Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/08/13 in all areas
-
5 points
-
vine o zi cand iti pui viata in mainile altuia si aia e . In ultimul timp multi au murit tocmai pt ca au last pe altii sa conduca si au zambit pasiv la ce se intampla chiar daca ei in sine erau asi ai volanului. Poate sunt eu nebun , dar nu ma urc cu nimeni la volan sau daca o fac ii atrag atentia sa termine cu figurile. Parca totusi viata e mai valoroasa decat ...orice altceva .5 points
-
4 points
-
4 points
-
Salut, consumul in oras se invarte in jurul cifrei de 16, 17 litri/100 km dar in Bucuresti este posibil sa ajunga si spre 20 in perioadele mai aglomerate. Despre fiabilitate ce sa iti spun, am schimbat doar consumabile(ulei, filtre si placute de frana) pana acum(86000 km la bord). Suspensia este cam dura, iar scaunele fata de pe modelul in discutie au sezutul scurt pentru persoane cu o inaltime peste 1.80 m, in rest suficient de puternica, tinuta de drum foarte buna, garda la sol suficienta mai ales pentru Bucuresti(mai urci o bordura pentru parcare etc.). Cat despre "cat de manarita poate fi", nu cred ca iti poate spune nimeni, verifica foarte atent istoricul masinii(asta daca are unul clar si la zi), verificare tehnica obligatorie etc. Ca parere personala, volanul pare putin cam tocit, scimbatorul de viteze parca a fost pilit pe ornamentele laterale, scaunele fata par cam ciufulite pentru acel rulaj si senzorii de parcare ar trebui sa aiba aceeasi culoare ca si caroseria. Cred ca in mare ti-am raspus la intrebari, daca mai vrei lamuriri suplimentare despre acest model in limita cunostintelor iti raspund cu placere.3 points
-
3 points
-
Nu e nici un secret ca "vre-un" se scrie impreuna, oricum mi se pare stupida intrebarea, asa cum pe mine nu ma intereseaza ce face altu', nu stiu de ce te-ar interesa pe tine ce fac eu, nu cred ca are de-a face cu topicul! Ca sa iti linistesc curiozitatea, nu mai sunt student de vreo 6 ani, iar de la Dacie am trecut la alta Dacie, iar de acolo am trecut prin 6-7 masini pana sa ajung la seria 6 prin multe eforturi, plecat de acasa, schimbat mai multe locuri de munca, stat in chirii, imprumuturi bancare si tot asa..3 points
-
Ba chiar asa e. Bine. Nu neaparat de nelson ci de problemele reale pe care le are Romania si astora le arde de coloane pt un actor american.lol. nu ies aia pt rosia montana sau pt gazele de sist dar ies pt ala. Lol x2. Imbecilitatea romaneasca in forma pura. Au tras si focuri de onoare de 1 dec pt el in bucurești? Asa am auzit2 points
-
2 points
-
Primele poze, cu scula pe masa. Am decis sa monitorizez si tensiunea de incarcare, macar de dragul simetriei indicatorului. In stanga temperatura (acum indica 100 grade), in dreapta tensiunea (acum indica 15V). LED-urile se sting pe rand in trepte de 10 grade (masoara 10-100 grade), respectiv a tensiunii in trepte de 1V (masoara 11-15V). Intensitate de zi (doar contact, fara faruri pornite) http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/3/35245333aGW.jpg Intensitate de noapte (cu farurile pornite). Atenuarea se poate regla pana ledurile devin abia vizibile. Cand va fi totul montat in masina, voi ajusta si intensitatea in concordanta cu restul luminilor din interior. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/0/35245300sUM.jpg Prin simpla actionare a unui microswitch din modul, afisarea trece din mod linie (cum este acum), in mod punct (sta aprins un singur LED si comuta intre ele in functie de valoarea afisata). http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/5/35245375yQx.jpg Pe modul e semnul de Audi, dar e doar o carcasa ce am ales-o pentru a gazdui modulul (intelegi Krebs? ). Urmeaza calibrarea fina, apoi montarea pe masina. Cel mai greu va fi cu trasul celor 2 fire din compartimentul motor...2 points
