Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/13 in all areas

  1. Cred ca pe bmw ii cam doare in spate de fiabilitate, la fel probabil ca se intampla si pe la alte case mari premium(mb, audi sau lexus), ii intereseaza mai mult ce intra in conturi decat altceva, posed un benzinar de 3.8l si are peste 300k km putere intradevar putina pentru un asemenea motor, dar se descurca si merge impecabil si la atatia km, storcand tot mai mult dintr-un motor e clar ca nu va mai avea aceiasi fiabilitate cu, cai mai multi ca si unul cu mai putini, clasicul 1.9 tdi fara pd de la vag merge si in ziua de azi fara nici o problema, nu acelasi lucru se poate spune si de 2.0 de la vag, e cu probleme, in momentul cand si bmw a inceput sa stoarca mai multa putere din 2.0 au inceput si problemele(vezi problemele de la N47) si nu fac nimic in aceasta privinta, dovada ca ii doare la patina...
    2 points
  2. Ambreiajul a fost... Am schimbat tot kitul de ambreiaj . E total altceva Multumesc pt opinii baieti.
    2 points
  3. La reprezentanta or sa isi dea cu presupusul....ceea ce e si normal in situatia in care este masina ta......pentru ca numai desfacut se poate face o constatare pertinenta a problemelor motorului, si nu o sa stea nimeni acolo sa bibileasca la motorul tau.....desi se pare ca problemele lui sunt destul de mari; mai bine iei in calcul sa cauti un motor de la o masina de anglia, il probezi pe masina inainte de a-l achizitiona, il schimbi, si sigur iesi mai ieftin decat daca te apuci sa faci constatari, sa incepi sa schimbi cate una-alta. de exemplu.....daca opresti motorul si dezmembrezi si vinzi restul (asta in cazul in care nu are probleme), paguba nu e asa mare (oricum la pretul ala masina asta o sa ajunga urgent la dezmembrari) http://www.autovit.ro/bmw-323-C30965211.html
    2 points
  4. Eu zic sa nu te grabesti asa repede sa il schimbi. Cand un motor se tureaza dar parca targe o greutate mare dupa el si numa nu vrea sa meraga,in cele mai multe cauzri este o problema in ciurcuitul de baza Intre filtrul de aer si ultima toba de la esapament ceva nu e bine. Incerca sa vezi daca gasesti locuri prin care ar putea trage aer fals. Un filtru imbacsit plus un colier nestrans rezulta o sursa de aer fals care da peste cap motorul.Sau,s-ar putea ca una dintre tobele de esapament sa fie semi infundate si sa lase motorul sa merga dar nu la potentialul maxim.Desprinde pe rand tobele si vezi daca simti o diferenta si daca ai gasit o toba infundata o schimbi. Daca nu ma insel ai 3 daca includem si catalizatorul(Cea mai scumpa sectine din toba de altfel). Daca nu gasesti probleme aici,poate fi discul de ambreaj care e pe terminate si aluneca. Daca nu-i nici ala se poate sa fie ovalizati cilindrii lasand presiunea sa scape sau pot fi supapele de evacuare carbonizate si lasa presiunea sa iasa in timpul detentei si compresiei( in cazul asta ar trebuii sa observi o oarecare crestere la consumul de ulei).Pot fi multe cauze dar cel mai sigur te duci la un mecanic bun si sa nu te zgarcesti la pret. Ca diferenta intre manopera de 300 de lei si 400 de lei poate fi ca unul baga segementii pe piston cu cleste si ciocan si celalalt cu presa profesionala .
    2 points
  5. Eu am descoperit ca daca o pui in D merge in fata.
    2 points
  6. Si de ce ai face asta pt jante pe 16 ?
    1 point
  7. Prin iunie am dat de un 518i 1979 care stĂŁtea ĂŽntr-un garaj de vreo 8 ani. MĂŁ interesa doar interiorul, foarte bine pĂŁstrat, de aceeaÂşi culoare cu al meu. ĂncĂŁ nu adunasem banii când am primit un apel de la proprietarul lui cu fraza: "Ia masina in timpul sĂŁptĂŁmânii sau o dau la fier vechi cĂŁ nu mai am loc s-o Ăžin"... ------ ------ censored ------ ------ Voia 200 doar pentru interior, dar mi-a zis cĂŁ pot sĂŁ iau toatĂŁ maÂşina dacĂŁ-i dau 300. Am gĂŁsit de urgentĂŁ banii Âşi am luat-o. A fost greu s-o transportĂŁm, fiind fĂŁrĂŁ suspensie/roĂži, dar ne-am descurcat. IatĂŁ cĂŁ m-am ales cu ĂŽncĂŁ un donor. A mai ramas ceva din el... — interior - cutie pentru M10B18 — 3 uÂşi ĂŽntregi, toate geamurile Âşi parbrizul spate originale — capota portbagaj — patru bare (2 faÞã + 2 spate) — stopurile din spate — cabluri electrice M10 ĂŽn stare foarte bunĂŁ IatĂŁ Âşi câteva poze, ca de obicei puĂžine http://imageshack.us/scaled/thumb/36/lwdo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/600/4h5j.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/11/bjeo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/30/b9px.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/23/0j9y.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/593/smc8.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/36/q470.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/585/nxhh.jpg Ce e mai gustos e ĂŽnĂŁuntru Vine ĂŽn postul urmĂŁtor
    1 point
  8. 7 litri Castrol 5w40 - 200 Ron Fitru ulei - 26 Ron Filtru aer - 36 Ron Filtru combustibil - 83 Ron Filtru Polen cu carbon - 92 Ron. Toate filtrele Mann.
