Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/19/13 in all areas
-
Aseara am facut cateva poze. Si promit sa nu mai fac ptr ca nu am postat-o aici ptr a ma fali cu ea. Dimpotriva. Nu sunt forumist consacrat ptr ca nu am timp ptr activitatea aceasta(din nefericire). Eram doar in cautarea unui camarad cu E 24, cu ceva mai multa experienta decat mine. Stiu ca e o masina rara si nu bat campii daca afirm ca este singura 633CSI din RO.(cel putin adusa din state). In nomenclatorul celor de la "RAR-ul" bulgaresc nici nu exista. Un adevarat chin sa o inmatriculez acolo, cu 2 deplasari la Sofia. Nu ma pricep la mecanica, am doar notiuni de baza. Dar ii apreciez pe eruditii in domeniu. Imi plac masinile clasice ptr simplitatea si frumusetea lor. Masina aceasta are o poveste frumoasa si nu am cumparat-o intamplator. Mai am si alte achizitii prafuite. Am observat ca aici se bombardeaza cu detalii tehnice, fiecare isi expune maruntaiele, ca un triumf al bugetului. Dar nu e mai putin adevarat ca bmw-ul chiar are maruntaie, boase. Eu, vaduvit fiind de tehnologie de sec XXI, ma consolez cu bucuria de a a privi si a conduce (destul de des!) una dintre cele mai frumoase masini produse vreodata de bavarezi.18 points
-
Dupa ce am urlat toata vara ca vreau masina decapotabila, pana la urma am prins curaj si am vandut seria 3-ul 2009 LCI 143 cp si am luat un 320D cabro. Masina a fost adusa din germania de cineva din cluj , am verificat-o toate bune deja o am de 1 saptamana si ceva si sunt foarte multumit, inca n-am gasit vreo problema am reusit sa fac vreo 2000 de km. Masina este din 2010 iunie un cosum oras/afara de 6.2 iar de la cluj pana la constanta consumul a fost de 5% viteza maxima 130-140 km . Dotari : scaune din piele incalzite electrice cu memorie , bi-xenon adaptiv, cornering , camera faza lunga, pilot automat, senzori parcare fata-spate , key less go/entry, lumini interior exterior , navigatie profesionala 3d , oglinzi electrice pliabile, sirocol , soft close la portabagaj si jante pe 17 Pozele sunt cele facute de vanzator, le-am salvat si eu ca mi-au placut mult7 points
-
6 points
-
v-am ascultat, si n-am luat-o. am ramas la e39 ! va multumesc pt sfaturi Am sa incerc sa vand e39-le pe bani, si sa achizitionez un e60, sa raman tot la seria 54 points
-
Nu vreau sa te dezamagesc dar nu cred ca iti va oferi cineva mai mult de 1000e,este destul de tare lovita.4 points
-
in Buc , 316 i 105 hp , consuma minim 11 , maxim 15 , preponderent imi lua 13 , consum confirmat de mai multi posesori in acea perioada . Nu stiu unde stai sau daca ai facut consumul real la pompa , la ce scrie pe bord mai adaugi 2 l. Sau faci plinul , mergi fix 100 km si apoi alimentezi iar , cat scrie pe pompa ala e consumul real .3 points
-
E ca si cum ai schimba apartamentul cu 3 camere pe o garsoniera.3 points
-
Salutare, Revin cu multumiri ptr aprecierile voastre. Masina arata azi un pic mai bine decat atunci cand am achizitionat-o. Am identificat un vopsitor f bun care mi-a reprodus codul de culoare regasit inseriat in masina. E o culoare gri bleu cu nuante de bej! Stiu ca suna ciudat, dar americanul caruia i-am trimis poze dupa, a afirmat ca asa arata atunci cand a cumparat-o el(al 2-lea proprietar fiind). Chiar cel care a efectuat lucrarea a spus ca nu a mai vazut culoarea asta si m-a chemat de 3 ori sa-i confirm ca e ok. In rest nu am schimbat nimic la ea. Am parcurs aprox 20.000 km fara interventii. Dar zilele trecute mi-a "crapat" senzorul de kilometraj si odata cu el si pilotul automat. Masina are 3 computere de bord. Unul din ele imi joaca feste(cel care indica ora, temperatura int. etc). Cam astea ar fi problemele masinii. Este