Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/30/13 in all areas
-
am vazut la cineva, dar nu mai gasesc topicul, si-a montat o mica sobitza de teracota cu lemne acolo in spate, in locul consolei. Pe langa faptul ca s-a creat o atmosfera foarte primitoare in spate, pasagerii se puteau bucura, pe langa caldura si de un miros placut de brad sau alte esente in functie de lemnul folosit.6 points
-
Marlboro rosu, palmolive albastru de 300 ml, schauma pentru par cret, fa men si ben gay se mai cauta prin targ.4 points
-
JET ma ca esti bolnav mintal, desi pentru foarte scurt timp am banuit ca ti-ai revenit, insa patologia ta este una foarte complexa si degenerativa bag de seama. Sa inteleg ca pana la urma ai reusit sa ii prostesti sa-ti dea viza de state, prima data parca ai fost singurul refuzat dintr-un grup foarte mare, gen protu' satului, pentru ca la intrebarea "de ce vrei sa vii in US", ai raspuns ceva la modul "ca sa fac bani sa imi cumpar Bemveu" Sau e ceva Special Visa, ca la Special Olympics, gen cum e Student Exchange, doar ca Retard Exchange ? http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121215205343/fallout/images/thumb/0/08/Genius_meme.jpeg/500px-Genius_meme.jpeg3 points
-
Posibil sa fie putin intarziat post-ul (putin, foarte putin), dar cum naiba sa-ti argumentezi afirmatia postand un filmulet cu o cursa intre un 3-ar si un 5-ar ? Cumva 335i bate 335d? Si 325i bate 325d? La masini mai grele, conteaza intr-adevar mai mult cuplu, si dieselul e mai rapid. Insa sa nu uitam ca nu lipsa de putere dauneaza cel mai mult acceleratiei, ci greutatea excesiva. Vrei performante, cauti in primul rand o masina usoara.3 points
-
3 points
-
Iti dau suspend o luna daca in urmatoarele 3 minute nu pui poze/dezvalui locul amplasarii !2 points
-
2 points
-
ba sa specifici unde si cine ti-a recomandat. Ce-i magaria asta, pula mea, adica sa se mai arda si altii sau care-i faza ? ai semnat non-disclosure cu "tunerul" ? asta-i culmea. Ia te rog sa iti revizuiesti pozitia si astept raspuns.2 points
-
90% din e36urile puse la vanzare sunt pulbere, alea in stare buna costa mult prea mult si pur si simplu nu merita2 points
-
Sa ne clatim un pic ochii Masina arata fenomenal pe viu...abia astept sa vad cum va iesi in varianta de serie.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Chiar ca e in premiera sa dai cu maclavais pe exterior si sa nu se mai abureasca geamurile la interior. Merita toti banii. Deci asa se comporta mercurul pe sticla. Retineti, va rog.1 point
-
1 point
-
Vă prezint mai jos niste poze detaliate cu mașina așa cum am luat-o. Exterior: http://b.a.d-cd.net/f21c9cu-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ac1c9cu-960.jpg http://e.a.d-cd.net/a1c9cu-960.jpg http://g.a.d-cd.net/c1c9cu-960.jpg http://d.a.d-cd.net/cc1c9cu-960.jpg http://f.a.d-cd.net/ec1c9cu-960.jpg http://b.a.d-cd.net/9c1c9cu-960.jpg http://c.a.d-cd.net/da1c9cu-960.jpg http://h.a.d-cd.net/d21c9cu-960.jpg http://g.a.d-cd.net/bc1c9cu-960.jpg1 point
-
Cand te roade stomacul, o arzi ca pinguinul cu oul, prin frig, ploaie.1 point
-
Ma grozavesc ce citesc pe aici. Pompa de inalta presiune trebuie sa scoata max. 4,5 bari si minim 4 bari pt. a asigura o presiune corecta in sistem. Presiunea se vede pe tester fara probleme cu motorul in ralanti si in accelerare usoara. Tot pe tester se observa daca lucreaza sau nu supapa limitare presiune, senzorul de pe pompa de presiune de la motor, senzorul de presiune de pe filtrul de motorina, senzorul de presiune din rampa, cantitatea de carburant pulverizata de fiecare injector in parte. Totul tine de cel care interpreteaza erorile si diagnoza folosita. De ex. pe DIS apare foarte clar daca pompa de inalta presiune si pompa din rezervor sunt in parametri, iar cu INPA se interpreteaza presiunea carburantului in rampa data de senzorii aferenti, dsebitul injectoarelor etc. Cum bine a punctat colegul de mai sus BMW, nu e Dacia 1310.1 point
