Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/13 in all areas

  1. Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc
    17 points
  2. Hai ca nu pot sa ma mai abtin: B0$$, da' cupola, e cu trapa sau faci un "upgrade"?
    3 points
  3. Voi astia care aveti loc de munca, responsabilitati si griji pe cap nu-i intelegeti deloc pe astia cu marsul. Aia credeti ca s-au dus sa faca un mars pentru Paul Walker? Pun pariu ca multi dintre ei nici nu stiau ca asa il cheama inainte sa moara. Aia s-au dus acolo ca sa faca parte dintr-un grup, pentru a pierde putin vremea, pentru a o arde prin oras. Exact ca aia care isi puneau semnaturi cu Micutzu, acel gras care a murit pe Plevnei in timp ce se tragea ilegal cu o alta masina fara sa aiba placute pe masina. Semnaturi gen: "Strada e ca sa mergi pe ea, nu ca sa faci curse - Micutzu" Sau isi puneau pe masina sticker cu forma lui Micutzu.
    3 points
  4. Scurgerea de pluviala de la trapa pe respectivul stalp e deteriorata. Trapa nu e 100% etansa, are un canal colector pentru apa care se infiltreaza. Apa respectiva se scurge prin 2 tuburi (4 la trapa panoramica) care coboara pe stalpi si ies din masina sub pasajul rotilor. Defectul cel mai frecvent este etansarea intre furtun si rama colectoare de la trapa dar am intalnit si furtune deteriorate (crapate). Reparatia necesita desfacerea tapiteriei de pe plafon si refacerea etanseitatii imbinarilor sau inlocuirea furtunelor deteriorate dupa caz.
    3 points
  5. Asta nu e o tentativa de inselaciune? Oricum masina asta parca e facuta din bucati,nimic nu e asezat bine pe ea. Pe langa faptul ca are motor facut...vai s'amar!Pe ce vrei 6800?
    2 points
  6. model vechi, Km. foarte multi, coupe si motor de 3000cmc - greu de dat asa ceva in Romania, trebuie sa lasi bine de tot la pret. mai bine o dai tot in Italia.
    2 points
  7. Multumesc frumos tuturor! :frantics: Sa o iau pe rand cu raspunsurile: @mik15: felicitari si tie pentru achizitie Am citit cate ceva despre motoarele astea, insa si despre altele (gen 530xi-ul cu care mai cochetam) si am ajuns la concluzia ca majoritatea au unele probleme specifice de fabricatie. Mai ales cand e vorba de o masina SH, pot aparea oricand cheltuieli suplimentare...dar de data asta am ales cu inima si sper sa nu fi dat gres (pana acum am avut doar BMW-uri diesel). Ce va fi pe viitor, vom vedea la prima inspectie amanuntita. Da-mi si mie te rog pe PM eventual link-uri pe unde ai mai gasit diverse informatii, poate eu le-am ratat @Myx: in Romania nu mi-as fi cumparat masina asta niciodata, din motive lesne de inteles: impozit aberant de mare, drumuri pe care nu o poti conduce la adevarata ei capacitate, taxa de inmatriculare enorma (iar in tara nu prea gasesti asa ceva), etc. Macar ca o tin doar un an doi sa-mi fac nebunia...desi am un feeling ca va fi o legatura de lunga durata @branevl: si mie mi se pare un must M-Pack pe E60, o schimba total. Sincer sa fiu, am avut un noroc chior sa o gasesc cu asemenea dotari...nu sunt foarte multe la vanzare care sa intruneasca toate criteriile mele. @BOASKA: inca nu stiu, ca n-am avut timp sa ma interesez de asigurare...urmeaza saptamana asta cred. Am obtinut din Romania documente oficiale in engleza de la doua companii de asigurari, cum ca am avut RCA la ei pe durata cumulata a vreo 3 ani, fara niciun incident...deci ar trebui dupa calculele mele sa nu sara asigurarea de 5-600 euro pe an (normal daca nu ai istoric deloc era pe la vreo 800 euro parca). @feitosak1: jantele astea sunt cele de iarna, au anvelope destul de ok Continental. Din fabrica masina a iesit cu M double spoke 172, cum scrie si in descrierea dotarilor...deci cred ca pe alea le voi cumpara pentru la vara. Fostul proprietar avea un set de 172-uri insa erau replici zgariate, cu anvelope Unyroial de prin 2009 si le vindea separat. So am zis pas...imi caut eu niste jante originale si le incalt cu anvelope noi. Ca idee, am vazut pe reifendirekt.de ca au niste reduceri incredibile la anvelopele premium de vara (gen pe la 200 euro bucata pe 19"), deci acum e de cumparat. @AliNOS: Iti multumesc frumos pentru tot man, it's highly appreciated Cand vrei sa dai o tura, just let me know! Asta pana iti iei si tu una la fel...se stie Poze cu interiorul o sa pot pune abia prin weekend cred, dupa ce imi iau numerele, sa o pot scoate din garaj ca acolo e prea intuneric si nu iese nimic.
