Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/13 in all areas

  1. Arata foarte bine, sa o stapanesti sanatos Cati km are si din ce an? Jantele astea pe 17" mi se pare ca dau foarte bine pe masina. La exterior nu as face mare lucru, in afara poate de niste tips-uri duble cromate, OEM look. La interior insa, ai avea mult de munca, daca vrei sa faci ceva imbunatatiri (nu ca acum ar arata rau ) - volan sport sau de M, modelul cu airbag rotund - asta nu-mi place deloc si e prea subtire - schimbator M short cu piele perforata + maner frana de mana cu piele perforata - schimba complet look-ul - presuri de mocheta - chestie de gust, insa eu nu suport astea de cauciuc vara - daca gasesti un set de scaune sport, go for it...sunt senzationale Bafta cu eventualele modificari si sa aveti grija unul de altul
    2 points
  2. Are un tupeu incredibil flacaul asta. Conform lui, posesorii de BMW-uri cu motoare in 4 cilindri sunt niste "saraci cu ifose". Tu vrei sa ti se acorde respect cand vii cu astfel de afirmatii? Sunt BMW-uri in 4 cilindri pe forum care valoreaza de 20 de ori mai mult decat masina ta.
    2 points
  3. Minte de copil 4tuning / 2 fast 2 furious. Baga-i NOS si stickere cu caractere japoneze. ///M peste tot si shaorma cu de toate cu orice ocazie.
    2 points
  4. Omule ai intrat pe un forum de pasionati ai mărcii întrebând cum sa iti "cocalaresti" mașina. La ce raspunsuri te-ai fii așteptat? Aici nu e 4tuning. Răspunsul tau răutăcios vizavi de colegii care au motoare in 4 cilindri "de rasnita" spune multe despre tine. PS. Al naibii de urat volanul. Prefer un 316i OEM din bara in bara decât o mașina cu stickere M si volan de jucărie.
    2 points
  5. Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si as vrea sa va prezint masina mea: BMW 320Ci E46 Clubsport Estoril din 2004, motor M54B22, 2171cc, 125kw/170CP, transmisie manuala cu 5 trepte, exterior pachet M Tech II Clubsport, culoare Estoril Blau, jante BMW style 135M, interior M Clubsport cu piele neagra pe margini si alcantara perforata pe centrul scaunului. DEOCAMDATA toate elementele sunt stock, insa, pe viitor, ma gandesc si la tuning (mai ales tehnic) asa ca astept cu placere pareri, sugestii, reclamatii... http://thumbnails102.imagebam.com/28522/1254fe285216323.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28522/3f2c57285214832.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28522/b84963285216013.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28522/e8059e285214967.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28522/561000285215048.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28522/8e5f6f285216194.jpg http://www.flickr.com/photos/107266355@N04/10597445346/in/photostream/
    1 point
  6. Eu stiam ca este recomandata franarea mai violenta dupa schimbare discuri placute. http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
    1 point
  7. Brandul de jante BBS este binecunoscut in lumea competitiilor auto, fiind si furnizor Formula 1. Jantele BBS sunt si un accesoriu traditional pentru toata gama de masini BMW. Noi suntem importatori BBS in Romania si va supunem atentiei noile modele de jante de aliaj de iarna BBS SR si BBS CH-R, cu diametre de 16, 17, 18, 19, 20 si 22 inch, pentru toata gama de masini BMW, cu foarte mici exceptii. Preturile sunt in functie de dimensiunea jantei, de exemplu o janta BBS SR 7x16 pt seria 3 are pretul de achizitie de 137.64 Euro TVA inclus Pentru detalii sunati va rog la 0740113689 - Remus Nedelcu
    1 point
  8. Dupa 200 000 km curatarea e frectie la picior de lemn. Poate mai prelungesti foarte putin inevitabilul, dar cu siguranta nu este o solutie.