-
Scurgerea de pluviala de la trapa pe respectivul stalp e deteriorata. Trapa nu e 100% etansa, are un canal colector pentru apa care se infiltreaza. Apa respectiva se scurge prin 2 tuburi (4 la trapa panoramica) care coboara pe stalpi si ies din masina sub pasajul rotilor. Defectul cel mai frecvent este etansarea intre furtun si rama colectoare de la trapa dar am intalnit si furtune deteriorate (crapate). Reparatia necesita desfacerea tapiteriei de pe plafon si refacerea etanseitatii imbinarilor sau inlocuirea furtunelor deteriorate dupa caz.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Vand BMW e36 316i coupe fabricatie iulie 1994 Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator si cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din septembrie 2008, taxa platita si nerecuperata, sunt singurul proprietar in toti acesti ani. In Germania conform brief-ului a mai avut 3 proprietari. Masina de nefumator. Ca si "dotari" pot preciza ca are urmatoarele: - cotiera fata - covrig volan m-technic cumparat nou - nuca schimbator si fusta din piele, recent reconditionate - geamuri electrice, upgrade la model e36 fl - oglinzi electrice - trapa electrica - inchidere centralizata cu cheie tip diamant - ABS, 2 x airbag SRS - proiectoare ceata - faruri Bosch cu lupa - perdeluata originala bmw - scaun sport pe partea soferului - semnale albe si stopuri alb-rosu ITP valabil pana in 30 oct 2014 si RCA valabil inca un an. Se vinde cu jante de tabla(6.5J cu et42) si anvelope de iarna Continental 205/60r15. In urma unor evenimente neplacute in decursul anilor am inlocuit masca fata, capota si usa pasager. Masina are inlocuite multe plastice, clipsuri, chedere geamuri spate si alte elemente reconditionate. Ca si parte de mecanica as recomanda inlocuirea amortizoarelor fata, iar la interior necesita reconditionarea plafonului(se desprinde panza). PRET 2299 euro negociabil, nu sunt interesat de nici un fel de combinatie. Topicul masinii se poate accesa din link-ul de la semnatura mea sau din primul rand al anuntului. Contact o751 65 75 751 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt noi , sigilate . Sunt din Buc , pretul e fix ca am mai primit ceva negocieri pe PM . Partnumber 12 23 7 786 8691 point
-
Nu este posibil lucrul asta. Masina in cauza nu are taxa platita pentru ca se plateau alte taxe la masinile de import achizitionate in leasing inainte de 01.01.2007 si incheiat dupa aceasta data. Un articol din august 2008.1 point
-
1 point
-
1 point
-
imi permit sa nu fiu de acord cu aceste spuse ale lui titi aur, si probabil multi alti sunt de acord cu mine, intodeauna viteza ucide , de cativa ani traiesc intr-o tara unde puterea motoarelor(0,50 lei/1 litru de benzina) si cretinismul face legea pe autostrazi si nu numai, am vazut accidente cum rar mi-a fost dat sa vad, iti taie pur si simplu cheful de a mai apasa pedala cand vezi asa ceva, majoritate sau intamplat din cauza vitezei, am colegi mai tineri fascinati de puterea motoarelor, nu de putine ori i-am oprit din a apasa pedala, am venit sa castig un ban aici, sa ma pot bucura ulterior de el, nu sa imi las oasele prin desert pacat de paul walker si de cel de la volan, asta ne arata ca nu intodeauna daca ai un supercar esti si cel mai tare sofer, cel mai tare e intotdeauna cel care ajunge la destinatie intreg/nevatamat si cu masina intreaga1 point
-
