Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/28/13 in all areas
-
6 points
-
5 points
-
Si ca tot a venit iarna, nu ne oprim din lucru. Se lucreaza indoors. Sunt la tara la parinti si faza proasta este ca ma scos scumpa mama in atelier cu solutiile mele, nu cumva sa-i patez "persianele" si INGHEEEEET Volan 3 -partea de sus carbon ... restul mai mult ca sigur alcantara Primul strat: http://s19.postimg.org/v2eaqw2m7/Messenger_5811783091776940119_13856370667990536.jpg Al 2-lea http://s19.postimg.org/bltl4d7i7/Messenger_5811795946866483885_13856401316938036.jpg http://s19.postimg.org/m9xc37hhb/Messenger_5811796453909024119_13856402526073062.jpg Urmeaza multe straturi de rasina si mult frecat cu diferite granulatii de smirghel ... la sfarsit un strat de lac daca se poate cu protectie UV.3 points
-
3 points
-
Vand masina familiei (adica a parintilor), "cumparata" de la mine undeva pe la sfarsitul lui 2011, eu le-am adus-o lor din Germania la 135.000 km de la BMW Niederlassung Stuttgart. Momentan are 152.000 km, service-ul a fost facut doar la BMW atat in DE cat si in RO SS: WBAPN31090VH02630 In DE a avut prima inmatriculare 01/2009, destepti de la RAR au scos-o 2008 Masina nu are nici un element revopsit sau retusat, nu are uzuri nici la exterior, cu atat mai putin la interior Pret: 13500 Euro FIX Tel: 0745.378.100 320D - 177CP - M-Paket COMPLET Original din Fabrica - Bari fata + spate + praguri + eleron M-Paket - Suspensie Sport M-Paket - Volan + Schimbator M-Paket (piele perforata) - Scaune Sport imbracate in PIELE INTOARSA - Footrest "M" - Jante M-Paket - SHADOW-LINE Interior + Exterior - Trapa electrica - Navigatie Mare Profesionala + DVD + CD + Hard intern + USB/AUX - BI-Xenon Adaptiv - Scaune incalzite - Senzori parcare F+S cu afisaj2 points
-
ajuta sa-ti dai seama daca ai luat fleet edition pe bune acum singura informatie care m-a ajutat pana acum a fost temperatura motorului, asa am depistat la golf ca am termostatul bulit, in bord imi arata 90 de grade si de fapt era pe la 72..dar la tine nu cred ca-i cazul2 points
-
Salutare tuturor. Retrofitul consta in modificarea trimului schimbatorului de viteze pentru cablajul cu leduri SMD si inlocuirea emblemei cu una OEM ///M transparenta. Pretul este de 150 lei si contine: manopera (bricolarea trimului ca sa incapa cablajul cu ledurile), emblema originala ///M, 3 leduri SMD si cablajul aferent lor, firele pentru legarea la instalatia de iluminare a scrumierei. Pentru aceasta operatiune trebuie trimis manerul la schimbatorul de viteze. Manerul se trimite dupa ce se achita un avans de 50 lei, restul banilor platindu-se ramburs la primirea manerului modificat. Operatiunea dureaza 1 zi (daca sunt piesele pe stoc), avansul e necesar deoarece se da comanda cu livrare la 7 zile pentru emblema, fiind cea mai scumpa din toate piesele (in jur de 12 euro). Doritorii pot sa-mi lase PM si le dau apoi contul in care sa livreze avansul si adresa pentru livrarea manerului. Pentru alte relatii, stau la dispozitie. Retrofitul poate fi facut practic la orice BMW, pana au schimbat forma manerului pe joystick http://s9.postimg.org/4qhqqv5i7/RETROFIT_SCHIMBATOR_DE_VITEZE_ILUMINAT.jpg1 point
-
1 point
-
