Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/17/13 in all areas

  1. Nu este corect dpdv gramatical. Regula: Ca adverb restrictiv, in constructii afirmative se foloseste "doar", iar in constructii negative se foloseste "decat". Forma corecta: Eu am doar doua carti. Nu am decat 10000 lei Forma gresita: Am decat 10000 lei.
    7 points
  2. Pai acum serios, probabil nu-si luase medicamentele cand a postat ca a primit masina de la BMW. Admit ca poate esti cel mai bun mecanic de pe Terra. Cel mai bun din univers. Dar nu o sa-ti trimita niciodata reprezentanta o masina la reparat, tie, proprietar de garaj din Ferentari. Ca poate i-a dat cineva un pont, asta e altceva. Adica o recomandare pe sub mana facuta de vreun angajat, gen daca te duci la baiatu' asta iesi mai ieftinache, asta e cu totul altceva. A mai aberat el ca el colaboreaza cu reprezentanta. Are un contract de piese, adica ia piese cu reducere. Ceea ce poate obtine orice proprietar de service auto. Daca esti autorizat RAR, aia iti dau un formular si-ti dau piese cu discount. Nimic mai usor. Nu e fratele mai mic al reprezentantei cum vrea sa sugereze pervers. Tocmai din astfel de cauze are topicul asta peste 100 de pagini. Multe tentative de modificare a adevarului.
    7 points
  3. Salutare, Am cotrobait prin state si am adus un 633CSI. Foarte bine intretinut. Poate cineva sa ma spijine cu informatii privitoare la mentenanta: un mester dibaci, piese la preturi oneste? Multam.
    4 points
  4. Salutare, Revin cu multumiri ptr aprecierile voastre. Masina arata azi un pic mai bine decat atunci cand am achizitionat-o. Am identificat un vopsitor f bun care mi-a reprodus codul de culoare regasit inseriat in masina. E o culoare gri bleu cu nuante de bej! Stiu ca suna ciudat, dar americanul caruia i-am trimis poze dupa, a afirmat ca asa arata atunci cand a cumparat-o el(al 2-lea proprietar fiind). Chiar cel care a efectuat lucrarea a spus ca nu a mai vazut culoarea asta si m-a chemat de 3 ori sa-i confirm ca e ok. In rest nu am schimbat nimic la ea. Am parcurs aprox 20.000 km fara interventii. Dar zilele trecute mi-a "crapat" senzorul de kilometraj si odata cu el si pilotul automat. Masina are 3 computere de bord. Unul din ele imi joaca feste(cel care indica ora, temperatura int. etc). Cam astea ar fi problemele masinii. Este an de fabricatie 1983, penultimul an pana la terminarea seriei ptr USA. S-au fabricat intre anii 1978-1984.De la anul este masina de epoca. Acum este inmatriculata pe BG(unfortunately), ptr ca acum 2 ani cand am adus-o, statul roman imi cerea 34.500 euro taxa de prima inmatriculare! Absolut toate piesele sunt originale. Posibil ca unele sa necesite reconditionare sau inlocuire ptr un parcurs excelent, dar pana acum nu a acuzat "dureri". Pe autostrada ating 190 km/h, ceea ce mi se pare fabulos ptr o batrana ca ea. Kilometrii reali au fost 97.000 mile. Si cred asta ptr ca motorul are viata si tinuta de drum este impecabila. Inainte de ea am avut seria 3 coupe, an de fabricatie 2008. Dealtfel si primul bmw. De atunci s-a intamplat si idila cu Bavaria. Ca o comparatie, pe aceasta din urma o conduc cu mai mare placere(dar nu ptr ca atrage priviri). Merge atat de frumos incat un prieten care a cumparat mai deunazi un 5-ar, fara sa epateze, mi-a spus ca ar face schimb intr-o secunda. Sunt un tip onest, trecut de ceva vreme de 40. Nu intentionez sa vand aceasta masina. Dimpotriva. Am pandit-o aprox 2 ani. Iar dupa alti 2 ani de mariaj, imi este tot mai draga. Daca vreti, este amanta cu care imi impart viata. Deseori sotia este indreptatita sa se simta marginalizata, dar cum sa procedez? Cu nadejdea ca nu v-am plictist , voi posta ceva poze cu dumneaei. Detalii tehnice sunt la indemana oricui, pe diferite site-uri. Doar atat va mai spun. Eram pregatit ptr un consum serios de petrol. Am adus-o din portul Bremen cu un consum mediu de 9%!. Fara excese de viteza(totusi imi era teama sa nu crape ceva). Avand in vedere ca scopul achizitiei nu este inghesuirea in traficul bucurestean, e un bonus fata de asteptarile mele. Sorry, am postat o groaza de poze si mi-a luat doar pe aceasta. sunt nou pe-aici. ma straduiesc sa le expun! da, nu ma mai lasa sa postez. am depasit cota!