-
Pai de ce nu luat de e39? Mergea si de benzina, pompa din rezervor. Lasa modificarile, bmw nu e dacia 13101 point
-
My bad. Oricum, nu am mai auzit de intreceri pe 100 m. Sa nu mai zic de aprecierea distantei de 100 m. Numai Similea putea fi in stare de asa ceva !1 point
-
1 point
-
ce-mi plac comparatiile astea intre diesel si benzina in care dieselul este pupat in cur cum ca ar fi mai rapid ca benzina. Da, de acord, dar va fi mai rapid de 6 ori. A saptea oara ii iese turbina pe nari.1 point
-
La 200 lei setul de jante + cauciucuri mai conteaza? arunci cauciucurile si tot iesi bine, 200 lei 4 jante 16"..1 point
-
nu pricep decat ca tunerul acopera costurile. ce costuri? care montare? ce nu era facuta cum trebuie? ce ai hotarat sa faci tu?1 point
-
Si de ce tipi pe aici? Solutia: http://www.ablog4guys.com/storage/2013/11-february/2.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=13616905292331 point
-
1 point
-
alpina pack cu jante acs, macar de avea si jentile alpina merita banii1 point
-
Pai spune clar in anunt ca nu e Alpina. Ati auzit voi de BMW 730 Alpina pack? Trebuia sa se cheme Alpina B12. Are bara fata de Alpina si cam atat.1 point
-
esti totusi incepator , de-asta ti-am recomandat twingo. Probabil nu ai mai mult de 20 de ani, si chiar daca are doar 105 cai, poate fi destul de periculoasa, mai ales daca ai in gand sa o cumperi pentru FUN. E36 in mintile ei, adic ain regula pe partea tehnica si estetica este pasare rara. Nu se gasesc la vanzare, cine are asa ceva are pentru ca a investit in ea, si nu merita sa o mai vanda. Asa am facut si eu, am luat o masina din germania foarte in regula si pentru a fi in regula pe partea tehnica am investit in jur de 600 euro pe an, practic de 4 ani amplatit-o inca odata. Si nu am de gand sa o vand, chiar daca imi mai iau alta mai nou. cred ca sub 2500euro inmatriculata nu gasesti in stare buna. depinde insa si ce standarde ai tu legat de starea ei.1 point
-
1 point
-
http://www.my-lhd.co.uk/images/voitures/644a-car-renault-twingo-1.jpg http://farm5.staticflickr.com/4113/4998981070_5749a9f05b_z.jpg Da, cam acelasi lucru...1 point
-
1 point
-
Merg ambele , asa a iesit in poza http://imageshack.us/a/img202/8528/1f84.jpg1 point
-
Compactul este mai scurt, coupe-ul mai lung. La compact ai bord e30 style, la coupe este bordul specific e36. Usa la compact are "rama" la geam, la coupe usa este cu geam "liber". La nevoie in compact bagi o masina de spalat/un frigider in coupe nici sa nu concepi. Compactul are punte spate "imprumutata" de la modelul e30, coupe-ul o are specifica seriei e36.1 point
-
Ba da. Totul e diferit: amplificator, difuzoare, codare. Revin cu impresii despre SPORT MODE. Suuuuuuuuuuuuuper incantat! :hyper: Am activat butonul in joaca, la semafor. Trebuia sa fac stanga. Cand sa virez... ma trezesc ca nu merge volanul. Mi-am amintit ca unul din efecte e si rigidizarea directiei. Dupa ce am trecut de intersectie, am dezactivat functia si cam in 2 secunde, treptat volanul a redevenit usor. De asemenea mi-e clar ca acceleratia raspunde mult mai promt. Cum spuneam si mai devreme, nu mai are acel lag. Cand am parcat cu spatele, de asemenea cam in 2 secunde de la cuplarea in marsarier directia s-a inmuiat. Deci... am 2 motive de bucurie: 1. Am servotronic - habar n-aveam (la cele fara, nu se simte nimic in manevrabilitate). 2. Aceasta noua functie lucreaza perfect. O sa ma gandesc la o varianta de buton, apoi la restul detaliilor (amplasare, LED de semnalizare, etc).1 point
