Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/10/13 in all areas
-
Incerc sa va prezint masina mea, un e38 730d din 2001, cumparat acum trei ani in urma de mine din Cluj, de la Dn. Cenan. Masina a necesitat o investitie serioasa, pentru a face fata cerintilor mele. Eu de natura sunt un perfectionist,e de bine sau de rau. Cele mai serioase au fost- reconditionare convertizor si cutie de viteze, remediere probleme SRS, vopsirea tuturor zonelor cu defecte cosmetice, inlocuire articulatii, bucse, brate s.m.d cu probleme, schimbat toate discurile frana cu placute noi, interior de piele "comfort", navigatie MK4, termostate noi, vas expansiune nou, reconditionare pompa de inalta presiune, schimbat pompa electrica- ambele (din rezervor si cea de sub picioare), debitmetru nou, reparat Webasto, proiectoare noi si montat xenon in proiectoare, Angel eyes SMD,eleron luneta, jante BBS ultrausoare pe 18 cu anvelope noi, reparat pixelii bord, astea ce-mi amintesc in la repezeala, in mare de consumabile nu zic nimik....... In general de masina sunt multumit, consum aceptabil, comfort maxim, fiabila, piesele schimb sunt la pret acceptabil Caroseria asta e fermecatoare, este cred ca una, ce combina toate atu-urile anilor 90 Incerc sa postez cateva poze actuale.Pe parcursul topicului am sa postez si poze din istoricul masinii Intentia este de a prezenta masina si cer parerea voastra, de bune si rele1 point
-
BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes1 point
-
Salutare! Desi am masina in proprietate inca de anul trecut, m-am gandit tocmai acum sa ii fac si aici un topic. Este un E34 520i 24v, din 1995, adus in RO in 2011. Conform fisei scoase de la Bavaria, masina a venit din fabrica cu "sasiu M", banuiesc ca se refera la ceva bari torsiune mai groase, oricum suspensia M-Tech o are. Ca optionale/ imbunatatiri, masina are: -volan cu comenzi E39 M -telefon -perdeluta luneta electrica+perdelute usi -pilot automat -bara fata V8+bara spate/eleron/praguri/stopuri M5 -suport numar spate S.U.A. -jante BBS RC 8j/ 9j -spalatoare faruri/ proiectoare -faruri+proiectoare clear look+xenon+angel eyes -pleoape faruri -interior M recaro cu incalzire -oglinda antiorbire -senzori parcare -evacuare completa 2.5i M50 -cass+6cd changer -alarma+inchidere OEM -inele crom ceasuri bord -strut-bar fata Wiechers -schimbator E39 iluminat -pachet shadow line -pachet lumini interior -pachet lemn interior -aer conditionat bi-zonal -4 geamuri electrice -oglinzi electrice si incalzite -duze spalatoare parbriz incalzite -caseta directie cu servotronic -sky sac Va las cu ceva poze...1 point
-
Este o masina pe care am cumparat-o dupa primul test-drive, nu i-am facut nicio verificare, mi-a placut cum merge, cum arata si am luat-o. E oricum mai mult o masina jucarie care va fi folosita probabil extrem de putin pe langa celelalte insa am avut mereu o slabiciune pentru E39 cu M-packet iar faptul ca fost sa fie un V8 a fost cireasa de pe tort si ceea ce a contat foarte mult a fost faptul ca este 100% originala fara niciun fel de modificari. Nici nu am de gand sa ii aduc vreo modificare, cu exceptia poate a Dinavin-ului si cheii diamond, in rest ramane complet stock. Asadar este vorba de un E39 540i cu M-packet, fabricatie 11.2000, 2001 insa in talon, specificatie Japonia, motor M62, 290cp parca, rulaj 156xxx km. Masina a fost importata din Japonia cu cca 2 ani in urma si aici a avut 2 proprietari care au intretinut-o corespunzator, ca atare si starea ei actuala pare a fi foarte buna. Pielea si tot interiorul arata incredibil de bine, absolut totul functioneaza la ea, nu are zgarieturi pe piele, plastice, nimic nu este rupt sau deteriorat, e ca si cum ar fi fost conservata in timp. Deocamdata o sa ii schimb cheia cu una "diamond" pentru ca are cheie veche cu 2 butoane pe ea, am comandat una de pe ebay si sper sa