    4 points
  5. Intalnire BMW E34 Owners Romania , proprietarii de E34 care doresc sa se alature grupului ne gasesc pe farcebook. http://img713.imageshack.us/img713/2149/v27w.jpg http://img35.imageshack.us/img35/7226/uwap.jpg
    4 points
  6. nu este 540i la pret mai mic din simplu motiv ca nu sunt altele la vanzare, si asta din cauza ca nu exista cerere pentru asa ceva....
    4 points
  7. eu la modelele facelift as schimba oglinzile, as pune fie M (dar sunt scumpe rau), fie de nonfacelift apropo, frumoasa rau masina ta !
    3 points
  8. Poze noi: (jantele de iarna mai pot astepta :frantics: ) [ Ca si pregatiri pt iarna : -termostate noi -schimbat curele,motor si accesorii -bielete antiruliu -rulmenti alternator
    3 points
  9. se vrea un fel de reactie probabil de la cineva care vine cu poze cu distributii rupte sau cu detalii cum ca a schimbat distributia la nu stiu cate masini, insa majoritatea din ele nu aveau nici un post pe acest topic
    3 points
  10. Tu de unde stii? Ai vazut tu o astfel de recomandare? Ai primit tu? Si aici tot la fel, post fara detalii, care ingroasa randul celor care au/avut probleme cu N47 Nici aici nu s-a raspuns
    3 points
  11. iti trebuie factura din germania in original , briefurile , adeverinta de nr cu care a venit , factura de Ro si chitanta , fiscalul firmei , daca e samsar stie tot ce trebuie sa-ti dea .
    3 points
  12. Daca tot a intrebat un coleg de forum, m-am hotarat sa fac un DIY. Ma gandesc ca sunt mai multi interesati si putem aduna informatii aici. Ai nevoie de: -tableta de 7" -rama adaptoare 2Din -casetofon original cu buton MODE, care o sa ramana in bord, doar ca trebuie sa ii dai partea din fata jos si sa il lasi setat pe AUX -interfata AUX -priza USB de 2A (majoritatea sunt de 1A si nu incarca tableta corespunzator) -rama relocare clima Inainte de toate, daca aveti navigatie mica/ cd player / casetofon, trebuie sa scoateti head-unitul, controalele de la clima, suportul de ochelari si rama acestuia impreuna cu scrumiera. In locul celei din urma se monteaza rama pt relocarea climei iar deasupra scrumierei se monteaza controalele pt clima. Acum revenim la montarea tabletei. Pentru inceput, se fixeaza tableta de rama 2din. Intre tableta si rama poti pune o bucata de burete/folie din polistiren pt a o proteja de zgarieturi. http://2.bp.blogspot.com/-wMbZZY3QxW0/UEp5gMLdEKI/AAAAAAAAAJg/fDGvTkZV_g0/s1600/IMG_20120531_214703.jpg Iti trebuie un casetofon OEM cu buton MODE, la care conectezi interfata AUX si lasi setat casetofonul pe AUX. Apoi desfaci fata casetofonului(partea aceea de plastic cu tot cu ecran) si locul in care intra caseta. http://2.bp.blogspot.com/-e-XOZxaTTEk/UEw1i4OzmII/AAAAAAAAAKI/kk4Xqnnp0Gc/s1600/13.jpg http://3.bp.blogspot.com/-B4VztYi01oY/UEw1x0nE1zI/AAAAAAAAAKg/CMhMusgrEt0/s1600/16.jpg http://1.bp.blogspot.com/-lXl1nBm8XP8/UEw17WpS7II/AAAAAAAAAKw/i6AjSkSE7uM/s1600/18.jpg Apoi montezi casetofonul la locul lui, fixandu-l