Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/13 in all areas

  1. Un e46 la 2.500 euro e un cazan sinistru. Punct. Nu incerca sa ne vinzi noua gogosi cu masini bune la banii aia ca nu suntem pe miresici.ro ! Sa mai iei cazanul si in rate, asta e maxima forumului ! Si nu incerca sa fabulezi fiindca nici pe aia 2.500 nu-i ai cash. Ai facut o propunere de cumparare tot in rate unui coleg care-l vindea cu 2.500 !
    3 points
  2. Nu, ca sa-l vanda mai scump peste cateva decenii.
    3 points
  3. Probabil ca i se par multi 200k+ km reali. Lasa-l sa-si ia una buna cu 150k km !
    3 points
  4. True...dar dupa un timp o sa-ti "treaca" de bibilt masina si o se mergi la cei care stiu ce fac....
    2 points
  5. Iar tu esti fix genul de om de la care as cumpara un M . Bine, nici cu mmneg nu mi-e rusine. Oricum, nu cred ca aveti voi in plan sa vindeti masinile alea vreodata.
    2 points
  6. Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.
    1 point
  7. Gata, m-ai lovit sub centura, acum voi plange. Plang. Pai tocmai aia e treaba. Cand masinile incep sa devina coteturi, apar prin Europa de Est. Adica alea care nu mai trec verificarea tehnica din cauza ruginei sau poluarii. O masina de prim proprietar e destul de scumpa. In general alea se vand prin dealeri, au fost date la buy-back. 2013 si inca exista teoriile astea cu masina sh buna si ieftina. Unii nu se vor invata niciodata. Asta oricum mi se pare un topic facut de plictiseala. Se cauta masina de drift. Dar nu se stie exact ce. S-ar putea plati si dublu, luata de la un mos. Pentru drift. Dar sa nu fie scumpa la intretinere, luata din UK ieftin.
    1 point
  8. Calibra aia e ragalie mare. Ma uitam dupa ele acum 15 ani. S-a dus vremea lor. Interiorul e oribil.
    1 point
  9. tare rau asta cu ''la sfarsitu vietii'' da de unde ai scoso fratelo? In Romania sau Germania nustu daca vezi cate mile a avut masina in urma, aici barim iti arata si online contra costa si in MOT-urile precedente pe ce data cate mile a avut, tot ce se face la masina sau ori ce incident, ori ce intracre in service se inrecgistreaza deci aproape imposibil sa dai milele inapoi. Mersi de link, pe prima o stiam da e maricel pretu pt cate mile are si oarecum departe de mine (100mile).Am gasit una asemanatoare, mile mai putine si pret mai bun http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/2003-bmw-m3-convertibale-auto-yellow-2-door-convertiable-facelift-model-mot-till-052014-t/1035536536#photo-content da e deja la 440mile de mine
    1 point
  10. daca iti iei un M, respecta-l! tu cauti unul nealergat ca sa ii dai tu "cox" si fuga si drift; uite asa se imputineaza masinile care ar trebui sa faca istorie si sa valoreze triplu peste 20 de ani. daca m-as hotari sa vand vreodata M-ul, tu ai fi cumparatorul ai carui bani nu i-as lua.
    1 point
  11. Vezi ca mai mult ca sigur este pompa de apa. Posibil la turatie mare turbina pompei mai invarte ceva ceva iar la turatie mica nu mai invarte. Am patit o chestie similara tot la un e46 318 si la demontarea pompei turbina era sparta.....2 elementi din turbina erau sparti si turbina(elicea)mergea in gol la relanty. Sa mai traga totusi un ochi la pompa de apa. Mai poti face o verificare cu termostatul vechi montat si blocat pe deschis ca circuitul de racire sa fie deschis....daca si atunci incalzeste...ramane pompa de apa.
    1 point
  12. Sincer, la cat de alandala e piata auto de la noi, singura evaluare reala ti-o faci singur, postand anunturi de vanzare pe site-urile de profil.