Alte elemente mobile nu ai in usa. Fara usa o sa auzi mai tare zgomotul de rulare decat pocnetele alea. Nu e o solutie.1 point
-
1 point
-
1. mie mi-a cazut ambreiajul la manuala acum 3-4ani ,volanta+kit+montaj a costat 4500ron (nu mai zic ca am pus luk la kit ambreiaj si nu mai intra bine 1-a,asa ca am pus oem dupa) 2. acele le-am dat cu un marker , am cautat foarte mult nuanta.1 point
-
DIY subwoofer BMW e46 Compact Salutare tuturor ! Fiind nemultumit de sistemul audio aproape stock de pe masina am zis sa imi pun un subwoofer cu amplificator,aveam un Blaupunkt GT1200 cu difuzor de 30 cm,cilindru,dar dupa ce l-am pus in portbagaj mi-am dat seama ca spatiul ramas este insuficient,asa ca m-am decis sa-mi construiesc un subwoofer “custom“ care sa se incadreze perfect in locul unde ar fi trebuit sa am bateria,in portbagaj,sub mocheta in dreapta. Am facut tot felul de masuratori si am ajuns la concluzia ca am nevoie de un difuzor de 20 cm (8'),spatiul nu a permis sa pun unul mai mare!Initial am vrut sa fac unul cu incinta inchisa insa l-am facut cu port bas reflex,aveti mai jos si pozele pe care le-am facut in timpul asamblarii (nu sunt prea multe ca eram mai tot timpul murdar pe maini) Am folosit pal de 1.6 iar difuzorul este PYLE PLBW84,achizitionat de pe Ebay. Pot sa zic ca nu mai am nevoie de alt subwoofer,am economisit spatiu iar rezultatul este cu mult peste asteptari. http://s12.postimg.org/8qfdkyfgd/IMAG0548_resize.jpg http://s12.postimg.org/ihhaoo3b1/IMAG0573_resize.jpg http://s12.postimg.org/k6lsiztml/IMAG0576_resize.jpg http://s12.postimg.org/ge6vh03i5/IMAG0583_resize.jpg http://s12.postimg.org/ik16bi6yl/IMAG0587_resize.jpg http://s12.postimg.org/n778d9ubh/IMAG0590_resize.jpg http://s12.postimg.org/5c6dwayt9/IMAG0603_resize.jpg http://s12.postimg.org/759akmjzx/IMAG0604_resize.jpg http://s12.postimg.org/3mxao8j3x/IMAG0625_resize.jpg http://s12.postimg.org/cj82s69q5/IMAG0640_resize.jpg1 point
-
1 point
-
Gata...sa ma revansez postezi si eu cateva evenimente rutiere grave(grave ca prostie). http://www.youtube.com/watch?v=XAyarHDfUbc1 point
-
Inca una pana ne vedem :flowers: http://s19.postimg.org/xd363kymb/IMG_51672871269534.jpg1 point
-
1 point
-
Ok,sa incep sa-mi prezint masina dupa o lunga asteptare(30 zile )nu mai din cauza ei . Este o seria 1 e 87 din martie 2005 cu un motor 1596 cc,115 cp motor N54B16A sunt bucuros ca nu este valvotronic :goodjob: OPTIUNI:4 geamuri electrice,scaune incalzite,trapa,comenzi volan,pdc spate,I-Drive,navigatie business,jante r 17 star poke 256 PROBLEME:Dupa 3 zile de mers prin Bucuresti a sarit motorul de la punct :growl: , am schimbat uleiul si toate filtrele si toate garniturile de la motor aceasta distractie ma costat 2200 lei Dupa 2 zile am vazut un fum alb in spate ,am crezut initial ca nu este de la mine dar se pare ca semeringurile de la supape cedase ,alta distractie 750 lei De cand am cumparat masina pana acum cateva zile se aprindea in bord semnul de la baterie binenteles ca aceasta probleme mica zic eu am last-o la sfarsit,eram gata gata sa cumpar o baterie noua dar noroc cu valymad ca a inregistrat-o si nu se mai aprinde semnul de baterie in bord Taxa de timbru pe internet la ANAF imi spuna ca am de plata 