Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/13 in all areas

  1. Dupa ce duci masina la o constatare intr un service mai rasarit , incearca sa cauti un posesor de e46 in orasul tau si il rogi( pe o cinste) sa faca o tura cu masina asta de care spui. Daca are e46 de macar un an te lumineaza el ce i cu jucaria asta:)
    2 points
  2. Condensul se formeaza pe timpul noptii cand nu sunt 24 de grade.
    1 point
  3. Sunt cam putini banii pentru un LCI din 2010...doar 10 000Euro nu stiu ce vei gasi! Poate un non-LCI dar si ala fara prea multe optionale deci fara navi mai mult ca sigur! Plus ca in Germania sunt mult mai scumpe masinile decat la noi! in RO vei gasi non-LCI-uri cu 10 000 inclusiv cu navi mare! Bafta!
    1 point
  4. Daca faci putini km si vrei sa ramai la caroseria e46, ti-as recomanda 330i-231CP. Motorul este super pe caroseria asta si are mai putini probleme de fiabilitate decat un 330d. Daca totusi te atrage cuplul de diesel, oricare din ele o sa te satisfaca...evident mai bine cauti facelift de 204 cai daca iti permite bugetul. De ce nu ai lua in calcul o resoftare la motorul de 184CP? Iesi mult mai bine ca si costuri decat sa te apuci sa schimbi turbina, injectoare, etc...plus ca poti reveni oricand vrei la softul original (in caz ca vinzi masina de exemplu si viitorul proprietar nu vrea mai multa putere, dar nici o struto-camila cu modificari la motor)
    1 point
  5. Interesant... Chiar eram curios de chestia asta, pentru ca am vazut si E46 FL cu MT 1 de fabrica.
    1 point
  6. si totusi daca dai 5300 E pe un ceas esti considerat cool ...daca iti iei faruri esti risipitor sau cum
    1 point
  7. ia-ti un 330i si fa liniute pana nu mai poti, ai un 320d amarat construit in alte scopuri care st departe de intelegerea ta
    1 point
  8. depinde de benzina , oricum la 10000 nu ar trebui sa aibe nimic indiferent. eu dupa ce am schimbat bobina de inductie cu tot cu fise s-a imbunatatit mersul masinii, iar debitmetru poate sa fie bun cum erea si al meu insa nu facea mufa care intra in el contact perfect si de aici relantiul oscilant POSIBILE CAUZE RALANTI INSTABILl idle speed control valve faulty 1.deconectare mufa,verificare + la firul rosu/alb si masa,daca nu exista tensiune,verificati firul dintre mufa si main relay(termial 87) 2.cu motorul pornit,verificati daca se aude buzz de la valva,daca nu se aude inlaturati protectia de cauciuc si.conectati un bec de proba la 12v intre terminale,puneti contactul si becul trebuie sa se aprinda,daca nu se aprinde verifica daca nu e intrerupt firul intre ECM pin 29 si valva, daca lumineaza dar are o lumina slaba,valva este defecta throttle position sensor faulty or idle signal to dme control module is missing se verifica prin deconectarea protectiei de cauciuc si verificarea rezistentei si a voltajului daca voltajul nu este prezent verifica voltajul la iesirea din ecm pinul 59 si masa(aprox 5vdc).si verifica firul dintre ecm si mufa,daca rezistenta este incorecta trebuie schimbat sezorul Cum privesti senzorul montat pe admisie cu mufa in jos,are 3 pini,NUMEROTREA ESTE 3 2 1 (DE LA DREAPTA LA STANGA)... MUFA CONECTATA,DAR PROTECTIA DATA LA O PARTE, cu contactul pus intre 1 si masa(5v..aprox) cu contactul luat intre 1 si 3 la terminalele senzorului(4kohm aprox) cu mufa scoasa si contactul luat,intre 1 si 2 la terminalele sezorului se calca acceleratia si rezistenta trebuie sa fie intre 1 si 4 kohm fara intrerupere mass air flow sesor faulty inlaturare protectie cauciuc la mufa contact pus cum privesti mufa,are un pin lipsa,pinul din drepta lui este 1,numerotarea este invers acelor de ceasornic intre 1 si masa 5 volti contact luat daca nu este tensiune,firul se verifica sa faca contact cu ecm..... verificare debitmetru intre 1 si 2 se masoara rezistenta,si se misca de clapeta incet,aceasta trebuie sa se modifice cursiv fara intreruperi verificare iat sensor(debitmetru) cu mufa deconectata,verifica rezisteta intre 4 si 5, la temp de 1o grade C +/- 1 grad intre 7 si 11.6 kohm la temp de 20 grade