Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/03/13 in all areas
-
Vand masina personala 525d e61 An 2006 Motor 2500 cmc / 177 cp / 400 nm buton start/stop; filtru particule VIN B414313 Cumparata in 2011 la 100.000 km din Arad; verificata la BMW Timisoara - Multumesc Caius inca o data. Pentru cine nu poate afla info din VIN le enumar mai jos: culoare neagra / pachet lumini interior/exterior / pachet fumatori / jante style 162 / xenon / spalare faruri / senzori parcare, presiune, lumina, ploaie / bare plafon / interior piele (nu sintetica) bej / insertii mahon / plasa bagaje / clima automata / pachet crom / presuri originale mocheta Aditional am adaugat: parbriz heliomat / kit roata rezerva / presuri cauciuc Intretinere la Robert / Bimmer Service si MOTOR AG Referitor la intretinere/evaluare costuri viitoare: Am aruncat in ea 100 mil pentru coloana directie noua (problema lacat galben/rosu) + compresor nou perne aer (model revizuit) + baterie noua originala Am schimbat la achizitie si la intervale galeria de admisie si alte consumabile uzuale. 127.777 km acum Pret 12.777 euro negociabil. 0726 76 78 72 / bogdan.craiciu@gmail.com Later edit: Voi adauga si poze. N-am acum. Cine este interesat si se afla in timpul zilei zona Pta Scanteii / Romexpo / Fantana Miorita poate vedea masina.1 point
-
nu-i vorba de nicio aroganta din partea mea .Citeste regulamentul de mica pubicitate asa cum ti-am mai recomandat . ***Nu poti vinde alte produse decat cele care se potrivesc pe BMW ***nu poti avea mai mult de trei topice active la mica publicitate ***nu poti sa urci un topic de vanzare mai repede de 7 zile*** nu poti,nu poti....etc.Tu pe toate astea le incaleci cu gratie....Mai bine descoperi singur.... mult succes1 point
-
1 point
-
@ dorinacke , totusi 2000 euro e cam mult chiar daca e masina premium. am sa sun la cei din Odorhei sa vad care e treaba si ce pot face.1 point
-
Si la mine la fel agata a1a si marsarierul, asta doar dimineata la prima pornire. Am probat si la E39 E46 si E90 toate 2.0d si e la fel. Asa ca nu-mi mai fac griji si la pornire bag a2a si apoi a1a si merge perfect..1 point
-
High beam asist eu nu am , dar mai poti adauga setarile pe clima (bineinteles exceptand temperatura) , Daylight Runn Lights (on - off) , triple turn light signal (on-off) , Setarile pe navigatie, adica destinatiile. Dimmer la LCD-ul i-drive, Butoanele (cele 2) de pe volan care se pot programa ... cam astea le stiu eu. Memorii la scanue nu am , posibil si alea sa se ajusteze cu tot cu oglinzi. In manual gasesti sigur. Am enumerat ce stiu eu ca se modifica la mine.1 point
-
"plasa de tantari" tuning de langa proiectoare strica bara fata...in rest bafta1 point
-
1 point
-
Apasa frate frana de mana inainte, de a o pune in P....si nu o sa se mai auda zgomotul acela .1 point
-
Ideea mea era in felul urmator: Foarte multi de aici au o idee denaturata vis-a-vis de preturile masinilor. Vad ca si pe aici a inceput o noua moda. Orice e60 sau e65 care sare de 10mii - "e pret SF". Si asta ca piata de masini este data de autovit.ro unde 80% din anunturi sunt cu masini manarite. Uite de ex eu am cautat pt cineva un 530, si sub 14 mii nu am gasit una care sa nu fie suspecta la kilometraj sau caroserie. Totusi in anuntul de fata vorbim de o masina care a costat peste 70k de noua. Daca totul e in regula cu ea si acel facelift nu a fost facut de noevoie, pretul se apropie spre justificare. Ca gasim pe autovit e65 si la 7000€, asta e inconstienta celor care o cumpara. Masinile bune si ieftine nu se dau pe net sau la targ. Se dau intre cunostine.1 point
-
1 point
-
