Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/13 in all areas

  1. Eu nu cred poza tocmai a recunoscut mai sus ca poza din tunel nu e a lui desi initial ne-a lasat sa credem asta....
    3 points
  2. Eu zic ca ai avut un noroc incredibil, nu mai ofera nimeni ~4000 pe un 316/318i nfl. Uita-te pe forum ca sunt 318i facelifturi, 2002-2003 care sunt la 4500 la vanzare de mult timp si nu se dau. Eu am 316i nfl in stare decenta, cu interior sport, pachet complet exterior m-tech1 de fabrica, jante 17, clima si cred ca greu as lua 3000 pe el (taxa platita si nerecuperata). Bine, asta e parerea mea. Si in general nu toate masinile ieftine sunt si proaste. Eu sincer cand am sa vand masina (nu am in plan in viitorul aprop) o sa prefer sa las la pret cateva sute decat sa stau cu ea 17 luni la vanzare.
    3 points
  3. e bun 5w40, daca pui 10w40 se vor aude si mai rau....
    3 points
  4. Dintre variantele prezentate, eu as alege 530xi LCI. Poate gasesti si ceva cu pachet M :frantics:
    2 points
  5. 2 points
  6. normal, DPF si alte piese care trebuiau schimbat nu trebuie schimbate cand dai km inapoi :-), de ce te-ar interesa, daca avea 300.000km pe bord te interesa, ca nu o cumparai, acum dupa un calcul matematic are minim 250.000 de km, dar tu o vinzi la pret de 160.000 de km. Daca pe tine nu te intereseaza, pe cumparator il intereseaza
    2 points
  7. BMW 320D E46,jante BBS 17" cromate,navigatie mare cu dvd,tv,mp3,faruri cu xenon,angel-eyes,geamuri electrice fata-spate,oglinzi electrice si degivrabile,sirocou Webasto incalzire,klimatronic,perdea electrica spate,banchete rabatabile+pachet ski,senzori de ploaie,senzori de parcare cu display,bordcomputer,volan sport,suspensie sport de fabrica etc..aspect tehnic ireprosabil,accept orice test autorizat,.masina inmatriculata in tara in 2009,taxa nerecuperata.pret 4200 de euro nu accept alte variante auto.pentru cei interesati mai multe poze vor fi trimise pe e-mail. 0768502922-tel.de contact
    1 point
  8. eu zic sa nu te complici sa schimbi tacheti, lasa-i asa ca nu are nimic, la majoritatea e36 se aud tachetii la rece.
    1 point
  9. Din pacate asta e riscul la masini care ajung la sume de 2000-3000. Deja cumparatorii in mare parte fac parte dintr-o clasa de oameni mai .. aparte. Dar oricum sunt curios din cei de mai sus daca ar avea ~4000eur acum si-ar cumpara masina lor? Eu daca as avea 4000 sigur nu as da pe a mea din simplul fapt ca la 4500(chiar si ceva mai putin) as gasi ceva net superior de genul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/137236-vand-bmw-318i-e46-face-lift/ http://www.bmwclub.ro/forums/topic/140600-vand-bmw-318d/ http://www.bmwclub.ro/forums/topic/132033-e46-318i-fl/ si asta doar la o cautare asa scurta pe forum
    1 point
  10. vorbeste cu XXL .. e cel mai priceput la treburi din astea... nu te mai lasa "pacalit" de altii...
    1 point
  11. Daca un posesor de BMW se gandeste la VW atunci cazul este pierdut, CC-ul e pt el.
    1 point
  12. Donez un radiator de aer conditionat . A fost pe e46 318 i 2002 . Problema este ca are un por si scapa freon in timp . Eu l-am schimbat cu unul nou dar daca cineva il poate repara ( am inteles ca se poate repara) il pot da. Predare personala in Constanta.
    1 point
  13. Tu esti genul care vrea e46 cu 2000 de euro si daca se poate si inmatriculat. Eu te sfatuiesc sa te limitezi la un e36. Nu gasesti e46 in stare buna la 2000 de euro. Ori vrei sa cumperi masina ori caruta? Din punctul meu de vedere, ambele masini pe care le-ai postat sunt niste cazane. Bafta in continuare .
    1 point
  14. Salut. Un pret pentru manerele de la usi ?
    1 point
  15. parca vad ca apare p-aici,peste o luna,la "masina mea" Exact ce se cere, "ieftina si full".....