    2 points
  8. +1. C*c pe paul walker. Ce atata tam-tam cu el? Tara arde, baba se piaptana.
    2 points
  9. pai eu propun sa se inchida ca nu mai avem ce discuta si urmeaza sa ne spurcam putin ))))
    2 points
  10. a trebuit sa pleci din tara ca sa conduci asa ceva . Sa fie intr-un ceas bun achizitia .Are atatea optiuni cred ca e f aproape de full option . Active seats night vision si muuulte altele. Njoy.
    2 points
  11. pune tu topic man . Nici eu nu cred ca merita un topic dar e un forum auto. persoana intr-un accident. toti avem de invatat aici. Poate in viitor scapa 3 de pw forum ca au fost mai precauti si a fost mediatizat . Ca nelson mandela nu vom fi nici unul dar soferi si pasageri suntem zi de zi. Terminati cu mintea asta obtuza .....
    2 points
  12. vasi exagerezi, cauciucurile , ti-ai luat doar doua sh si le-ai pus pe fata ?!
    2 points
  13. O poza de sezon, facuta azi la prima ninsoare de anul asta...
    2 points
  14. Vand BMW e36 316i coupe fabricatie iulie 1994 Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator si cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din septembrie 2008, taxa platita si nerecuperata, sunt singurul proprietar in toti acesti ani. In Germania conform brief-ului a mai avut 3 proprietari. Masina de nefumator. Ca si "dotari" pot preciza ca are urmatoarele: - cotiera fata - covrig volan m-technic cumparat nou - nuca schimbator si fusta din piele, recent reconditionate - geamuri electrice, upgrade la model e36 fl - oglinzi electrice - trapa electrica - inchidere centralizata cu cheie tip diamant - ABS, 2 x airbag SRS - proiectoare ceata - faruri Bosch cu lupa - perdeluata originala bmw - scaun sport pe partea soferului - semnale albe si stopuri alb-rosu ITP valabil pana in 30 oct 2014 si RCA valabil inca un an. Se vinde cu jante de tabla(6.5J cu et42) si anvelope de iarna Continental 205/60r15. In urma unor evenimente neplacute in decursul anilor am inlocuit masca fata, capota si usa pasager. Masina are inlocuite multe plastice, clipsuri, chedere geamuri spate si alte elemente reconditionate. Ca si parte de mecanica as recomanda inlocuirea amortizoarelor fata, iar la interior necesita reconditionarea plafonului(se desprinde panza). PRET 2299 euro negociabil, nu sunt interesat de nici un fel de combinatie. Topicul masinii se poate accesa din link-ul de la semnatura mea sau din primul rand al anuntului. Contact o751 65 75 75
    1 point
  15. pozele nu se vad sau ai uitat sa le mai pui...
    1 point
  16. pai nu sunt chiar multi , nici putini , daca e in stare tehnica buna nu inseamna ca maine nu trosneste ceva . De asta am si spus mergi pe masina cu optiuni bune si cat mai multe ca in rest defectiunile se remediaza . A mea are 190k km acum . Mici reparatii , gen termostate si mici chitibusuri , gen un furtun , un racord . Trage de pret cat poti si aia e .
    1 point
  17. HAHAHA $herifule nu are trapa, dar ma gandesc sa-i schimb cupola ca am vazut ca a mai facut un coleg asta, tre sa-l intreb detalii ce electrozi a folosit la sudura ))))
    1 point
  18. Voi va uitati la o masina scumpa ca la Dumnezeu, ati vrea sa fie fara cusur, sau chiar mai mult de-atat. Fiecare model are hibele sale - au fost cateva cazuri de Ferrari-uri care au ars complet pe la noi; eu zic ca proprietarii respectivelor masini s-ar fi bucurat daca ar fi avut un defect de etansare a parbrizului, in schimb
    1 point
  19. Bine Mikel !!!! S-o stapanesti sanatos. Te asteptam sa ne dai o tura.
    1 point
  20. Daca e de M3 original se potriveste doar pe Coupe
    1 point
  21. Colegu', serios vorbind acum, tie ti-ar placea sa dai 70-80k de € pe o masina si dupa 2-3 ani sa vezi ca-ti ploua prin ea mai rau ca-n dacia 1300? si ti-ar conveni sa scoti 1000-1500€ doar de dragul de a schimba ceva ce n-ar fi trebuit sa schimbi niciodata? pai daca si parbrizul a ajuns "consumabil" atunci ne bagam pl-n ele de masini si trecem la carute, si ramanem si cu banii in buzunar.
