Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/13 in all areas

  1. VAND BMW 850i CUTIE MANUALA 6+1 TREPTE AN FABR 1991 KM 125000 ABS ASC EDC SERVO TAPISERIE PIELE SCAUNE ELECTRICE CU MEMORIE VOLAN REGLABIL ELECTRIC PERDELUTA ELECTRICA LUNETA BORD COMPUTER TEMPOMAT DUBLU-CLIMATRONIC 4 GEAMURI ELECTRICE OGLINZI ELECTRICE SI INCALZITE JANTE PE 18 ACTE ITALIA TARGA+COMPLEMENTARA+ASIGURARE PROPRIETAR ROMAN PRET 7900 NEGOCIABIL TEL 0743435113
    2 points
  2. Schimba altfel in caz daca ai cutie de viteze automata, banuiesc ca isi poate modifica parametri de injectie ...
    1 point
  3. Masina: e46 Pe langa comfortul marit, stabilitate crescuta, rake effectul da un aspect superb: Inainte: http://img132.imageshack.us/img132/2333/kjr7.jpg Dupa: http://img24.imageshack.us/img24/9465/2k68.jpg http://img36.imageshack.us/img36/278/fky3.jpg http://img833.imageshack.us/img833/5076/whnb.jpg
    1 point
  4. Am rezolvat problema. Termostatul era blocat pe inchis. Am cumparat unul nou si acum numai urca apa deloc,merge f ok. Multumesc tuturor ptr raspunsuri
    1 point
  5. 1 point
  6. Frumoasa masina. S-o conduci cu placere! Daca masina se prezinta conform descrierii ai facut o alegere buna. Eu as renunta la CD-Playerul acela si as pune OEM, nu da bine pe masina.
    1 point
  7. Super bine arata Dar daca nu scrii si TURBO pe el tot degeaba
    1 point
  8. Nu prea merita dupa parerea mea.Cred ca este o masina destul de buna, insa nu as putea trece peste faptul ca e printre cele mai urate masini.Mai urat ar fi seria 3 compact.
    1 point
  9. Nu exista EXX 335d Xdrive...doar 330d xdrive si 335i xdrive... Doar F30 este 335d Xdrive.
    1 point
  10. Si uite ca ai dat-o. Trebuie sa-ti multumesc pentru modul in care ai avut grija de masina. Pentru 2007 arata impecabil. O sa-mi fie greu cu cei 2 copii sa o tin in aceeasi stare, dar imi voi da silinta.
    1 point
  11. Pai si care mai este placerea de a o conduce,daca tu o tot protejezi si mergi cu altele ? Ca doar nu e o masina de colectie
    1 point
  12. bec pentru cunoscatori doritori japonezi ?
    1 point
  13. UP - 11.000 EUR Masina e in stare tehnica excelenta, nu necesita nicio invesitie Contact doar pe PM!
    1 point
  14. "Pentru cine are urechi de vazut... sa simta!"... Acceleratie controlata electronic Pedala de acceleratie în cazul autovehiculelor echipate cu acest sistem produce un efect similar unui senzor. În functie de pozitia pedalei, acesta identificã direct puterea doritã de cãtre conducãtorul auto. Pornind de la acest semnal de iesire, sistemul electronic al motorului regleazã clapeta de acceleratie, presiunea de supra-alimentare si aprinderea. Acest sistem electronic înlocuieste tehnologia de transfer utilizatã pânã în prezent care apela la cabluri si oferã avantaje semnificative: îmbunãtãteste controlul electronic al motorului, reactioneazã mai rapid si este o conditie tehnicã necesarã pentru echiparea cu sistemul electronic de control al traiectoriei (ESP) CAN-BUS Componentele electronice ale unui autovehicul sunt tot mai numeroase. Având în vedere cã tehnicile obisnuite de cablare, cu distante lungi, nu mai pot face fatã acestui transfer de date, este utilizat CAN Data Bus. Termenul Controller Area Network (CAN) reprezintã un sistem BUS în serie, conceput pentru utilizarea în productia de autovehicule. CAN-Data Bus asigurã un transfer digital de date între senzori, actuatori, precum si echipamentele de comandã si asigurã prelucrarea informatiilor unui senzor cu ajutorul mai multor echipamente de comandã, cu posibilitatea de controlare corespunzãtoare a actuatorilor. Suplimentar fatã de reducerea distantelor de cablare, un avantaj special oferit de CAN este acela cã, în cazul defectãrii unei componente, sistemul continuã sã functioneze, fiind redus semnificativ în acest mod riscul unei defectiuni totale. Si vechile sistemele electrice sunt controlate tot mai frecvent prin intermediul CAN-Data Bus, ceea ce contribuie la îmbunãtãtirea sigurantei si a confortului. Un exemplu este reprezentat de întrerupãtorul de curent fãrã fir utilizat la modelul VW Golf 5. Prin acest întrerupãtor, conducãtorul auto nu trebuie decât sã selecteze modul de iluminare dorit, iar sistemul de comandã alimenteazã farurile cu energia necesarã. În acest mod pot fi realizate functii precum „Coming home”. Ca urmare a ratei diferite de repetare a semnalelor si de volumul de date generat, sistemele CAN-BUS sunt clasificate în trei categorii: CAN-BUS antrenare transmite, printre altele, semnalele unitãtii de comandã a motorului, a controlului adaptiv al cutiei de viteze si a unitãtii ABS/ESP. CAN-BUS confort are un rol decisivi de exemplu