Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/19/13 in all areas
-
Astazi am avut placerea sa customizam primul BMW X5 M50D (F15) livrat in Romania. Internet, BMW Live, MP Logo, VIM, Divx playback de pe USB, sunt doar cateva din optiunile codate pe masina. Masina v-a reveni in curand pentru primele retrofit-uri: carlig, comfort-access, tv, etc. Cateva fotografii. http://imageshack.com/a/img843/8561/1cbt.jpg http://imageshack.com/a/img12/9219/hrjv.jpg http://imageshack.com/a/img69/7720/b1zf.jpg http://imageshack.com/a/img543/5374/zusb.jpg http://imageshack.com/a/img844/5022/2qku.jpg http://imageshack.com/a/img585/6797/8an2.jpg [ Si inca cateva fotografii: http://imageshack.com/a/img842/9177/z6yz.jpg http://imageshack.com/a/img811/6014/effj.jpg http://imageshack.com/a/img826/6379/w0f1.jpg http://imageshack.com/a/img542/2338/l54e.jpg http://imageshack.com/a/img824/4916/8roz.jpg http://imageshack.com/a/img11/6709/sv2q.jpg http://imageshack.com/a/img138/1707/uega.jpg4 points
-
4 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
ba da. eu sa-ti puna si alarma (DWA) pe aktiv inainte de a face codarile respective altfel nu merge2 points
-
2 points
-
clar merita un 550, dar nu lua unul cu asa multi km, ceva pana in 150k km. Cel mai teama la motorizarile astea mi-ar fi de cutia de viteze pentru ca daca nu i s-a schimbat uleiul risti sa ai tu probleme cu ea. In final chiar si daca ii faci rebuild, fiind in DE, ai unde iar preturile sunt pana la urma rezonabile, un 1500Eur si ai scapat de problema. V8-ul ramane un V8, chiar daca astea noi, mici si "turbate" au cifre convingatoare, in viata reala pe sosea V8 se simte diferit, e drept ca poate sunt eu nostalgic sau pur subiectiv, dar e foarte adevarata vorba "there is no replacement for displacement". Spor la cumparaturi2 points
-
de bun simt am considerat mereu ca e sa nu cheltui mai mult de jumatate din venitul anual pe o masina. sa nu mai vorbim de tinut mai mult de 10-15% din 'avere' in masini... s-ar putea ca in Romania sa se aplice ceva mai putin daca e sa urmarim X-urile parcate in fata blocurilor de garsoniere sau prin zone foarte sarace dar in final fiecare e liber sa faca ce vrea, in fond poate vorbim de multi pasionati si atata tot2 points
-
Operatiunea e extraordinar de simpla, o poate face oricine cui ii place sa surubareasca pe la masina. Ca scule aveti nevoie de o surubelnita dreapta (cat mai lata) si o inelara cu cot de ''13 si ceva carpe. Golirea instalatiei. 1. Demontati jos scutul de la motor. 2. Desfaceti busonul capacului de la vasul de expansiune. 3. Sub masina veti observa chiar sub vasul de expansiune si sub radiator 2 suruburi albastre de plastic (aici folositi surubelnita dreapta). Le desfaceti si antigelul din vas si din radiator va curge jos. 4. Pe partea stanga a motorului (cum te uiti din fata masinii) undeva langa galeria de evacuare veti observa un surub de M8 cu cap hexagonal. Acesta il desfaceti cu cheia de ''13 pt. ca lichidul ramas in blocul motor sa se scurga si el. Atentie insa la acest surub, se desface ceva mai greu (unii meseriasi prefera nici sa nu-l desfaca ca sa nu il rupa). Inainte de a pune inelara pe el curatati cu o perie de sarma si pulverizati niste wd-40 pe acel surub. Cand il desfaceti nu trageti intins de cheie, incercati sa loviti usor cheia (socuri). 