an de fabricatie 1983, penultimul an pana la terminarea seriei ptr USA. S-au fabricat intre anii 1978-1984.De la anul este masina de epoca. Acum este inmatriculata pe BG(unfortunately), ptr ca acum 2 ani cand am adus-o, statul roman imi cerea 34.500 euro taxa de prima inmatriculare! Absolut toate piesele sunt originale. Posibil ca unele sa necesite reconditionare sau inlocuire ptr un parcurs excelent, dar pana acum nu a acuzat "dureri". Pe autostrada ating 190 km/h, ceea ce mi se pare fabulos ptr o batrana ca ea. Kilometrii reali au fost 97.000 mile. Si cred asta ptr ca motorul are viata si tinuta de drum este impecabila. Inainte de ea am avut seria 3 coupe, an de fabricatie 2008. Dealtfel si primul bmw. De atunci s-a intamplat si idila cu Bavaria. Ca o comparatie, pe aceasta din urma o conduc cu mai mare placere(dar nu ptr ca atrage priviri). Merge atat de frumos incat un prieten care a cumparat mai deunazi un 5-ar, fara sa epateze, mi-a spus ca ar face schimb intr-o secunda. Sunt un tip onest, trecut de ceva vreme de 40. Nu intentionez sa vand aceasta masina. Dimpotriva. Am pandit-o aprox 2 ani. Iar dupa alti 2 ani de mariaj, imi este tot mai draga. Daca vreti, este amanta cu care imi impart viata. Deseori sotia este indreptatita sa se simta marginalizata, dar cum sa procedez? Cu nadejdea ca nu v-am plictist , voi posta ceva poze cu dumneaei. Detalii tehnice sunt la indemana oricui, pe diferite site-uri. Doar atat va mai spun. Eram pregatit ptr un consum serios de petrol. Am adus-o din portul Bremen cu un consum mediu de 9%!. Fara excese de viteza(totusi imi era teama sa nu crape ceva). Avand in vedere ca scopul achizitiei nu este inghesuirea in traficul bucurestean, e un bonus fata de asteptarile mele. Sorry, am postat o groaza de poze si mi-a luat doar pe aceasta. sunt nou pe-aici. ma straduiesc sa le expun! da, nu ma mai lasa sa postez. am depasit cota!3 points
-
Mie si 1000 mi se pare mult, dar na fiecare cere cat vrea.2 points
-
Cand aud expresia "trage grav" imi creste par de lup turbat pe spate, jur... Eu vreau una care sa traga moale si pufos, sau lejer, de vara...2 points
-
Un filmulet dupa softare: 110-240km/h - 23sec... http://www.youtube.com/watch?v=jUPmkHvEwk4 Multumesc Nu am facut niciodata 0-100km/h...s.o protejez cat pot...2 points
-
2 points
-
Merg puse fara probleme si asigura si protectie la janta, adica nu sta stretch tare. Eu asa am pe fata pe 8,5j am 225/40 iar pe spate pe 9,5j am tot 225/40 care stau un pic mai intinse, dar nimic de speriat, deci daca merg pe 9,5j puse 225/40 pe 8,5 poti sa pui fara nici cea mai mica problema. Uite si 2 poze, dar nu stiu cat de mult poti sa iti dai seama, a si sa nu uit sa iti zic ca eu am si arcuri -3cm eibach pro kit http://imageshack.us/a/img843/2155/2fk1.th.jpg http://imageshack.us/a/img163/1937/ztdz.th.jpg2 points
-
Solutia Bypass nu este deloc periculoasa pentru pasager! In nici un caz nu il va costa viata!! Singura problema este ca va declansa airbagul din dreapta indiferent daca este pasager sau nu. Rolul acestei plase (senzor de prezenta pasager se mai numeste) este de a detecta prezenta pasagerului si de aici implicit de a declansa sau de a nu declansa airbagul corespunzator. Costul unui asemenea senzor este intre 80-120 euro iar montajul implica demontarea tapiseriei scaunului (putin mai complicat daca ai si incalzire).2 points
-
2 points
-
Mi s-a pus pata rau pe Webasto. Incalzitorul electric suplimentar din bord e doar o amagire. Si deja dimineata ma apuca bazdacii pana se incalzeste motorul. Am auzit de la cineva trecut prin astea ca deja sunt de gasit kituri complete care au chiar si telecomanda pentru actionare la distanta. Aveti careva montat asa ceva?2 points