pentru controlarea echipamentului de climatizare, iar CAN-BUS Infotainment asigurã transferarea semnalelor radioului din autovehicul cu adaptarea volumului în functie de viteza de deplasare. Cuplu motor Cuplul motor reprezintã forta actionatã de o pârghie asupra unui punct de rotire (cuplu motor = forta x pârghie). Un motor cu ardere internã transformã miscarea de ridicare si coborâre a pistoanelor, prin intermediul bielei, într-o miscare de rotatie a arborelui cotit cu un cuplu motor util în capãtul arbelui cotit. Cutia de viteze transformã cuplul motor în fortã de propulsie. Unitatea fizicã pentru mãsurarea cuplului motor este newton-metru (Nm). Motoarele moderne dezvoltã un cuplu motor cât mai ridicat atât la limita inferioarã de turatii, cât si pe parcursul unei plaje cât mai extinse de turatii. Acesta este o caracteristicã necesarã pentru o elasticitate corespunzãtoare si permite conducerea unui autovehicul cu un numãr redus de schimbare a treptelor de vitezã, determinând un consum redus de carburant. În functie de putere (kW) si de cuplul motor (Nm) pot fi identificate caracteristicile unui motor. Aproape toate propulsoarele moderne sunt realizate tinând cont de cerintele necesare pentru cuplul motor, ceea ce înseamnã cã permit un regim de rulare care nu implicã schimbarea frecventã a vitezelor. Management electronic al motorului Sarcina principalã a managementului electronic al motorului este reprezentatã de coordonarea tuturor parametrilor - cu reglarea permanentã a proceselor, pentru a asigura o exploatare cât mai economicã si mai ecologicã a motorului. Sunt coordonate, de exemplu, momentul de aprindere, cantitatea de carburant injectatã, momentul la care se produce acest proces si recircularea gazelor de evacuare, precum si pozitia clapetelor de acceleratie, mecanismul de transmisie, geometria variabilã a turbinei si modificarea pozitiei arborelui cu came (la propulsoarele cu benzinã), etc. Pentru realizarea functiilor sale, managementul electronic al motorului identificã în mod suplimentar turatia, temperatura motorului, tipul de carburant (prin intermediul unui senzor) si pozitia pedalei de acceleratie. În cazul în care existã abateri de la regimul normal de functionare sunt pãstrate informatii corespunzãtoare în memoria de stocare a erorilor pentru a permite accesarea acestora cu ocazia urmãtoarelor lucrãri de service.
    1 point
  15. daca vrei sa te tina turbina foloseste 5w30
    1 point
  16. bine poza , nu e f clara dar cred ca e ok :pirate:
    0 points
  17. Ai mai rezolvat problema? Eu am trimis pompa la reprat la Buzau, la Autotest. Poate da cineva vreo referinta despre baietii de acolo? Au si site. Baiatul de care zici tu si-a relocat munca prin Germania.
    -1 points
  18. Atunci simti placerea, daca ai merge zilnic cu ea devinde obisnuinta
    -1 points
  19. pe langa ca e aiurea faza cu km...masina cred ca nici nu face obiectul vanzarii...mari sanse sa fie iar faza cu soldatul detasat=)) ok, eu iti fac copie de pe talonul masini, ai sa vezi ca este masina mea personala, singura care o am, 2, nu am trecut toata seria de la talon, deoarece nu sunt in tara, si nu am vrut ca oricine sa aibe acces la datele masini sa mi ia adresa si toate datele. nu stiu daca au acces sau nu la adresa, dar nu am vrut sa risc, 3. eu pt informatia ta, , sunt detasat in afghanistan, petrec doar 2 -3 luni pe an in vacanta, cand  vin iarna nu plec nicaieri de aceea masina are doar 7.100 km/ 4. masina este in stare perfecta, nu am folosit o decat in 2 drumuri catre germania si inapoi si prin tara, 5. daca te intereseaza masina, putem merge la bmw romania, sau  la orice sediu bmw si verifici cati km are real. 5. daca eram un samsar as fi dat ignor la mesajul tau, dar pt ca eu pot dovedi tot ce am spus, fara sa ma oblige nimeni am dat curs acestui email. 6. eu nu pot sa plec de aici oricand vreau eu. iti dau nr de telefon al meu cu prefix de afghanistan sa ma suni, si apoi sa-mi spui si nmie ce samsar care cumpara masini si le vinde isi pune viata in pericol in Afghanistan ?  Kind regards, Cristian Mazilu Personal Security Detail Military Security Force in Afghanistan
    -1 points
  20. ba da ma lasi odata naibii ? vi tu cu niste numere copy-paste. eu conduc masina asta, am experimentat, si mi-am dat cu parerea. poate pentru el nu e important. tu ce experienta ai cu 318 D N47 ?
    -1 points
  21. m-am speriat cand am vazut poza din tinerete
    -1 points
  22. Difuzoare e46 fata si spate Vand difuzoare bmw e46 2 buc fata si 2 spate in stare perfecta de funcționare
    -1 points
  23. Farurile parca sunt de opel astra )
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.