Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/13 in all areas

  1. DupĂŁ cumpĂŁrarea jantelor, a urmat restaurarea. A durat cam o lunĂŁ, fiind facute urmĂŁtoarele: - indreptate - sablare - tencuiala acrilica, apoi acida - vopsite in negru inclusiv spitele - eliminata vopseaua de pe spite si polisarea lor - polisare buze - capacele au fost vopsite complet (in afara de centru); apoi scoasa vopseaua Âşi polisate manual Ăntreg procesul Âşi ce a ieÂşit vedeĂži ĂŽn poze: ALBUM sau SLIDESHOW Ănainte: http://d.a.d-cd.net/1692d28s-960.jpg DupĂŁ: http://b.a.d-cd.net/fe92d28s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/a0494f8s-960.jpg http://a.a.d-cd.net/b0494f8s-960.jpg
    4 points
  2. Parerea mea e ca n-o sa ai niciodata o prietena :sorcerer:
    3 points
  3. Si cu asta iti umplu rozeta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/139605-cumpar-e36-sedan/page__pid__2058290#entry2058290 In trei saptamani ai dat un tun de 2000 de euro, pe care ii primesti in rate. De la un cazan de e36 de maxima saracie (600 euro) ai urcat pe scara sociala la un cazan de 2500 euro platiti din ratele pe care nu le ai. Si ti-a crescut si pula, de la 1.8 la 2.0 sau 2.5 De albastru de cucuteni nu mai zic, cazanul v2.0 sau maxim v2.5 poate sa fie si individual. Natafletul asta merita nominalizat la prostul anului, pe langa dobitocul de l-a sunat pe pornache.
    3 points
  4. Ai garantie. Mergi cu ea sa ti-o repare. Ai luat-o sh? Poate ai luat o teapa, masina nu a fost intretinuta bine sau deja are cateva sute de km. O masina care sa nu se strice niciodata, nu exista.
    2 points
  5. Schimab tara, ca nu mai merge zugraveala in london. El e un fel de biznis man ma, un spalator de vase plecat in croaziera in jurul buricului pamantului. Ocupat cu cazanele, alea in care fierb carpele si fetele de masa. Cazan conduci, cazan esti. Da-te-n pula noastra cu harfele tale de basinos descult, plecat din grajd si ajuns salahor cu miros de subsioara de burghez. Fidel Cazan. Daca taceai, nu pareai asa fideluta. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/95233-problema-e36-nu-mai-porneste-motorul/page__p__1343079__fromsearch__1#entry1343079
    2 points
  6. ca de obicei similea a facut praf un topic perfect valabil.
    1 point
  7. De unde rezulta ca PIMP: -nu are mâtzã -il place pe Busu ºi -da sfaturi ori pareri
    1 point
  8. Gemuletul mic din spate e destul de complicat de inlocuit. Ca sa ajungi la el trebuie sa scoti geamul mare,sina de la geam, chederul, trimurile exterioare... e multa munca. Daca se ajunge la spart geamuri cel mai bine e unul din geamurile mari spate.
    1 point
  9. Primele doua caractere si anume 5W / 0W / 10W desemneaza gradul de vascozitate al uleiului la rece, iar celelalte doua numere dupa W, ex: 30 / 40 / 50 / 60, fac referire gradul de vascozitate la cald, adica in momentul in care motorul este deja in functionare si la temp optima de functionare! Spre ex. un ulei 5W30 si un altul 5W40 ori 5W60 pentru o temp ambianta de 0gr, vor avea la rece(la prima pornire a motorului) acelasi grad de vascozitate! Diferenta intre acestea apare in momentul de exploatare, cand vor avea grade vascozitate diferite: 30 < 40 < 60! Nu se pune problema ca daca-i mai subtire la rece merge doar iarna si daca-i mai gros la rece merge doar vara! Tu iti schimbi uleiul dupa anotimp? evident ca nu! Spre exemplu vara, la o temp ambianta de 30gr (la rece considerat), oricare din aceste uleiuri nu vor avea probleme cu ungerea! Mai important din acest punct de vedere este capacitatea de ungere la cald/ in exploatare, cel putin vara! iarna se schimba putin problema intrucat pe langa faptul ca trebuie sa aibe un grad de vascozitate corespunzator la cald(30 / 40), devine la fel de important si gradul de vascozitate la rece(0W, 5W)!
    1 point
  10. Pai daca erau originale farurile, veneau si cu spalatoare automat!
    1 point
  11. Big problem e felul in care te exprimi tu.......mai multa atentie la punctuatie, ortografie, etc. Aia sunt niste ageamii care vor sa isi faca mana pe masina ta...habar nu au ei ce trebuie facut; daca toata lumea ti-a spus cum a rezolvat problema asta, tu de ce cauti sa te complici sau sa faci economii? E simplu, te duci unde stii sigur ca exista competenta si experienta(platesti costurile deplasarii si manoperei...asta este)-cred ca ti s-au dat sfaturi si indicatii bune pe acest topic, sau gasesti un alt proprietar masinii......
    1 point
  12. Alo, are 4 ani topicul !
    1 point
  13. Probabil ca se bazeaza pe faptul ca nu se va duce nimeni la reprezentanta sa intrebe de istoric inainte de a cumpara masina. Si daca se duce asta e, a pierdut un client, dar asteapta pe altul care poate nu se duce. Ma indoiesc ca are vreun aranjament cu vreo reprezentanta BMW.
    1 point
  14. Banuiesc ca e aceasta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C30889364.html La pretul asta iti iei un E90, 320d (2005/2006) in mintile lui. E60, din 2007, 150k km reali, 9000 Euro in your dreams. KIP iti poate spune mai bine cum sta treaba cu E60-urile.
