Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/27/13 in all areas
-
Deasupra martorului de care banuim ca e vorba se afla cel care te anunta ca s-a terminat lichidul de parbriz.2 points
-
1 : se potriveste pe armatura dar nu iti va veni la linie ! asta sa iti fie clar de la bun inceput ! tot va exista un luft doua ! 2 : bandourile de m3 se potrivesc la prinderi ! 3 : ceasurile vor functiona corect daca ai motor in 6 cilindri , cat despre viteza totul tine de senzorul de pe carcasa ! daca e acelasi ca si celelalte modele... poti sa iti pui ! Dar ce te vei face cu restul de martori? Difuzor pe bara normala e doar un wannabe ! Normal ti ar trebui si bara de m3 cu tot cu difuzor si cu o evacuare cu 2x76 [ o finala decenta ] , ca sa completeze spatele ! Totusi parerea mea personala : consider ca e cam patetic sa iti cumperi bmw si primele lucruri care iti vin in cap e sa ii aranjezi exteriorul in loc sa o pui la punct mecanic. Ceea ce faci tu , nu poti numi tuning ci doar imbunatatiri de look ! Idei sunt destule si as putea sa iti fac ditamai lista , problema e bugetul , dar oricum 80 la suta din posesorii de pisicute si alte modele , si au cumparat masinile alea doar pentru emblema ! Sugestia mea : Lasa m pack ul la urma si pune ti masina la punct mai intai cu piese bune [ nu sh uri sau de buget ca nu faci nimic asa ] , dupa aia te gandesti si la exterior !2 points
-
2 points
-
BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes1 point
-
Da asa zice lumea si mie imi zic la fel, frate ai scaune de "septar", pe mine ma ia rasul. Oricum cele mai tari scaune au foarte multe reglaje si totul electric. Masina ta e cel mult 2005, baga ultimele caractere din vin si iti zicem exact cand e fabricata.1 point
-
cu uleiu ala o distrug.. e mult prea grosla rece si presupun ca umbli mult cu ea pe ulei rece....1 point
-
1 point
-
Pffff, ce-ar fi fost acum p-aici.... Cel puțin cinci-șase pagini....1 point
-
1 point
-
Pai vad ca nu se injura dar la mine apar niste plusuri si minusuri in stanga. Putem sa discutam si noi de altceva totusi ?1 point
-
1 point
-
La + si - din dreapta Quote-ului. Cineva se joaca pe aici si imparte minusuri.1 point
-
Povesti...daca se monteaza intr-un service bun o sa vina la linie fara nicio problema.Vorbesc din experienta proprie.1 point
-
Salut , mai poti adauga oglinzi M , Grilele din aripi de M E46 , pe porbagaj eleronul de M , stopurile de M si nu uita de volanul M ca da bine cu ceasurile1 point
-
@BMW Meeting Sinaia-Poiana Brasov, 14 oct 2013 http://img35.imageshack.us/img35/8741/lnri.jpg http://img5.imageshack.us/img5/786/t7dp.jpg http://img855.imageshack.us/img855/682/0r7r.jpg Nu uitati sa dati si un vot aici, locul 2 la general, inca putin pt. primul loc! http://masinamea.4tuning.ro/index.php?module=AmvcMasinaMea&action=carDetails&car_id=5121 point
-
Multumesc Deja muncesc de cateva zile si mai am mult si bine pana sa fie gata. Pana una alta, un demo (pacat ca microfonul e prost si nu inregistreaza nici pe aproape de cum se aude live): http://www.youtube.com/watch?v=Bd3hJCGLWAY In realitate se aude foarte clar, curat si un sunet cald. Tweeterele sunt cu nivel ajustabil (-6db, -3db sau 0db). Eu prefer setarea pe 0db, (la maxim daca pot sa zic asa, defapt cred ca e fara nici o modificare) si sunt super incantat de sunet. :frantics:1 point
-
Mi se pare ca poate fi zgomot de aerodinamica. Poate masina are parbriz schimbat si piesele a fost remontate prost. Stergatoarele de parbriz sunt oem? Banuiesc ca nu ai suporti cu bare pe plafon1 point
-
1 point
-
