Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/14/13 in all areas
-
Colegu', serios vorbind acum, tie ti-ar placea sa dai 70-80k de € pe o masina si dupa 2-3 ani sa vezi ca-ti ploua prin ea mai rau ca-n dacia 1300? si ti-ar conveni sa scoti 1000-1500€ doar de dragul de a schimba ceva ce n-ar fi trebuit sa schimbi niciodata? pai daca si parbrizul a ajuns "consumabil" atunci ne bagam pl-n ele de masini si trecem la carute, si ramanem si cu banii in buzunar.3 points
-
ala cu testeru s-a dat cunoscator, si ti-a lansat o gogoasa. ala e un alt numar, si e acelasi pe care l-a afisat din primul moment al "vietii" ei.2 points
-
M5 e39 la 6000E....n-are sens sa mai discutam dc tu imi dai exemple de ultimele cazaturi. Ca idee conteaza mult starea masinii in evaluarea pretului. La acest moment, pe net nu exista la vanzare e39 540i sub 4000E. Si eu as fi vrut s-o iau pe 2000E dar nu am gasit, deci cine vrea 540i plateste pretul pietei.2 points
-
1.Pretul este negociabil 2.e60 de 5000E nu am vazut, dupa mintea ta iei f10 cu 10000E? 3. Arata-mi un 540i manual la un pret mai mic si scad si eu. Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk2 points
-
Frumos coupe-ul...Daca era si automat era si mai frumos( pt mine) :flowers: Daca-i in mintile ei masina, ii faci o verificare vezi ce si cum,si merita mai mult decat aia neagra..imi place mai mult coupe-ul.. Dintre cele 2,as alege coupe-ul. Bafta2 points
-
Scurgerea de pluviala de la trapa pe respectivul stalp e deteriorata. Trapa nu e 100% etansa, are un canal colector pentru apa care se infiltreaza. Apa respectiva se scurge prin 2 tuburi (4 la trapa panoramica) care coboara pe stalpi si ies din masina sub pasajul rotilor. Defectul cel mai frecvent este etansarea intre furtun si rama colectoare de la trapa dar am intalnit si furtune deteriorate (crapate). Reparatia necesita desfacerea tapiteriei de pe plafon si refacerea etanseitatii imbinarilor sau inlocuirea furtunelor deteriorate dupa caz.2 points
-
Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc1 point
-
Mda, tre sa ma apuc sa sun...sper sa primesc lamuriri prin telefon, desi sincer ma cam indoiesc1 point
-
Exact de parerea asta sunt si eu, eu am schimbat prima data uleiul la 190.000 si parca nu mai schimba asa lin ca inainte de schimb, si uleiul vechi arata inca bine, practic am aruncat pe geam 1800 de lei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu ii inteleg pe cei care isi cumpara masini cu motoare mari (3000-4000 cmc) si apoi incep sa planga la un schimb de ulei de 600 ron. Cand ati cumparat masina credeati ca se intretine singura, sau ce naiba? Eu am bagat aprox. 500 E in 6 luni...si am schimbat doar consumabile (uleiuri, filtre, frane, amortizoare) la un amarat de e46 320d. Daca vrei masina cu valente sportive....pai fratele meu, inseamna ca stii ce inseamna acel motor, stii problemele lui si cel mai important, ai idee ce si cum sa o intretii. De aia au ajuns unii sa conduca seria 7 si nu isi permit sa plateasca nici chiria sau gazul la apartamentul in care stau. Oameni buni, ganditi, ca de aia va dat ala de sus un cap pe umeri.1 point
-
1 point
-
chriss, vorbiti de 2 lucruri diferite. el vrea sa afle istoricul masinii (intrari in service, reparatii, km etc) nu dotarile masinii. alexino ce vrei tu se poate doar cu ajutorul cuiva care are acces la baza de date bmw,1 point
-
Am amanat intalnirea de maine pentru cea neagra. Am sunat pentru coupe si am vorbit cu un tip foarte de treaba. Mi-a dat si seria (E548979) si e fabricatie iul.2011. E mai scumpa decat berlina, dar imi place mai mult pentru ca e mai noua, mai dotata si....coupe1 point
-
Pff, dar de asta ce spuneti? http://www.autovit.ro/bmw-320-C31588162.html1 point