    1 point
  9. OMFG!!! tu esti roman??
    1 point
  10. 1 point
  11. nu iti intra 9l, aia e capacitatea totala si nu il poti scoate pe cel din convertizor. in al doilea rand uleiul ala nu are nici o treaba cu cutia ta. Te poti uita singur pe fisa lui tehnica a uleiului... are aprobare ZF pentru lista TE-ML 14, care se refera la transmisii pentru autobuze si dube... Ti s-a spus cam ce uleiuri merg... dar ma rog, faci cum te taie capul si o faci pe banii tai.. Daca nu esti dispus sa dai un 3 mil pe un schimb de ulei odata la un 80k km, nu e problema, o sa dai un 1000 de euro pe alta cutie...
    1 point
  12. Nu este vorba de piesele de "M" pe o masina care nu este M ci de aroganta ta, asta este de fapt problema, cu o pisica nu esti si nu o sa fi niciodata "buricul pamantului" , indiferent ce fumuri da si ce badge-uri de M poarta, incearca sa revii cu picioarele pe pamant si o sa vezi ca altfel se pune problema. De ce nu ne incanti si noua privirea cu "bijuteria" ta?
    1 point
  13. O caroserie inalta cu un sistem 4x4 destul de performant si un motor aspirat cu foarte putine probleme de fiabilitate Nu prea ma mai intereseaza acceleratia, pentru ca oricum la mersul pe autostrada nu e atat de importanta. In Romania recunosc ca ar conta, la drumurile pe care le avem...sa faci o depasire lejer si fara emotii, etc. Probabil as fi luat Turbo daca gaseam la banii astia, pentru ca taxele si consumul sunt oricum apropiate...dar cum spuneam, e o oportunitate buna dpdv financiar
    1 point
  14. Ba frate de cand a pleacat comitetu ne-au invadat tot felul de specimene.... Cand ii mai vad , n-au bani de benzina pt 6 pistoane da se caca pe ei....
    1 point
  15. Pune-i bo$$ tot ce gasesti de M pe ea...o sa traga senzatie si lumea o sa fie invidioasa pe tine la semafor
    1 point
  16. Imi este foame, as manca o shaorma.
    1 point
  17. ca pune un capac de M pe un motor, nu e tiganeala, e inutil, dar daca lui ii place... poti sa faci ceva in gustu omului? Macar e o piesa OEM, in schimb volanul e din alt film. Te lauzi ca ai un bolid si nu te gandesti la minimum de siguranta? pune-i un volan de M cu airbag decat capacu ala la motor.
    1 point
  18. Schimba si tu volanul ala, pune unul cu airbag de e46 nfl sport cu comenzi and stuff, incearca sa tii masina cat mai OEM. Daca masina e tehnic ok , fa-i retrofit-uri care sa-ti fie de folos cum ar fi tempomat, comenzi volan, cd player OEM, incearca un interior de piele OEM etc.
    1 point
  19. Dar tu ai facut topicul asta ca sa fii laudat si slavit? Daca nu accepti si sfaturile/criticile colegilor ce rost mai are?
    1 point
  20. Oleaca de joaca , asa de Duminica .
    1 point
  21. Uita de Lexus si alege bavareza.
    1 point
  22. Salut! Poate te ajuta cu mai multe detalii colegul FRE care din cate stiu si-a cumparat un 328i x drive nou. Parerea mea e ca Nu se compara Lexus cu BMW, ai vazut si diferenta dintre motoare, plus serviciile oferite de dealer. Daca lexus era chiar asa de fiabil sau macar la nivelul BMW / Mercedes probabil ca vedeai mai multe pe strada. Alege BMW si nu o sa-ti para rau.
