Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/03/13 in all areas
-
Dyno-ul iti masoara puterea la roata. In talon figureaza puterea la volanta, adica fara pierderile din transmisie.6 points
-
)) esti cel mai tare vanzator... cred ca ultimul post al tau pe topicul asta o sa fie peste cativa ani...si o sa sune ceva de genul .." nu mai este disponibila, i-am dat foc " )4 points
-
Nu e nici o formula adaptata. Un dyno normal masoara puterea la roata. PUNCT. De ce? Pentru ca acolo o masoara. Iti vor comunica exact puterea masurata la roata, nu altceva in urma vreunei formule. Daca o masina noua are 200 cp in talon, pe dyno e super ok daca are 190 cp. Nu este posibil sa transferi puterea de la volanta la roata fara pierderi. E o chestie de logica simpla. E adevarat ca exista formule matematice in urma carora sa aflii puterea reala de la volanta, dar ce rost are din moment ce puterea reala e aia de la roata, ca doar aia e pusa pe asfalt? Producatorii auto mentioneaza puterea de la volanta din motive strict comerciale.3 points
-
Tu ai spus asta: Ceea ce are valoare doar la nivel de discutie. Puterea oficiala si cea care conteaza e cea de pe hartie, adica de la roata. Daca vrei sa aflii puterea reala de la volanta, singura varianta e un dyno care masoara puterea motorului. Acele estimari sunt logic doar niste estimari. Nu au valoare de adevar, sunt doar orientative. Tu ai spus ca nu are rost discutia, ceea ce nu e deloc adevarat pentru ca cei mai multi oameni cred de fapt ca puterea din talon e cea reala.2 points
-
Asta a fost tare. +1 Ciupa in legatura cu dyno test. @FRE nu inseamna ca daca cineva te contrazice inseamna ca se "aprinde/enerveaza" de aceea este un forum si parerile sunt impartite... @Mike,asteptam sa vedem rezultatul si sa ne spui impresiile,asta daca te vei da jos din masina pana de sarbatori.2 points
-
2 points
-
Sper sa ajute pe oricine are nevoie! :twoup: Deci: operatiunea descrisa de mine, este "schimbarea termostatului" la motorul m50 de pe e36. Chei folosite : - surubelnita dreapta/cruce; - tubulara/clichet de 13; - tubulara/clichet de 10; - cheie fixa de 32. Pasul 1: se demonteaza ansamblul de plastic prin care se efectueaza racirea alternatorului, prin desfacerea celor 4 suruburi din imagine (foto nr. 0). Pasul 2: se demonteaza vascocupla cu ajutorul unei chei fixe de 32. filetul este INVERS (se desface in sensul acelor de ceasornic). daca nu se desface numai cu cheia, se poate folosi o surubelnita (sau altceva) pentru a tine contra, plasand-o intre suruburile de pe fulia din imagine (foto nr. 1). Pasul 3: se desface rama de plastic care inconjoara vascocupla, prin demontarea clipsurilor din partile laterale (foto nr. 2). Pasul 4: se scoate masca de plastic si vascocupla (foto nr. 3). Pasul 5: se scoate suportul pentru ridicarea motorului, prin desfacerea celor doua suruburi din imagine, cu ajutorul unei chei tubulare de 13 (foto nr. 4, 5, 6). Pasul 6: se desfac cele doua furtune conectate la carcasa termostatului/radiatorul de racire, prin desfacerea colierelor aferente (foto nr. 7). Pasul 7: se demonteaza carcasa in care se afla termostatul, prin desfacerea celor trei suruburi din imagine, cu ajutorul unei chei tubulare de 10 (foto nr. 8, 9, 10). Pasul 8: se demonteaza vechiul termostat si se monteaza noul termostat. se va observa ca termostatul original are stantata pe el o sageata care, in momentul in care termostatul este montat pe masina, indica in partea de sus (foto alb/negru). noul termostat trebuie montat in aceeasi pozitie (cu sageata in sus). la mine, noul termostat nu avea stantata nici o sageata, dar dupa montare nu au rezultat pobleme :) deasemenea trebuie sa se monteze si noua garnitura care se afla in pachetul in care vine termostatul (foto nr. 11). Pasul 9: daca se impune, se schimba garnitura de pe carcasa in care se afla termostatul (foto nr. 12). Montarea la loc a pieselor demontate se face respectand aceiasi pasi, in ordine inversa. ATENTIE: carcasa in care se afla termostatul este construita din material plastic/casant. nu strangeti foarte tare suruburile aferente, deoarece exista un foarte probabil risc de fisurare a acestei carcase (am citit undeva ca se strange la nu stiu cati newtoni/metri ... nu stiu exact). Sper sa fie de folos :)1 point
-
