia la mall, luat telefonul cel mai scump de pe piata, schimbate becurile xenon la masina, mers la munca plctisit caci seful e un gay flausat. Cu alte cuvinte, tocmai d-aia e poporul asta asa usor de manipulat. Nu exista solidaritate, domina miserupismul, heirupismul si egoismul. Orgoliile sunt foarte mari, iar educatia a fost facuta de mult la TV. Solidaritatea e un cuvant deja desuet. Reclamele te invata ca intotdeauna e vorba de tine, ca esti in centrul atentiei. Ca esti de porc daca nu ai x telefon si Y marca de blugi. Ca trebuie sa tragi tare pentru ca fericirea sta in bunurile pe care le detii, nu in realizarile personale. Ca n-are rost sa te gandesti la nimic in afara de propriile nevoi mai mult sau mai putin primare. Asa ca normal ca te doare undeva de oricine altcineva. Asta e cultura consumerismului deja dus la extrem.2 points
-
similea are dreptate.nu exista nici o stabilitate fiscala,nici un proiect pe mai mult de 5 ani din punctul asta de vedere ,care sa fie asumat de oricare din oligofrenii care se perinda la putere de asta ne ocolesc si majoritatea investitorilor straini.ca sa nu mai zic de fiscalitatea exagerata robys ok dude. nu te mai strofoca.lumea oricum si a facut de mult o impresie asupra capacitatilor tale.2 points
-
Eu num as fi apucat de o afacere daca stiam ca doar la negru pot sa supravietuiesc. Bine, Ciupanezu nu se plange absolut deloc, asa ca, lui nu i se aplica.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu cred ca am primit vreodata bon la spalatorie.2 points
-
A sosit timpul sa prezint si eu noua achizitie. :) Model:320i Data nasterii:20/04/2001 Motor: M54,6 in linie,2172cmc,170cp Cutie:manuala Culoare:orient blau Dotari: xenon OEM cu spalator de faruri, proiectoare, parktronic, OBC, DSC, pachet crom, trapa electrica, pachet lumini interior, oglinda retrovizoare electrocrom, telefon, alarma OEM, scaune piele-textil incalzite, cotiera fata-spate, pilot automat/comenzi pe volan, cd player, climatronic, 4 geamuri electrice, bancheta rabatabila cu skisack. Urmeaza sa-i pun tipsuri cromate OEM la evacuare si cam atat momentan. P.S. Tin sa-i multumesc inca o data lui Cristi(crtir) pentru ca a avut grija de masina ca la carte. :twoup: Poze:1 point
-
Sunt multe discutii pe tema cresterii uzurii la motoare vechi ca urmare scaderii cantitatii de sulf si a reducerii capacitatii de lubrifiere a motorinei. Nu am vazut insa nici un fabricant de masini care sa recomande adaugarea de ulei in motorina cu continut redus de sulf. Producatorii de combustibili sustin ca motorina pe care o vand include deja aditivii necesari pentru cresterea capacitatii de lubrifiere in absenta sulfului. Ce e sigur insa e ca nu trebuie pus ulei in motorina la motoarele cu DPF.1 point
-
+1 Lipsa solidaritatii si educatia precara sunt cauzele majore ale situatiei curente din Romania. Ar trebui sa invatam despre solidaritate de la alte natii, precum unguri (probabil exemplul care ne deranjeaza cel mai tare - dar chiar sunt un exemplu de urmat in aceasta privinta) sau greci. Nu pomenesc de nemti si celelalte natii care "joaca" in liga superioara. Gradul de solidaritate se poate remedia in termen relativ scurt. Indiferent de parerea pe care o avem despre proiectul Rosia Montana, manifestarile publice din ultimele zile sunt un mic semn in directia buna. Cu educatia insa este mult mai greu. Daca incepem acum, primele efecte apar abia peste 20 de ani...1 point
-