fac transplantul curand si eventual un Dinavin, momentan are navigatia OEM cu ecran mare, dar care insa e invechita din toate punctele de vedere, atat moral dar mai ales tehnic. Parti mai putin bune ar fi chederul de la usa soferului pe care trebuie sa il schimb si capacele axelor cu came de pe care a inceput sa se decojeasca vopseaua. De curand a fost schimbat radiatorul, furtunul de sus si pompa de apa care se pare ca sunt unul din punctele slabe ale motorizarii V8, acestea cedand destul de repede, franele, bucsele pe fata, cauciucuri noi Bridgestone si alte cateva lucruri minore. Urmeaza sa ii fac un schimb de ulei si filtre cat de curand. Primele impresii sunt foarte bune, o masina de 12 spre 13 ani care merge impecabil si senzatia pe care o transmite e de soliditate, siguranta si bine construita. Sunt super happy ca am dat de masina asta si ca am luat-o, ma face sa zambesc cand o conduc . Deocamdata cateva poze de la vechiul proprietar, ii voi face in curand o sesiune foto corespunzatoare.1 point
-
1 point
-
filtru de motorina a fost schimbat acum 4-5 luni .. merci mult! credeam ca are pana...1 point
-
1 point
-
Vorba lunga, saracia omului Nu ar fi rau sa mergi la un tester ca sa citesti eroarea care a cauzat aprinderea check engine. Abia dupa aceea te poti gandi la calitatea benzinei.1 point
-
Cateva poze de azi, cu masina spalata si ceruita. http://imageshack.us/a/img94/4980/mtk9.jpg http://imageshack.us/a/img707/3706/vx7u.jpg http://imageshack.us/a/img14/4165/k7ck.jpg http://imageshack.us/a/img32/8393/hzs.JPG http://imageshack.us/a/img853/1618/hdsx.jpg http://imageshack.us/a/img30/7959/hty6.JPG1 point
-
bai carcotasilor,mutati-va pe chat ca habar nu aveti de cutii !1 point
-
Da, e bine ca intrebi cand nu te pricepi. Oricat de fantezista ar fi intrebarea, treaba-i rezolvata pe jumatate odata ce-ai intrebat. FAZAN1 point
-
1 point
-
1 point
-
Motorul nu e afectat thats funny Doar fost smuls din suporti, si impins sub parbriz de un copac in care ai intrat frontal la 70 la ora,internele posibil sa mai fie bune.1 point
-
1 point
-
Pentru ca tot e frumos afara (si n-am mai pus poze de ceva vreme), m-am gandit sa trag cateva cadre Plus o poza mai veche, fara ploaie. http://imageshack.us/a/img853/3817/xpr2.jpg http://imageshack.us/a/img196/2850/hxox.jpg http://imageshack.us/a/img14/8831/y0y5.jpg http://imageshack.us/a/img706/2408/k1be.jpg http://imageshack.us/a/img51/4733/nfi7.jpg1 point
-
Am zis ca arunc un ochi aici sa vad despre ce e vorba si nu mi-a fost prea mare mirarea sa vad caternica cat incape. Pana la urma la asta se rezuma forumul asta, un grup de oameni solidari care fac caterinca de toti ceilalti care nu au prea multe cunostinte. Nu da nici un tub de WD40 pe motor, cel putin daca iti pasa catusi de putin de celalalt proprietar care va avea masina. Nu-mi vine sa cred ce recomandari vad aici. Daca vrei sa dai cu vreun dressing pe plastice foloseste unul care nu contine silicon, recomandat ar fi ceva pe baza de apa. @ tutorial: Ce conteaza daca are 15 ani masina? Toata lumea se uita la varsta si la cati KM are, nu la felul in care arata masina si cum este intretinuta. Trebuie sa fii ignorant sa nu te uiti si la aspectele astea. Cea mai intretinuta pisica cat o fi? 2500€? Pana la urma varsta masinii este ceva relativ. Un bun exemplu sunt americanii cu masinile lor vechi de zeci de ani, insa aici e o alta mancare de peste. @ BvC: Trebuie sa iei in considerare ca masina este inmatriculata pe BG dar sa iei in considerare si defectele pe care nu ni le-ai spus noua fiindca cu siguranta sunt si defecte ascunse. Uita-te sa vezi piata dar in acelasi timp ia in considerare si opinia ta sincera despre cat crezi ca valoreaza masina.1 point
-