    1 point
  13. Parcand asa, elimini riscul sa-ti deschida unul usa in masina ta dar amplifici foarte mult riscul sa-ti dea un taran o cheie pe capota ptr ca ai ocupat 2 locuri. Eu aleg riscul mai mic si o parchez pe un loc.
    1 point
  14. Asta inseamna sa ai masina. Ce te faceai daca stateai in Paris unde lumea impinge masinile fara nici o jena? Panarama mai ales. Oricum, cand e aglomerat nu e normal sa parchezi asa. Eu intotdeauna am preferat sa merg mai mult pe jos si s-o parchez mai in siguranta decat s-o pun aproape de intrare.
    1 point
  15. Locurile alea de parcare sunt gandite pentru Dacia domne'...cine va pune sa va luati masini straine? Serios vorbind acum, chiar este o problema ca locurile sunt asa inghesuite. Pentru unul care nu tine la masina foarte mult nu prea conteaza daca are usa facuta zdrente pe margine...si mai zgarie si masinile altora. Noi oricum suntem maniaci in general cu masinile noastre, insa in Romania e extrem de greu sa o pastrezi intacta.
    1 point
  16. pai nu se supara nimeni , tu tolerezi zgarieturi mai bine ca mine , nu ai o manie in privinta asta , eu nu , mie imi vine sa ii caut pe aia care au zgariat si sa le crap capul , e bine asa ?
    1 point
  17. Sunt cam putine parcari unde sunt sufieciente locuri libere incat sa poti parca pe 2 locuri. De exemplu, cand ma duc la Ikea si vad parcarea full iar cand dau cateva ture sa gasesc un loc si nu apare nimic dar vad 3-4 masini bengoase care ocupa cate 2 locuri de parcare iar eu caut de 10 minute loc si nu gasesc, imi vine sa-i astept pe proprietari sa le crap capul ! Puteti sa va suparati pe mine dar nu mi se pare absolut deloc ok sa ocupi 2 locuri de parcare in ideea ca ti s-a intamplat inainte sa-ti deschida unii usile in portiera si prin asta incerci sa eviti sa ti se mai intample.
    1 point
  18. Paul, n-ai specificat a cui e ĂŽntrebarea puerila. E obligatoriu, dar poți și sĂŁ te prezinți. Tot nu reiese exact.
    1 point
  19. ia ti vere o toyota supra daca vrei masina de drift.sau un nissan skyline
    1 point
  20. Mai spal-o de 2 ori la "spuma" si se duce toata ceara si munca ta...
    1 point
  21. Doamne fereste, cum poti sa cumperi asemenea masina, mai bine sa isi ia naiba un Logan second hand, la ce plm va trebuie toate carutele, doar ca scrie BMW pe ele? Oameni efectiv retarzi.
    1 point
  22. bv tie. cu toate ca sunt sceptic in privinta sumei cu care ai dat-o nu mai conteaza. ai gasit gasca
    1 point
  23. Scuze ca te intreb... dar tu dc ti-ai luat M? sa te plimbi cu 40 km/h?
    0 points
  24. Nici eu nu am observat fazacu frana de mana si cotiera desi am masina de 1 an dar aredreprate asa este
    -1 points
  25. Intinzatorul are. in trecut, modelele astea au fost recehmate in service tocmai pentru a le schimba intinzatorul In legatura cu testerele nu stiu sigur. nu iti arat km reali dar din cate stiu un tester bun iti poate zice daca are mai multi km decat arata in bord.
    -1 points
  26. O pompa de apa nu se defecteaza asa de obicei. In mers se raceste pentru ca e frig afara si la viteza se raceste apa din radiator. Nu e vorba de turatia pompei.
    -1 points
  27. -1 points
  28. Nu stii nici sa vinzi. Obligatoriu se pun date de contact si pret. Banuiesc ca inca nu ai citit asta: regulament.
    -1 points
  29. pentru detalii : 0766 361 357 / Mihai
    -1 points
  30. Sunt inca pe masina mea , anvelopele sunt de vara si sunt bunicele . Nu au nici un defect , sunt pozate fiecare in parte . Astept oferte de pret .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.