Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/09/13 in all areas
-
masina nu e panarama. doar ca e pentru fraierii de americani. nu pentru exigentii de europeni2 points
-
daca e coupe nu e standard e sport suspensions settings, pune 225/40 si ai rezolvat problema1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-a pus doar pe 325, 330 si bineinteles M. Nu stiu de ce mi-o fi dat cineva -1 la postul meu de sus in care am zis ca nu avea cum sa fie smg, avand in vedere ca e 3201 point
-
poze noi + spate nou * bara spate M3 Reps Plastic ABS urmeaza cat de curand sper dual exhaust http://imageshack.us/a/img36/1571/vfxg.JPG http://imageshack.us/a/img10/4268/41zw.jpg http://imageshack.us/a/img5/4306/i17p.jpg http://imageshack.us/a/img198/8158/oww1.JPG1 point
-
ClS-ul nou,la capitolul plastice sta ff bine,mie mi s-a parut peste F10,asa si la x6 inbinarea boxei cu fata usii este f taioasa,iar plasticele dinauntrul buzunarului sunt de 2 lei1 point
-
Cine te pune sa-ti bagi mana in buzunarele altora.... :flowers: P.S. Chiar daca sunt exceptii e clar ca nu se fac masinile ca altadata...1 point
-
E musai, chiar daca nu il intereseaza masina. E in interesul vanzatorului, nu cumpara nimeni o masina fara sa vada cateva poze elocvente.1 point
-
aia care umbla cu proiectoarele aprinse(cand nu e ceata)sunt niste tartani infecti. iar aia care umbla noaptea prin oras cu pozitia si proiectoarele sunt regii tartanilor.1 point
-
ZF fabrica multe cutii, nu au toate aceleasi specificatii. De exemplu, in manualul de reparatie pentru ZF 6hp26 scrie ca uleiul se schimba la 160 000 km sau 10 ani. Posturile lui Domi despre cutii automate sunt foarte periculoase. De exemplu, confuzia despre uleiuri. In functie de cutie exista mai multe tipuri de uleiuri pe care le poti folosi. Uleiul pentru o cutie ZF de pe un E36 sau de pe un E39 nu e acelasi cu uleiul dintr-o cutie ZF de pe un E60 530d sau 535d. Joaca asta cu uleiurile poate costa enorm.1 point
-
Astazi i-am imprumutat masina surorii mele pt un drum la craiova... si cam asta e rezultatul: Conducea pe un drum cu doua benzi pe sens, iar pe centru linii de tramvai. Era pe banda 2, de langa linia de tramvai si a semnalizat stanga pentru a intoarce la un scuar. Atunci a venit cu viteza un Range Rover pe linia de tramvai si a lovit-o in partea din stanga fata. Am inteles asa: sora mea a gresit ca nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers, iar tiganul cu range roverul nu avea ce sa caute pe linia de tramvai. Initial am sfatuit-o sa se duca la politie, dar am inteles ca pe ea o scotea vinovata. Si s-au inteles amiabil, dandu-i RCA-ul aluia. Tin sa precizez ca Range-ul nu avea mare branza. Masina e pe platforma in drum spre bucuresti. Mi-a zis ca nu mai porneste si roata de pe stanga nu vireaza. Va ajunge la Brandex sa se ocupe de ea. Mie imi vine sa plang1 point
-
feri, tu nu ai e60 asa ca nu prea esti in masura sa dai sfaturi! nu e vorba de a-ti permite sa cumperi un dpf nou. ci de faptul ca sugruma evacuare daca mergi majoritatea timpului in oras. poti ajunge sa strici turbina daca mergi cu el infundat si nu stii. asa ca poate renunta la dpf ca pur si simplu nu-l mai vrea, nu ca nu-si permite inlocuirea.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Ia-ti o Dacie si nu mai ai treaba cu filtrul de particule. Cand ti-ai luat BMW nu ai luat in calcul costurile de intretinere? Te zgarcesti la cateva sute de euro cand vine vorba de un E60 facelift? Vinde-o, frate, nu ti-o permiti.-1 points
-
Mersi. Cu folia ma descurc, culmea, cand am avut folie mai deschisa pe fata, 35% transparenta, atunci tot ma oprea politia..Acum am 5% spatele si 15% fata..Pana acuma nu prea am avut probleme, sper sa nu am nici in continuare.-1 points
-
-1 points
-
Imi pare rau sa vad ce ai patit. In cazul tau am impresia ca este vorba de culpa comuna daca se merge la politie tocmai pt ca ea nu s-a asigurat iar el a venit pe linie continua. Sper sa se rezolve ieftin si repede :flowers:-1 points
-
drumul e destul de bun in zona, probabil a vrut sa-l incerce. sunt si curbe, dar vizibilitatea este excelenta. sunt curuiasa cati ani are soferul.-1 points
-
daca erai interesat de masina dadeai un mesaj pe pm, cereai poze, tel...vizionare etc oricum poluam topicul inutil spor la vanzare!-1 points
-
Legat de calitatea. Am fost ieri cu varul sotiei sa'si ia gl350cdi nou de la reprezentanta. Masina comandata ... Noua. Culoarea bara spate diferita de culoarea masinii... Vizibil la lumina. Are tone de optiuni masina, dar sistemul lor tip idrive e ani lumina in spatelr bmw - idrive. Displayul are rezolutia idriveului de generatie pana in 2008. Scaunele destul de tari, piele groasa - cu toate optiunile de masaj, aerisire, incalzire multiple reglari ... Nu m'au dat pe spate. Spatiul pe randul 2 la picioare... Mititel... Ciudat de micut... Poate sa faca spatiu randului 3. Nu am condus'o... Am mers in schimb cu a klasse sotiei lui. O masina care are niste detalii super. Dar.. Doar daca te uiti la ea... Cand o conduci... Terror. Nu ai nici un feeling. Mi'era frica la 120 sa fac stanga dreapta din volan. Senzatie care la bmw e inexistenta pe uscat.-1 points
-
Deci mai ai o luna si-un pic si-ti vine americanca La mercedes, CLS, noul model, eram cu un coleg de forum, la buzunarele de la usi avea bavuri care te taiau la mana iar plasticul era montat intr-un mod cat se poate de amatoricesc cu lufturi si de 5mm in unele locuri. Absolut inacceptabil. Probabil era din primele serii fabricate, ulterior remediind problema. Am vazut chestii similare cand aparuse 7-le actual. Ulterior nu am mai vazut niciuna cu probleme de genul ala. Eu zic ca totusi nu e cazul sa ne facem griji, sunt doar exceptii.-1 points
-
-1 points
-
Cei care sunt interesati de masina ma pot contacta si le pot da detaliile necesare. Aveti numele meu si nr de telefon. Nu o sa raspund la afirmatii in genul celor de mai sus.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00