420 E dar in realitate am platit 682E... :growl: Am cumparat jante r 17 star spoke 256, am schimbat si volanul toate au fost cumparate de la user@bobyV pe aceasta cale ii multumesc... Sper sa nu mai am probleme si sper sa ma bucur de ea de acum incolo,va multumesc pentru rabdare pe care ati avut-o o zi buna va doresc... Cateva poze cu BROASCA cum ii spun eu1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos si multi km fara necazuri ! Dar fa ceva cu jantele alea si cu capacele , eu cred ca merita ceva frumos pe 17 eventual ! BAFTA ! Si inca ceva ,, dezlipeste M-ul ala din spate !1 point
-
Mersi. Cu folia ma descurc, culmea, cand am avut folie mai deschisa pe fata, 35% transparenta, atunci tot ma oprea politia..Acum am 5% spatele si 15% fata..Pana acuma nu prea am avut probleme, sper sa nu am nici in continuare.1 point
-
Mașina a fost achizitionata din Germania in luna octombrie anul curent, in momentul de fata având numere roșii, a fost adusĂŁ pentru mine personal de cĂŁtre un prieten dar datoritĂŁ achiziționarii altui automobil o sa-i dau papucii! Modelul este BMW 318D, Facelift fabricat la sfârșitul anului 2009 dar trecut in carte 2010 de culoare albĂŁ si cu o mulțime de dotĂŁri specifice acestui tip de mașina. Mașina funcționeazĂŁ in parametri normali, nu prezintĂŁ nici o zgârieturĂŁ sau orice fel de problema de natura opticĂŁ, iar la partea mecanica nici nu se pune vorba de probleme. Ca dotĂŁri in afara de cele bifate in anunț regĂŁsim pachet Shadow Line, pachetul care oferĂŁ o imagine aparte oricĂŁrei mașini albe, geamurile din spate fiind tratate din fabrica, comenzi vocale pentru toate funcțiile mașinii, navigație 3D Bussines Premium cu suport multimedia, hdd-drive de 125GB, conexiune bluetooth, intrare USB, suportĂŁ DVD, volan ĂŽmbrĂŁcat in piele cu comenzi. Totodata mașina deține si pachetul de iarna care include mai multe funcții cum ar fi: parbriz ĂŽncĂŁlzit electric, scaune ĂŽncĂŁlzite electric, ĂŽncĂŁlzire stationara ( incalzeste fara a fi pornit motorul), etc. Automobilul deține senzori de parcare pe spate PDC iar in fațĂŁ regĂŁsim musai faruri Angel-Eyes si Bi-Xenon OEM, proiectoare ceata si spalator de faruri. Interiorul se prezintĂŁ intr-o stare impecabilĂŁ fiind confecționat din velur iar scaunele au reglaj electric la zona lombara. DupĂŁ cum se poate vedea in poze, mașina vine cu jante de 17", model Vielspeiche 284 ĂŽn 15 spite iar anvelopele sunt runflat, ele oferind o eleganțĂŁ aparte si totodata o ținutĂŁ impecabila la drum; deține si senzori de presiune pe fiecare roata. Mașina vine cu funcția BMW Assist care include semnal SOS si Online Assist. Am uitat sa specific pachetul comfort incluzând 4 geamuri electrice si nenumĂŁrate utilitĂŁți, precum bancheta spate rabatabilĂŁ 3/2 sau 3/1. Funcția Start & Go regĂŁsitĂŁ pe mașina oferĂŁ un consum foarte redus in oraș, consumul fiind aproximativ 7L/100Km in oraș. Autoturismul are toate actele in regula, se poate ĂŽnmatricula, taxa fiind undeva la 60E dacĂŁ nu ma insel, ea fiind cu norma de poluare Euro 5. Țin sa specific ca nu ma ocup de mașini, nu comercializez de regula autoturisme si nu doresc intermediere sau alte activitĂŁți de acest gen. Sunt deschis la schimb doar cu