cum poti. Aici poti gasi tu o metoda(il poti fixa cu ceva suruburi, sau ca si pe site: indoind marginea acestuia peste rama din plastic). Conectezi mufa principala (cea mare) inapoi la casetofon, dupa care il fixezi la loc. http://2.bp.blogspot.com/-Kf2npCIgJKM/UEw9IPEJRCI/AAAAAAAAALw/JNRMvPpzA7I/s1600/24.jpg http://3.bp.blogspot.com/-v6eK5E1Jwwo/UExG7mSiRDI/AAAAAAAAAOA/LkUJAQ_B29s/s1600/IMG_20120902_121609.jpg Aaa, si trebuie taiat putin din partea din fata a ramei de plastic in care intra casetofonul, ca sa ii permita acestuia sa intre mai in spatele bordului, sa iti ramana loc pt cabluri si tableta. http://1.bp.blogspot.com/-y6Wf_YesmEY/UEw9nvVqrMI/AAAAAAAAAM0/rZc7kGIEwo8/s1600/IMG_20120902_120431.jpg La interfata aux, conectezi iesirea audio de la tableta, cu un cablu cu jack de 3,5mm. Acum ai nevoie de o alimentare pt tableta. Cel mai elegant e sa conectezi alimentarea acesteia astfel incat sa functioneze doar cand e contactul pus. Poti lua curent direct din mufa originala pt casetofon. Firul rosu e + iar firul negru e -. Se pot cositori firele de cele existente, sau se pot folosi conectori 3m (pt sertizare) http://3.bp.blogspot.com/-_W1bMkIqC94/UEnVZNB5tiI/AAAAAAAAAII/Wxtw9zOwF_g/s1600/8.jpg Iei o priza USB auto, desfaci partea din plastic ce vine peste conectori (peste partea care ar trebui sa intre in bricheta) si cositoresti firele pt + si - in locul lamelelor acelea care intre in bricheta. http://3.bp.blogspot.com/-MMYVh_ryQOs/UEnQ1GQu_pI/AAAAAAAAAHc/sumCwp-EIbI/s320/iLuv-iAD115-microUSB-car-charger.jpg http://3.bp.blogspot.com/-rRbhw9WN9hw/UEnOupKg4fI/AAAAAAAAAHM/8MQSvUA6_jE/s320/IMG_20120907_172707.jpg Apoi izolezi priza si conectezi cablul USB pt alimentarea tabletei la priza si la tableta. Verifici sa functioneze totul corect, apoi aranjezi cablurile in spatele tabletei si in final montezi tableta cu rama la locul ei. Apoi te poti bucura de tableta. Daca folosesti aceasta metoda, iti vor ramane functionale butoanele de pe volan pt volum. Rezultat: Ceva mai multe poze: http://www.bmdroid.co.nz/ Spor la treaba!
    2 points
  13. Oky,buna idee, acum sa vina caldura ca pe frigul asta nu am chef de chestii artistice.O sa dau jos folia si o sa vopsesc toate elementele foliate cu plastidip,caci au mici zgaraieturi.Bafta!
    2 points
  14. sfatul e sa scapi de infectia aia de folie de carbon , poti sa-ti vopsesti trimurile in argintiu ca la cum arata acum ..eu nu ma pot uita
    2 points
  15. Lasa aici pe thread VIN-ul la fiecare dintre ele!
    2 points
  16. asa e,pe tine ca pers.fizica nu te intereseaza tva-ul,tu achiti totalul facturii,restul,se descurca el. in alta ordine de idei,in locul tau m-as orienta la o masina in germania,oferta e cu mult mai mare ca in ro,... in plus,la 15mii,nu poti sa ai pretentii sa iei si full si cu km putini,si an bun. eu m-as orienta la km putini si an bun,sa zic asa... cam asa as face eu....
    2 points
  17. cu 100 minim am ramas. Esti taximetrist?