multumesc pt urari! mai pun niste poze de azi. la soare culoarea prinde o nuanta de turcoaz inchis, dar din pacate cand am facut eu pozele era innorat. http://i.imgur.com/EC8orVD.jpg http://i.imgur.com/lXfedEU.jpg http://i.imgur.com/QkTZ11b.jpg http://i.imgur.com/3lETqQN.jpg http://i.imgur.com/9XUtmts.jpg http://i.imgur.com/sQqKP8Q.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sau poti urmari topicul meu, am cam descris in linii mari de pe la pagina 16 cum e cu retrofitul asta L7. Hai ma Inside, ca nu e chiar asa simplu. Iti trebuie niste cunostinte destul de avansate pe parte de electrica si codare. Ba chiar si mecanica. Trebuie desfacut tot interiorul pentru cablare si noile difuzoare. Se desfac toate tapiteriile din interior (usi, praguri, banchete, scaune fata), se da la o parte mocheta, toate trimurile de pe stalpi, se decupeaza locul pentru difuzoare si rame in tapiteria usilor spate, se trage noua instalatie din portbagaj pana la fiecare usa in parte si la difuzorul central din bord, se trag cablurile de alimentare pana in panoul de sigurante, se face codarea si se monteaza totul inapoi. Ce zici? Cati de pe forum s-ar baga la operatiunea asta cap-coada? Si nu ma refer la cei ce se ocupa cu asta, ci la utilizatorii obisnuiti. Cei ce fac retrofituri nu te taxeaza degeaba. E de munca, nu gluma. Pe langa complicatiile ce pot aparea. Stii si la mine cat m-am chinuit cu codarea pana am realizat ca erau inversate fibrele in mufa... Dar una peste alta, e unul din cele mai importante retrofituri la un Exx. Iti schimba masina total.1 point
-
Mi s-a cam pus pata sa-mi pun CIC si L7 retrofit. Daca poate sa-mi recomande cineva dintre voi unde pot face asta, la un pret bun (nu vreau nici cel mai ieftin, sa ma duc intr-un garaj de bloc din ferentari), astept o informare. As prefera sa le pun pe ambele deodata, cu aceeasi persoana, sa nu umblu in 2 locuri. Cu CIC si L7, cred ca masina ar fi aproximativ completa, nu stiu ce optionale ar mai fi putut avea (bine, n-are active steering si dinamic drive, ma refer la cele "de interior" )1 point
-
Forumul asta din pacate devine tot mai penibil pe zi ce trece. Usor usor incepe sa se coreleze imaginea generala a "posesorului de bmw din Romania" cu multi utilizatori ai forumului. Tare pacat. La inceput nu era asa. Aici ar fi nevoie de 1000 de topicuri cu chat, scandal, balacareli, nerespectarea regulamentului. Se pricep unii la toate. Si lupta intre doua grupuri snobii vs cocalari. Sau cei cu ultimul tip de BMW (in fiecare an altul nou ca e rusine altfel) vs cei cu pisici inmatriculate in Bulgaria (cu tobe "sparte"). Cred ca sunt multe persoane care au foarte mult timp liber. Nu pricep cum sunt unii care posteaza absolut peste tot. Scuze de off topic. Oricum am intrat intamplator pt ca era pe prima pagina. Eu nu mai intru de un an si ceva decat atunci cand am nevoie sa aflu o informatie sau la rubrica retro. Numai bine.1 point
-
1 point
-
narile sunt curatate inainte de vopsire, s-au dat 3 straturi de vopsea si 2 de lac si sunt foarte sigur ca nu se vor cojii. cat despre faptul ca le-am vopsit pe niste ziare, care este problema? va place carcota, dar sunteti si foarte penibili unii din voi. pacat ca va bateti joc de un forum si de cei care il fac forum, adica membrii. poate nu e cea mai noua masina, dar este o masina intretinuta si va fii intretinuta in continuare si va fii facuta dupa propriul plac. daca nu va place nu trebuie sa aruncati cu noroi, puteti foarte simplu sa va abtineti.1 point
-
Manca-ti-as talentul tau de baiat! Bine zici verisorule, la ce-ti trebuie pneuri bune, vara trece Caldura inabusitoare te atrage afara / E boala curata ta**le ce au mai frumos isi arata / [...] viata e frumoasa chiar si in cartiere /in plina vara cu zile insorite. http://www.versuri.ro/versuri/jmidd_la+familia+zile+insorite.html Serios vorbind, masina arata bine! E pacat sa nu ai niste pneuri bune, mai ales pe fata. Dupa accident degeaba iti pare rau.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe site-ul ANAF : http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsitentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2013.html1 point