c +/- 1 grad intre 2.1 si 2.9 kohm la temp de 80 grade C +/- 1 grad intre 0.27 si 0.40 kohm Daca are alte valori trebuie schimbat large air intake system leak aer fals pe la furtue imbinari garnituri fuel pressure too low or too high regulatorul de presiune coolant temperature sensor faulty cu contactul pus intre firul maro/rosu din mufa si masa 5 volti daca nu este tesiune se verifica continuitatea firului pana in ecm cu mufa scoasa se verifica valorile rezistentei conform tabelului de la debitmetru,(au aceleasi valori) oxygen sensor faulty fuel injector leaking throttle plate bindig or incorectly adjusted Initial,primul gande este sa crestem turatia motorului la ralanti prin deschiderea clapetei(desurubare surub >REGLAJ<DE PE CABLUL DE ACCELERATIE).Asa ceva nu o sa functioneze din mai multe motive.Unul din simptomele unui amestec sarac pe masinile echipate MOTRONIC,cand amestecul este sarac,fi atent la ambreiaj,daca nu ii dai drumul incet.masina isi va da in nas violent.Primul lucru care trebuie sa il faci este sa te asiguri ca clapeta de acceleratie este inchisa la maxim in ralanti si ca senzorul citeste si trasmite aceasta informatie catre ECM,odata ce ai verificat asta uita-te dupa scurgeri de vaccum(aer fals),folosind un spray care sa nu poata provoca deteriorarea sondei lambda,Folositi un spray de pornire si pulverizati pe furtune si imbinari,daca sesizezi o crestere de turatie...ai descoperit pe unde trage aer fals!! electrical connection loose broken or corroded co content too high or too low input signal to ECM missing,ECM in limp home mode ECM faulty se deconecteaza mniusul de la baterie si se asteapta 1 minut inainte sa decoectezi mufa de la ecm se verifica daca continuitatea firelor din mufe pana in mufa ecm nu este intrerupta,daca nu este intrerupt Pozitia clapetei de acceleratie este foarte importanta Senzorul TPS(Throttle Position Sensor sau Senzor Clapeta Acceleratie)trimite informatii la ECM despre deschiderea clapetei de acceleratie si rata schimbarii acesteia!Tps trimite informatii la Ecm despre pozitia clpetei iar acesta calculeaza livrarea de bezina si avansul!Semnalul Tps poate afecta mersul motorului,un semal necorespunzator poate semnaliza ECM sa intre in Limp Mode,in acest caz ECM reactioneaza dupa valori presetate intr un tabel salvat in memoria ROM(look-up-table stored in its ROM memory),asa incat vehicolul sa poata continua functionarea pana soferul ajunge la un service.Multi senzori Tps se reseteaza cad este luat si pus contactul,asta inseamna ca oricand motorul este oprit si repornit,indiferent de ce semnal vede ECM,acesta o va vedea clapeta inchisa.Aceasta optiune de resetare mai inseamna ca daca clapeta devine murdara atunci si regulatorul de ralanti este afectat.Un alt dezavataj este ca resetarea este in cazul unui semnal de abandon.In acest caz daca semnalul scade mult,ECM interpreteaza semnalul slab ca fiind 0)(zero,nul) sau clapeta inchisa,si de intata de semnalul revine la normal,ECM va interpreta noul semnal mai puternic decat o deschidere normala a clapetei,rezultatul fiind o gresita pulsatie a injectoarelor,Senzorul TPS este conectat direct de clapeta de acceleratie si orice deschidere a clapetei este inregistrata si poate avea influente mari asupra semnalului Tps.O clapeta de acceleratie murdara,carbonizata,etc.,poate de asemenea influenta acest semnal.Unii senzori TPS sunt combinati cu microintrerupatoare on/off care se inchid cand clapeta este inchisa la maxim.Pe aceasta cale ECM,stie ca este inchisa clapeta.Colaborarea senzor Tps si Idle valve regulator(regulator ralanti)este prezet pe multe masini.Este important sa retinem ca un senzor sau actuator in scurtcircuit care impartaseste aceeasi dorinta de alimentare cu tensiune cu Tps senzor...afecteaza semnalul trimis catre ECM,daca un senzor alimentat comun se scurtcircuiteaza acesta poate scurtcircuita tesiunea de referinta a TPS.Cand se masoara tesiunea nu trebuie sa fie scaderi subite sau scapari de tesiune.Cele mai multe eÂşecuri TPS loc la cursa de jos a