5. Lasati tot antigelul sa se scurga, nu-l aruncati, poate aveti si voi vecini cu Dacii mai obosite :lol: 6. Dupa ce sa scurs tot lichidul, strangeti dopurile de golire de la vasul expansiune si radiator. Atentie, strangeti cu simt, dopurile is din plastic si filetul lor la fel. Montati si surubul de golire inapoi pe blocul motor, daca aveti si ceva pasta de montaj e bine sa dati umpic pe filet. Antigelul nou. Aici fiecare cumpara ce antigel crede ca e cel mai bun, eu personal am folosit un antigel fara nitriti si silicati. Am un butoi de 60l concentrat si tot din el am folosit la mai multe masini fara nici o problema. Daca cumparati antigel concentrat aveti grija la diluarea lui. De obicei scrie pe eticheta modul de diluare cu apa. Folositi apa distilata pt. diluare, nu apa de la robinet. Eu am am pus intr-o galeata 4l de antigel si 4 de apa distilata. Cu ajutorul unui densimetru am verificat antigelul, l-am facut la -30 grade. Umplerea si aerisirea instalatiei. Dupa ce a-ti montat dopurile de golire si a-ti preparat noul lichid de racire puteti sa-l puneti in instalatie. Langa busonul de umplere al vasului de expansiune veti observa un surub negru de plastic. Acela e dopul de aerisire. Il desfaceti (nu complet) si incepeti sa turnati noul antigel in vasul de expansiune. Turnati incet, e posibl sa faca perne de aer si lichidul va curge pe langa. In momentu cand pe surubul de aerisire curge doar lichid (fara bule de aer) si nivelul din vas se stabilizeaza, strangeti dopul de aerisire si dopul vasului de expansiune si se porneste motorul. Neaparat in masina se pune robinetul pe caldura maxima. Lasati motorul sa mearga pana deschide termostatul (verificati ca ambele furtune de la vas sa fie fierbinti). Cand circuitul s-a facut, opriti motorul si asteptati sa se raceasca. Desfaceti busonul vasului de expansiune si verificati nivelul. O sa mai trebuiasca completat ceva, nu mult. Nivelul optim e specificat pe busonul vasului de expansiune (adica cand e tija sus). Faceti-va timp si trageti o tura cu masina, vreo 10-15km in care verificati daca acul de la apa indica corect si instalatia de incalzire functioneaza corespunzator. Pt. lininistea voastra mai verificati a doua zi nivelul lichidului din vas. Chiar daca aveti probleme veti fi avertizati in bord depre acest lucru. Pretul intr-un servis pt. aceasta operatiune e intre 30-50 Ron dar nu se merita sa-i dati. E foarte simpla operatiunea plus ca ai satisfactia ca ai facut-o cu mana ta :lol: De acei bani mai bine iei ceva de :) Spor la treaba (am atasat si ceva poze din timpul operatiei)1 point
-
Iti dai seama ca nu poaten imeni sa verifice km la masina ? Daca din 2004 ea nu a mai fost intr-o reprezentanta BMW, adica de la 6410 km.1 point
-
Ce are in plus masina asta fata de a ta? Roti mai mari? Km mai putini in bord? Daca nu ai vreun fix cu faptul ca e coupe, nici eu nu as schimba-o. E vorba doar de confortul psihic pentru ca iti cunosti masina si stii ce bube are sau nu.1 point
-
Iar daca nu-ti permiti originala, ia una Varta sau Bosch, dar mare atentie la data fabricatiei. Daca a stat foarte mult in depozit, va tine mai putin. Iar daca iei Varta, vezi ca trebuie sa verific bateria la fiecare 6 luni. Ti-o masoara si iti scriu ei ceva pe garantie. Altfel nu mai e valabila garantia.1 point
-
1 point
-
Nu s-a pus suspensie sport din fabrica nici pe E60. Doar M-urile au suspensie sport (de M) ca standard. Au mai existat diverse editii sport care la fel au avut suspensie sport ca standard.1 point
-
prietene schimba si uleiu... cu uleiu aala iti distrugi motoru si apoi poti sa te freci pe el senzor si filtru de ulei... pune ulei subtire1 point
-
sau mai bine demonteaza airbag-ul cu atentie si cu cheia scoasa din contact poate a picat firul de pe placa de contact sau a ramas releul de claxon blocat1 point
-