Pai da ma Simileo, fix pe rationamentul tau am renuntat si eu dd cateva orila ideea de a mi deschide o mica afacere.Fiindca in urma celor mai dure calcule am realizaf ca suntla limita, nemaipunand in calcul chestii neprevazute de genul schimbarii legilor. Asa ca am stat in banca mea.1 point
-
depinde de reparatie. Sau uneori pot fi diferente suportabile care merita sa le achiti. Pe de alta parte incepem cu urban legends si povesti de la reprez . E clar ca fiwcare merge in serviceul cu care e obisnuit si are un feedback personal pozitiv. Eu nu as intra la orice service ..nu am curaj.1 point
-
Alt topic despre service-ul lui Ciupanezu? Numai usi de biserica pe aici.1 point
-
Ciupanezule, tu ai un inginer auto angajat la tine la service?1 point
-
Asta da anunt. Usor de contactat. Pretul este corect. Pozele nu ii fac dreptate masinii. Ca si pozitionare geografica este echidistant fata de orice oras al tarii. Jos palaria.1 point
-
Cutiile ZF mi se par mai bune decat cele GM. In acest caz mai ales, 5hp24 e o cutie mult mai fiabila decat GM 5L40-e, o cutie destul de slaba. Daca te uiti pe net vei vedea ca face probleme in general, nu doar pe BMW.1 point
-
Iti dau un singur(nu este singurul) exemplu' ce este vanzator autorizat, Claudiubwr da din proprie initiativa(asa cum e normal de altfel) factura/bon pentru piesele pe care le vinde si totusi are preturi foarte competitive. Deci se poate. In locul tau as merge pe burta si n-as mai brava daca ma stiu cu musca pe caciula.1 point
-
Maidanezii sunt, la randul lor, o problema cand mergi cu bicicleta prin oras. Pedalezi linistit si, brusc, te trezesti cu ditamai haita dupa tine. In Constanta nu s-a auzit inca despre piste pentru biciclisti, iar in Bucuresti sunt ca autostrada Turda-Gilau, se termina brusc si oricum nu duc nicaieri.1 point
-
normal. sunt urmasi ai austroungarilor. latra bozgoreste. de aia ne-ntelegem bine cu ei. :sorcerer:1 point
-
Ala sta si trimite notificari catre amaratii care nu si-au platit impozitele la apartamente sau masini, mare parte amarati. Nu intra in contact cu nimeni. Cine pula mea sa-i dea ma lui spaga si de ce ? Dar, le stiti mai bine, ca intotdeauna, de altfel. Generalizari peste generalizari !1 point
-
Pleaca cu 1 miliard. Hai ma, ce naiba ? In fine, m-am lecuit in seara asta si de astfel de discutii.1 point
-
Sa lasam salaru' da baza. Cu cat pleaca acasa?1 point
-
ciupanezu,lasa asta.ia zi,esti la curent cu noua propunere in ceea ce priveste impozitul pentru service uri auto incepand din 2014?1 point
-
macse, dristor kebap vand de 1 mil euro pe luna. Deci, cam cu cate sute de mii fraudeaza ? Evident ca nu astia fac marile evaziuni dar despre ei e topic-ul !1 point
-
Are importanta unde ? Sau daca se fura mai putin ar trebui lasati in pace ? Eu am avut intotdeauna in acte cat am castigat si am platit darile aferente. As vrea ca toti sa plateasca la fel, impozit pe tot ce incaseaza.1 point
-
Cand stateam la brescia, aveam un vecin de scara, un mos in jur de 60 de ani care facea zilnic in jur de 50-60km cu bicicleta (antrenament) iar de doua ori pe saptamana se ducea la bergamo tot cu bicicleta pentru a face voluntariat la un spital de batrani, iar pana la bergamo nu sunt decat vreo 60km dus. Cand ma trezeam dimineata la 5 sa ma pregatesc pt munca, il vedeam pe geam cum pleca cu bicicleta si il vedeam tocmai seara. De cate ori ma gaseam cu el, omu' era numai cu bicicleta... P.S. La cei 30 de ani ai mei, eu n-am curaj sa ma pun cu mosul ala de 60 de ani la mersul pe bicicleta....ma executa de n-am aer.1 point
-
Sedentarismul, taticule. E mai bine sa te partai in masina decat sa gafai la pedale. Bine, unii trebuie sa respecte un anume fel de-a se imbraca la slujba, incompatibil cu ghidonul1 point