-
Magaria maxima e ca nu se acorda reducere daca esti un sofer bun si nu ai produs accidente . Practic daca schimbi masina esti de la zero , oricum nu conteaza daca o pastrezi pt ca ei cresc rca si tot asa , practic nu te stimuleaza cu nimic , e un business si atat .O persoana care nu a produs accidente de cativa ani sa zicem 5 e un client f bun pt orice firma de RCa si atunci trebuie atras cu o prima buna si stimulat sa ramana acolo prin oferte din ce in ce mai bune , asa o sa fie atent pe drum pt ca nu vrea nici el sa piarda avantajul asta . Vise ,ei doar au gasit o cale sa rupa la bani si atat . Si e f neplacut sa stai cu stres ca ala care te trosneste are Euroins din acelasi motiv ca si tine poate . Nici nu mai poti sa-l judeci . Totusi nivelul mediu al salariului in Ro e f mic , pai pt unii 2000 Ron pe an sunt poate 3 salarii , asta trebuie trimis cu autobuzul sau cum ?1 point
-
Preturile mici erau tinute in spate de firmele romanesti si de proprietarii de dacii. Brusc toata lumea si-a luat 5-are, E-klassuri unde costurile sunt exponential mai mari si in alta moneda. Putem sa ne asteptam in continuare la preturi mari cata vreme firmele de asigurari si producatorii de piese/repere sunt toti straini iar profitul trebuie sa umple buzunarele unor oameni cu 3-4-10k euro salariu, nu ale romanilor cu 200-2k euro. In loc sa strangem din dinti o perioada si sa ne indreptam catre firmele care platesc, pt ca acestea sa aiba mai multi bani la dispozitie din care sa plateasca daunele si eventual sa-si permita sa scada tarifele fara sa micsoreze profitul, noi platim taxe de prostie/protectie la Carpatica. O asigurare la rau platinici e modalitatea romaneasca de a "protesta" sau mai bine zis de a ne da smecheri ca noi am facut o mega afacere, iar prostii platesc de 2 ori mai mult la firme serioase. Mai bine nu mai faceti asigurare din asta si o dati la pace cu politistii, ca oricum se merge pe principiul "eu sunt atent la volan si nu fac accidente".1 point
-
1 point
-
1 point
-
Off: Sincer sa fiu toti asiguratorii sunt niste jepcari, indiferent din ce unghi privim, asigurat/pagubit. In momentul de fata eu fac parte din "breasla" pagubitilor si credeti-ma sunt satul. Doamna respectiva care si-a batut joc de spatele masinii mele avea asigurare la Astra(in mintea mea comparativ cu euroins sau carpatica era buna) care sa dovedit a fi... pana acum cel mai mare tzepar. Ca sa scurtez povestea si sa radeti si voi de motivul invocat de acestia pt a nu plati dauna si citez "dauna suferita de autoturismul dumneavoastra este mult prea mare comparativ cu dauna suferita de autoturismul doamnei X Y, etc etc". Nu ramane de facut decat sa imi repar masina pe banii mei ca pe urma sa ii dau in judecata sa imi recuperez banii in 6-18 luni. Asa ca sincer dupa mine asigurarea ti-o faci la cel care este mai ieftin si sa te rogi in fiecare zi cand mergi cu masina sa nu fi lovit de un idiot in trafic. On: 347 lei la Carpatica pe 6 luni pt. 1.8is M44.1 point
-
1 point
-
Voi va uitati la o masina scumpa ca la Dumnezeu, ati vrea sa fie fara cusur, sau chiar mai mult de-atat. Fiecare model are hibele sale - au fost cateva cazuri de Ferrari-uri care au ars complet pe la noi; eu zic ca proprietarii respectivelor masini s-ar fi bucurat daca ar fi avut un defect de etansare a parbrizului, in schimb1 point
-
Nu ma plang.poate si producatorii gandesc ca tine.de ce sa dai 1500euro pe un lucru care nu trebuie schimbat..aici nu este vorba de pietre.si nu intra nici casco ca nu este spart .asta vreau sa subliniez ca daca pretul este asa ridicat la o masina de nivelul asta si materialele sa fie la acelasi nivel...1 point
-
