E46 este o masina scump de intretinut (nu vb de Bavaria, chiar si cu piese aftermarket) si in mod normal NU este o masina pt cineva care are buget de achizitie ~3000-4000-5000, cat a ajuns un e46. Cine da chiar si 5000, cu siguranta nu prea isi permite sa dea 700ron pe un debitmetru nou sau vreo 15 milioane cat te duce un set de brate BUNE cu tot cu bucse plus schimbat +geometrie. Sau vreo 3 milioane un amortizor fata (adica aproape 10 milioane 2 amortizoare+flanse+manopera) e destul de dubioasa treaba, in mod normal si intr-o tara in care oamenii ar alege rational masinile, cine isi permite sa intretina ca la carte un e46 cu siguranta ar trebui sa isi permita din start sa cumpere si o masina mai noua, mai scumpa, mai buna decat e46. Dar treaba e ca putini intretin ca la carte e46, majoritatea le intretin din dezmembrari altii deja s-au obisnuit cu defecte la ele si nu isi mai bat capul sa aiba o masina fara nicio pbma etc. Mi se rupe sufletul cand aud pe cineva care are 3000-4000 ca vrea e46. Asta e adevarul, cand ai atatia bani pt achizitia masinii in 90% din cazuri nu iti permiti sa intretii o masina asa scumpa la intretinere ca e46. Mai grav e ca unii mai intra si pe forumuri si citesc mesaje ca cel de mai sus (cica ar fi o masina ieftin de intretinut) si isi fac si mai mult curaj ) Evident exista si exceptii, unii care sunt pasionati de masina asta (si stim cu totii ca bmw chiar naste pasiuni), , altii care din diferite motive nu vor sa o schimbe, altii care oricum au dat acum cativa ani mult mai mult pe masina deci nu fac parte din categoria celor cu 3mii pt achizitie etc. Eu m-am referit in general si nu la cazul de fata(sa nu inteleaga initiatorul ca nu ii recomand sau ceva de genul). caz de fata care apropo, omul chiar e din danemarca, daca ati fi citit cu atentie.