Golf VI sau Polo dupĂŁ anul 2009, diesel, culoare neagrĂŁ sau albĂŁ (doresc pentru soție deoarece Bmw-ul e mult prea mare pentru ea). Masina se poate vedea in Iasi. Pot furniza detalii prin telefon sau alte fotografii pe mail. Un pret informativ ar fi 13150Euro. Pentru contact va rog sa apelati la numarul zerosaptepatru7903doidoicinci. http://img18.mercador.ro/images_mercadorro/18841349_2_644x461_bmw-320d-fotografii_rev002.jpg http://img17.mercador.ro/images_mercadorro/18841349_4_644x461_bmw-320d-auto-moto-si-ambarcatiuni_rev002.jpg http://img16.mercador.ro/images_mercadorro/18841349_1_644x461_bmw-320d-iasi_rev002.jpg0 points
-
Personal nu cred ca este vreo diferenta de eficienta cum ii spui tu intre cele doua tipuri de anvelope.Structura anvelopei RFT este intarita,nu suprafata de contact cu solul,care banuiesc ca este aproape identica ca si compozitie,deci nu vad o problema aici.Singurele inconveniente reale ale anvelopelor RFT sunt pretul si faptul ca sunt mai grele/rigide,cel putin asa gandesc eu.BMW monteaza numai anvelope RFT pe toate modele comercializate,oare de ce ?0 points
-
Evident Dar te rog sa argumentezi, de ce? Stiu de ce sunt mai bune cele RFt in general, si eu am RFT pt vara, dar iarna nu sunt mai eficiente cele normale?0 points
-
Cum de ai ales anvelope RFT pt iarna? Ideea unei anvelope de iarna e sa fie mai moale, fapt care se bate cap in cap cu tehnologia RFT-ului. Eu vad o anvelopa RFT de iarna mai putin eficienta decat una simpla.0 points
-
Da de unde stii tu ? Daca tot stii atatea , da mai multe detalii, mai ales ca ai vazut ca-i interesat un coleg de masina..0 points
-
Pai nu prea e bine sa tratam punctual o problema atat de complexa. Lanturile au caracter temporar. Se pun in caz de forta majora si nicidecum sa mergi cu ele tot timpul. Deasemenea, zapada trebuie sa fie cat de cat afanata, altfel, pe zapada inghetata=gheata e ca si cum ai merge cu ele pe asfalt. Adica dauneaza major masinii, mai ales la BMW-uri care au suspensiile mai rigide e dezastru. Eu am cu mine si un set de lanturi, sa fie acolo, nu se stie peste ce poti da. Va recomand modelul cu romb. "Ciorapii" aia care se pun pe pneuri sunt buni doar pentru zapada mica, eventual usor inghetata. Mi se pare cea mai slaba si aiurea solutie asa ca nu e prea mult de zis de ea. Pneurile de iarna sunt un must have in conditii de iarna. S-a discutat pe n topicuri ce si cum cu ele, temperatura etc. Deasemenea sunt bune atunci cand e gheata, polei. Pneurile cu crampoane de la Nokian iar sunt marfa. De ce sunt bune si de ce sunt deosebite cele de la Nokian. Pai in primul rand beneficiaza de toate avantajele crampoanelor plus ca astea se retrag pe asfalt, astfel micsorandu-se uzura accentuata atat a crampoanelor cat si deteriorarea asfaltului. Sunt interzise in tarile cu apa calda, mai putin tarile nordice. In cazul folosirii lanturilor se recomanda si folosirea pneurilor de iarna. Pentru Romania, o tara central europeana cu o clima foarte schimbatoare, cu ierni in care temperaturile alterneaza de la chiar +20 de grade Celsius pana la -15, chiar -25 de grade Celsius, cei de la Nokian au dezvoltat un pneu Nokian WR G2 foarte bine adaptat conditiilor mai sus descrise. Asadar, evitati