    1 point
  22. Nu ma plang.poate si producatorii gandesc ca tine.de ce sa dai 1500euro pe un lucru care nu trebuie schimbat..aici nu este vorba de pietre.si nu intra nici casco ca nu este spart .asta vreau sa subliniez ca daca pretul este asa ridicat la o masina de nivelul asta si materialele sa fie la acelasi nivel...
    1 point
  23. Pai m-ai inteles gresit nu vreau sa se vorbeasca despre Nelson, dar e prea mediatizat Paul Walker, cred ca e mai celebru acum decat inainte!
    1 point
  24. hai ka se rezolva... daca e defect de fabricatie ce e asa mare branza? atata hulit de bmw ca nush ce ca nush cum.. cu cat se complica masinile mai mult cu atat apar mai multe erori. e de inteles.... legat de parbriz... cum ai avut bani de o asemenea masina ai si de un parbriz....te tot plangi atata si umbli cu un avion de masina....iati un e34 care nu are nimic pe el deci nici nu se va strica nimic pe el si ai rezolvat problema... la un golf am inlocuit parbrizu dupa 2 ani din cauza poietrelor... masina luata de noua... nu sa plans nimeni deoarece e normal
    1 point
  25. E si o chestie foarte simpla care ar trebui sa fie la mintea cocosului. Cu unul ca Paul Walker care a fost actor te poti identifica pentru ca l-ai vazut in situatii de viata prin filme. Parea un om normal chiar daca era actor, nu era vreo somitate si a murit asa cum poate oricine sa moara. Cu Nelson Mandela e cam greu sa te identifici din multe motive chiar daca importanta lui pentru omenire a fost mult mai mare.
    1 point
  26. Nu trebuie sa te superi la remarca cu oglinda. Daca o lasai in poza cum era in realitate nu mai aparea nici remarca Cu cat esti mai transparent aici, cu atat sansele de reusita sunt mai mari!
    1 point
  27. Am schimbat sambata distributia,e cu totul alta masina.Ma refer la cum se aude motorul.O sa atasez si foto la operatiune mai pe seara.
    1 point
  28. 4x4 dar nu permanent...sa pot decupla si atunci sa traga spatele
    1 point
  29. nu este cel mai slab, mai sunt cele in 4 pistoane 2.0 facelift de 150 de cai
    1 point
  30. Mai bine schimbi bratele cu totul decat sa schimbi pivoti,nu rezista in timp....vezi ca exista oe ebay un set cu toate articulatiile su iesi mai ieftin . Sfatul meu este sa nu te apuci sa schimbi toate chestiile ce nu este necesar doar pt linistea ta, pt ca pe parcurs o sa apara probleme serioase care vir fi necesare reparat, mai bine puneti bani deoparte pt eventualele probleme
    1 point
  31. Ai luat cel mai slab motor pentru masina aia si acum te plangi ca nu trage.. Cand ai luat-o tragea mai bine sau tot asa?
    1 point
  32. Aveti nevoie de urmatoarele. Un recipient cu ÂştuĂž-ul de plastic rupt,poza 1(se mai intampla),care trebuie pregatit pt ''transplant''(si anume putin largit pe interior).Atentie mare sa nu luati prea mult plastic din interior. Pasta de lipit BISON EPOXY metal.Poza 2 Un ÂştuĂž de metal cu diametrul pe interior aproape identic cu bucata rupta ...care trebuie modificat cu o pila pe exterior in asa fel incat sa intre fortat in corpul de plastic (care la randul lui a fost modificat(largit)).Poza 3 Eu va recomand sa procedati astfel. Se incazeste piesa de metal la aragaz,ca sa nu va ardeti folositi un prosop umed (recomand patent),dupa care se introduce putin fortat in gaura recipientului pt a se fixa in locas .(nu trebuie introdus exagerat ..cativa mm).Atasez alta poza ,unde nu se vede prosopul umed care m-a protejat.Daca doriti puteti sa folositi din nou un patent. Totul este pregatit pentru aplicarea pastei de lipit. Se adauga suficienta pasta de lipit de jur imprejur ,si se lasa la temperatura camerei cel putin 20 de ore pentru a se intari . Asfalt uscat.
    1 point
  33. Esti nebun? Am dat search pe forum cu cuvintele "forum privat" si pe prima pagina era postul din print screen. Eu am facut print screen-ul acum. De aia cuvintele "forum privat" sunt bolduite cu galben, ca s-a facut search cu ele. Poti sa incerci sa dai search cu "forum privat" si o sa-ti apara postul ala din print screen in prima pagina. Ai paranoia, nu am pastrat nimic.
