Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/13 in all areas
-
3 points
-
Am senzatia ca un 530I se intretine mai usor decat un 520D. Decat consumul e in favoarea dieselului. Eu o sa il vand pe al meu ca sa imi achizitionez un bmw cu motor mare si pe benzina. Mai bine stau la pompa decat in service.3 points
-
2 points
-
Da sincer asta ma gandeam si eu. Sa le dau o vopsea rosie si am terminat. Mersi frumos de sfaturi! Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Alexandrov, tu crezi ca toti avem timp de stat prin reprezentante la curul mecanicilor sa vedem cum schimba fiecare piulita? Asta face doar un om care are prea mult timp pe mana, in niciun caz cineva care are servici.2 points
-
Eu imi bazez business-ul pe onestitate. Am o afacere foarte mica, asa ca nu-mi permit ca altii sa ofer aceleasi raspunsuri pe care le auzi la orice service. Asa ca prefer sa spun exact ceea ce cred, chiar daca asta inseamna ca pierd uneori bani pe care i-as putea lua foarte usor. Un exemplu ar fi chestia asta cu schimbul de ulei. Cu siguranta schimbul de ulei e o chestie buna ca masura de intretinere. Insa atat. Nu e nimic miraculos. Foarte multi recomanda schimbul de ulei atunci cand cineva vine cu probleme la cutie. Eu le spun intotdeauna ca schimbul de ulei e inutil in cazuri de genul asta. E bine sa dai uleiul jos si sa-l examinezi. Daca gasesti pilitura multa si miroase a ars sau e negru, e evident ca ai deja uzura mare si schimbul de ulei e inutil. E pacat sa faci schimbul de ulei in situatia asta pentru ca irosesti in jur de 300 euro. Acel ulei va fi contaminat si nu-l vei putea reutiliza nici daca reconditionezi cutia si nici daca o schimbi cu una sh. Este evident ca nimeni nu-ti va spune asta intr-un service pentru ca e mult mai usor sa incurajezi asa ceva si sa incasezi bani facuti destul de usor si rapid. Daca nu exista urme de uzura a cutiei, schimbul de ulei e un lucru foarte bun, mai ales daca masina are peste 100 000 km. Niciodata nu va patina o cutie din cauza uleiului daca nivelul este corect si nici n-ai pus vreun ulei foarte ieftin care la cald se comporta aiurea. Cand o cutie patineaza cu siguranta ai probleme pe partea de frictiune sau pe partea de etansare.2 points
-
1 point
-
evident,are 40 in +... dar nu toti simt asta, incearca 2 masini fara sa stii ce au sub capota...1 point
-
Eu am condus foarte multe BMW-uri. Putine masini care nu sunt sport franeaza la fel de bine. Poate ai pneuri proaste sau discuri si placute proaste.1 point
-
1 point
-
E cu doua taisuri treaba asta cu chinezariile brembo. Daca le vede nea Gogu care are un cazan pe care de abia il intretine, i se va parea ceva foarte fain si si-ar dori sa-si puna si el pe cazanul lui asa ceva, sa para ca e un cazan tunat, dar daca le vede un cunoscator sau macar cineva care stie cum e treaba cu domeniul asta auto, o sa creada ca e masina unui tigan sau a unui cocalar. Daca vrei frane Brembo te costa multi bani, care la multi vor fi mai scumpe sau egal cu valoarea masinii.1 point
-
Daca tot iti pui asa ceva,mai dai 100 de ron si iti pui si o folie care imita discurile perforate.Vazusem undeva asa ceva dar nu mai gasesc acum,dar sigur tie ti-ar placea.1 point
-
Sincer mi se par niste tiganii!!! acum o luna am vazut la doraly in parcare avea unu pe un opel cu tamburi pe spate niste capace pe deasupra tamburilor si se vedea ca si cum ar avea discuri striate:))) fix aceiasi situatie.. sau ca si cum as pune pe spate M5, desi eu as avea motor 1.6 exemplu ...chiar nu m-am putut abtine. Dar asta este doar parerea mea, si nu doresc sa jignesc pe nimeni:) si ma scuzati daca am jignit1 point
-
daca atati bani ai, atunci ia un seria 3 benzina din 1999-2001, e46. numai discuri + placute la un e39 sunt de la 500 euro in sus, sa nu spun de anvelope, motoare mari de peste 6.7 litrii de ulei (doar 520d cred ca se baga 4-5 litrii). un 316-318 e46 e muuult mai ieftin de intretinut. ps: daca e prima masina ai grija.... sa nu te manance talpa!1 point
-
1 point
-
