Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/13 in all areas

  1. am desfacut boru' ala de e46...pana la mocheta deci , tutorial special pt bmi de PH pasul 1 pur si simplu dai trimurile jos tragand de ele (in cazul lui , de mahon) , descoperind astfel sub ele ca ce gasesc cate doua suruburi per grila..le desurubezi : ATENTIE (spre stanga...) , dupa care..le scoti. pasul 2 le speli cu mare , ATENTIE, mare grija (foarte important pasul asta) pasul 3 le usuci ,dupa care te uiti in soare sa vezi daca ai scapat de praf pasul 4 urmezi pasul 1 in ordine inversa
    4 points
  2. stanga mea sau stanga ta, desigur, daca tu le confunzi..ei, aici avem o problema Petrișor.
    2 points
  3. In ultimul nr. al revistei Autobild e un articol foarte interesant despre riscurile chiptuning-ului:turbina rupta cu aspirare de resturi in motor,filtru de particule supraincalzit si topit,transmisia are si ea bineinteles de suferit. La discipline ca rezistenta materialelor sau organe de masini,exista relatii de calcul pentru deducerea valorilor solicitarilor maxime admisibile(momente,tensiuni,forte) in functie de geometria si dimensiunile piesei si invers.Eu zic ca nu merita riscul unei resoftari,mai ales cand e vorba de obtinerea unui cuplu asa mare fata de valoarea nominala.
    2 points
  4. Poza am sa fac maine sau sambata, sa vad cum am timp. Valva de la pompa de aer se verifica in felul urmator: Se face vacum la orificiul mic ( cel care duce in electrovalva ), in acel moment valva se deschise si se poate sufla pe orificiul cel mare ( cel dinspre pompa ) Fara vacum la orificiul mic, valva trebuie sa fie inchisa, sa nu poti sufla prin orificiul cel mare ( cel dinspre pompa ) Trebuie verificat de asemenea si furtunasele de vacum sa nu fie coapte. Mai trebuie verificat si electrovalva cu 2 fire la baterie sa vezi daca functioneaza Apoi se verifica pompa de aer secundar, tot cu 2 fire la baterie. In cazul in care ai verificat toate cele de sus + siguranta, nu-ti mai ramane de verificat decat releul.
    1 point
  5. replica asta trebuie sa o dau ca nu ma pot abtine cand vine vorba de curatenie la mine in masina,masina asa a fost luata,de aceea vreau sa le curat,cred ca multi nu am curat in casa cum am eu in masinile mele.. sper sa le pot da jos fara sa rup ceva
    1 point
  6. le poti scoate si spala , se scot foarte usor.
    1 point
  7. Da :flowers: Adevarul este ca F10-le arata foarte bine,insa ajunge destul de scump daca incepi sa pui pe el.Chiar si SH,cele dotate si cu km putini costa destul de mult.Eu am studiat F10 vreo 1/2 an inainte sa imi iau F30 ajungand la concluzia ca nu imi permit unul asa cum vreau si cel mai important zic eu,ca la 35 ani ai mei parca 3-ul este mai potrivit.
    1 point
  8. hai ca e f simplu chiar , se desface consola centrala . Se conecteaza cei doi pini, am pus part number mai sus in sloturile 8 si 10 de la mufa centrala din modulul DTC . .Buton , merge orice buton , e nevoie de buton cu revenire , e practic un simplu scurt intre cele 2 fire ,temporar am montat un contact mic in scrumiera ca sa vad daca merita sa ma agit sa montez ceva OEM . Aveti aici un DIY si aici un alt diy cu ce buton a gasit ala ca sa para ok acolo , ma gandesc ca poate merita butonul ala sa facem o comanda pe ebay.uk pt mai multe . si aici e butonul de vanzare , nu arata chiar rau pretul e modic http://www.ebay.co.uk/itm/Push-Power-Button-Red-Black-Led-16mm-hole-12V-Metal-Momentary-Switch-for-Car-/261201627216?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd0d48850 Pt iluminarea butonul se conecteaza si un pin in pozitia 9 a mufei sii e nevoie de o masa , a aratat el unde se prinde de unitatea ccc.