sistemul asta cu plus/minus este destul de lipsit de sens. spor cu masina , asteptam poze.0 points
-
Cum naiba sa pui grile de M3 E46 pe aripi de E36? Arata oribil. @ route36 pune si tu niste poze cu masina. Ce motorizare este?0 points
-
Da. Si faptul ca il ai de cateva luni nu inseamna ca stii ce a fost inainte. Oricum intervine uzura in timp.-1 points
-
-1 points
-
Multumesc pt raspuns. Asa ma gandeam si eu... Am vorbit deja cu cineva si luni ma duc sa-l schimb. Merci inca o data.-1 points
-
Salutare! 1. Bara M fata undeva la 600 -650lei cu tot cu proiectoare. 2. Bara M spate undeva la 950 completa 3. Grile pe aripi undeva la 150lei ... gandeste te la un serv cu vopsitorie bun ... Insa daca tu pentru inceput nu iti pui masina la punct, vb ui Devil`s cel putin articulatii si un ulei bun, si nu incepi tu sa-ti dai seama de anumite sunete imperfecte sau eventuale defectiuni ... e bine sa mai citesti si sa intrebi oricare din mecanicii buni care ii cunosti, daca nu e timpul sa incepi sa iti faci cunostinte la: un distribuitor bun de piese cu preturi de bun simt la care sa mergi sa ii ceri piesa dupa marca si nu dupa pret (ex:as vrea placute cat costa? Nu! GRESIT as vrea placute ATE sau TRV!) etc etc... sa faci diferenta intre preturi si/sau magazine... ; un mecanic bun si la ala sa mergi cu masina aia mereu, asta daca u nu ii faci nimic masinutei tale; ingrijeste te ce ii dai sa "manance" masini si se va ingriji si ea de tine sa-ti dea cand ii ceri...; electrician, vopsitor, vulcanizator. Cu toti sa legi o amicitie si sa sti ca iti vor face o treaba buna! Sunt multi japcari care nu sunt meseriasi in adevaratul sens al cuvantului ci doar praduitori. Cand ai toate acestea, inseamna ca ai acumulat niste informatii utile A fost o simpla parere! Accept sugestii si no ofence!-1 points
-
numai sa nu i pui si oglinzi de M, ca o faci mai urata....parerea mea..si pune ceva poze cu masina sa ne putem exprima mai bine-1 points
-
cred ca daca-i troncanea, scartzaia sau tremura ceva pe la ea nu-i mai ardea colegului de M-uri. La e36 in general mai sunt probleme cu caroseria, trebuie verificata de rugina, iar la anii astia,poate nici vopseaua nu mai e "in forma". Ai putea sa incepi cu o revopsire. Daca vrei totusi ceva sportivitate, nishte plastice nu ajuta la nimic, mai degraba daca vrei sa simti ceva, baga o suspensie sport.-1 points
-
Sunt total de acord in tot ceea ce spuneti. Bineinteles ca intai va fi pusa bine pe mecanic apoi pe estetic. Chiar maine mi-am facut programare sa ii schimb ambreiajul. Ideea e ca la service nu pot sa intreb pe nimeni daca sa-mi pun nu stiu ce eleron sau element de M iar pe forum nu pot sa intreb de ce " are un tacanit la volan " Masina nu bate nu troncane doar are faza cu ambreiajul . A fost refacuta tinichigeria acum aprox. 2 ani iar vopseaua se prezinta bine . Pana in anul nou ma gandesc sa o schimb putin pe estetic. Si bineinteles ca am ales masina si pt sigla . E ca si cand spui ca nustiucui ii place de nustiucine doar pt ca are sanii mari. NORMAL... Sunt amanunte care chiar conteaza Inca doua mici precizari... Nici mie intr-adevar nu-mi plac oglinzile de M nu pt ca sunt urate ci pt ca mi se pare ca am prea putina vizibilitate in ele iar a doua chestie , nu ii voi pune stema de M care aftermarket imi pare chiar urata...-1 points
-
O sa pun si poze cu prima ocazie. Dar sa rezolv intai cu ambreiajul asta si pe urma o sa ma uit si la aspect. As fi vrut sa-i fac poze dupa ce o pun la punct estetic . Ma uitam acum pe un site concurent si am vazut un kit de facut capacul ca de Mpower de state. A incercat cineva ? Prima poza este cu capacul original de M3 de state iar in a doua poza este un capac de M50 cu kitul de transformare in M3 de state.-1 points