-
Dupa cum am promis la topicul Noul seria 1 2012 o sa prezint masina mea. In primul rand pot spune ca sunt foarte multumit de ea, bordul e tot un gadget. Dar cum sunt novice in ale BMW-ului, las pozele sa vorbeasca. Am incercat sa le atasez, dar imi tot dadea eroare din cand in cand si am renuntat. http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2785_zpsf0547385.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2786_zps47f024c1.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2787_zpse73c5bcd.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2788_zps6b3dbb67.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2794_zps1787e7d3.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2807_zpseae41459.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2824_zps5e897a48.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2812_zps13ef7ddd.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2816_zps7330874c.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g300/ywlyws/BMW%20118dA/DSC_2817_zps5ad77b02.jpg1 point
-
Piatra Neamt Tuning Fest, aproape 1000 km, BMW-ul rezista! http://img853.imageshack.us/img853/350/abs5.jpg http://img607.imageshack.us/img607/7135/8jx0.jpg http://img7.imageshack.us/img7/5923/99af.jpg http://img607.imageshack.us/img607/3518/7gtj.jpg1 point
-
si cateva si de la mine : http://s16.postimg.org/cx5i6wgyt/DSCN2388.jpg http://s24.postimg.org/o4sup50f9/DSCN2392.jpg http://s17.postimg.org/sz9gn3kvv/DSCN2609.jpg http://s17.postimg.org/s8gqhbiij/DSCN2610.jpg1 point
-
Multumesc frumos pt. incurajari si pt "paparazzi" ! @ciuk pana la full extra fara piele mai e cale lunga ) Weekendul acesta am fost la Eurocar Summer Fest la Darste, un event super: http://img832.imageshack.us/img832/8315/bmxe.jpg http://img29.imageshack.us/img29/4702/6ne2.jpg http://img707.imageshack.us/img707/9439/dgjn.jpg1 point
-
1 point
-
0w40 e pt motoras asta studiati forumurile sau o fisa tehnica a uleiului , 0w40 isi pastreaza vascozitatea si la temperaturi mai mari decat w30 . Fara sa vreau sa intru in polemici fara sfarsit .1 point
-
surprinzator sau nu,unii probabil au puteri mai mari acu decat cand era masina noua1 point
-
1 point
-
Daca stiam ca ai numere de italia , nu mai comandam pixeli de la tine si nu mai luam teapa de 140 ron sper ca ti-au fost de folos banii mei. Sper ca prin acest mesaj cel care se gandeste sa-ti cumpere masina sa nu fie tepuit si el. Sa vada cat e de ingrijit 7-ARUL daca te-ai pus tu la 140 ron. Daca erai serios imi spune-ai ca pixelii sunt de seria 7 , pt ca eu am specificat si ai fi putut sa zici sa nu le trimit inapoi , asa incat sa pierd si bani si pixeli . Asa sa-ti ajute D-zeu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
aici pe bord apar 175 mii, am reparat bordu si a trebuit schimbata placa, de la alt bord.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa mai bine de 6 luni de zile am scos iar ursu' la joaca....aproape ca nu mai ma saturam azi de alergat cu el Saptamana trecuta i-am facut revizia generala....radiator nou...electroventilator in locul vascocuplajului...electromotor nou...tampoane noi la motor si cutie...ulei si filtre....montat centurile de curse....spalat ...bibilit....tot ce trebuie sa arate si sa mearga bine1 point
-
interior http://img19.imageshack.us/img19/3197/48187794.jpg http://img12.imageshack.us/img12/4058/69113335.jpg http://img7.imageshack.us/img7/1183/19699864.jpg http://img19.imageshack.us/img19/3000/67483712.jpg http://img32.imageshack.us/img32/7300/55413672.jpg http://img12.imageshack.us/img12/6079/68864894.jpg http://img19.imageshack.us/img19/121/23199209.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00