    1 point
  34. Pune-i diferential autoblocant ca sa traga ambele in acelasi timp
    1 point
  35. Ba chiar asa e. Bine. Nu neaparat de nelson ci de problemele reale pe care le are Romania si astora le arde de coloane pt un actor american.lol. nu ies aia pt rosia montana sau pt gazele de sist dar ies pt ala. Lol x2. Imbecilitatea romaneasca in forma pura. Au tras si focuri de onoare de 1 dec pt el in bucurești? Asa am auzit
    1 point
  36. Acum am ajuns acasa, intradevar masina nu are xenon, scuze pentru greseala dar am pus anuntul inainte sa ridic masina de la leasing.
    1 point
  37. Nu ma intereseaza. Spun ce gandesc si atat, fara sa fac misto-uri ieftine.
    1 point
  38. Da puppy...si eu am la xenon...dar oserX se refera la asta:
    1 point
  39. daca are bani nu inseamna ca trebuie neaparat sa-si ia o masina cu care sa etaleze situatia financiara. probabil omu vrea sa stranga banii astia care ii castiga, si sa faca ceva cu ei. Cunosc caz in care a mers cu cielo 12 ani, timp in care si-a luat vre-o doua tiruri si excavatoare, a bagat toti banii intr-o firma de constructii si cand s-a vazut cu afacerea pe picioare sigure abia atunci a cheltuit si pt sufletu lui. sunt putini car pot sa se abtina.
    1 point
  40. Seful de service imi este amic, in fine, daca Porschanele alea sunt facute de Gigi vopsitorul, chiar au iesit bine ....btw, 5ul a iesit foarte tare! vopseaua e superba! inca mai trebuie sa monteze niste scuturi, ornamente, etc...pana una alta: faruri, proiectoare, bara, embleme, cauciucuri de iarna..toate NEW! luni e gata! Abia astept!
    1 point
  41. Un E65 nou a costat aproape 100k euro de noua. Cu toate ca masina acum are o valoare de 10 ori mai mica piesele noi tot aceleasi preturi le au si acum. Numai ca acum dupa 7-10 ani si minim 200 de mii de km masina are nevoie din ce in ce mai mare de piese noi. Eu vorbesc in cunostiinta de cauza pentru ca am avut multe masini pana acum, iar pt simplu fapt ca vand piese auto trebuie sa imi dai dreptate ca sunt la curent cu preturile. Masina asta nu o recomand unui tanar care a strans banii astia intr-o perioada de timp. Chiar si dupa cumparare il costa cateva sute de euro inmatricularea si o revizie minimala, pe langa combustibil. Masinile de genul asta au pret atat de mic in prezent pt ca nu se cauta, au consum mare, piesele sunt scumpe, performante slabutze, impozitul este mare si un roman de rand nu si-l poate intretine corespunzator. Razvane acum pe bune spui prostii. Masina a fost cumparata de noua din Romania, a avut un singur proprietar trecut de 50 de ani si absolut toate reviziile la reprezentanta, nu avea nici un chip. Mult mai probabil este sa aibe cip un E65. Era si mult mai noua decat E65 despre care vorbim, adica 2008. Daca nu e o diferenta asa mare intre costuri tu de ce nu dai E90 pe un E65? N-am spus ca e o regula sa se strice, ci doar sa ia in calcul eventualele costuri de reparatie deloc mici. Hai sa ii lasam pe cei care au sau au avut masini de genul asta sa isi dea cu parerea. In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie Nu conteaza cum ii spui, poate fi intretinere sau investitie, dar tot ai nevoie de bani pt asta (si nu putini).
    1 point
  42. Vei regreta ca n-ai dat-o in 5300...
    1 point
  43. Scrie-ti si voi cu ce masina faceti consumul. Unii scriu ce consum au facut, dar masina ba
    1 point
  44. Nu stiu ce sa-ti recomand! Atat de mult m-am scarbit de mecanici, tinichigii, etc...depinde, ce probleme ai la ea?
    1 point
  45. La turbo, turbina este antrenata de gazele de evacuare. Compresorul este antrenat mecanic direct de catre motor (similar cum este antrenata pompa de apa sau alternatorul). Avantaj major la turbo - nu consuma din puterea motorului. Avantaj major la compresor - raspunsul mai bun.
    1 point
  46. ] din pacate manuala... da sincer sa fiu . vara cum am circulat cu el mai tot timpul decapotat. nu am simtit deloc lipsa AC. intradevar , cu modestie, masina este in stare ft buna .. estetic (acum de 1 sapt mi-a frecat-o cineva in fata , dar se rezolva) , iar mecanic , imi caut debitmetru de aer.in rest e aproape ca ""noua"". daca cumva stie cineva un debitmetru de aer de 1.9 m43tub19 (sau seria 3 e46 din 98 pana in 2002, motor de 1.6 sau 1.8 ) mersi si distractie faina la iarna :):D:D
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.