sa uzati prematur pneurile de iarna atunci cand la noi iarna e ca vara si ne trezim cu 20 de grade Celsius afara si in acelasi timp aveti un pneu care se descurca aproape la fel de bine ca leaderii pneurilor de iarna in conditii de iarna. Acest pneu se numeste all weather, atentie, nu confundati sau amestecati cu all season, ala e altceva. Au mai fost amintite anumite dispozitive care inlocuiesc lanturile de iarna. Sunt niste solutii foarte bune si acelea care inlocuiesc cu brio lanturile si vin cu avantajul montarii/demontarii lor mult mai usoare. Ca si lanturile sunt solutii temporare. In fine, mai sunt multe de zis dar participam cu totii la discutie :twoup: Pana una alta e important sa avem pneuri de iarna si nu doar atat, e important sa avem o masina cu tractiune fata sau integrala. Mercurile si BMW-urile sunt vai mama lor in anumite conditii de iarna. Cea mai mica panta daca te-ai oprit, pleci maine de acolo. Fara suparare dar e o realitate, daca nu ai cum sa iti iei elan, esti pa.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu fii naiv Cataline, pana nu dispare toata mafia politica actuala nu rezolvam nimic.-1 points
-
Sincer nu m-am uitat. Nici nu ma mai intereseaza cat timp suntem condusi de niste golani si derbedei, lipitori de afise.-1 points
-
-1 points
-
asi mai avea o intrebare legata de f10, cutia automata cu padele pe volan este alta decat cea automata fara padele?-1 points
-
Cumpara cu incredere modelul de la Erisin. Cumpara de la ei de site direct. (erisin.com) Inainte da-le un email la support@erisin.com si iti dau ei un pret mai bun. Navigatia e identica cu cea pt e46 (cum am eu si XXL de pe forum) doar ca fata propriu zisa e facuta sa se potriveasca pe e39. Pt functia de GPS iti recomand iGo Primo 2.4 cu ultimele harti de la Navteq pt Europa, cu exceptia Romaniei si a Ungariei unde sunt mai detaliate cele de la TopMap. Clipuri cu navigatia: https://www.youtube.com/watch?v=_l6JVmxj6Qg https://www.youtube.com/watch?v=Bd3hJCGLWAY https://www.youtube.com/watch?v=qF_8Pe3u6_E https://www.youtube.com/watch?v=t8pXsb2V_mM https://www.youtube.com/watch?v=jDu4oGg9VvA https://www.youtube.com/watch?v=UNyWCTiTL0E-1 points
-
-1 points
-
Pai verifica si in meniul OBD..e bine de stiut. Lasand la o parte liniile turometrului, setarile analogice in i-drive pentru temperatura sunt cum trebuie?-1 points
-
-1 points
-
Ultimul update de pret: 9000 EURO Daca nu se da la banii astia, nu stiu ce sa mai zic...-2 points
-
-3 points
-
-7 points
-
De ce si-ar cumpara cineva masina de la un "baietzash" dubios, cumparata cu bani la fel de dubiosi si condusa in stilul smuls? Ca deh toti astia se cred un fel de mini zei.-7 points
-
Astia de tot dati minusuri aveti ceva argumente pro,contra sau poate nici nu pricepeti despre ce e vorba ?-11 points
-
Eram curios daca merge si la f30 chestia asta. Si ce meniu are. Ajuta intr-o oarecare masura. Afiseaza si tensiunea din baterie spre exemplu sau alte date care pot folosi in unele situatii. Deci nu-i chiar asa de aruncat la cos.-13 points
-
Ok, se vede ca n-ai mai avut bmw Uite aici http://www.scoopz.com/m5board/E60_Hidden_OBC_Instructions.pdf-18 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00