    1 point
  9. Ce relevanta are, a ta are taxa neplatita , si oricum omul a spus 2004 6 trepte. Cred totusi ca daca iti pui mintea si stai geana pe anunturi iti iei dupa ceva timp de urmarit anunturile cu 5000 2004 6 trepte si in stare decenta. Preturile la e46 sunt in cadere libera si cu siguranta sunt unii care prefera sa lase la pret decat sa stea cu masina 6 luni la vanzare.
    1 point
  10. Nu stiu cum nu gasiti voi cand eu o am la vanzare mai jos de 5000 si nu se inghesuie nici dracu sa o cumpere
    1 point
  11. bai dar eu vreau sa imi pun un buton din ala ca in mad max, sau ceva switch cu protectie ca la avioane gen. Oricum, vreau ceva cu capac rosu care sa se poata deschide si sub el sa fie butonul, james bond style. si sa scrie pe el "do not push" sau "Hyperspace" http://www.madmaxcars.com/products/photos/291960976177_BlowerSwitch.JPG http://www.mnpctech.com/toggle_switch_pilot_pc_case_mod_compact_car_red.jpg
    1 point
  12. problema nu este cati cai scoate soft-ul ala de 200Eur sau de 1000Eur, nu-i greu sa scoti cai la un motor turbo, ci consecintele pe care le are daca nu e facut cum trebuie si nu ai o limitare a torque-ului, nu neaparat cai putere distrug cutia, ci torque-ul o va pune pe butuci, asta m-ar ingrjora pe mine. Eu am soft pe GTi de la superchips si nu a fost nici asta o avere, cca. 600Eur, dar dat fiind background-ul companiei nu imi fac griji, nici soft-ul lui nu cred ca este facut la colt de strada, parea ca fostul proprietar stia ce face si dispunea si de finante sa faca upgrade-uri corespunzatoare. Daca imi aduc bine aminte, dvdcore o pusese pe dyno la Elixis parca, ai citit topic-ul lui? Cum a zis si kip, tu procesezi si alegi, eu iti spun din experienta cum e cu cutiile de viteza automate cuplate la motoare ce dezvolta torque mult si e bine, zic eu, sa cunosti detaliile astea inainte sa ai surprize neplacute.
    1 point
  13. Sunt sanse mari sa ai dusa electrovalva de la EGR. Daca e blocata, poate sa-ti bage continuu gaze nearse in motor, astfel ajungandu-se la un amestec prost in motor, ardere incompleta, respectiv lipsa de putere (asta mi s-a intamplat acum 2 ani; am schimbat ambele electrovalve atunci + furtune vacuum noi 3.5). Scoate furtunul subtire care intra in EGR. Daca masina trage mai bine, clar trebuie s-o schimbi.
    1 point
  14. Salut! Da, reduc la 2700 ron. O vand pentru ca am montat sistemul de navigatie 16:9 OE (pitici OE-isti).
    1 point
  15. Multumesc bogg pentru interventie. Nici eu nu puteam sa o zic mai bine. Zambetul prostesc e acolo... Masina merge ca un vis si tocmai a primit o finala noua Bosal. (Cea veche avea ceva rugina...) In viitor va primi cauciucuri de iarna si o revizie pentru intrarea in iarna. (Schimb uleiul la 7 max 8k km). Bafta si voua!
    1 point
  16. si cine are interesul sa nu mai incalci tu legislatia? bani la buget de unde?