    1 point
  9. 1 point
  10. http://tis.bmwcats.com/document/repair/E46/g26:a0:w0/t2611/ Folositi google translate.
    1 point
  11. Nu am mai scris de mult aici. Pai masina a implinit 2 ani de cand e la mine, a primit o noua revizie la 198.200 km (30000 km in 2 ani), am reparat alternatorul (releul mai exact), am schimbat amortizoarele pe fata si cum se apropie iarna ne-am incalcat cu gume de iarna. Urmeaza sa schimb senzorul IBS de la baterie, se pare ca nu functioneaza si da eroare. In rest masina functioneaza bine, tocmai ce s-a distrat pe Transalpina, genial drumul.
    1 point
  12. Va salut. de cateva zile mi-a aparut o problema. Am un E36 de cateva luni iar de cateva zile parca nu mai trage. Simt ca parca se accelereaza in gol urca in ture dar nu trage ,nu stiu cum sa spun. Cineva mi-a spus ca poate sa fie ambreiajul dar eu nu am fortat-o. Nu fac liniute nu fac cercuri. Merg normal cu ea. E posibil sa se fi dus ambreiajul ?
    1 point
  13. Vreau sa adaug si eu ceva in legatura cu acset pseudo- service Autotransilvania Cluj , in urma cu cateva zile am constatat o tentativa de inselaciune la acest service, pe scurt va spun ca mi s-a facut o constatare, masina fiind in garantie, constatare in urma careia mi s-au comunicat doar o parte din defectiunile existente si am aflat asta pentru ca am verificat masina si in alt service. M-am intors sa reclam neglijenta celor care s-au ocupat ca sa mi se arate de fapt un document intern prin care se demonstra ca de fapt constatarea era completa din prima clipa , iar piesele chiar erau comandate. Bineninteles , ulterior dupa ce si-au dat seama au emis tot felul de ipoteze care mai de care puerile, ba ca nu se puteau face o data toate, ba ca de fapt mi-au comunicat verbal taoate defectiunile, etc etc. Concluzia: daca ca nu verificam si in alt servine cu SIGURANTA nu mi-ar mai fi schimbat piesele, mai ales ca masina iesea din garantie intr-o luna. AUTOTRANSILVANIA Cluj este condusa de o persoana abjecta care nu are ce cauta intr-o pozitie in care intra in contact cu clientii, tind sa cred ca este vorba de un grup infractional pana la urma, oricum voi face o plangere penala. EVITATI AUTOTRANSILVANIA CLUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 point
  14. Eu nici atat, insa avand in vedere ce a fost in motorul tau, si ce mai este....si faptul ca au fost probleme cu presiunea uleiului si ungerea.....nu e chiar de bine; oricum, nu din supozitii si pareri pe topicuri ai sa gasesti raspunsul, ci la un mecanic bun.
    1 point
  15. Sfatul meu.. in caz daca motorul are vreo uzura sa nu te apuci sa bagi bani in el. Cumpara pur si simplu unul sh pe care il poti porni sa il auzi. Te ajunge maxim 500 de euro plus manopera.
    1 point
  16. Beleaua este ca daca trebuie demontat si montat motorul la BMW AG cred ca o sa te ajunga exact cat ai dat pe masina.
    1 point
  17. telenovela ! superba masina .
    1 point
  18. Ca sa arate ca la F10 trebuie desfacut farul si inlocuita fibra cu CCFL
    1 point
  19. gata am aflat ... masina asteapta sa fie imbarcata !
    1 point
  20. cred ca s'a produs masina - nu am avut timp sa intreb, dar era saptamana trecuta pe la mijloc sau inceput la paint work sau ceva de genul ... acum asteptam imbarcarea oricum frumoasa treaba ... d'abia astept sa plec cu ea in tari cu zapada ma bate gandul sa iau garantia de 6ani/200000km .... sunt din ce in ce mai convins de treaba asta
    1 point
  21. Cei de la AUTOTEST Buzau nu au banc pentru pompele bosch vp44, dispun insa de un mecanic foarte priceput cu o ureche de invidiat, Dorel pe numele lui de botez, un adevarat "dereglatu" al Buzaului. Pompele BOSCH VP44 se calibreaza NUMAI pe banc specializat. Restul sunt povesti!
