Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/13 in all areas
-
Bunicul din poza, este "creierul" operatiunii ? asa am vazut in filmele cu masini din astea, ca intotdeauna exista un mentor in varsta, trecut prin viata si curse de masini, care pune pe picioare un viitor racer si ii pregateste masina, iar pe el spiritual, Jedi syle. In orice caz, trebuie introdus in schema si deja celebrul MAS, care din acest motor 2.8 a reusit sa scoata 300 de cai si vmax 294 km/h.6 points
-
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/832/dafuq-did-i-just-read-meme.jpg5 points
-
3 points
-
Hmmm. Tot mai e loc de muste, prea mare toleranta :sorcerer: Serios, ai prea mult timp liber3 points
-
ce proiect retard si ce macaroana de masina ! parca-i un cielo defect cu fund de supernova !2 points
-
Nici la reprezentanta sa nu bagi mana in foc. Se duce sa-i schimbe un surub inainte sa o vanda, dupa ce i-a dat km inapoi, si apoi tu cand intrebi la reprezentanta iti zice da domne, la ultima intrare in service avea x km.2 points
-
2 points
-
BMW a lansat ieri o noua aplicatie pentru masinile dotate cu BMW Apps (SA6NR). Se numeste M Laptimer si poate fi downloadata gratuit din iTunes Store. Aplicatia permite inregistrarea unui traseu parcurs cu masina, durata, numar de viraje, viteza medie, etc precum si monitorizarea fortelor G din interiorul masinii. Pentru a folosi aplicatia masina trebuie sa aiba urmatoarele optiuni : 609, 6VA, 6VC, 6NR, 6FL sau 6NF. http://imageshack.com/a/img706/2962/38tv.jpg http://imageshack.com/a/img203/797/1xec.jpg http://imageshack.com/a/img9/8483/s2a9.jpg http://imageshack.com/a/img543/8968/4l09.jpg http://imageshack.com/a/img823/1970/j6m9.jpg1 point
-
1 point
-
Da, avem si d-alea. Uite eu unul sunt de parere ca e jenant sa vrei masina aia si sa fii in postura de a te trage pe cour pentru 6.8 lei pe zi. Juma' de pachet de tigari in traducere libera.1 point
-
bai copile, de la varsta asta frageda vrei tu peste 200 cp dar cu schimbare de motor si din astea ? ai deschis un topic penibil in esenta sa..... vrei un e92 peste 200cp .... dar cu taxe mici si sa-i schimbi motorul.... pai ori ori nu esti primul cu astfel de incercari de a socializa !1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu stiu, trebuie sa mergi la un electrician sa vada pana unde vine curent pe firele alea. Daca insa ai si alte becuri din far care iti fac probleme, gen sa nu mearga semnal, pozitie etc, etunci poate fi din modulul de lumini problema. de asemenea, poate contactele unde intra becul sunt oxidate... sau contactele de la mufa aia de zice colegul mai sus.1 point
-
Buna ziua, "@mimima: pune toata pagina , sau iti place sa mananci rahat?" "Deci, mimima ai 10 zile de read-only pentru flame" Nu a fost cu intentie chestia de pe 4tuning, pur si simplu am citit pe acea pagina si m-a deranjat ce s-a scris, apoi m-am ambalat si am zis "ia sa le arat colegilor ce se vorbeste despre noi". Recunosc, este greseala mea ca nu m-am informat mai bine in paginile anterioare, inainte de a posta. @turmentatu: imi cer scuze tie si celorlalti pe care i-am pus intr-o lumina proasta; @verssatu: imi cer scuze pentru ca am "tulburat apele" in mod nejustificat. Mea culpa, am gresit, platesc. Totusi, cum se zice, fapta recunoscuta este pe jumatate iertata, se poate reduce perioada mea de pedeapsa :-) ? Neputand sa postez, v-as ruga sa postati acest mesaj in topicul respectiv, ca sa vada lumea ca greseala imi apartine, si "nu mananc rahat", vorba lui @turmentatu. Multumesc.1 point
-
Oare-i spuneau Frisca pentru ca-i placeau astea mici cu multa frisca?! savarinele... evident.1 point
-