clapetei de acceleraĂžie,TPS dezvoltĂŁ, de obicei, coroziune pe rezistenta sa in aceastĂŁ regiune Âşi nu sunt uÂşor de detectat.Exist posibilittea ca clapeta de acceleratie sa aiba joc,sau senzorul Tps sa fie defect la turatii inalte,asta va cauza probleme iar vehiculul va ezita la viteza mare sau la accelerari grele.Intotdeauna asigurati va ca ralantiul functioneaza cu sezorul TPS complet inchis,daca din orice motiv ralantiul ramane ridicat cu TPS inchis ECM va considera cĂŁ sistemul de daptare nu poate controla viteza de mers ĂŽn gol Âşi a stabilit un cod.astfel recurgand la setarile prestabilite de fabrica-LIMP MODE.O minima dereglare a debitului de aer cu un impuls eronat de la senzorul TPS(semnal prea puteric sau prea slab) va cauza o eroare pt ICV valve......In astfel de cazuri,turatia de ralanti nu poate fi mentinuta deoarece DME vede clapeta de acceleratie este deschisa(eroare senzor)...cand asta se intampla..o citire de la o a pasilor Idle Air Control se vede pe scanner(tester,diagnoza)si Dme...si de asta ralantiul ramane mare...Ajustarea minima de aer ĂŽn mod corespunzĂŁtor va corecta aceastĂŁ problemĂŁ. Idle-speed control mode controleaza viteza de ralati si previne scaderea de turatie La ralanti Ecm ia in considerare mai multi senzori,RPM SENSOR,TPS SENSOR Ralantiul este de fapt o adaptare ECM,asta inseamna ca pozitia clapetei Idle air control(ivc,regulator ralanti) trebuie comandata corespunzator de ECM,ca sa poata fi mentinuta o turatie corespunzatoare!Prin urmare Ecm trebuie sa ia in considerare toate sarcinile posibile ce pot fi prezente la ralanti,si ecm se foloseste de semnalele primite de la ceilali senzori pt a comanda pozitia clapetei din IAC si pulsatia catre injectie pentru a se adapta regimului.Aceste conditii de operare trebuie invtate de ECM si memorate in memorie ca o referinta pentru o referinta viitoare.Acelasi lucru poate fi spus si despre /drive-by-wire systems/(Drive-by-wire, DbW, by-wire, or x-by-wire technology in the automotive industry replaces the traditional mechanical control systems with electronic control systems using electromechanical actuators and human-machine interfaces such as pedal and steering feel emulators.),cand pozitia clapetei de acceleratie trebuie sa fie invatata la conditii de operare diferite.Acest mod poate fi asociat cu o emisie excesiva HC(hydrocarbons) SI CO.In acest caz,daca unul dintre semnalele de la senzori este scurtcircuitat.ECM va ajusta ralantiul,avansul si va creste impulsul injectoarelor pt a compensa eroarea.Un tester va indica eroarea.O alta eroare asociata cu mersul la ralanti este un semnal eronat trimis la ralanti catre ECM!Cum am explicat mai devreme,in order for the idle mode to be activated either the idle-switch or TPS should indicate a closed throttle. Absenta idle signal cu clapeta de acceleratie inchisa va creea cu siguranta o problema pentru performantele motorului.Pe de alta parte,un semnal cu un scurt repaus(eronat) la o alta pozitie decat pozitia clapetei inchise,va creea o ezitare severa,deoarece sistemul revine inapoi in LIMP MODE.La sistemele OBD 2,ECM de multe ori ajusteaza fin ralantiul prin reglarea avansului.Acesta este un mod subtil de a regla ralantiul fara o afectare marita asupra raportului de aer.Schema de control avans aprindere/ralantiu este de asemenea folosita in situatia DRIVE BY WIRE....pt a obtine un extrem de precis ralantiu si control al puterii motorului!
    1 point
  9. Pai daca vorbim de aceeasi motorizare atunci diferentele se fac dupa km masinilor in cauza si extrasele! Adika nu inteleg , ne apucam sa despicam firu in 4 vis a vis de ce? seria 5 sau seria 3? Daca gasesti un 3-ar top noch el va fii mai ok decat un 5-ar de cacao si invers! Per ansamblu seria 3 e masina perfecta dar are un singur defect...nu e 5
    1 point
  10. arata f bine masina! daca avea si navi mare era mai misto! din poze arata fbine!
    -1 points
  11. O parere despre masina asta? http://www.autovit.ro/bmw-320-C29106503.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.