Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/13 in all areas
-
2 points
-
daca l-a schimbat tot cu unul stoc sansele sunt sa nu tina prea mult, un test simplu ca sa vezi daca functioneaza cum trebuie este urmatorul: pe la 80kh/h, in tr. a 6a, modul manual, calci pedala pana la fund fara insa sa atingi butonul de kick-down, si o tii acolo si vezi cum se comporta, in mod normal, daca totul este ok, ar trebui ca RPM-ul sa urce progresiv dar mai greu, daca insa in prima faza sare RPM-ul cu cateva sute de ture si apoi se stabilizeaza e semn ca nu face lock-up convertizorul cand trebuie si daca dupa treaba asta retrogradeza o treapta sau 2 si apoi revine in tr. a 6a e pe moarte. iti spun toate astea din proprie experienta, m-am confruntat cu problemele astea la RS6, iar cutiile astea clasice cu convertizor facute de ZF au avut mereu buba asta mai ales pe motorizarile ce dezvolta cuplu mare pentru ca din proiectare au fost la limita mereu, marja a fost prea mica iar cresterea de putere le-a grabit sfarsitul. Eroarea iti apare si pe diagnoza daca este prezenta. Una din exceptii se pare ca sunt cutiile tot ZF cu 6 rapoarte de pe RS6 C6, care tin pana la 1000nm in varianta stoc, pare-se ca sunt foarte rezistente, pana acum cel putin. Schimbul de ulei la cutie in mod regulat clar ii va prelungi viata, asta daca si inainte s-a facut.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Si eu as reveni la softul stock sau la ceva mai scazut, 310cp/630nm ar fi suficient zic eu..1 point
-
Buna. Apreciez lista foarte lunga. Poate ai timp si pentru un regulament al ariei, ce spui ?1 point
-
La tata s-a vazut un consum mai redus dar economisirea era de undeva maxim 5% si cam atat a costat Metabond nu pot sa zic ca a facut o afacere de aia nu a mai pus pentru ca nu castiga nimic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
DupĂŁ citirea atenta a ĂŽntregului topic, din perspectiva mea, atât ca șofer, cât și ca biciclist, concluzia e ca ar trebui interzise cumva postĂŁrile mai lungi de 3 rânduri.1 point
-
lucrurile au sa sa schimbe foarte greu la noi. mentalitatea e aceea a lui "tu ce mama dracului mai cauti in trafic*" adresat posesorului de doua roti. lipsa de cultura, lipsa de infrastructura, lucrurile n-au sa se schimbe peste noapte. tartanul ala care-a intrat in multime e doar o dovada a unui status quo, nu reprezinta, din pacate, un caz izolat *TRafic, iarta-ma bre. Nu stiu cum se face ca, in seara asta, tot ce scriu vrea sa intre in tine :sorcerer:1 point
-
1 point
-
1 point
-
In loc sa scrii fel de fel de bazne, spuneai simplu si din capul locului; Bre mi-a murit motorul in drum spre coasta de azur sa arat si la copii. Eu am un 318tds care-l forjez ca de la ultimul infarct nu mai am simt tactil si piciorul cade slobod. Mare mi-a fost norocul si am dat peste un manoli ce-mi pune alt motor gasit la targul de fier vechi. Ce ma puteti sfatui ?1 point
-
Pentru un service premium, ai al dracului de mult timp liber. In vacanta ce faci ?1 point
-
1 point
-
Va dati seamna ca, sa apari cu un BMW mare si cu un tupeu la fel de mare, la un mars de biciclisti, e cum ai veni imbracat intr-o haina de blana la o manifestatie anti-blana.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se pare ca si tu contribui din plin la ele Dupa cum ziceam, la Mercedes - Tiriac Auto ora de manopera este 150 lei (120 lei +TVA) Se pare ca un service de cartier, service care nu are nici pregatirea si nici echiparea necesara (si care da, nici nu plateste toate impozitele pe care la plateste un service mare) are preturi din aceeasi clasa cu cele ale reprezentantei. Ca idee, atasez o factura recenta de la Mercedes, pentru un ML, care nu e chiar o masina cu costuri mici. Oricum la Mercedes manopera nu difera in functie de tipul masinii. Se pare ca unii au tendinta de a exagera preturile reprezentantelor, pentru a parea ca ale lor sunt mai atractive decat sunt in realitate1 point
-
Se pot testa oriunde, nu au fost sudate nici macar 1mm. Inainte se uitau la ele si imi spuneau ca sunt zgariate pe margini, acum sunt sudate...1 point
-
1 point
-
Chiar si cei de la dezmembrari dau garantie la motoare si cutii. Pentru masinile de 2500 - 3000 euro exista motoare pe alese la dezmembrari. Daca l-as putea auzi, as lua chiar si un N47 sh. Din cate masini cu N47 care-mi trec prin service, putine au problema cu lantul. Problema exista, dar nu este chiar una generala, asa cum se intelege daca citesti pe forumuri. Daca un posesor de N47 intra pe forum si citeste despre toate aceste probleme, va avea tendinta sa nu mai scoata masina din parcare, o va duce la service pe platforma. Sau daca citeste forumul de pe telefon, va trage pe dreapta cat mai repede, sa nu cumva sa se rupa lantul. N47 e un motor comun pe BMW-urile mai noi, asa ca daca ar fi o problema atat de comuna, ar trebui sa fie intalnita mult mai des. Sunt sigur ca depinde si de alti factori. Cat de des se schimba uleiul, calitatea uleiului, numarul de km. Chiar si ieri mi-a trecut prin atelier un E91 de pe forum cu N47. ~ 150 000 km la bord. Nici un semn de uzura la motor.1 point