    1 point
  17. E o replica hidoasa. -m3 e mult mai lat -m3 vine standard cu faruri de coupe -in partea de jos este mai subtire ca la m3 -m3 nu are proiectoare de ceata pentru ca are canalele de ventilatie de la frane
    1 point
  18. pe langa faptul ca ti-am raspuns deja pe topicul de pe 4tuning, unde ti-am dat o umilinta vesnica si te-am scuipat savuros in gura intr-un mod extraordinar si invaluitor, trebuie sa te felicit pentru ca ai intrat in cursa "Prostul Zilei", cursa pe care ai sanse reale sa o castigi. Este un fel de special olympics, asa ca nu te bucura prea tare daca vei castiga: http://i.qkme.me/3q7smq.jpg
    1 point
  19. Din ce stiu a avut 272 si a fost resoftata in 2009. Dar daca a mers aproape 80.000 km pana acum fara probleme eu zic ca mai merge inca pe atat. PS. Eu n-as da jantele alea pe nimic
    1 point
  20. Asta e amaratul ala de the rifle.
    1 point
  21. Daca vrei sa traiesti intr-o societate civilizata, trebuie sa fii si tu civilizat. Cu alte cuvinte, daca ti se pare normal ca oamenii sa fie pedepsiti ca in evul mediu, s-ar putea ca si tie sa ti se intample lucruri tot ca-n evul mediu. Moment in care vei urla ca Romania nu e o tara civilizata. Intr-o situatie de genul asta politia trebuie sa-si faca treaba si legea trebuie aplicata. E evident ca i-au spart geamurile pentru ca a intervenit instinctul de turma. Am mai vazut la cineva pe farcebook ca scria un sobolan ochelarist ca e mare pacat ca nu au apucat sa-l linseze biciclistii pe ala. Astea sunt niste lucruri propuse de oameni fara prea multa judecata. L.E: Vad ca deja am -2. Pai atunci puneti mana pe furca sau pe topor si iesiti pe ulita la linsat, angry mob style.
    1 point
  22. style 135 rulz pe e46. http://img39.imageshack.us/img39/2593/style135moncar.jpg
    1 point
  23. Sau poti urmari topicul meu, am cam descris in linii mari de pe la pagina 16 cum e cu retrofitul asta L7. Hai ma Inside, ca nu e chiar asa simplu. Iti trebuie niste cunostinte destul de avansate pe parte de electrica si codare. Ba chiar si mecanica. Trebuie desfacut tot interiorul pentru cablare si noile difuzoare. Se desfac toate tapiteriile din interior (usi, praguri, banchete, scaune fata), se da la o parte mocheta, toate trimurile de pe stalpi, se decupeaza locul pentru difuzoare si rame in tapiteria usilor spate, se trage noua instalatie din portbagaj pana la fiecare usa in parte si la difuzorul central din bord, se trag cablurile de alimentare pana in panoul de sigurante, se face codarea si se monteaza totul inapoi. Ce zici? Cati de pe forum s-ar baga la operatiunea asta cap-coada? Si nu ma refer la cei ce se ocupa cu asta, ci la utilizatorii obisnuiti. Cei ce fac retrofituri nu te taxeaza degeaba. E de munca, nu gluma. Pe langa complicatiile ce pot aparea. Stii si la mine cat m-am chinuit cu codarea pana am realizat ca erau inversate fibrele in mufa... Dar una peste alta, e unul din cele mai importante retrofituri la un Exx. Iti schimba masina total.
    1 point
  24. poze daca vrei la masina ca e suspensia pe ea...
    1 point
  25. -1 points
  26. da.e o solutie ingenioasa. merge si cu periuta de dinti.dupa aia sa dai si cu antiperspirant
    -1 points
  27. Il ajuti maxim :hyper: Poti sa ii spui si cum se scot daca chiar vrei sa il ajuti... Sau mergi pe principiul(Gura mea prostii vorbeste si contorul la post creste)?:sorcerer:
    -1 points
  28. Asa da!! dar totusi....spre stanga mea sau stanga ta? :hyper:
    -1 points
  29. As avea eu nevoie daca are si butoanele de la geamurile fata incluse. Mi s-au rupt ambele butoanele si ornamentul este decolorat al meu dupa ce s-a varsat un parfum auto . multumesc.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.