cand aud probleme din astea ma ia durerea de cap! ce dracu fac astia de la BMW in ultimul timp cu modelele astea noi este ceva de speriat( in unele ploua, altele cu distributia, unele cu turbina etc).Cred ca usor usor li se duce reputatia! scuze de off topic1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Un must have iarna. De ce n-ai luat oem? Are mocheta la calcai si retine umezeala si nisipul, sa nu scape pe langa pedala si footrest.1 point
-
Vom ajunge sa facem asigurari pe naspa..cum am mai auzit...din pacate:( motor 2.0 benz ceea mai eftina asig pe 6 luni gasisem la 9 mil... oare merita sa mai fiu tanar?1 point
-
Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012. Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul). Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport. Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor. Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva. La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.1 point
-
caldura imbatraneste cauciucul accelerand degradarea sa, aici din cauza aceasta un cauciuc e considerat nesigur daca are DOT mai vechi de 3 ani si trebuie schimbat, altfel nu treci inspectia tehnica anuala.1 point
-
http://imageshack.com/a/img834/9981/8ln9.jpgUploaded with ImageShack.com http://imageshack.com/a/img163/6007/t1s4.jpgUploaded with ImageShack.com http://imageshack.com/a/img856/6615/b2rr.jpgUploaded with ImageShack.com http://imageshack.com/a/img820/3104/uo69.jpgUploaded with ImageShack.com http://imageshack.com/a/img401/9652/4p1p.jpgUploaded with ImageShack.com1 point
-
Am vazut cele doua serii din link-uri, au fost unul pe Discovery si unul pe History, mai demult, sunt mai vechi, facute exact dupa criteriul: Germania nazista poarta absolut toata vina pentru ceea ce s-a intamplat in al doilea razboi mondial, ea este singura tara care a comis crime de razboi/crime impotriva umanitatii, iar baietii buni erau aliatii . Daca poti sa-mi raspunzi la o intrebare: De ce nu au declarat razboi cele doua mari puteri (Franta si Imperiul Britanic) si URSS-ului, care, la 17 septembrie '39, a invadat jumatatea cealalta a Poloniei, impartita prin pactul Ribbentrop-Molotov, daca le pasa atat de mult de poporul polonez? PS: Imi cer si eu scuze pentru offtopic.1 point
-
consumul e normal...mai anormal era 10,5 avand in vedere ca producatorul da 11 urban, te uiti dupa ce iti indica computerul cand dai valorile la consum?....cand aveam probleme cu debitmetru si mie cam 10,5 imi consuma dar tragea ca o carutza...1 point
-
ori ai citit gresit ori cei care au pus anunturile au cate un 0[zero] adaugat din gresala ! nici macar nu e inca 1 aprilie. fa altadata un calcul inainte sa rada lumea. >>> 528i din 2000 are 2.000.000km. adica a facut in medie cam 540km/zi !!! nici locomotivele nu faca atat chiar cu 3 mecanici de schimb :)))) ...nu ti-ai dat seama ? prietene gresit nu am citit stai calm..si km aia se pot face lejer mai ales ca nu ii faci in romania,unde faci 100 de km in 2 ore si distrugi juma de masina cu gropile care sunt,in fine de citit am citit bn acu fiecare crede ce vrea.bafta inteligentule1 point
-
E60-ul meu De prea mult timp visam sa am un E60, spre deosebire de multii altii, mi-a placut si mi-am dorit modelul acesta inca de la aparitia sa in 2003. Timp de cativa ani, dupa o duzina de alte marci, am revenit la dragostea mea din copilarie...BMW... prima mea masina a fost din pacate un BMW, iar dupa acea masina, nu am mai gasit o alta marca care sa ma satisfaca asa cum m-a bucurat prima masina. A venit anul 2008, si bucuria a revenit, anul in care mi-am pemis sa achizitionez ceea ce-mi doream. Destul de tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Drumul