    1 point
  23. Este o masina pe care am cumparat-o dupa primul test-drive, nu i-am facut nicio verificare, mi-a placut cum merge, cum arata si am luat-o. E oricum mai mult o masina jucarie care va fi folosita probabil extrem de putin pe langa celelalte insa am avut mereu o slabiciune pentru E39 cu M-packet iar faptul ca fost sa fie un V8 a fost cireasa de pe tort si ceea ce a contat foarte mult a fost faptul ca este 100% originala fara niciun fel de modificari. Nici nu am de gand sa ii aduc vreo modificare, cu exceptia poate a Dinavin-ului si cheii diamond, in rest ramane complet stock. Asadar este vorba de un E39 540i cu M-packet, fabricatie 11.2000, 2001 insa in talon, specificatie Japonia, motor M62, 290cp parca, rulaj 156xxx km. Masina a fost importata din Japonia cu cca 2 ani in urma si aici a avut 2 proprietari care au intretinut-o corespunzator, ca atare si starea ei actuala pare a fi foarte buna. Pielea si tot interiorul arata incredibil de bine, absolut totul functioneaza la ea, nu are zgarieturi pe piele, plastice, nimic nu este rupt sau deteriorat, e ca si cum ar fi fost conservata in timp. Deocamdata o sa ii schimb cheia cu una "diamond" pentru ca are cheie veche cu 2 butoane pe ea, am comandat una de pe ebay si sper sa fac transplantul curand si eventual un Dinavin, momentan are navigatia OEM cu ecran mare, dar care insa e invechita din toate punctele de vedere, atat moral dar mai ales tehnic. Parti mai putin bune ar fi chederul de la usa soferului pe care trebuie sa il schimb si capacele axelor cu came de pe care a inceput sa se decojeasca vopseaua. De curand a fost schimbat radiatorul, furtunul de sus si pompa de apa care se pare ca sunt unul din punctele slabe ale motorizarii V8, acestea cedand destul de repede, franele, bucsele pe fata, cauciucuri noi Bridgestone si alte cateva lucruri minore. Urmeaza sa ii fac un schimb de ulei si filtre cat de curand. Primele impresii sunt foarte bune, o masina de 12 spre 13 ani care merge impecabil si senzatia pe care o transmite e de soliditate, siguranta si bine construita. Sunt super happy ca am dat de masina asta si ca am luat-o, ma face sa zambesc cand o conduc . Deocamdata cateva poze de la vechiul proprietar, ii voi face in curand o sesiune foto corespunzatoare.
    1 point
  24. De multe ori acel huruit poate fi de la anvelope. Poti verifica urcand masina pe elevator si ascultand fiecare roata. Daca nu se aude nimic atunci este de la anvelope, daca tot se mai aude poate fi de la rulmenti.
    1 point
  25. Eu zic sa te ocupi mai intai de partea mecanica a masinii si dupa aceea de styling. Ca elemente M poti sa ii mai pui: praguri M, volan in 3 spite M, schimbator M, jante, etc. Sunt multe, buzunarul sa te tina.
    1 point
  26. Da de unde stii tu ca pe-aici se injura?
    1 point
  27. Arata mi mie in realitate un e36 care sa stea perfect la linie cu bara de m after si iti dau ce vrei. Am facut de la zero un e36 sedan si am incercat vreo 5 producatori si tot aveam un mic luft ori pe colt.. ori la grila ori sub far...
    1 point
  28. 1 point
  29. cred ca daca-i troncanea, scartzaia sau tremura ceva pe la ea nu-i mai ardea colegului de M-uri. La e36 in general mai sunt probleme cu caroseria, trebuie verificata de rugina, iar la anii astia,poate nici vopseaua nu mai e "in forma". Ai putea sa incepi cu o revopsire. Daca vrei totusi ceva sportivitate, nishte plastice nu ajuta la nimic, mai degraba daca vrei sa simti ceva, baga o suspensie sport.