Mai bine sablezi si vopsesti etrierii in camp electrostatic si ai scapat de toate grijile.1 point
-
Legat de intrebarea daca se pot topi la temperatura foarte mare, gandese astfel : dupa un drum de munte cu serpentine unde pui frane si soliciti destul de mult franele, dupa ce te opresti tu poti apropia mana de janta? si restu se intelege..depinde din ce tip de plastic e facut acel capacel dar banuiesc ca unul eftin ca doar sunt facute in CHINA1 point
-
1 point
-
style 230 - 225/35/19 fata 255/30/19 spate astea sunt dimensiunile cu care jantele respective ies din fabrica , nu vad de ce ai vrea sa pui mai late de atat mai ales pe E46 eu am avut pe 325i BBS LM 19" 8.5J cu 9.5j si am pus 225/35 + 255/30 si nu a fost nevoie de nici o interventie la aripi http://img20.imageshack.us/img20/6300/sg203079.jpg http://img405.imageshack.us/img405/7781/sg203059.jpg1 point
-
1 point
-
Eu sunt mai mult ca sigur ca acele cutii care pica inainte de 160 000 km sunt de pe masini care au km dati inapoi. Exceptie fac masinile foarte puternice sau cele care au cutii subdimensionate. Extras din manualul de reparatie pentru ZF 6hp26, adica o cutie montata pe E60 525d si E60 530d, printre altele.1 point
-
Am inteles ca din cauza lor nu incap jantele mai mici (de iarna de exemplu daca ai). Apoi nu stiu cat de sigure sunt, posibil sa se dezlipeasca la caldura. LE: Ma refer ca ating jantele mai mici, nu ca nu incap efectiv.1 point
-
Nu stiu ce sa zic... dar nu arata chiar OK, in plus sunt doar niste chinezisme plasticoase fara niciun rol fizic1 point
-
1 point
-
AUTOMATA detin un e46 2.0dA din 2004 iar placerea dea conduce este mare , dupa ce o cunosti mai bine si o folosesti si pe manual este extraordinar.Pe autostrada merg in general pe D iar in tara trec pe "manual". Am fost fan manuala pana am condus una automata a unui prieten tot e 46 si deatunci DOAR automata voi lua......bineinteles BMW... Oricum multi km fara probleme indiferent de cutie Auto sau Manual1 point
-
linderhof: http://img407.imageshack.us/img407/1500/dsc00345e.jpg http://img696.imageshack.us/img696/6996/dsc00350by.jpg http://img694.imageshack.us/img694/985/dsc00353hu.jpg http://img195.imageshack.us/img195/2857/dsc00355ge.jpg http://img62.imageshack.us/img62/7466/dsc00356vj.jpg http://img338.imageshack.us/img338/3656/dsc00360m.jpg http://img215.imageshack.us/img215/475/dsc00369qj.jpg http://img213.imageshack.us/img213/7089/dsc00370kj.jpg http://img269.imageshack.us/img269/1208/dsc00382zj.jpg http://img407.imageshack.us/img407/841/dsc00383t.jpg dolomiti, passo pordoi, passo stella: http://img706.imageshack.us/img706/2624/dsc00502f.jpg http://img337.imageshack.us/img337/4611/dsc00514l.jpg http://img220.imageshack.us/img220/144/dsc00529y.jpg http://img859.imageshack.us/img859/5372/dsc00543b.jpg http://img195.imageshack.us/img195/6927/dsc00549gy.jpg http://img525.imageshack.us/img525/3285/dsc00551e.jpg http://img32.imageshack.us/img32/9404/dsc00565no.jpg http://img14.imageshack.us/img14/6172/dsc00608wr.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8622/dsc00619ax.jpg http://img194.imageshack.us/img194/5626/dsc00629s.jpg1 point
-
Submotorizatã la 177 de cai parcã tot nu aº zice cã e. Fac comparaÞie cu Golful meu 4x4 BMW 1815kg VW 1650 BMW 177 de cai 350Nm VW 140 de cai 320Nm BMW viteza maximã 206 VW 204 BMW 0-100 8.9s VW 9.8s Deci nici nu m-aº gândi sã-i spun submotorizatã. Hyundai Tucson la 1700kg, 140 de cai diesel, viteza maximã 174, 0-100 cam 13s, asta se poate numi submotorizat. Singura ºmecherie, la X3 nu simÞi ca te duci.1 point
-
0 points
-
Eu zic sa lasi etrierii in pace, mi se pare o tiganie sa pui capacele astea.0 points
-
Sonda Lambda nu se deregleaza si nu se intampla mai nimic daca mergi cu conectorul scos... Eu unul zic ca la tine injectoarele sunt problema..Da-i un PM user-ului Scheletu007 <_< si ai sa vezi exact clona simptomului tau. Bafta.-1 points
-
-1 points
-
Bine ma interesa daca cineva a avut si cum s-au comportat Oricum au si 2 specificatii: - jantele sa fie de cel putin 16 - spatiul intre spitele jantei si etrier sa fie de cel putin 2,5 cm.-1 points