-
1 point
-
Exact despre ce vorbeam; In primul rand vara poti merge linistit cu bicicleta oriunde vrei (ma refer in oras) si la orice ora vrei iar asta nu inseamna decat mai putin timp pierdut, si fara nervi si asteptari in trafic, ca sa nu mai vorbesc de evitarea eventualelor contraventii pe care ai putea sa le faci atunci cand esti cu masina...dar na, e greu de pedalat.1 point
-
Cineva mai sus avea dreptate cand a spus ca educatia tre' sa vina si de la noi ca si individ; pai uitati fratilor, toti vorbiti de nr mare de masini in buc (si nu numai) si va vaitati ca stati cu orele in trafic si la semafoare si la treceri de pietoni, si n-aveti parcari, traficul e un haos total, etc (ceea ce e trist dar adevarat) dar NIMENI nu incurajeaza mersul pe bicicleta, nimeni n-a spus vreodata "haideti dragi colegi de servici, saptamana asta sa lasam masinile acasa si sa mergem pe biciclete la munca". Macar un experiment de genul asta sa faceti... Intr-adevar situatia nu e roz pe nicaieri, nu avem infrastrucutra necesara unei circulatii optime in romania, dar nici noi nu vrem sa ne ajutam, preferam sa stam cu orele prin intersectii pierzand timp aiurea, cu nervii intinsi la maxim ca intarziem la intalniri sau servici si incepem sa ne injuram sa ne scuipam uneori sa ne mai si impuscam (mai nou se poarta si asta, parca am fi in vestul salbatic), samd. Luati exemplul nordicilor care au dus bicicletele la rang de capodopere...acolo un biciclist are mai multe drepturi decat un sofer, un biciclist este mai respecat decat unul care merge cu masina, si pun pariu ca intr-un oras cum este bucurestiul, la o ora de varf, un biciclist ajunge mai repede la locul de destinatie fata de un conducator auto. Din pacate la noi primeaza comoditatea si lenea (iar aici ma includ si pe mine, ca si eu sunt in aceeasi situatie, din pacate).1 point
-
1 point
-
pai sa-ti zic. it faci un calcul de acasa, cati bani castigi daca ajungi cu 5 minute mai repede la destinatie, si din banii aia scazi o posibila amenda. daca rezultatul e unul cu plus, ce sa zic, risca-te. cat mai poti. :sorcerer: sa sintetizez , sa intelegeti mai bine ideea. avem drumuri proaste ---- > incalci regulile de circulatie -----> primesti amenzi ----- > continui sa le incalci ------> cresc amenzile------ > nu ti le mai permiti, lasi masina acasa. asta facem acuma. nu asa se procedeaza, in viziunea mea. avem drumuri proaste -----> iesi in pula mea in strada, schimbi edilii, conducatorii, toata clasa politica daca trebuie. si atata o faci, pana vin unii care fac drumuri bune, drumuri care nu te mai obliga sa incalci regulile, sa nu mai ai pe ce da vina cand faci accident. sa nu te mai intereseze cat e amenda pt ca ai trecut pe rosu, pt ca pur si simplu nu o mai faci. dar heeeei, daca nu mai ai pe cine sa dai vina, inseamna ca problema este la noi. si daca noi avem o problema, ar trebui sa depunem un efort s-o rezolvam iar noi, romani fiind, nu vrem asta, nu? :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Blue, banuiesc ca stii ca amenzile astea nu sunt pentru ca strazile sa devine mai sigure, ci pentru a se aduna bani la buget. Ponta le-a trasat sarcini clare ministrilor ca sa adune bani mai multi la buget. Ca bogatia aia de care pomenea in alegeri nu exista decat in mintea lui de copilot. Asa ca domnii ministri au purces la treaba si au inceput propunerile legislative pentru cresterea taxelor, amenzilor si impozitelor. Probabil ca si ala de la transporturi o sa propuna o lege prin care cei prinsi in autobuz fara bilet sa plateasca o amenda de 5000 de lei. Minim. Eu zic ca si pietonii care nu traverseaza pe trecere sau trec pe rosu sa fie amendati tot cu 16.000 de lei. Si 6 luni suspendarea dreptului de a mai merge pe jos.1 point
