Prin iunie am dat de un 518i 1979 care stĂŁtea ĂŽntr-un garaj de vreo 8 ani. MĂŁ interesa doar interiorul, foarte bine pĂŁstrat, de aceeaÂşi culoare cu al meu. ĂncĂŁ nu adunasem banii când am primit un apel de la proprietarul lui cu fraza: "Ia masina in timpul sĂŁptĂŁmânii sau o dau la fier vechi cĂŁ nu mai am loc s-o Ăžin"... ------ ------ censored ------ ------ Voia 200 doar pentru interior, dar mi-a zis cĂŁ pot sĂŁ iau toatĂŁ maÂşina dacĂŁ-i dau 300. Am gĂŁsit de urgentĂŁ banii Âşi am luat-o. A fost greu s-o transportĂŁm, fiind fĂŁrĂŁ suspensie/roĂži, dar ne-am descurcat. IatĂŁ cĂŁ m-am ales cu ĂŽncĂŁ un donor. A mai ramas ceva din el... — interior - cutie pentru M10B18 — 3 uÂşi ĂŽntregi, toate geamurile Âşi parbrizul spate originale — capota portbagaj — patru bare (2 faÞã + 2 spate) — stopurile din spate — cabluri electrice M10 ĂŽn stare foarte bunĂŁ IatĂŁ Âşi câteva poze, ca de obicei puĂžine http://imageshack.us/scaled/thumb/36/lwdo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/600/4h5j.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/11/bjeo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/30/b9px.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/23/0j9y.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/593/smc8.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/36/q470.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/585/nxhh.jpg Ce e mai gustos e ĂŽnĂŁuntru Vine ĂŽn postul urmĂŁtor