    2 points
  18. Vand capota motor e46 completa originala fara lovituri sau chit. Se da cu grile si emblema Pret 350 lei tel 0756482262
    1 point
  19. Vand un set de jante originale pe 17" pentru e90, model spider spoke 160 (nu stiu exact pe ce modele mai merg, probabil si pe e46). Jantele sunt incaltate cu anvelope de vara noi non-runflat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - 91Y - 225/45/17, DOT 2013 Nu au fost fisurate, sudate, indreptate sau revopsite...nu bat, sunt echilibrate si gata de montaj. Pret: 700 euro, in conditiile in care doar anvelopele au costat cam 500 euro. Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM
    1 point
  20. Mai era un topic la fel cu E46 si mie unu mi s a parut destul de interesanta ideea ... daca voua vi se pare ridicol il inchidem si gata. N am inteles niciodata de ce noi romanii suntem niste carcotasi innascuti. Orice ai incerca sa faci se gaseste cineva sa spuna ca e ridicol sau fara rost sau .... etc. De unde trebuia sa punem niste poze frumoase cu masinile noastre ca de aia ne numim comunitate bmw, noua ne arde de corectii gramaticale (toffefe o fi ruda cu Pruteanu) ... renunt. E in zadar ... bafta voua ! Prin urmare ... domnilor moderatori, conform parerilor exprimate mai sus, puteti inchide/sterge acest topic, cu scuzele de rigoare pentru deranjul creat !
    1 point
  21. Mie personal topicul mi se pare cel putin ridicol. Parerea mea ... zic. Hai sa insiram poze cu e60 ca sa ce?
    1 point
  22. Pune link cu anunturile sa le vedem. Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
    1 point
  23. Ai facut o super treaba cu integrarea tabletei in carcasa navigatiei ! fata pe care ai pus-o este de la o navigatie dynavin mai veche v5 cred. pacat ca ai imbracat in folie de carbon , arata ciudat mai ales in combinatie cu trimurile care se vor elegante.
    1 point
  24. Felicitari :goodjob: Ai integrat foarte bine tableta . Singurul lucru care nu imi place e folia de carbon, in rest e ok.
    1 point
  25. sunt un freak cand vine vorba de asta, nicio masina nu a scapat de obsesia mea de-a fi totul pus la punct, asta imi place la o masina mai veche ca se gaseste mereu cate ceva de facut si imi place sa le fac eu atunci cand pot.
    1 point
  26. cateva mici probleme rezolvate, i-am schimbat PCV de pe ambele bancuri intrucat avea un usor tremurat la prima cheie dimineata, apoi a urmat senzorul de temperatura, nu pentru ca ar fi fost el de vina ci pentru ca pierdea antigel pe la oring, asa ca l-am schimbat cu totul, negasind in stoc la BMW doar garnitura, a urmat pompa de apa spalator parbriz, care era decedata. Toate astea le-am facut eu in garaj, DIY usurele si care totalizeaza maxim 3h de lucru, mi-a facut placere . Urmeaza sa repar perdeluta din spate, unul din brate are un clip rupt, am cumparat un kit de reparatie care vine cu clipsuri din Al, deci nu mai exista riscul sa se rupa din nou in viitor. O sa revopsesc partile de plastic care acopera pragurile pe interior intrucat sunt cateva locuri unde s-a exfoliat vopseaua cauciucata de 2 lei folosita de BMW intr-o masina care a reprezentat ce era mai bun in gama lor la vremea aceea.
    1 point
  27. Din ce am mai citit am inteles ca este f bun ulei Motul si Liqui Moly , nu ? Cica ar fi facute in Germania.
    1 point
  28. Nici eu nu mai stiu de unde se poate cumpara ulei castrol sau bmw necontrafacut. Cel mai bine schimbam marca.
    1 point
  29. pai e ok asa ca daca iti pica ceva la motor ai pe cine da vina . Si inca ceva ,,,firma consacrata e f posibil sa-l fi servit la jumatate de pret si da poate il aveam toti ))
    1 point
  30. ok si ce ar trebui sa te convinga sa dai 350 ron pe ceva custom made acolo ca din ce inteleg omul nu are nimic pe stoc , sau ceva modele configurate la vanzare , cere niste poze si face el dracia . Pe forumul asta nu cred ca l-a testat cineva , a mai fost discutia asta de cateva ori , daca nu ma insel si el a fost prezent pe aici . Poate ar trebui sa il intrebi pe ce forum a reusit sa vanda si de acolo sa extragi ceva pareri .
    1 point
  31. o sa apara e60 si mai ieftin, acum lucreaza un coleg de-al nostru la ea, mai are de sudat nishte elemente si e gata. si e full, cu trapa.
    1 point
  32. cu nimic,lol... fara tva poti sa iei doar din ue.,doar daca esti pers.juridica,si doar in anumite conditii,asa ca e mai greu cu astea...