-
oameni pensionari ce stati la povesti pe forum non-stop (doar cativa de mai sus, va simtiti voi, nu scriu numele ca mi se irita tastatura), nu am nevoie de raspunsurile voastre, ma asteptam de la altii care nu se pupa in cur unul pe altul (idem, doar cativa de mai sus). Continuati acuma pe alte topicuri, dar repede sa nu pierdeti randul la prostie!1 point
-
1 point
-
Nu-i bai, poti crezi ce vrei. Eu am dat suficiente detalii si nume pentru ca fix asta mi s-a intamplat fix asta am povestit. Eu nu ma astept sa vina lumea sa ma gadile la/sub burta cand vin sa cumpar o masina, dar ma astept ca atunci cand imi manifest interesul sa imi cumpar o masina oamenii cu care ma intalnesc/vorbesc sa fie niste oameni profesionisti care isi fac treaba nu care doar vin si iau banii dintr-o parte si ii pun in buzunar. Si din nou, decizia de cumparare vine la mine si din ce parere imi fac eu cum o sa fiu tratat cand am o problema cu masina. Dupa cum am zis, daca la cumparare esti tratat ca un desen animat, ce sa te astepti dupa. Ma rog, unii se astepta la mai mult, altii la mai putin ... dupa cum e fiecare (si dupa limbajul folosit). Eu unul cred ca una din problemele societatii in general este si faptul ca peste tot esti obligat sa inghiti nesimtirea si neprofesionalismul unora: de la guvernanti, la servicii in restaurant. Si poate eu m-am saturat si prefer sa fac ceva in sensul asta. Eu tot casc ochii in continuare cum atunci cand vine un pensionar la rand la paine si zice cu o voce mai slabuta (ca e batran saracul) ce vrea sa ia si il injura vanzatoarea, se gaseste cate un iscusit sa se ia nu de vanzatoare, ci de pensionar (cam ca tine asa). Dar presupun ca e si educatia de vina aici. Tie pot sa iti urez doar success in continuare ...1 point
-
Numitorul comun fiind prietena. Cumva esti marcat de ea. Sa nu zic dominat.1 point
-
si ce o sa-i spui?... buna similea, sunt b490rzv... :sorcerer: iti place vocea mea?1 point
-
1 point
-
Nu mai are omu voie sa-si spuna o parere ca e milog ! Pentru o revizie la e46 mi se par scumpi. Daca vreau preturi de reprezentanta, mi se pare logic sa ma duc la reprezentanta ! Pentru lucrari complexe da, merita mers aici, dar ptr o banala revizie, si daca ai toti banii din lume, de ce esti atat de prost sa platesti aproape dublu ? Intrebare retorica !1 point
-
Cred ca te hazardezi sa ma numesti obraznic, asa cum te hazardezi sa ii numesti pe unii milogi. Nu te-am jignit cu nimic, vad ca tot agresiv esti, fara motiv. Am spus ca daca tu care esti o persoana cu stare, te-ai uita la preturile astea de revizie pentru 100 lei diferenta, atunci da, te-ai putea numi milog. Dar presupun ca nu e cazul, ca umbli cu masini noi in garantie etc., nu cu masini de 5 mii de euro. De la tine de acolo de sus e greu sa te uiti la astia cu E46 presupun, care sunt niste masini ieftine, nu sunt masini de milionari.1 point
-
Dorule, o iei pe aratura. Ce inseamna in conceptia ta un milog? Unu care are o masina de 4-5 mii euro si cu un salariu de 2000 lei, e milog ca nu poate plati 950 lei o revizie, adica jumatate din bugetul lui lunar? Poate tu ai fi milog la valoarea ta, daca ai face nazuri la preturi, ca ti se par scumpe, dar unu de genul celui de mai sus nu poti sa il numesti milog decat daca n-ai nimic in cap.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00