    1 point
  16. N-or sa scoata nicio taxa...La foamea care o au mai adauga o taxa
    1 point
  17. Bineinteles ca este aceeasi persoana.Un samsar escroc cum a zis simionas.
    1 point
  18. 1 point
  19. 530xi LCI M Pack - putere suficienta,intretinere decenta si nu in ultimul rand un consum ok ! Cayenne-le este din alt film,nu este normal sa le bagi in aceasta comparatie,probabil te avantajeaza ca pret si de asta le pui acolo pe toate 3. Asa ca
    1 point
  20. Au salariile mici acolo, si nici n-au autostrazi ca la noi
    1 point
  21. Toti dau vina pe proprietarul anterior...
    1 point
  22. cu km cum zici ca faci, inca ai sub aia de ii avea masina in 2010 Completion date : Jan 6, 2010 Mileage : 178,889 km
    1 point
  23. vezi ca in varza mai trebuie suflat din cand in cand, altfel se impute. ON: inainte nu se simtea nimic? poate ai vre-un prieten care te-a lecuit, si ti-a varsat ceva scarbos pe la gura de ventilatie din baia de parbriz.
    1 point
  24. am trecut si eu la gumele de iarna , masina inca nu am avut timp sa o pregatesc pentru sezonul rece , probabil ca saptamana asta o sa imi fac timp vineri / sambata si o sa revin cu poze mai "frumoase" cateva poze de azi , masina nu e spalata de 1 saptamana , oaresce praf pe ea http://img21.imageshack.us/img21/6741/kew7.jpg http://img585.imageshack.us/img585/3701/t3kx.jpg http://img22.imageshack.us/img22/8403/qvjw.jpg http://img443.imageshack.us/img443/8793/d0dh.jpg http://img543.imageshack.us/img543/1070/jxy3.jpg http://img547.imageshack.us/img547/8475/3913.jpg http://img199.imageshack.us/img199/6510/yv92.jpg http://img203.imageshack.us/img203/5724/ow42.jpg http://img837.imageshack.us/img837/7406/vvrm.jpg
    1 point
  25. Aaaaaa. Chiar si Iceman sau mai ales el. Bre, cum sa-ti iei 520? I-o masina laboasa, orice s-ar spune. Precum o gagila urata fara tzatze imbracata porno. Degeaba.
    1 point
  26. Urmaresc de cativa ani buni forumul asta si niciodata, pana acum, n-am simtit nevoia sa intervin într-o discutie... Dar nu prea înteleg ce se petrece aici; Credeam ca majoritatea suneti fani BMW, nu afaceristi de ocazie. Un 318i de ce nu ar merita putina atentie speciala? Bag seama ca multi aveti BMW, dar nu stiti de ce aveti. Sunteti mai interesati de scaune electrice, trapa, navigatie si alte kilograme în plus, dar nicidecum o experienta pura la volan. Asa, ca sa dea mai bine la revanzare... pentru ca deh, de aia iti cumperi BMW. „Fani” care se caca în gustul omului ca-i place mai mult nfl si „fani” care cred ca cel putin 170'ej de cai te fac sa simti un BMW adevarat. Patetic... Bine ca puneti botu' la kituri mtech 2 - facute pe vapor - si trimuri înfoliate în carbon, iar pe tot threadul vad aceleasi replici obosite: „Ca de banii aia luai una „full”, ca de banii aia luai o racheta, ca...cat. La urma urmei omul si-a gestionat banii cum a dorit, iar daca acest 318 îi pune un zâmbet prostesc pe fata de fiecare data când se urca la volan, a meritat fiecare leu investit. Adica da-o în pi*da masii de treaba, daca a ajuns sa va dea explicatii pe un forum BMW de ce si-a bagat banii într-un BMW, cred ca ar trebui sa va ridicati câteva semne de întrebare.
    1 point
  27. cunoastem....... http://www.ebay.de/itm/Angel-Eyes-BMW-E39-E36-E46-E38-M3-Multicolor-42-SMD-Multi-Color-RGB-Standlicht-/330898569185?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4d0b1777e1
    1 point
  28. Hello guys! Intre timp masina a primit un detailing complet si bare OEM pentru portbagaj de plafon Am facut si un drum la munte. Senzatie 3.0 la drum lung, atat la putere si tinuta de drum, cat si la consum
    1 point
  29. Ma distreaza faptul ca se povesteste despre timpi genul 0.080 s automata fata de 0,350 manuala.... Oare chiar alea 0,27 secunde or face diferenta in drum spre servici, sau in concediu cu familia? La fel ma distrez de faptul cu schimbatul vitezelor la turatia optima, sa storci si ultimul cal putere din motor, asta pe un drum public, in aglomeratia din oras, sau pe "autostrazile" patriei. Sincer, nu cred ca astea sunt argumente in alegerea unei cutii de viteze pt. o masina cu care circuli pe drumurile publice, la serviciu, in concedii, etc... Una peste alta, daca masina ar fi noua, sau de cativa ani, as prefera cu cutie automata, datorita comfortului oferit. Daca masina are cativa anisori si se apropie de 200k km, mai ales daca si-a pierdut istoricul service, prefer cutia manuala, datorita faptului ca una automata, neservisata corespunzator si la timp, te poate duce la cheltuieli foarte mari... Parerea mea....