-
Si ce, acum nu mai sunt valabile? Astea-s precum vinul. Cu cat se invechesc mai mult, cu atat sunt mai atingatoare la sentiment :goodjob:1 point
-
Ai studii de specialitate sau vorbeÂşti din experienÞã proprie? La 220 cp probabil cĂŁ vei avea o maÂşinĂŁ care suferĂŁ maxim la capitolul fiabilitate. DacĂŁ pui o turbinĂŁ mai mare Âşi nu modifici soft-ul, nu schimbi injectoarele, este cam degeaba. Ăn plus, mi se pare destul de aiurea sĂŁ ai putere mai mare dar sĂŁ laÂşi aceleaÂşi frâne, suspensii... ComparaĂžia cu alte maÂşini din alte clase nu mi se pare potrivitĂŁ. Ba da, este leneºã. Cuplul generos de diesel - niÂşte cuvinte mari atunci când te referi la 520d. ComparaĂžia cu Logan este inutilĂŁ. O diferenÞã de 1.5 secunde este o diferenÞã mare atunci când compari 2 maÂşini. Mai degrabĂŁ, 525d este o motorizare echilibratĂŁ. 520d mi se pare o alegere proastĂŁ pentru cĂŁ poĂži lua un 525d la aceeaÂşi bani. PerformanĂže superioare Âşi vibraĂžii mai puĂžine la acelaÂşi preĂž. ------- Articolul tĂŁu este bun din punct de vedere tehnic, ĂŽnsĂŁ foarte prost pentru cĂŁ ĂŽncerci sĂŁ te/ne convingi cĂŁ 520d este o alegere perfectĂŁ. Atunci când vrei sĂŁ compari mai multe maÂşini, obiectivitatea este foarte importantĂŁ, ĂŽn caz contrar articolul ĂŽÂşi pierde utilitatea. Puterea ĂŽn plus o foloseÂşti oricând pentru propria satisfacĂžie.1 point
-
costurile nu sunt cu mult mai mari..:) foarte adevarat, e o diferenta infima provenita doar din consum usor mai mare. de aproximativ 15 % mai mult . Si sa va explic de ce : Cel mai nou e39 a iesit ieri pe portile fabricii acum 6 ani, iar "pana si fimeile stie" ca 6 ani nu inseamana nimic...uitati va la cati KM de autostrada s-au construit de 6 ani . Aceasi progresie se aplica si la uzura masinii. In toate nu se baga decat motorina, iar uleiul,filtre sunt lifetime, iar e39 e in general o masina indestructibila, ea cand se se strica, se strica doar din cauza celui care o conduce si isi merita soarta...... Nu e nici o diferenta de pret la alte piese de schimb, faptul ca unul e in 4 cilindri si unul in 6 nu e relevant la costurile de intretinere, pentru ca oricum nu se strica nici o data. In cazul ca se strica se aplica punctul anterior. Daca platesti impozite la el esti un bou care nu e in stare sa se descurce sa faca o fundatie nonprofit, un nenorocit fara bunic veteran de razboi, un nemernic care trebuie sa plateasca pentru lipsa de viziune a parintilor care nu au fost in stare sa isi aminteasca de macar un var de gradul 4 cu certificat de handicapat. Avand in vedere ca ti-ai luat diesel cu cuplu mare, care " trage", e clar pentr oricine ca ai luat-o ca sa o calci, si punand o viteza medie care apare pe orice forum din romania si cu care putem fi toti de acord, de minim 160km/h si maxim 250 limitata electronic, diferenta de costuri, data de diferenta de consum la aceasta viteza se reduce la 5 % Toate acestea duc la o singura concluzie.....cei care au luat 520D, cand puteau foarte usor sa i-a un 530D, pentru un min 5 - maxim 15 % costuri in plus sunt descendenti directi ai lui Hagi Tudose.1 point
-
Salut..cei care aveti e36..ce este chesti incercuita din bord? Ca eu nu am asa ceva..banuiesc ca e un computer de bord ceva..Si daca nu am..se poate pune? Multumesc!1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
cine ti-a spus ca jantele tale sunt sudate ? mie mi se pare ca a fost o intrebare de bun simt .Vrei sa-ti dau 30 de mil pe jante fara ca macar sa te intreb daca au fost fisurate si sudate ? si sa le trimiti prin curier la arad sau unde sunt eu ???-1 points
-
Bai papleaca, ai dat dovada totala de lipsa de bun simt cand ai intrat pe un topic ds prezentare si ai inceput sa critici si sa faci de cacat una dintre optiunile omului, punctand TOTAL ampulea, minusuri referitoare la sensatec. Asa ca nu ma lua cu civizatie cand tu esti asa cum esti. Te ai gasit tu sa i strici bucuria omului scriind niste balarii.-1 points
-
stie cineva masina asta http://www.autovit.ro/toyota-aygo-C30629028.html ?-1 points
-
Link-ul cu Maserati a fost pus ca sa ne radem putin, nu ca sa dam detalii despre masina si/sau proprietar ! In concluzie, esti atat de bou incat nici injurat nu meriti !-1 points
-
Copil din flori :sorcerer: PS. Suntem toleranti si cu iubitorii de acelasi sex. Vezi manolica1.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00