    1 point
  33. a,e ok atunci.... credeam ca vrei sa cumperi,
    1 point
  34. ai pus 2 poze din care nu vezi mare lucru , nu ai dat detalii despre gume , marca DOT si vrei sa sara lumea cu oferte . Pune poze cu fiecare janta in parte , detalii complete
    1 point
  35. Si eu am dat un 540 acum 3ani tot cu 3000 destul de greu acum nu as mai da banii astia pe el
    1 point
  36. Nu nuuuuuuu. Doar eu am schimbat vreo 5 pompe la "economisti" ce umblau cu 5-10 litri de motorina. Si dupa cum se stie, multe modele au pompa principala si pompa de transfer. Daca tii mai mult pe plin rezervorul, lucreaza doar cea principala. Daca il tii tot pe rosu, chinui ambele pompe. Pana la urma fiecare o face pe buzunarul lui.
    1 point
  37. La mers linistit masina nu ar trebui sa depaseasca 11 % media, nu e mult pt ce masina este 7-le. Un pasionat de old-BMW nu se va plange de consum niciodata, si-l asuma din momentul din care o cumpara, la fel si cu "impozitul" , nu asta e problema. Intretinerea unei astfel de masini este ceva mai pretentioasa , nu speciala dar necesita atentie la unele aspecte.Frumos model, mai este de munca in ceea ce prriveste estetica, nu stiu partea tehnica. Se compenseaza atunci cand te dai cu ea, nu e o masina de zi-cu-zi , cand iesi cu ea imposibil sa nu fii remarcat, ca sa ma exprim pe intelesul unora de aici.,... este mai mult decat 250 de "pisicute" Este imaginea succesului din anii '90s , este classic-BMW , sunt cativa care apreciaza aceasta mica entitate Pe la inceputul anilor '90s o reclama BMW-Comercial suna astfel: " Doar cei slabi se aduna in haite " .
    1 point
  38. El umbla cu 1L de motorina in rezervor si ne ureaza noua pofta mare la parizer, LOL!
    1 point
  39. normal ca era spre binele lui dar ce sa inteleaga ... Eu i-as da ban pt replica de mai sus , dar asta-s doar eu .
    1 point
  40. http://img401.imageshack.us/img401/853/ro1c.jpg Let the battle begin!
    1 point
  41. De curiozitate si daca se poate, cat te duce asigurarea la 5-ul tau pe an acolo in Germania? Legat de taxa si impozit aici suntem fruntasi mai ales cand ai o astfel de motorizare; la un calcul simplu la o astfel de masina taxa de timbru ajunge in jurul cifrei de 5000€ iar impozitul vreo 1800e pe an. Pai scuza-ma dar cu banii astia de nu bag la benzina in ea si ma plimb pana imi vine rau, sau de banii astia imi asigur eventualele intretineri si reparatii pt o buna vreme de timp. Si nu cred ca in Germania scoti 7000€ asa din prima ca sa poti sa circuli cu o masina de genul asta... In fine, ideea e ca imi pare bine ca va bucurati de astfel de masini.
    1 point
  42. pentru e39 fac eu acum un proiect de genul, doar ca nu ramane nimic din ce e original. - Tableta Nexus 7 cu USB ROM instalat (permite OTG, hub usb) - Amplificator separat pentru iesirea audio a tabletei, care va fi printr-un DAC USB pentru calitate perfecta. - Difuzoare oem schimbate - Amplificator subwoofer - Suboofer montat in portbagaj orientat spre interior in locul ski-sac-ului - USB DAC - USB HUB, in care poti pune, si iti recunoaste tableta, cam orice dispozitiv usb care are suport software pe android: medii de stocare (stick usb, HDD extern), camere web, etc momentan sunt in asteptare cu amplificatorul (pus intr-o carcasa de radio-cd) in care intra toate, hubul usb, dac-ul, alimentarea de 3A, controllerul pentru volum, bass, balans, subwoofer) O sa revin cu un diy cand o sa fie gata, este mult peste navigatiile dedicate sau chinezariile de pe piata la 2000 lei+, doar ca e mai complicat o poza ca idee... p.s. rama 2DIN e facuta de mine, cele de pe piata sunt exorbitante http://s8.postimg.org/f4yyz6k11/20131129_DSC0065.jpg
    1 point
  43. Parerea mea este ca suntem prea mici sa analizam lucrurile astea in mod obiectiv. Problema asta exista si la Audi la unele motoare.