    1 point
  15. Vezi ca te incurci un pic, sa nu fie cu suparare. Oem e exact ce spui tu ca nu are aceasi calitate. ex: Jurid e producator OEM (original equipment manufacturer). Piesele la care faci tu referire ca fiind originale bmw sunt OE (original equipment)
    1 point
  16. In 2009 probabil ca era bun pretul...
    1 point
  17. e pe bune anuntul? 11800 euro pentru un e46 coupe??? sunt in cautare de un e 46/e90 dar...mi se pare exagerat pretul ,chiar si cu km reali..In fine sport la vanzare!
    1 point
  18. bang vii la Bucuresti si schimbi simeringurile , fara sa mai faci 74 de reply in plus . Toti de aici care au avut problema asta au schimbat simeringurile si la revedere . Mergi la florin , te programezi din timp , 4 ore dureaza reparatia .
    1 point
  19. reali pe m..a, recomand ca utilizatorii cu 0 posturi sa nu poata posta anunturi, chiar suntem bataia de joc a samsarilor. Dec 12, 2012 - 16,000 km May 31, 2013 - 23,204 km
    1 point
  20. Un FriÂşcĂŁ mai putin, din punctul meu de vedere. Care n-o sa se mai inmulteasca.
    1 point
  21. Bai retardule, alea de fapt noi le-am scris aici pe forum, e un topic in care am facut 100 de chestii din astea despre BMW. Prostu scolii.
    1 point
  22. Fara suparare, cine are bani isi cumpara direct masina dorita si se bucura de ea. Cu alte cuvinte, nu iei o masina daca nu se ridica asteptarilor tale. Si eu am facut chestii d-astea cand am avut E39 si mi-am dat seama ulterior ca a fost o prostie. M-ar fi costat mult mai putin sa iau din start o masina mai pe placul meu. Ar fi trebuit sa-mi iau un M5 de la inceput. Asa m-am pacalit singur o perioada indelungata. Am depasit cu mult pretul unui M5 intr-o masina care nu tragea ca un M5. Cand am condus M5 E39 am ramas socat. Eu zic ca multi vor masini dotate. Unii platesc pretul integral din start si isi vad de treaba, altii investesc foarte mult timp si niste bani ca sa le faca asa cum vor. Daca timpul tau e valoros, nu te apuci de asa ceva. Daca ai suficient timp, o poti face si nu e deloc profitabil. La fel sa dezmembrezi o masina de genul asta nu e o afacere. Mai degraba se incearca amortizarea unor pierderi cauzate de scaderea preturilor. Am ajuns la concluzia ca e o mare greseala sa cumperi o masina care nu este stock. Nu stii ce improvizatii s-au facut pentru adaptarea unor optiuni. Nici macar n-as cumpara o masina cu pachet M daca as vedea ca in optiunile de fabrica nu apare pachetul M. Te trezesti apoi ca e vorba de un pachet M chinezesc si ca nu s-au cumparat toate plasticele. La fel cum n-as cumpara o masina cu interiorul schimbat, cu scaunele imbracate in piele, tot felul de chestii de genul asta. Romanul inca este la nivelul la care incearca sa o ia pe scurtatura care de fapt e mai lunga decat drumul principal. Iei o masina slab dotata si pierzi mult timp si multi bani ca s-o aduci la nivelul asteptarilor. O iei in stare tehnica proasta si apoi bagi bani ca s-o aduci la o stare tehnica decenta dar te costa mai mult decat in cazul in care ai fi luat din start o masina cu putine probleme minore. D-aia masinile bune sunt mai scumpe decat pretul pietii. D-aia e mai bine sa iei masini din alta tara. Din nou mentionez ca nu ma refer la cineva anume. E vorba de niste lucruri pe care le-am aflat in timp.
    1 point
  23. Hai mai las-o dreaq de magarie! Nu banii sunt o problema dar esti mai zgarcit... Daca nu banii erau problema, atunci nu mai stateai cu fumĂŁlĂŁul dupĂŁ tine și o reparai in secunda 1, nu-ti mai faceai probleme ca te costa 240 de lei drumul pana la Bucuresti!
    1 point
  24. In caz ca nu stiai,prin faptul ca le vinzi te-ai facut si mai tare de ras. Uite, sa nu zici ca nu-s dispus sa-ti arat si proba contrarie :sorcerer: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=51_3222&hg=51&fg=05 Gata?
    0 points
  25. Ma intreb ce a fost in capul tau cand ai cumparat masina asta CHEALA? mai bine luai o alta marca cu ceva optiuni daca nu ti-ai permis optiunile, e trista rauuuuu masina. Nu mi-ar smulge nici un zambet niciodata. :console: LE: Acu am vazut ca a fost castigata. I-as fi facut "vant" demult.
    -1 points
  26. Altul care vrea masina sa arate la lume ca are, dar se uita la comsum Daca tot te plangi de consum si vrei sa arati ca ai... ia-ti un 635d
    -1 points
  27. Nici eu nu am observat fazacu frana de mana si cotiera desi am masina de 1 an dar aredreprate asa este
    -1 points
  28. -1 points
  29. Este total alt standard de calitate la piesele OEM. Nu vei cumpara niciodata piese aftermarket la aceeasi calitate cu cele OEM, chiar daca producatorul e acelasi.
    -1 points
  30. un e 60 cu aragaz si o singura optiune nu creca merita mai mult....sau xenonul e standard la e60?
    -1 points
  31. e ca sa vezi ca incepe spectacolul, vine iarna , vrem caldura . intretinerea e platita si pentru spate? nu va mai plangeti aiurea , ne-am nascut cu aeroterma spate si nu-mi amintesc? conform gravitatiei in miscare caldura se deplaseaza in spate :goodjob: bmw-ul e recunoscut ca racheta, nu avion )
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.