-
-1 points
-
Nu apucasem sa-i fac poza pentru ca ba se aprindea,ba se stingea. Cand opream masina,se stingea si senzorul. Mai mergeam,apoi iar se aprindea in mers.. E exact senzorul de sub cel cu lichidul de racire din poza de mai sus. Ma uitasem si in manualul masinii,dar nu scria nimic de el. Edit: Ce rezolvari ar putea fi in cazul asta? Mi se pare tare dubios cum a stat tot drumul acul la 90 si totusi senzorul ala se tot aprindea/stingea? Ce s-ar putea face si legat de treaba aia cu spuma? . Da costy,martorul la care fac referire este cel de sub cel care anunta terminarea lichidului de parbriz-1 points
-
Va salut. de cateva zile mi-a aparut o problema. Am un E36 de cateva luni iar de cateva zile parca nu mai trage. Simt ca parca se accelereaza in gol urca in ture dar nu trage ,nu stiu cum sa spun. Cineva mi-a spus ca poate sa fie ambreiajul dar eu nu am fortat-o. Nu fac liniute nu fac cercuri. Merg normal cu ea. E posibil sa se fi dus ambreiajul ?-1 points
-
Va salut. De cateva luni mi-am achizitionat un bmw E36 caruia vreau sa-i adaug cateva elemente de M3. Am inteles ca asta se numeste M optic. Stiu ca pt unii dintre voi asta se numeste "tiganie"... Nu ma intereseaza parerile negative atata timp cat eu merg in ea pe banii mei si eu sunt cel ce se bucura de ea. Deci fara suparare cei ce nu accepta ideea de tuning sa se abtina. Trecand peste introducere am sa continui cu cateva intrebari : 1. As dori sa achizitionez o bara M3 aftermarket . Sunt interesat sa-mi spuneti daca se potriveste pe armatura mea si daca vine " la linie " . Valabil si pt difuzor spate . 2. As vrea sa-i pun bandouri de M3... Intrebarile sunt aceleasi. Se potrivesc pe prinderi ? 3. As fi interesat de ceasurile de M3 daca se potrivesc la mufe si daca vor indica corect viteza si turatia. Daca va mai trec prin cap idei cu alte elemente de M3 pe care as putea sa le pun va rog nu ezitati sa-mi spuneti. Accept sugestiile voastre avand in vedere ca aveti mai multa experienta. Multumesc-1 points
-
Eu zic sa nu te grabesti asa repede sa il schimbi. Cand un motor se tureaza dar parca targe o greutate mare dupa el si numa nu vrea sa meraga,in cele mai multe cauzri este o problema in ciurcuitul de baza Intre filtrul de aer si ultima toba de la esapament ceva nu e bine. Incerca sa vezi daca gasesti locuri prin care ar putea trage aer fals. Un filtru imbacsit plus un colier nestrans rezulta o sursa de aer fals care da peste cap motorul.Sau,s-ar putea ca una dintre tobele de esapament sa fie semi infundate si sa lase motorul sa merga dar nu la potentialul maxim.Desprinde pe rand tobele si vezi daca simti o diferenta si daca ai gasit o toba infundata o schimbi. Daca nu ma insel ai 3 daca includem si catalizatorul(Cea mai scumpa sectine din toba de altfel). Daca nu gasesti probleme aici,poate fi discul de ambreaj care e pe terminate si aluneca. Daca nu-i nici ala se poate sa fie ovalizati cilindrii lasand presiunea sa scape sau pot fi supapele de evacuare carbonizate si lasa presiunea sa iasa in timpul detentei si compresiei( in cazul asta ar trebuii sa observi o oarecare crestere la consumul de ulei).Pot fi multe cauze dar cel mai sigur te duci la un mecanic bun si sa nu te zgarcesti la pret. Ca diferenta intre manopera de 300 de lei si 400 de lei poate fi ca unul baga segementii pe piston cu cleste si ciocan si celalalt cu presa profesionala .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00