Cam 16 mii euro. Aici in Ro am gasit, cu aproximativ ce dotari vreau, cam la 14.000-15.000. Dar in De intervalul e cam intre 16.000-17.000, la care se adauga cheltuielile cu adusul. Problema e ca am niste fixuri la dotari. De exemplu sunt foarte multe care corespund din toate punctele de vedere, dar au navi mic. Cand vad navi mic deja nu ma mai uit. Eu vreau neaparat an 2010, xenon, navi prof, si optional scaune sport cu incalzire, volan sport, audio cel putin hi-fi si poate si faruri adaptive si pachet lumini. Zic eu optional, dar de fapt si pe astea le cam vreau. Sa zicem ca daca dintre astea optionale lipseste unul singur ar fi ok. Pana la urma cred ca mai degraba mai scad un an, la 2009. Dar la dotari nu prea as vrea sa renunt.1 point
-
in cazul asta o sa o tin pe a mea inca 2-3 ani asteptand sa scada putin preturile la 530d f10!1 point
-
un prieten a fost de vreo 3 luni in Germania, tot pentru un 320 LCI, M-pack. A stat o saptamana si a venit inapoi fara. A luat-o pana la urma din tara. Nu a strabatut toata Germania, dar in zona unde a fost, nu a gasit nimic sa-i placa. Deci in Germania, ori mergi la sigur, ori fi pregatit sa stai cateva zile daca nu gasesti ce vrei. Nu e chiar simpla nici varianta asta.1 point
-
Fre daca esti asa croit pe cearta, poti sa incerci cu membrii familiei tale asta. Cum fiecare lucru am incercat sa il elucidez si am facut o pana la capat, asa am facut si acum. Nu te simti ok in prezenta penibililor incearca sa nu te mai bagi in discutii aiurea si traieste ti viata. Am zis scaune de seria 7 ... e un termen folosit gresit pe care ulterior l am inteles. Am zis 2006 dupa care in urma verificarilor am scris data corecta. Am pus o poza care nu era a mea si am scris imediat. Per total nu incerc sa fiu cine nu sunt si am demonstrat asta. Prin urmare penibil esti tu in felul in care vorbesti. Te as ruga sa te abtii de la comentarii. Multumesc anticipat ! Daca asa se procedeaza pe aici o sa imi sterg urmele ... credeam ca sunteti un grup de oameni uniti prin pasiune.1 point
-
Te invit sa o testam impreuna .. sa vedem cat de dementiala este . Cand ajungi la Craiova te astept cu un semn si ne intalnim la o tura1 point
-
Mda, deci le elimin din cursa din start pe cele cu peste 200.000km. Avand in vedere ca taxele pe aici sunt foarte apropiate pentru un 530i sau un 550i, iar costurile de intretinere / consum...aproximativ tot pe acolo, oricum nimic tragic...tind sa inclin spre 550i. Gasesc cu dotari foarte multe comparativ cu 530i si daca tot vreau o masina de genul asta, e musai sa aiba cam tot ce-mi doreste sufletelul gen...trapa, HUD, scaune comfort (ar merge si sport dar neaparat piele), navi professional, cutie automata, minim audio logic 7 si suspensie sport sau M.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
e o diferenta la stil de condus lesinat sau mai agitat . daca merg mult timp mai lejer nu trag de ea , o simt ca raspunde incet apoi la calcari bruste , daca merg o perioada mai tare in turatii , ramane asa ,, agitata sa zicem , pedala raspunde imediat , dar cum am DS si Sport buton acum , nu mai are nici o sansa . )))))))))))) in principiu si traficul face stilul de condus ca degeaba vrei sa mergi daca nu ai unde , asa ca mai bine play safe de la mine , Extraurban e altceva , ii dau sa zaca1 point
-
1 point
-
Sa inteleg ca singura problema a masinii este ca are volanul mutat altfel era de mult vandutaChiar credeti ca cine cumpara masina asta nu observa lucrul asta si nu doar din poze1 point
-