spre achizitie a fost destul de dificil, deoarece nu reuseam sa gasesc ceea ce vroiam eu...in cele din urma a aparut si nu am scapat ocazia... De atunci...se invarte roata... MRR-ul meu... Model 2006 achizitie august 2008 E60 530DA 231hp 500nM Black Saphire Optiuni : cutie automata xenon dynamic adaptive tapiterie piele maro scaune comfort, full electric cu memorie si incalzite, tetiere electrice iDrive cu navi Proffesional clima automata distronic - cruise control (super tare, accelereaza si franeaza singur in functie de trafic) full electric , geamuri fata-spate electrice, jaluzele electrice active steering bluetooth volan multifunctional din piele comenzi vocale senzori lumini senzori ploaie jante 17'' cu cauciucuri vara 245/45R17 parktronic - PDC - fata - spate navigatie alarma Pretul a fost 22.000 euro + taxa auto, cu totul, cred ca a ajuns pe la 25k. URMEAZA, 1. un eleron si un spoiler de M5 sau Schnitzer 1. schimbarea culorii trimurilor din interior 3. kit M-technik poze... alte poze...1 point
-
1 point
-
cred ca voi puneti la misto masinile de vanzare ! cine crezi tu ca va da vreodata 4000e pe o masina inscrisa pe BG si cu motor de 4.4?! trebuie sa acceptam realitatea , acum iti ei e60 cu 5000e si crezi ca mai plateste cineva pe un e39 4000e?! sa fim seriosi ... fara suparare dar masina nu face peste 3000e MAXIM, asta sa fie in stare prea buna , si oricum nu o sa dea vreodata cineva cash pe ea , asta e clar ...0 points
-
TE ROG corecteaza rapid fraza asta sau te vezi cu ea imediat la "Perla zilei" :) Am spus-o la caterinca.....daca tot spune lumea ca BMW in 4 cilindri nu e BMW.... O fi pistol cu apa.. Asa ca nu corectez :)-1 points
-
Ungurii sunt specialisti la ce anume vrei tu. http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ Iti trebuie o interfata dar e destul de greu de instalat. Trebuie demontat display-ul...legat o gramada de fire..etc.-1 points
-
Mai au vreo 6,7 mm. Pe spate cam 5mm. Jurid oem am si la e90. Am preferat sa merg pe oem dupa ce mi-am luat o teapa cu AM.-1 points
-
Pe spate difera, tot oem bmw cu cod dar alta marca,textar sau ate, nu-mi mai aduc aminte. Adica din ce am observat producatorul difera fata/spate. Nu stiu daca la toate.-1 points
-
Pe realoem.com cautand dupa VIN masina apare fabricata in 05/2006 iar tu in anunt spui ca e din 2007. Cum e pana la urma?-1 points
-
Si poate cel mai important, sa fie puse culcate unul peste altul daca nu-s pe janta, nu in picioare ca se pot ovaliza.-1 points
-
Nu e rea ideea, din ce am vazut pe net cel mai ieftin 540i e 4500E si nu are pachet M.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ce zici de asta? http://www.autovit.ro/bmw-320-C31415562.html Daca e totul in regula cu ea, eu zic ca nici nu se compara cu celelalte masini pe care ni le-ai aratat...-1 points
-
Vreau sa va prezint si eu noul meu E60. Primul BMW care l-am avut a fost un benzinar cu 6 cilindrii , 520i E60. Masina e un 520d E60 din 01.2009 72000km Euro5. O am din martie 2012 si sunt incantat de alegerea facuta. A fost adusa din Belgia in ianuarie 2012. Am avut un Golf V pe care l-am vandut. Initial am vrut sa ma indrept catre ceva mai mic gen seria 1 , avand deja un E90 pe care o sa-l prezint in alt topic. Totusi am ales din nou seria 5 pentru confort mai mult. Culoarea e PLATINBRONZ METALLIC (A53) - un fel de auriu metalizat pe romaneste. Ca dotari : FARURI BI-XENON ADAPTIV SENZORI PARCARE FATA+SPATE PILOT AUTOMAT DAYTIME RUNNING LIGHTS (LUMINI DE ZI) NAVIGATIE 3D + DVD PLAYER (DVD IN MOTION activat de mine) TAPITERIE PIELE INCALZIRE SCAUNE FATA CUTIE MANUALA SUPORTI PAHARE BORD TRAPA ELECTRICA-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00