Michelin Alpin,4 ani de folosinta.Isi fac treaba extraordinar de bine si nu am ramas prin zapezi niciodata (o singura data am ramas cu masina suspendata pe un maldar mare de zapada). Ai ceva satisfactie cand dimineatza dupa o ninsoare strajnica...vecinii tai asteapta sa iasa din parcare ,,primul prost'' ca apoi sa iasa si ei pe urmele lasate de tine. In consecinta,merita toti banii si din punctul meu de vedere sunt ,,fara greseala''.1 point
-
Salutari tuturor! Scriu acest post pentu a folosi si altora experienta mea. Am 320d din 1999 (136 cp). Era lenesa, atat de lenesa incat nu ma tineam dupa prietenul meu cu Logan de 1.4 benzinar prin oras. Cu acceleratia in podea nu voia nicicum sa demareze, iar dupa 2800 rpm se plafona. Am citit nopti si zile pe forumuri, imi faceam calcule cat ma costa sa schimb electrovalve, sa reconditionez turbina, sa cumpar debitmetru, etc. Toate astea se intamplau in conditiile in care am schimbat toate furtunele de vacuum, am curatat temeinic electrovalvele si filtrele lor, am curatat debitmetrul cu spray special, am demontat cu curatat senzorul de presiune admisie, catalizatorul atat cat s-a putut, am inversat electrovalvele intre ele, deci m-am straduit cat am putut sa redau viata masinii mele, insa fara succes. Un coleg scria undeva despre necesitatea respectarii diametului interior al furtunelor, adica sa fie 3,5 mm asa cum specifica producatorul masinii. Asta mi s-a parut foarte logic si mi-a dat de gandit, pentru ca eu pusesem peste tot furtun de 3,2 mm. Am cautat in tot orasul furtun corespunzator, caci nu se prea gaseste, toate magazinele vand de 3,2. Intr-un final am gasit de 3,5, tot din acela panzat pentru combustibil. Am mai cumparat si o bucata de cca 1,5 m, dar cu diametrul de 4 mm, nepanzat. Pe cel de 4 mm l-am montat intre distribuitorul cu 3 ramificatii de pe coloana principala de vacuum si rezervorul de vacuum al turbinei, iar celelalte au fost toate inlocuite cu furtun de 3,5. Asta a fost tot ce ii trebuia masinii mele, acum trage de rupe, asa cum a vrut neamtul cand a proiectat-o. Sper sa va fie de folos si voua aceste informatii.1 point
-
sistemul asta cu plus/minus este destul de lipsit de sens. spor cu masina , asteptam poze.1 point
-
probabil de la donatii a luat si farul cu urechi rupte si lipite ulterior, pe care mi l-a vandut mie. :sorcerer:1 point
-
sunt enspemii de topicuri deschise pe tema asta... trebuie sa dai doar cautare... in oras de la 10 la 14 si in afara orasului de la 7(80-90 km/h) la cat vrei tu sa ii dai talpa...1 point
-
1 point
-
vezi furtunasele de la vacum poate nu le-ai montat corect sau ai uita vre-unul sa il pui la loc0 points
-
PĂŁrerea mea e ca masina care oferĂŁ plĂŁcere la condus trebuie utilizata, nu mrnajata! Doar n-o folosesti pt expozitii!-1 points
-
Ce nu intelegeti voi vis a vis de anuntul asta ? E simplu : Se vinde in prezent, un seria 7 din anul 2006 ,modelul din viitor (anul 2007) la pretul din trecut (anul 2010) adica 18700 de euro-1 points
-
Nu te supara , dar lasa oleaca aroganta . Eu am spus pe ce se pot urca jantele . Nu e vorba de nici o reclama .-1 points
-
Da vad , ca ala se da "matur" tare , ca n-am 18 ani . Te astept in Bacau si dam nas in nas . Masina este a unui prieten , el nu are timp de net , forumuri din cauza programului de lucru . Da masina era parcata pe bordura , Pe lungime ( 50% pe bordura , 50% pe strada ) .-1 points
-
Se poate cumpara unul nou, in primu rand. Asta e durata lor de viata . E consumabil. Asa cum filtrele de polen, aer, ulei etc le pui noi, asa si cu asta. Costa cam 2000euro. Dar e masina premium, ne permitem. Asa am sa fac eu cand ajung la mesajul ala.-2 points
-
Nu ma intreba pe mine ca nu eu vand masina si nici nu am vreo legatura cu proprietarul.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00