ca tot vad postul abia acum, fac si eu o completare. cu tot regretul, nu toata lumea umbla cu BMW pentru ce simte. sunt multe alte categorii. pe unii ii duce de la A la B. altora le ofera pozitie sociala. altora le ofera pozitie "manelara". ar mai fi multe sectiuni, dar pe scurt : acestia nu merita un BMW. sunt alte masini la aceste categorii care pot face treaba poate chiar mai bine. dar atunci cand ai pasiune pentru masini, pentru condus, nu poti sa nu te indragosteti de BMW. am avut si eu mai multe marci inainte. si aveam impresia ca sunt deosebite, si un BMW nu isi merita banii. asta pana am cumparat unul. asa a inceput "isteria". fara alte detalii, n-am condus nimic care sa se apropie de spiritul care il ofera aceasta masina. BMW for life. PS: nu ma bucur cand se strica cate ceva, dar vad defectiunea ca pe un inamic. unul care se interpune intre mine si dragostea mea. si pentru asta, trebuie eliminat cat mai repede !1 point
-
Eu zic ca BMW sta mai prost la fiabilitate ca alte marci non-premium. Clapete aspirate in motor si distributii rupte. Dar na, altfel ma simt in BMW, altfel in Opel.1 point
-
Pai sa sti ca am tot aruncat priviri la diverse discutii pe aici pe forum,si incep sa ajung la concluzia asta. Unul de 2.5 ,sa fiu si mai precis. Mi se pare cel ai ok la rap calitate-pret. sunt macar pe aproape?1 point
-
1 point
-
1 point
-
bine punctat. tocmai ma gandeam. romanul flamand, nascut cocalar, emancipat in tari exotice, care acum le explica la romani cum se mananca icrele negre. iti spun sigur ca nici un om crescut intr-un anumit nivel de educatie, si care s-a invartit in cercuri "bune" , nu simte nevoie stringenta ( de care dai tu dovada ) , de a se epata pe unde poate.1 point
-
Pe departe era gandul sa ma etalez sau io mai stiu ce...Unde am ajuns si ce fac e datorita muncii mele,care ma priveste la un nivel personal. Vroiam doar sa aflu ceva pareri despre o amarata de masina,atat tot.Dar se pare ca altii nu prea pot procesa asemenea informatii,ca se poate munci cinstit si corect pe bani faini si in strainatate,fara compromisuri. Dar tot ce percep unii berbeci e...ca ma laud. Subiect inchis,se pare ca nu prea sunt multi cu care ma pot intelege pe aici.1 point
-
1 point
-
Dap, am avut si noroc, "s-au aliniat niste planete" cand a trebuit recunosc, era bine sa fi avut de la mama si de la tata, insa nu a fost sa fie..probabil asta m-a si motivat, cum ziceam..am plecat de acasa, am ajuns intr-un oras total nou fara prieteni, doar cu putine cunostiinte si am dat din coate Ideea e ca sunt multi oameni cu masini mult mai scumpe, care probabil au fost studenti la un moment dat eu ii apreciez pe toti cei care au reusit si au ajuns de jos la un statut social ok si si-au putut indeplini visele, dar nu-i condamn nici pe cei care au primit de la parinti, bravo lor ca au avut noroc, pacat ca nu multi sunt cei care stiu sa aprecieze ce au...o sa tin minte tot timpul ca am umblat cu o Dacie rupta si eram fericit ca nu ma ploua..1 point
-
1 point
-
Nu am facut cont aici sa fac demontratii financiare,doar am justificat motivele si principiile mele mai sus. Si daca as face 200k/an nu as da mai mult de 10 k pe o masina,indiferent care ar fi ea. Cat despre partea cu veniturile mele anuale,trebuia sa imi imaginez ca sunt cativa care nici macar nu pot percepe ideea de a face ceva bani seriosi,si mai ales cinstit.trebuie saatasezfuturasii de salariu lunar sa ma creada cineva? ) Fac parte cu mandrie din acel 10% care are un banut si nu seafiseaza ca un looser ieftin prin maini de x-mii euro pe centru si prin parcarile mall-urilor,si care daca nu mai are cui da o teapa de 2-3 k timp de 2 saptamani la rand nu mai are benzina sa miste masina din fata blocului in care locuieste cu mama sora si 3 verisori. Credeam ca stau de vorba cu ceva oameni seriosi,dar se are ca m-am inselat.Multumesc oricum domnilor care au inteles ideea. Cat despre gril rele,doar asa pt ca pot...Andrei Ioan Petrescu ma cheama,daca mai avet intrebari,nelamuriri sau dubii,nu ezitati sa ma contactati,fac demonstratii gratis de luni pana vineri,mai putin w/enduri si sarbatorile legale. Multam de "sfaturi". Hai noroc!1 point
-
1 point
-