    1 point
  22. Myx-ule,mi s-a mai spus,insa cum am mentionat mai sus,eu plec dimineata la 07.00 de acasa ( Razoare ) pana pe Bd.Primaverii,sunt aproximativ 6 km,in care merg destul de intins,mai ales pe Podul Basarab ( 100 km/h ),probabil asta imi creste media de viteza.Apoi merg prin oras la orele pranzului cand nu este asa aglomerat,iar dupa amiaza cand ma intorc,e bara la bara ! Nu am nici un motiv sa spun aberatii si nici sa dau consumuri mici,ca doar nu imi puneti voi benzina,tot eu platesc Da,in ultima poza media de viteza si consumul sunt numai in Bucuresti !
    1 point
  23. Atunci nu poate decat sa fie de bine: este EfficientDynamics, ceea ce inseamna un consum mai mic, la performante asemanatoare. E interesant ca are 163 cp in zona 3250-4200 rpm. Nu prea am mai intalnit sa aiba cp maxim pe o plaja de 1000 rpm :goodjob:
    1 point
  24. Multumesc pt raspuns. Asa ma gandeam si eu... Am vorbit deja cu cineva si luni ma duc sa-l schimb. Merci inca o data.
    1 point
  25. Da. Si faptul ca il ai de cateva luni nu inseamna ca stii ce a fost inainte. Oricum intervine uzura in timp.
    1 point
  26. Nu ai nevoie sa marchezi cardanul si nimic altceva cand schimbi flansa si rulmentul de la cardanul intermediar.
    1 point
  27. Foarte scump x5 nou. Plus ca o dadeam iar in motorul de 3l.. Chiar nu vreau sa dau atat amar de bani pt o masina. E o masina si nimic mai mult. Am luat'o cu 50%avans si restul leasing. Eu imi fac calculele relativ cu atentie - astfel incat sa fiu acoperit in orice situatie... Chiar daca nu mai fac nimic... Oricum gata nici nu ma mai agit cu hud... Nici nu cred ca se mai poate face ceva. Pe 23oct parca se va produce. Regret pe x3 asta acum nu se pot pune farurile noi cu led...scumpisoare dar mi'ar fi placut enorm
    1 point
  28. Kristal, Scuze acceptate... dar daca in acelasi post iti ceri scuze si ma si intrebi in acelasi timp daca fumez marijuana, nu prea stiu ce sa cred. Si nu, nu am fumat in viata mea marijuana, care intr-adevar inseamna ca e ceva in neregula cu mine, deoarece, din punct de vedere statistic, majoritatea celor din SUA au incercat marijuana la un moment dat. Modul in care eu raspund pe forum e, pe cit imi iese cu putiinta, obiectiv - adica redau datele factual, nu ma aberez in speculatii si injuraturi. dar daca tie ti se pare ciudat, pot sa-mi schimb modul de adresare, si iti dedic poza urmatoare in intregime, facuta in E92 335i-ul meu Deci pentru tine special, Kristal: .
    1 point
  29. Eu am avut asta pe e60 si avea scaune cu memorii confort dar fara oglinzi plabile electric. Se numeste "mirror kerb" optiunea.
    1 point
  30. urmatorul pas este fixarea sticlelor interioare la loc , dar tre curatat siliconul ala si pus unul nou , si se lasa la intarit ... se poate observa in poze apoi se fixeaza inelele de angel eyes cu dublu adezivul din kit cu atentie si in asa fel sa fie bine centrate si sa nu loveasca sticla mare de ele , apoi pt o fixare mai buna , lipiti cu poxipol , sau super adeziv inelul de sticla , are niste cleme metalice sau silicon , sa stea mai bine si sa nu va treziti ca danseaza prin far ... se dao gaura suficient de mare sa treaca mufele (in cazul meu de 12) in centru sus sau intr-o parte , cum crede fiecare , la mn vin ploapele si mascheaza ... dupa ce fixati firele , se lipeste sticla mare , ca in poze , se pune silicon si apoi clemele , nu va zgarciti la silicon ca mai bine 10 ron in plus decat un far aburit ... deja puteti sa fixati rama cu sticla pe far , si sa scoate-ti firele prin spatele farului ... urmeaza legaturile electrice , eu am dezactivat becul de pozitie dar am lasat becul acolo pt ca se vede urat negru daca acesta lipseste ... poze ... sper ca v-a fost de ajutor (acum doar le-am terminat dar nu le-am pus pe masina )
    -1 points
  31. In TIS scrie foarte clar: se marcheaza pozitia initiala a celor 3 piese ale cardanului (vorbesc de e46), ba chiar si pozitia cardanului fata de cutie si diferential!
    -1 points
  32. Nu exista asa ceva. Tot felul de alinieri mistice.
    -1 points
  33. Salut. Am descoperit ca oglinda dreapta coboara pentru marsarier doar daca switchul de oglinzi este pe partea stanga. Bam Bam.
    -1 points
  34. Ai dreptate. Asta era. Mersi.
    -1 points
  35. Stare foarte buna, nu are zgarieturi, lovituri sau probleme tehnice. Masina este adusa din Germania
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.