    1 point
  30. numai sa nu i pui si oglinzi de M, ca o faci mai urata....parerea mea..si pune ceva poze cu masina sa ne putem exprima mai bine
    1 point
  31. Salutare! 1. Bara M fata undeva la 600 -650lei cu tot cu proiectoare. 2. Bara M spate undeva la 950 completa 3. Grile pe aripi undeva la 150lei ... gandeste te la un serv cu vopsitorie bun ... Insa daca tu pentru inceput nu iti pui masina la punct, vb ui Devil`s cel putin articulatii si un ulei bun, si nu incepi tu sa-ti dai seama de anumite sunete imperfecte sau eventuale defectiuni ... e bine sa mai citesti si sa intrebi oricare din mecanicii buni care ii cunosti, daca nu e timpul sa incepi sa iti faci cunostinte la: un distribuitor bun de piese cu preturi de bun simt la care sa mergi sa ii ceri piesa dupa marca si nu dupa pret (ex:as vrea placute cat costa? Nu! GRESIT as vrea placute ATE sau TRV!) etc etc... sa faci diferenta intre preturi si/sau magazine... ; un mecanic bun si la ala sa mergi cu masina aia mereu, asta daca u nu ii faci nimic masinutei tale; ingrijeste te ce ii dai sa "manance" masini si se va ingriji si ea de tine sa-ti dea cand ii ceri...; electrician, vopsitor, vulcanizator. Cu toti sa legi o amicitie si sa sti ca iti vor face o treaba buna! Sunt multi japcari care nu sunt meseriasi in adevaratul sens al cuvantului ci doar praduitori. Cand ai toate acestea, inseamna ca ai acumulat niste informatii utile A fost o simpla parere! Accept sugestii si no ofence!
    1 point
  32. frumoasa masina..dar oglinzile alea de M o cam trag in jos, oare s singuru la care i se par oribile :frantics:
    1 point
  33. Crezi ca are sens sa schimbi pompa aia auxiliara de apa? Din cate am inteles va pica in cateva luni iar...si oricum nu prea o folosesti la nimic. Pentru ciupiturile de pe capota ti-as recomanda un creion corector original, pentru codul tau de vopsea.
    1 point
  34. arata toata ca um m5,dar cum au zis baietii umblu cu cioare vopsita,dar sincer imi place :)
    1 point
  35. Desi am zis sa nu mai utilizez forumul pt vanzarea unei masini totusi o fac ca m-as bucura ca masina sa intre pe mana unui pasionat care sa aibe grija de ea cel putin ca mine. Ca istoric masina este fabricata mai 2007 este adusa in tara in 2010,inmatriculata si folosita de cel care a adus-o.Masina eu o am din 2011 octombrie si am folosit-o exclusiv ca masina de week-end si in rarele ocazii cand timpul mi-a permis-o la munte la mare sau la diferite evenimente. Nu as vinde masina dar am momentan alte prioritati(un acoperis deasupra capului fara parinti) si Loganul meu rosu imi este suficient. In masina am bagat o groooza de bani: packet M, jante BMW Motorsport,Jante aliaj iarna 17'' si multe altele. Acum stiu ca o sa-mi sariti in cap mai ales ecologistii dar pt a ma bucura de cei 6 cilindri ai masinii i-am scos DPF,i-am schimbat softul pt o masina fara DPF si am softat-o lejer ce-i drept si extra power la turatii mai inalte nu chip stupid care trage de la 1000ture si rupe turbina in doua(ValyDim a facut operatiunea).I-am facut toate acestea in momentul cand Robert Tau(mecanicul masinii cu al sau Bimmer Service) mi-a zis ca turbina are joc puternic in ax. Evident turbina este noua. Masina are momentan 157000km, carte service la zi, vopsea originala,interior impecabil(nu s-a fumat niciodata) si exterior care luceste si fara zgarieturi. Nu are scurgeri de ulei,probleme ascunse de niciun fel Optiuni: Packet M interior exterior complet Suspensie Mpacket Jante 18'' BMW Motorsport Key less go si key less entry Pilot automat Senzori lumini,ploaie Senzori parcare Scaune sport partial electrice textil+piele Scaune incalzite. Bluetooth,USB Xenon Pretul pt membrii BMWClub este de 13500 cu tot cu jantele de iarna(aliaj 17'' cauciucuri runflat iarna impecabile) sau 13000 cu rotile de vara. Resrtul pozelor
    0 points
  36. 0 points
  37. La ce sistem te referi ? La asta cu kitul de capac ? Normal ca e lipsit de sens ca multe elemente de genul praguri interioare , bare de M etc dar arata frumos. Altfel spus poti sa mergi si cu masina zgariata daca nu esti interesat de aspect ca tot ajungi la destinatie . Vreau sa o personalizez putin. Tu ai dreptate in felul tau ca intr-adevar nu castig cai dar imi place cum arata. Am vazut ca original costa vreo 250 de euro ceea ce cam mult pt mine asa ca ma gandesc la un aftermarket...