-
-1 points
-
Si firma Apple produce in China ,si un 5S e vreo mie de Euro... Ontopic,de unde ai gasit capacele astea,sunt eu interesat de un set.Am avut acum cativa ani pe un golf 5 gti si aratau extraordinar de bine.-1 points
-
Asa e lumea.Desi multi n-au avut niciodata asa ceva ,comenteaza copios in completa necunostinta de cauza ...Cine a avut ,stie exact despre ce e vorba,si poate sa faca o recomandare pertinenta . . . . . @DragosVl - vezi ca acuma au aparut niste modele cu "scrisul" in relief.Am vazut pe ebay ,prin Taiwan .Arata si mai bine decat precedentele !-1 points
-
tare rau masina mi se pare cea mai ok motorizare 35d pe e60 sa o alergi cu placere-1 points
-
Nu numai de a mea vorbesc, eu am e90. Toate bmw-urile cu care am mers nu mi s-au parut ca exceleaza la franare. Poate e doar o parere subiectiva Astept impresii sa-mi zici cum sunt ca si eu as vrea tot aceeasi combinatie.-1 points
-
-1 points
-
Salut Am deschis acest topic in vederea obtinerii o parere / sfat Am vazut de curand la un e46 2003 FL niste capace brembo prinse de etrieri cu un silicon rezistent la temperatura. Am vorbit cu el si mi-a zis ca niste capace de acelea sunt 100RON setul de 4 bucati si se aplica foarte usor. Vizual arata foarte frumos, mai ales daca sunt niste jante spitate. Intrebarea mea este urmatoarea: La viteze mari cand discurile si etrierii se incalzesc exista posibilitatea ca aceste capace sa fie influentate? Sa se topeasca? sau sa produca pagube etrierilor sau discurilor? Sau ca design e ok sa le pun? Am atasat niste poze de pe internet cu procedeul! astept sfaturi! Multumesc!-1 points
-
DE VANZARE : BMW E30 PREGATIT DE DRIFT MODIFICARI: - Motor 2.5 24 v ,mutat 20 de cm in spate - Rollcage, - Directie modificata pt unghi ( flanse D2 si bascule reglabile) - Suspensie intarita , f rigida - Frana de mana hidraulica - Punte spate de IX - Heblu (contact general) - Racire suplimentara ( vasco + electroventilator) - CAROSERIE ,body kit custom: capota fata+spate , aripi , bara fata +spate,usi din fibra si geamuri fata din plexi -jante 16+17 +flanse fata /spate Masina este foarte echilibrata , trage bine, fara probleme, ideala pt un inceput in drift. Pt orice detaliu care l-am omis nu ezitati sa intrebati! Pret 3300 e usor neg. 0735400401 sau 0758239150 - EDI SUNATI LA TELEFON ! Masina se afla in Onesti Jud. Bacau . http://s10.postimg.org/a2xy1vb21/60099_632643216758827_1861835068_n.jpg http://s10.postimg.org/a47vvacvt/537905_632643220092160_1038796637_n.jpg http://s10.postimg.org/bxasjly2h/1392052_632643226758826_876998549_n.jpg http://s10.postimg.org/padxm82wp/1393557_632643223425493_1745865507_n.jpg-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Masina este inscrisa si in circulatie , numai ca trebuiesc platite asigurare si facuta ITP . Inscrisa in 2011 . VALABIL ! Se accepta si schimburi cu alta masina .-2 points
-
-2 points
-
Cu riscul de a fi numit "cocalar" iti atasez o poza cu masina mea, pe care am montat aceste capace (cumparate pe ebay)! Le-am avut montate pe masina 2 ani la rand si niciodata nu am avut probleme cu ele! Si pt a-ti da un exemplu, in august am facut 5500km cu masina in doar 2 saptamani si in tot acest timp nu am avut nici cea mai mica problema cu ele! P.S. In Ro am urcat pe Transalpina,am mers la mare iar apoi am plecat catre Iasi iar de acolo inapoi la Deva(prin Cheile Bicazului,Lacul Rosu) - asta doar ca sa iti imaginezi pe ce fel de drumuri am mers!-3 points
-
Suntem offtopic. Repet nu este vorba numai de a mea. am mers 330d e90, 530d e60, 330i e46, 320d e46, si 335i si a mea este 320d e90. Si dupa ce am pus o frana de la 100 cu un e200 cdi din 2008 (nu e mare motorizare sa zici ca are cine stie ce frane) am zis ca-mi ies ochii din orbite, ma dureau mainile de cat m-am impins in volan sa nu vin cu capu in el.-3 points
-
La 318d din 2006 turbina este tot mitsubishi, mai exact este identica cu cea de pe 320d deci, inlocuirea ei nu duce la marirea puterii.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00