4 bucati sigilate Bosch, potrivesc la diesel . E90 , E60 . Nu stiu daca si la alte modele . Pret per set 150 ron 4 bucati . Pret achizitie 220 ron . Am ramas cu ele in urma refuzului vanzatorului de a le returna , am depasit 30 zile , pt ca nu avea timp sa le monteze , hilaritate maxima )) . daca stie cineva lista cu motorizari rog sa posteze .1 point
-
o sa vina cu tot cu oring. Pui si putin gasket rosu. nu o sa pierzi tot antigelul pe la acel cot,daca motorul este rece... Optional poti sa scoti tot antigelu din instalatie inainte sa schimbi piesa.1 point
-
si ce faci astepti sa distrugi toata electronica de pe masina pentru 1 dioda strapunsa?1 point
-
1 point
-
1 point
-
daca ajungi prin bucuresti iti donez eu clemele, bafta! 0723139565.1 point
-
M-am speriat putin la inceput, am crezut ca e vreo poveste horror cu un mister....lasand gluma la o parte ,nu e un "mister" pierderile pot fi din mai multe cauze ,asa ca nu e nicu-un mister de elucidat, casa rezolva problema pierderilor de antigel,difera de cauze....asa ca foloseste functia search s-a discutat ne enshpe ori acest "mister"1 point
-
1 point
-
Completeaza locatia la profil,este obligatorie,releu la bujii au doar masinile diesel,masina ta daca este pe benzina nu ai treaba cu releul,cel mai bine mergi la un service,sint destule pe forum si vezi ce are,un tester,etc1 point
-
"bun" loc de a opri sa faci poze...bine ca ai scapat fara "crepaturi" in bara.... sunt offtopic dar "crepam" de ras...1 point
-
1 point
-
LOL cica aproape corect. Te-a mintit pe fata si tu spui ca a fost aproape corect :frantics: In locul tau ii trageam o flegma direct intre ochi si plecam. Ai batut ditai drumul si el stia chestia asta si totusi te-a mintit. Asta inseamna neam de cea mai joasa speta. PS: Samsar corect = pleonasm LE: Cauta masina asemanatoare pe mobile.ro si daca o gasesti in bani similari atunci cumpar-o altfel fugi.1 point
-
pompa pierde presiune si de aceea porneste greu la prima cheie. capul hidraulic1 point
-
mie-mi place cea neagra la care zici ca ti-a ramas gandul , are optiuni mult mai bune , cea argintie imi pare atat de comuna si ponosita in primul rand din cauza culorii , nu mai spun de volanul de caruta, nu stiu ce te incanta la ea . In schimb cea neagra ...macar are ceva in plus , eu m-as duce spre ea n locul tau . Cand imi cumpar o masina ma gandesc ..in ce merita sa bag banii din orice pct de vedere , ca de stricat si probleme pot avea mai toate , dar macar investesc intr-o masina in care ma simt bine , plus ca ar trebui sa-ti setezi cateva optiuni cheie de la care sa nu te abati .1 point
-
ca de obicei, unii care merg cu anul si dotarile, viseaza kituri m si jante brock dar cand vireaza roata iese sarma din cauciucuri si merg cu placutele fier pe fier1 point
-
care a votat cu peste 500 CP, ulterior as dori sa se puna si o poza cu respectivele masini, preventiv sa nu ma simt coplesit de unele M-uri, gen fake:))1 point
-
Inca unu care strica piata cu masina lui de Anglia si minte in anunt. Si mai si prezinta masina aici pe forum. http://www.autovit.ro/bmw-318-C31302283.html http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142032-electrica-bmw-318ci-2003-n42-143cp/page__p__2089034#entry2089034 :ike:1 point
-
Sper sa nu se considere publicitate, dar si eu sunt interesat de asa ceva si la recomandarea cuiva care si-a facut modificarea asta inclusiv evacuarea de la ei https://www.farcebook.com/pages/ARVision/114701078644526?fref=ts , am inteles ca e in jur de 80E difuzorul si ca nu sunt probleme de genul sa nu se aseze pe bara spate(nu recomand cea de pe mercador ca daca te uiti mai atent la ea ai sa vezi ca e cam in valuri si mai mult ca sigur cade pe masina ca nuca in pereten Daca reusesti sa rezolvi ceva, da-mi te rog si mie un pm1 point
-
1 point
-
Ultimul update de pret: 9000 EURO Daca nu se da la banii astia, nu stiu ce sa mai zic...1 point
-
1 point
-
Poate suna aiurea ce scriu acum, dar chiar iubesc masina asta...o am de 1 an si 3 luni timp in care am facut cu ea aproape 65k....am fost peste tot, si pe ploaie si pe vant , si pe autostrazi dar si pe drumuri neasfaltate..si intotdeauna am tratat-o cu inima.....si sufar cand ceva nu merge :sweat: . Sper ca nu am fost prea romantic1 point
-
Aceasi fraza arhicunoscuta pe realitatea ... bolidul de lux ... Daca era un Bentley oare cum ii spunea ? Avionul supersonic1 point
-
1 point
-