-
Dimensiunile sunt standard. Mai exista piesa 20, versiune pentru numerele din japonia Eu am piesa 6. Numarul l-am lipit cu car tape de la bison (dublu adeziv) Ca sa il dai jos ai nevoie de guta ca altfel strici placa (lipeste foarte bine) Car tape gasesti la Carrefour sau la Bricostore sau la magazinele echivalente pe care le ai prin oradea.1 point
-
1 point
-
un stand imens, adica singuru producator cu propria hala, ceilalti producatori imparteau hala. La supercar-uri ai ajuns? eu n-am reusit s aintru, am fost in prima sambata, proasta decizie.1 point
-
Am auzit ca Manolica, la serviciu, poarta sort din acela alb, cu dantela.1 point
-
pai si ce mai stai? daca noi nu stim si tuu stii, ce vrei de la noi? fa-l si apoi vino si spune-ne cum e.1 point
-
1 point
-
da si eu gasisem un gallardo nou, insa cand m-am dus sa il iau am constatat ca interiorul nu corespundea descrierii, practic cusatura de la piele era alba si am zis pas, asa ca si eu astept reventonu' asta nou.1 point
-
1 point
-
Sunt omul care accepta orice parere si nu ma supar orice mi s-ar spune. Insa le pun in practica pe cele care, dupa ce le analizez, ma avantajeaza! Personal imi place si modelul si setup-ul iar la aripi sa fac modificari e ultimul lucru care mi-l doresc si care l-as face. Nu iese deloc, atasez acum o poza si o sa pun si de sus. Ce mai trebuie facut e sa cobor putin masina, in graba am ridicat-o ~2cm fata de cum era... Si incerc sa inlocuiesc distantierul de fata de 15 cu unul de 20 (nu sunt convins ca e mai bine dar voi face o proba) Ce nu ti-a placut ? Cu cine vorbesti ? Pe tine ET-ul te trage de pe sosea ? Si tocmai cel de pe spate ? Pe fata ET47 si 8j nu trage cum tragea cu alte roti. Scuze pentru claritate si mizerie. Acum le-am montat1 point
-
1 point
-
Acum am vazut comentariul la folie , mereu ma uit la cei care nu au , din spate te uiti fix in masina lor ,in ceafa , imi pare ciudat la asta m-am referit cu intimitatea, ii vad cum se scarpina in cap , mai baga un deget in ureche )), isi mangaie consoarta , ii mai dau un pupic , vb la telefon . La partea cu caldura ...vine tot din experienta cand am mers si cu folie si fara si am vazut clar diferenta ,mai ales daca ai un personaj in spate aka copil in cazul meu daca merge 200 km pana la mare cu soarele in cap il fac terci pana ajung , deci nu e vreo fita , nici un trend , nici o dorinta de a face o aroganta ca montezi o simpla folie neagra pt protectie solara . Plus ca se intampla sa mai las o tableta , un laptop , lui junior ii cade mereu telefonul , asta e deci are si un rol de protectie vizuala , la impact tot geamul ala s-ar putea sa sara tandari prin masina , la folie e o alta rezistenta si sunt destule video pe net ca sa dovedeasca asta . Am vrut sa fie clar de ce prefer eu folia , imi pare pueril sa spui ca innegrim masina prin foliere in ideea vreunui trend .Atat timp cat in Ro e permis montajul pe spate l-as face oricand pt cel putin cateva motive pertinente . In rest masina e beton1 point
-
Sa iti iei seria 6 cu volan pe dreapta,posibilitati 0 de inmatriculare in tara,unde mai pui ca nici nu l-ai luat si te gandesti la gaz.Serios,nu iti amortizezi instalatia de gaz,la 8cilindri e scumpa.Oricum seria 6 nu este pt tine.1 point
-
e mai sportiva ca si look fara bare, barele sunt bune daca cari biciclete sau schiuri eventual..1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00