Am avut si eu o problema asemanatoare la bord. Eu am rezolvat-o relativ ieftin la un electronist, mi-a cositorit si refacut toate legaturile de pe placa, iar acul de la apa (ca el imi facea figuri) n-a mai picat deloc. Daca asta nu rezolva problema, iei alte ceasuri cu maxim 100 ron si ai rezolvat-o. Vezi sa fie cele pentru 4 cilindri.1 point
-
1 point
-
Pai si atunci de ce va plangeti? Nu sunteti cu nimic mai ghinionisti decat alti posesori de BMW. Chestia asta cu lantul e de multe ori pura paranoia. Da, exista cazuri, insa multi cred orbeste in problema asta pentru ca asa au citit pe forum. Cum am mai zis, din 10 masini cu N47 care vin la mine, cel putin 8 clienti intreaba daca mi se pare ca se aude lantul. In general nu se aude. Dar normal ca daca mergi la un mecanic fara scrupule, iti va raspunde ca da, se aude foarte nasol. Dar cum mai mergi asa cu masina? Nu e nici o problema sa te deranjeze chestia asta cu lantul, insa deja mentalitatea e de mad mob care iese cu furcile pe strada in cautare de ingineri BMW.1 point
-
Moartea lor e un exemplu ca unii mor smecheri la volanul unor supercaruri, iar altii mor ca fraierii. Adevarul e ca si-au trait viata. Multi oameni doar exista, nu si traiesc. Poti muri lovit de fulger, poti muri de cine stie ce gripa bagaboanta sau poti muri de la o muscatura de capusa. Ce rost are sa folosim chestia asta ca o demonstratie pentru siguranta rutiera? Cine are o masina de genul ala nu va merge legal.1 point
-
Am fost si am intrebat ... m au batut la cap cu o baterie Moll care, spun ei, alimenteaza audi oem de 6 ani ... si ca pret e destul de ridicat fata de varta sau bosch. Mai trag putin de asta ca vad ca are momente si momente. Adica m a lasat de 2 ori pana acum, iar atunci cand ii dau curent porneste imediat. P.S. vis a vis de frate meo inclin sa cred ca e retardat, deoarece varsta nu o mai are sa ii caut scuze. Ii place sa bage in ele1 point
-
Am sa reduc la cateva cuvinte descrierea acestui service din cluj napoca "dealer autorizat bmw" .... autotransilvania. Cuvantul care ar descrie cel mai bine acest service este " INCOMPETENTI " ... e plin de incompetenti care habar n-au meserie si habar n-au cu ce se manca BMW, totusi sunt mandrii si se cred super specialisti si destepti. Spun asta din experienta proprie nu din auzite. Acum povestea pe scurt. Masina mea avea unele probleme , la acest service mi-i s-a spus ca trebuia schimbata pompa de injectie ( 1 600 euro + tva) sau calculatorul motor ( 30 mil din cate am inteles) ( pt acest raspuns "sau,sau" mi-i s-a cerut 1.3 mil lei vechi, raspuns care il obtineam dand un tel la orice mecanic) ...ei bine, problema la masina era o chestia care a costat 146 euro cu tot cu manopera la un service din germania, problema rezolvata in o ora .... ..... adica la 9 AM am fost programat , am lasat masina, si la 10:15 AM in aceasi zi am fost sunat sa vin dupa masina. La autotransilvania am fost programat la 9 AM, am dus masina, am zis ca am nevoie de masina repede, pe la 13:00 am vazut masina tot in parcare acolo, adica nici nu era luata in lucru ... am facut putin scandal au luat masina, si au venit cu raspunsul ABERATIE de care vam spus, pompa injectie sau calculator motor. INCOMPETENTI, Neprofesionisti ( daca exista cuvantul asta) si lista poate continua. FERITI-VA de acest service ! Dati banii degeaba, va pun sa cumparati piese care sunt OK. Succes1 point
-
1 point
-
Dupa umila mea parere ambii au dreptate. In felul lor. Reprezentanta, pentru ca aia se pune conform lui Castrol. Dar si colegul forumist pentru ca, la rece, 5W30-ul unge mai bine si mai repede (0W40 la fel, dar nu merita sa dai banii pe el, nu se justifica diferenta de pret). Si cum vine anotimpul rece, parerea mea este ca n-ai fost sfatuit tocmai rau. Ca idee, pentru orice-ai opta nu dai gres. Eu unul, acuma, as pune 5W30.1 point