    1 point
  30. Cumpara amortizoare noi si lasa improvizatiile. Mai era un user care reconditiona pivoti. Mai ramane sa mai apara altul care sa vanda sarma pentru reparatii de urgenta.
    1 point
  31. cum sa compari doua masini care in afara de faptul ca sunt [teoretic] in aceasi clasa...se deosebesc asa de mult ? :lol: tu nu ai idee ce vrei !!! nu e de vina audi sau bmw :lol: d.p.m.d.v: audi vs bmw - audi are interior mai interesant, LED'uri multe [:))], aspect placut - audi are confort mai bun - audi are consum mai mic - audi are piesele de schimb mai ieftine - audi are spatiu interior mai mare - audi are dotari [teoretic] mai multe cand vrei sa cumperi si sa compari un 320i [170cp] sau un 325i cu un audi...atunci te sfatuiesc sa iei BMW :) pana atunci d.p.m.d.v. acest audi este peste acest bmw. have fun
    1 point
  32. @bogdankirk: Nici o problema :blink: In orice caz si mie mi-ar placea foarte mult un 850 sau un 850CSi insa este o masina foarte greu de intretinut, taxele sunt la fel foarte mari... Mi-as lua una doar daca mi-as permite sa o intretin corespunzator.
    1 point
  33. Ciupanezule esti total pe dinafara... daca nu ai auzit de ferrari killer da un serach pe google si mai docuenteaza-te si tu . 8-er-ul este o masina pe care mi-o doresc si consider ca este cea mai frumoasa masina din toate zilele. Are optiuni care mi se par suficiente pentru O MASINA, fara display(in masina calatoresti nu te uiti la TV)fara navigatie(GPS este pt fatalai care nu stiu sa citeasca o harta) etc ... este fara inutilitati.Este combinatia perfecta intre tehnologie si eleganta.Iar motorizarile sunt exact cum si le dorea Ferrari,Lambo si alte porsuri la vremea respectiva. Nu o fi ea rapida ca una noua, si chiar daca te face unu cu alta masina sa sti ca va fi umilit prin prestanta masinii tale(respectiv un e31)
    1 point
  34. corect! pt multi conteaza doar anul de fabricatie.. fara sa se stie in rest nimic despre o masina anume. :blink:
    1 point
  35. Exact... perfecta ca a3-a a 4-a masina... nu o iei pentru valentele sportive, pentru ca vedem exemplele de masini noi.... "sportul evolueaza" Te cam contrazici cu toata lumea de pe forum. 850CSI in stare foarte buna si intretinuta bate la fund FOARTE multe masini sport de la ora actuala la multe capitole , chiar foarte multe. P.S. Nu poti compara un M3 sau M5 cu 850CSI . Eu personal daca as avea banii necesari pentru o asemenea masina , fi sigur ca as alege 850CSI. Este o masina care pentru anii care ii are (posibili mai multi decat unii oameni prezenti aici pe forum) bate la fund multe masini ultimul racnet , sport si din pct meu de vedere se tine cu brio dupa M3-ul sau M5-ul nou.
    1 point
  36. Eu zic sa citesti despre 850CSI si dupa o sa vezi cine cumpara asa ceva si cui se adreseaza...
    1 point
  37. N-am mers cu un 850CSI, dar din review-uri, e un supercar clasic.
    1 point
  38. Sa stii ca seria 8, si mai ales 850CSi sunt niste masini cu foarte multa tehnologie pe ele, mai ales pentru perioada in care au fost facute. Te asigur ca un 850CSI ia o curba si sta de 10 ori mai bine pe sosea decat un E39.. Franeaza foarte bine, e o adevarata masina sport.. Problema e de intretinere si consum, e o masina de colectionar.
    1 point
  39. Pe realoem.com cautand dupa VIN masina apare fabricata in 05/2006 iar tu in anunt spui ca e din 2007. Cum e pana la urma?