    0 points
  38. sa fi curs ungerea !!trebuia sa-ti pui scut si curgea in scut ungerea si o refoloseai!!
    -1 points
  39. Sunt total de acord in tot ceea ce spuneti. Bineinteles ca intai va fi pusa bine pe mecanic apoi pe estetic. Chiar maine mi-am facut programare sa ii schimb ambreiajul. Ideea e ca la service nu pot sa intreb pe nimeni daca sa-mi pun nu stiu ce eleron sau element de M iar pe forum nu pot sa intreb de ce " are un tacanit la volan " Masina nu bate nu troncane doar are faza cu ambreiajul . A fost refacuta tinichigeria acum aprox. 2 ani iar vopseaua se prezinta bine . Pana in anul nou ma gandesc sa o schimb putin pe estetic. Si bineinteles ca am ales masina si pt sigla . E ca si cand spui ca nustiucui ii place de nustiucine doar pt ca are sanii mari. NORMAL... Sunt amanunte care chiar conteaza Inca doua mici precizari... Nici mie intr-adevar nu-mi plac oglinzile de M nu pt ca sunt urate ci pt ca mi se pare ca am prea putina vizibilitate in ele iar a doua chestie , nu ii voi pune stema de M care aftermarket imi pare chiar urata...
    -1 points
  40. sistemul asta cu plus/minus este destul de lipsit de sens. spor cu masina , asteptam poze.
    -1 points
  41. Foarte bine . Decat sa injure mai bine imparte minusuri. E o dovada de civilizatie Ca o povestire anecdotica se spune ca si injuratura a fost un semn de civilizatie in momentul in care s-a trecut de la datul cu bata in cap la injuratura Daca ne uitam la unele stiri , prin unele locuri din patria noastra nu s-a ajuns inca la nivelul injuraturii
    -1 points
  42. Revin cu intrebarea de mai sus... A incercat cineva kitul de transformare al capacului de la tacheti ?
    -1 points
  43. E foarte simplu, insa ai nevoie de putina indemanare. In partile lateral opuse ale corpului volanului exista 2 gauri, una in stanga si una in dreapta, se utilizeaza o surubelnita pentru a misca acel arc care opune rezistenta pentru airbag. Dupa aceasta operatiune airbag-ul va fi scos din volan si cu o cheie tubulara de 16, daca nu ma insel, se desfileteaza surubul acela din centru. Asta-i toata treaba. Eu sugerez sa scoti borna de la baterie inainte de a demara procedura de demontare a volanului. Bafta.
    -1 points
  44. Dupa ce am schimbat saptamana asta ambreiajul astazi ma pictiseam si mi-am colorat acele de bord Urmeaza sa-mi cumpar praguri interioare de M3 si sa-i pun capacul de motor cu Mpower
    -1 points
  45. Da vad , ca ala se da "matur" tare , ca n-am 18 ani . Te astept in Bacau si dam nas in nas . Masina este a unui prieten , el nu are timp de net , forumuri din cauza programului de lucru . Da masina era parcata pe bordura , Pe lungime ( 50% pe bordura , 50% pe strada ) .
    -1 points
  46. Valabil ! 18.500 EURO .
    -1 points
  47. Nici nu cred ca ar fi avut cum sa fie SMG, este 320.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.