andrei asta e etalonul suprem..... nu specific al cui, ca se subintelege )) comportament de copil crescut la sat, pedepsit aproape din orice, care se uita de 10 ori in spate cand merge pe strada..... tu ce drac o dai atat in stanga si in dreapta cu softu ce-l ai tu pe masina ? ti neaparat sa ti se demonstreze ca-i naspa ? pune dump-ul la ce ai tu acum pe masina si te servim cu placere...1 point
-
@MscleMike La AC Schnitzer nu te-ai gândit? Sunt mai aproape, În viena @Andrei, eºti din alt film, sincer.1 point
-
Andrei......las-o balta ca esti pe langa subiect.Daca tu nu ai da acesti bani pe un soft facut de o firma consacrata,asta nu inseamna ca nu e bun,sau ca nu merita acei bani,deci,hai sa nu exageram :flowers:1 point
-
1 point
-
castrol recomanda : http://img191.imageshack.us/img191/3253/uyfi.jpg eu zic ca poti sa-ti pui ori 0w40 ori 0w301 point
-
Incredibil...masinile cu motor mare se depreciaza mult mai rpd ca restu'...dar 7erul a costat 120k eur in 2009 si am dat aproape 50k in 2011 si dupa 6 luni l-am dat cu 30k...tu in 4 ani ai scazut 5k eur din pret...sa nu mai zic ca ai si luat-o si moca....1 point
-
Am votat manuala, mi se pare esentiala pentru sentimentul de a fi conectat cu masina. E o senzatie vertebrala, mecanica in momentul in care schimbi manual, si intregeste experienta aceea pasionala, purista, poate old-school, de a conduce un sasiu echilibrat, propulsat de un motor bun, cu o directie precisa. Chiar daca tehnologia evolueaza in sensul imbunatatirii evidente a performantelor si eficacitatii, senzatia de implicare in sofatul sportiv are, din punctul meu de vedere, de suferit atunci procesul de debraiere si schimbare a vitezei e delegat unei padele sau unui calculator.1 point
-
In manual la toti se intampla la fel, ramane doar in a 2-a si porneste cu a 2-a dar in D porneste cu 1-a1 point
-
Filmuletul de pe youtube este pus de mine, daca nu te-ai prins, si daca as fi apasat mai usor pe pedala cred ca n-ar mai fi plecat de pe loc, dar tu tine-o pe-a ta, ca tu "stii" mai bine Am spus deja ce-am avut util de spus - ti-am contrazis ineptiile pe care le debitezi pe-aici si care induc lumea in eroare. Oricum, cine are un gram de creier in cap poate sa afle si singur adevarul, nu trebuie sa se ia dupa nimeni.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mik15/Dariusel - fa un filmulet cum accelerezi usor de la 0 la 80-100km/h in D si numara cate schimbari de treapta face. Am mai intalnit persoane ferm convinse ca masina lor pleaca cu a 2a cand, de fapt, era 1a toata ziua. E60 525d, spre expl, pleaca cu 1a, cu toate ca am mai intalnit oameni care spuneau ca pleaca cu a 2a. As vrea sa vad cu ochii mei, ceva de genul: Cei care tot afirma ca masina pleaca cu a 2a de pe loc cred ca au luat prea de bune unele informatii de pe forum, cel putin pana la proba contrarie.1 point
-
Eu inca n-am intalnit cutie steptronic care sa plece cu a 2a de pe loc, in D sau DS; poate ma lamuresti si pe mine care modele pleaca cu a 2a si care pleaca cu 1a. Sunt si modele care pleaca cu a 3a? Chiar as fi curios sa aflu. Merci.1 point
-
Exista si dyno pentru motor, insa costa foarte mult. Motorul trebuie sa fie dat jos de pe masina. In Romania nu cred ca exista vreunul. http://image.hotrod.com/f/featuredvehicles/1310_1955_chevy_bel_air_project_car_update/53224768/blueprint-engine-dyno.jpg0 points
-
Salut. Sunt nou pe acest forum asa ca sper ca am postat unde trebuie. Ma numesc Alex, am 22 de ani si sunt student in anul 4 la Mecanica in Iasi. Am ca tema pentru licenta sistemul VANOS si acum caut documentatia care sa ma ajute sa o elaborez. Pe unde pot sa gasesc ceva care sa ma ajute, am cautat pe google si nu am fost multumit de ce am gasit ( o fi si din cauza ca nu am cautat unde trebuie ) Orice informatie ma ajuta foarte mult. Multumesc.0 points
-
0 points
-
normal masina ta e setata sa plece cu a doua de pe loc, nu cu I-a. Doar daca incerci sa pleci gen "cu scart" schimba I-a, adica, sa ai viteza 0, de pe loc setata pe mod sport si sa infigi talpa in ea.. atunci abia trece in prima treapta sau sa rulezi lent cu 10-20 km /h si sa te infigi brusc in ea.. Asta e valabil cam pentru toate cutiile automate din 95 incoace. tie iti face asa doar cand pleci de pe loc, sau si in mers ?-1 points
-
-1 points
-
Nu numai de a mea vorbesc, eu am e90. Toate bmw-urile cu care am mers nu mi s-au parut ca exceleaza la franare. Poate e doar o parere subiectiva Astept impresii sa-mi zici cum sunt ca si eu as vrea tot aceeasi combinatie.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00