    1 point
  44. Ai mai sus un video Plus: http://3.bp.blogspot.com/-W0PBat7oMX8/UEmAzpoPOlI/AAAAAAAAACI/outM82YzoJ0/s1600/IMG_20120907_165529.jpg http://3.bp.blogspot.com/-t3WO3vNaM-Y/UExHa-3ZipI/AAAAAAAAAO8/1vabvkrtDVg/s1600/IMG_20120902_122443.jpg http://3.bp.blogspot.com/-NOZ3OFKL-Lg/UExHfN9uMMI/AAAAAAAAAPE/KsWllVDuTYo/s1600/IMG_20120902_122553.jpg
    1 point
  45. Daca tot am avut o saptamana de asa-zis concediu, m-am apucat de "upgrade-ul" pe care il tot amanam dar tot trebuia facut, montarea aerului conditionat pe o masina care nu a avut nici macar cablajele din fabrica. Ziua 1: separarea cablajelor AC-ului din instalatia electrica a masinii dezmembrate si recpitularea celor necesare, impreuna cu Piovra si inca o persoana interesata montarea ac-ului pe E34. http://img829.imageshack.us/img829/4996/4ypu.jpg Ziua 2: demontarea bordului si inlocuirea aerotermei, montajul pompei de apa auxiliara ( electrica ), montat plansa de bord la loc ( cu ajutorul lui Piovra caruia ii multumesc si aici ) http://img109.imageshack.us/img109/5607/ippi.jpg http://img593.imageshack.us/img593/1113/nc6t.jpg Ziua 3: singur :frantics: montajul tubulaturii pentru picioare sofer+pasager si spate, aeroterma veche baga doar pe langa consola centrala, aceasta are 3 iesiri pe fiecare parte si au trebui "remodelate" plasticele de sub torpedou ca sa se potriveasca; http://img163.imageshack.us/img163/4238/32rl.jpg http://img708.imageshack.us/img708/8787/n7t5.jpg http://img703.imageshack.us/img703/4831/6jnj.jpg Apoi am montat cele 4 relee necesare pt instalatia de ac ( electroventilator tr 1 si tr 2, pompa apa aux si compresor ac) si 3 sigurante care nu erau in panou, am tras firele in mufele de la clima si le-am pozat in compartimentul motor. http://img153.imageshack.us/img153/5593/d36c.jpg http://img15.imageshack.us/img15/821/583h.jpg http://img690.imageshack.us/img690/498/vjnw.jpg Ziua 4 : am fost sa cumpar suruburi pt suportul de compresor si compresor ( cele vechi s-au deteriorat la demontare ), am gasit la Rocast pe dimensiunile potrivite si duritate 10.9, nu a treui sa astept 4 zile dupa cele pe original; singur din nou, am montat radiatorul de ac cu electroventilatorul, compresorul, vaporizatorul si conductele, mufata instalatia, gata pt. testele de presiune si umplerea cu freon. http://img35.imageshack.us/img35/3180/v1g8.jpg Ziua 5: testele instalatiei la un service specializat pe instalatii de climatizare, etanseitate ok, am bagat freon dar din pacate compresorul nu pornea la apasarea butonului de la panoul de clima, daca se alimenta direct baga rece. Frustrare maxima, diverse pareri ale "specialistilor" de la service care nu aveau nici o legatura cu cazul de fata. Dupa vreo ora de batai de cap l-am sunat pe EMU, fiind singura persoana despre care auzisem ca a mai facut si face asa ceva, m-a intrebat ce fire am tras la ECU si mi-a spus din memorie ce fir nu am tras ( era vorba de comanda dintre panoul de clima si ECU pe care il omisesem). Am revenit la garaj, am tras si firul care lipsea si a functionat! http://img543.imageshack.us/img543/4783/nu11.jpg Tin sa le multumesc din nou lui Piovra si lui EMU pt ajutorul acordat. Cu vreo sapt in urma am montat si niste distantiere de 15mm pe spate, a trebuit sa roluiesc buzele interioare de la aripile spate. http://img841.imageshack.us/img841/6669/z91d.jpg http://img690.imageshack.us/img690/6458/fi6n.jpg http://img534.imageshack.us/img534/8600/415t.jpg
    1 point
  46. scuze de off: cum afli temperatura motorului din idrive?
    1 point
  47. Sa o faca la 90.000km pai asa merita astia de zic ca are km multi,sa ii dai inapoi
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.