    0 points
  40. 0 points
  41. nu am ce sa aflu.. ideea e ca tehnologia pe ea.. este la nivelul la care este.. la asta m-am referit.. ori ptr un sofer.. conteaza si ce abs are.. si ce suspensii are... ce directie are si asa mai departe, doar atat nimic mai mult...... doar ca 300 km/h in 850 csi... poate nu e la fel de "Sigur" ca sa zicem 300 km/h intr-un M5 e60... cat despre LazarFlorian, eu nu discut cu asemenea oameni...
    -1 points
  42. care parte din ce am scris-o nu ati inteles-o ? Da tehnologie multa ptr vremea ei dar cum ziceam la 300 km/h cum zicea colegu de mai sus.. ca merge masina.. eu zic ca te simti mai in siguranta in M5... deci sa reiau.. masina nu o iei ca "bolid" o iei pentru valoare sentimentala... deci nu poate fi comparata cu o masina cu motor asemanator din anul 2006 sa zicem... sta mai bine ca M5 e39 ? ca am inteles ca al tau are suspensie, directie de M.. deci ar trebui sa stea impecabil...
    -1 points
  43. Exact... perfecta ca a3-a a 4-a masina... nu o iei pentru valentele sportive, pentru ca vedem exemplele de masini noi.... "sportul evolueaza"
    -1 points
  44. Stefan... eu nu fac parte din turma.. adica sa intelegi si tu.. unu behaie si apoi toti behaie in cor.. imi mentin ferm parerea si pozitia, si anume ca o masina din 1993 fie ea si bmw... putem lua cazual un 850csi.. nu se compara cu un M5 M6 din 2006, cum nici un porsche 911 din 1993 nu se compara cu un 911 din 2006... ce e asa greu de priceput... daca s-ar putea pune pe sosea si valoarea sentimentala atunci da clar.. ati avea ceva aderenta in plus... 850csi e comparabil la performante cu un M5 e39 dar si acesta il intrece la electronica... (care bla bla bla ptr voi supersoferii este inutila si in plus) Pentru cei ce citesc primul si ultimul rand si isi fac parerea: Seria 8 este o achizitie buna, pentru pasionatii cu bani ce vor sa o adauge la colectie.
    -1 points
  45. cat am mers cu el am avut cu el am avut alta impresie dar sa zica un posesor de csi ce trofee are in vitrine garantez la mananca pe pain porsche e praf pe langa csi iar imreza mic copil
    -1 points
  46. Pai da a fost ceva pt vremea ei, adica un esec :blink: Majoritatea celor care sunt fani 850CSI sunt fani pentru ca le place forma, faptul ca e o masina rara, dar la vremea ei era mult prea scumpa, intrase in segmentul de piata Ferrari, Lambo, etc. motiv pentru care nu s-a vandut. Si daca stam sa ne gandim, cam asta e povestea multor masini de colectie, masini care abia luau o curba, masini care nu franau, masini care se supraincalzeau imediat, dar care aveau personalitate si care datorita pretului ridicat s-au vandut in numar redus.
    -1 points
  47. Seria 8 a fost un esec si iti voi explica de ce, desi dupa modul in care mi te adresezi nu prea ai merita vreun raspuns. Peste 1.5 miliarde de marci germane a costat dezvoltarea seriei 8, BMW a folosit utilaje CAD (Computer-aided design), masina este plina de inovatii tehnice, pe hartie trebuia sa fie un succes insa datorita Razboiului din Golf, exploziei pretului petrolului de la inceputul anilor '90 si crizei economice din acea perioada, a devenit un esec. Seria 8 a fost retrasa din America in 1997 dupa o perioada de 7 ani in care s-au vandut doar 7,232 de exemplare, iar in lume s-au vandut in total doar 30,621. Si mie imi place seria 8 insa trebuie sa fim realisti. Si daca tu ai impresia ca cei care au nevoie de navigatie sunt niste fatalai, e clar ca ai o conceptie cam limitata asupra realitatii.
    -1 points
  48. Da! Mulțumesc de apreciere!
    -1 points
  49. Nu e nevoie sa ma creada pe mine nimeni,eu stiu cum e masina si asta conteaza,cine o vrea o verifica si daca ii place o ia. Mai am prieteni cu bmw si sunt destul de neingrijite si garanteaza ca au km reali dar asta nu inseamna ca si masinile reflecta km. Eu il cred pe fostul propietar ca masina avea 130.000km deoarece a facut si o verificare la reprezentanta. Asta e ,pt mine nu conteaza,ce ar trebui sa fac? Sa ii dau km inainte sa fiu corect?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.