poate nu ai sticla cu incalzire .... scoate-o si vezi ... sau poate e rezistenta de pe sticla intrerupta *(masoar-o)1 point
-
Una e sa aduci la viata o masina si alta este sa prezinti totul ca si cum ar fi un proiect grandios. Iar cel mai trist este ca bunul gust lipseste total.1 point
-
O fi si mare munca sa pui un motor, sa-i tragi o vopsea si sa-i montezi niste bari din fibra. Pe filosofia asta, ar trebui sa existe o statuie a mecanicului necunoscut pe undeva pe la Romana.1 point
-
Probabil ce vezi tu pe bord e un consum facut pe multe mii de km...ia reseteaza-l, sa vezi cum scade.1 point
-
Cu atat mai mult cu cat ei nu au primit echivalentul versiunii europene, ci o versiune mai slaba, asta dupa un lobby intens. Ai dreptate, tocmai de-asta majoritatea conduc masini de volum si motoare mici, iar cei care vor ceva in plus de la o masina, dau un ban in plus pentru ceva cu valente sportive.1 point
-
Intr-adevar, nu spune nimeni altceva, dar e ca si cum intr-o firma in insolventa eficientizezi activitatea dand afara 25% din personal dar marindu-le celorlalti salariile cu 24%.1 point
-
1 point
-
Oameni buni si dragi colegi! Recomanda si mie ceva o varianta de mijloc pt a avea un sunet decent la masina?! Doamne ca m-am saturat de evacuare sport....e frumoasa ca si sound dar innebunesc la drum lung si seara cand e liniste face un zgomot infernal! Da-ti-mi o cale de mijloc ceva...ceva sa se auda frumos cat de cat nu sa boraie de numa. A mea la 2500 ma innebuneste de draci are si nu o mai suport jur Orice sfat e bine venit si multumesc si inca ceva.....cu ce (sau daca) afecteaza la un motor de 2.0 evacuare de 2.5 sau 2.8 stiind ca e calculata pt acele motoare?1 point
-
Probabil e pompa defecta. Poti spala parbrizul fara sa porneasca stregatoarele daca apesi extrem de scurt pe spalare. Poti apasa de mai multe ori la rand, dar foarte scurt de fiecare data.1 point
-
Motorul nu e afectat thats funny Doar fost smuls din suporti, si impins sub parbriz de un copac in care ai intrat frontal la 70 la ora,internele posibil sa mai fie bune.1 point
-
Sa fiu al dracului,numai la cei cu japoneze si aici pe forum benzinarul este mai economic decat dieselul.1 point
-
1 point
-
Eu am cumparat un telefon si as vrea sa stiu ce masina s-ar potrivi cu telefonul...1 point
-
1 point
-
Da, sa stii, acolo se fura banii cei mai multi in tara asta, la spalatorii .....1 point
-
1 point
-
consumul este mai mic la motorul de 143cp. Nu te gandi la diferente enorme, ci vreo jumate de L. Insa daca mai pui si faptul ca trage considerabil mai bine atunci alegerea (daca isi permite diferenta de bani) ar trebui sa fie clar motorul de 143. Singurul posibil lucru nasol la motorul de 143cp e faptul ca este un motor destul de complicat si parca si la fiabilitate este un pic sub cel de 118cp. Insa chiar si asa alegerea ar trebui sa fie clar motorul de 143.1 point
-
As merge clar pe seria 5. Nu stiu ce vi se pare frumos A6-le ala, e urat cu craci!0 points
-
0 points
-
Eu merg pe m43 de 118cp fiinca este un motor fiabil fata de problematicul N42(daca nu ma insel) cu toti 143 cai ai lui, plus ca este mai galagios ,si este destul de gurmand si asta.-1 points
-
-1 points
-
Banuiesc ca este vorba de masina asta: http://www.and-rey.ro/images/E36/10.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/14.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/17.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/23.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/36.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/38.jpg http://www.and-rey.ro/images/E36/05.jpg-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00