Termostatul mare (ca la orice masina) daca e inchis lichidul de racire e recirculat in motor pina se incalzeste motorul, cind ajunge e la 88 - 89 grade C se deschide si o parte din lichid e trimisa la radiator. Deschiderea e modulata astfel incit sa mentina aceasta temperatura. Daca se deschide la maxim tot lichidul e trimis la radiator, asta se intimpla foarte rar si mai mult vara si la viteza mica - (bara la bara). Termostatul de EGR. Pentru conditii de protejare a mediului si nu numai, o parte din gazele de la esapament, destul de mica, sunt recirculate in galeria de admisie, deci dupa compresor. Ele nu pot fi introduse prea calde in motor ca-i scade prea mult puterea si de aia se racesc cu lichid de racire pina la o temperatura optima. Debitul lichidului de racire e controlat de un termostat mai mic, care da la scurgere lichidul care iese din motor direct in radiator. Daca el este deschis cind nu trebuie (intepenit), motorul se incalzeste mai greu ca lichidul sau de racire este scurs in radiator fara "stirea" termostatului mare. In plus, gazele de ardere introduse in galeria de admisie sunt mai reci, nu sunt introduse la temperatura optima si la regimuri mici motorul nu mai functioneaza optim. Acesta supapa de EGR - (recircularea gazelor) - arse nu trebuie intrerupta, cum fac unii. Asta ii va afecta si pe ei, nu numai mediul, creste consumul la turatii mici, motorul merge mai dur. Despre scaderea consumului datorita EGR-ului, o comparatie grosolana ar fi cam asta: motorul are sa zicem 2500CC, dar la ralanti sau in anumite conditii nu are nevoie de toata capacitatea sa cilindrica ci ar putea fi ceva mai mic, si atunci prin intermediul recircularii gazelor arse este adus sa zicem la 2000CC. Cum se face asta? Motorul absoarbe mai putin aer, prin debitmetrul de aer ca recircula si gaze arse si cilindrii cer mai putin aer atmosferic, deci se va injecta si mai putin combustibil. O mica paranteza - de ce se recirculeaza gazele. Scopul lor este sa scada temperatura maxima in cilindru sa nu se produca NO - oxid de azot care polueaza si se pare duce in cele din urma si la incalzirea Pamintului. Acest NO se produce doar cind temperatura din camera de ardere atinge peste 2200 - 2300 grade C. Chimistii au gasit ca daca scade temperatura cu putin, 150 - 250 grade C, nu se mai produce acest NO daunator. Scade bine inteles si puterea motorului, dar ca sa nu scada la putere maxima atunci recircularea este oprita. Puterea maxima a motorului si capacitatea de accelerare nu vor fi afectatate niciodata. Singurul "avantaj" al opririi recircularii gazelor este ca galeria de admisie nu se mai murdareste cu carbon, in rest numai dezavantaje. Recircularea gazelor a fost introdusa prin anii 1960, prima oara in America de Nord. Acum e obligatorie atit la motoarele cu benzina cit si diesel.1 point
-
foarte tare masina, model rar! Mi se pare ieftina la banii astia, trebuie sa se vanda repede! Frumos exemplar, bafta multa cu ea!0 points
-
iti dau 11000 cash in conditile in care nu prea se cumpara nimic in ziua de azi mai ales benzinar cu motor mare astept rasp ca mai am o oferta-1 points
-
taxa platita si neachitata:))))))))))) omul e nehotarat http://www.autovit.ro/bmw-330-C31140731.html-1 points
-
Te inteleg perfect dar sunt masini la 13000 cu garantie SH iti dau un exemplu plus ca deja sunt speci pe cale de disparitie pe foamea asta si cu noile taxe ... Tu sti e masina ta .-3 points
-
Mda ... se pare ca m am facut de ras de la inceputurile mele pe acest forum. Am fost plecat din tara si fratele meu a preluat comanda la butoane, fiind mai racer si mergand dupa ipoteza ca " BMWurile ia bordu" a pus poza asta, e luata de pe net. Stiu ca pare greu de crezut dar asta e situatia ... Nici nu as avea pe unde sa merg cu viteza aia in Craiova ... Acum astept caterinca voastra ) L.E. : Poate imi sterge si mie un moderator toata mascarada asta, nu ma reprezinta !-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00