-
Sunt sigur ca " * KM REALI 158650 -CARTE SERVICE LA ZI ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATĂ ROG SERIOZITATE!!" este o afirmatie partial reala, a avut candva 158,650km dar acum are ceva mai mult. Daca in Nov 3, 2011 avea 148,749 km iar ultima citire de pe cheie arata 175,560 km inseamna ca undeva cineva minte, iar eu ma gandesc ca asta este secretul nick-ului tau. In cartea magina ce service pe care o detii, ce zice despre Martie si Aprilie 2010 ? A stat in service cat 10 masini in 10 ani.1 point
-
pai e bine de stiut , ar trebui sa-l intrebi daca poti sa-i pui nr aici ca sa-l poate contacta si altii daca au nevoie Se pare ca sunt greu de gasit .1 point
-
1 point
-
Decat sa calculezi km dupa orele de functionare a xenonului, mai bine "dai in cafea" . Cunosc persoane care merg in majoritatea timpului ziua si fara faruri (doar pozitiile - MAMA), + ca nu ai de unde sa stii proportia urban - extraurban ... chiar daca ai face un calcul cu o medie de 80% urban rezultatul ar fi la o distanta astronomica fata de adevar. ON-TOPIC: Acum SERIOS !!! sa lasam copilarismele, chiar conteaza kilometrajul, te lauzi cu el sau ce ?!? Ti se face vreo reducere la impozit, asigurare sau piesele pe care oricum o sa le schimbi (pe drumurile din Romania) ?!? Pentru mine kilometrajul este = 0. Am avut (inca il mai conduc din cand in cand) un Opel Astra 1.6 benzina, monopunct, 70 cai parca, automat, 88.000 km ... ce este mai interesant, anul fabricatiei 1994. Da 88.000 km din 1994 ... cum este posibil? Consuma cel putin 15% ... am schimbat si o cutie de viteze la ea de curand. Parerea mea este ca starea masinii, Istoricul, Modelul masinii (defectiuni posibile) si bineinteles fostii PROPRIETARI conteaza cu adevarat!!! Din punctul meu de vedere kilometrajul mare poate fi si scos din bord. Sunt masini noi care sunt puse pe butuci pana in 100.000 si sunt masini in circulatie cu peste 500.000 km. Verifica bine o masina inainte sa o cumperi1 point
-
Este INTERZISĂ scrierea mesajelor folosind aberaţii gramaticale de genul TZ, SH sau K în loc de “ca” , etc. Daca doriţi neapărat să fiţi foarte bine înţeleşi, puteţi folosi DIACRITICE. Când deschideţi un topic nou (New Topic sau Subiect nou) alegeţi un subiect SCURT şi cât mai CLAR. Titlul oricărui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scârţâie cureaua de distribuţie" este de preferat faţă de “Help !...” sau "Am o problema". Topicele generice, cum ar fi “Ajutor” , “Am o problema fraţilor”, vor putea fi şterse fară preaviz. Respectaţi timpul celorlalţi. Dacă topicul se referă la o problemă, oferiţi cât mai multe detalii despre aceasta şi nu aşteptaţi ca ceilalti utilizatori să ceară detaliile. Spre exemplu, enunţaţi de la început anul de fabricaţie, motorul, codul motorului, etc. E mai bine să oferi detalii în plus decât în minus. Postările parazitare care contin doar smiley-uri sau quote-uri vor fi şterse fară preaviz. Înainte de a deschide un nou topic, utilizaţi funcţia Search . Utilizaţi funcţia Edit (în limita intervalului de timp care vă permite utilizarea acestei funcţii) atunci când sunteţi ultimul utilizator care a postat. Funcţia Quote are rolul de a extrage din postarea respectivă un pasaj la care doriţi să faceţi referire. Discuţiile nefondate pornite împotriva dealeri-lor/service-urilor Bmw sunt interzise. Dacă nu sunteţi multumiţi de serviciile prestate si doriţi să discutaţi pe această temă, trebuie să păstraţi un limbaj civilizat, folosind argumente solide (inclusiv documente doveditoare, în caz ca vi se cere acest lucru). În nicio situaţie nu va fi tolerat un comportament jignitor. Abaterile se vor sancţiona cu suspendarea userului sau userilor respectivi, iar discuţiile vor fi şterse fără preaviz.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00