-
Parerea mea este sa nu faci schimbul cu 116. Mai bine o vinzi si cauti 120d care chiar daca este o masina mica, este foarte agila. De exemplu eu vreau sa trec la o clasa mai mare pentru confort si spatiu dar de fiecare data cand imi conduc masina imi este foarte greu sa ma despart de ea. Asa ca depinde foarte mult ce iti doresti de la o masina, confort si spatiu sau sa fie agila si rigida.2 points
-
2 points
-
Eu personal n-as da e39 pe seria 1, mai ales in conditiile in care iti cunosti masina si stii ca nu are probleme. e39 a fost o masina extrem de reusita din multe puncte de vedere, inca are o linie frumoasa, clasica si te simti bine in ea. Depinde acum si de ce planuri de viitor ai tu...si la ce folosesti masina. Daca faci drumuri lungi cu ea, concedii, etc...e mult mai confortabila si spatioasa seria 5, iar daca o fatai mai mult prin oras, atunci clar seria 1 e mai potrivita...plus ca scapi de stresul specific diesel cu turbina (dar stai linistit ca dai la benzina de altele ) Daca in scurt timp vrei sa vinzi masina (oricare ar fi ea)...cel mai probabil seria 1 se va da mai rapid, fiind mai noua si mai moderna.2 points
-
2 points
-
Hai sa prezint si eu ce a iesit dupa 4 luni de cautari pe Autovit, mobile si site-uri de licitatii. Cea mai apropiata de ce am vrut eu a iesit acest E61 530d. O sa atasez aici lista de specificatii: Model Name: 530D Type code: PX71 E-Code: E61 (MUE) Body: touring Steering: left Doors: 5 Engine: M57/T2 - 3.00 l (173kW) Drive: Rear-wheel drive Gear: automatically Exterior color: Titanium Silver Metallic ( 354 ) Interior: Leather Dakota / cu Dark Blue (LCCU) Production date: 13.10.2008 S217A Active Steering S255A Sports leather steering wheel airbag S2TBA Sport Automatic Transmission S356A Climate comfort laminated glazing S402A Panoramic roof electric S417A Roller sunblind rear door S430A Innen-/Aussensp. with auto dip Interior / outside mirror with auto dip S431A Automatically dimming interior mirror Interior mirror with automatic-dip S441A Smoking package S442A Cup holders S459A Electric seat adjustment with memory S481A Sport Seat S494A Seat heating driver / passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon light S524A Adaptive Headlights S534A Climate Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake func. S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone business S677A HiFi System Professional DSP S6FLA USB audio interface S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S845A Acoustic seat S928A Tire control Ce delicii are msina: motorul de 235CP cutie automata sport cu joystick diferit de ala normal cu buton sport si cu padele pe volan, sistem audio prologic 7(se aude foarte frumos), panorama si perdelute la usile din spate, Navigatie mare CCC dar cu iDrive de CIC si active steering(foarte confortabil), oglinzi exterioare si de la interior cu antiorbire plus ca sunt rabatabile electric(cele de la exterior). Masina a intrat de azi dimineata la mecanic la desfacut si pus la loc pentru o revizie totala. Inca ceva masina are 175k verificati la BMW si jante frumoase de 18 cu 245/40R18 cauciucuri aproape noi au 1 an vechime pe masina(S2C0A BMW LA wheel, star-spoke 124 with runflat). Cum inca nu am avut imp sa fac poze o sa le pun pe cele 2 de pe vindecoder:1 point
-
1 point
-
myxe , pe mine ma multumeste masina asta mai ales ca o stiu din surub in surub (aproape) nu e mare lucru sa dai 10-12 mii pe un alt sh.. nu-mi fac griji Alexe doar eu am montat tot sistemul..caci nu aveam si stiu despre ce e vorba daca puneam totul nou nu ma durea capul , asa ca improspatez acum, vad ca pe stropitor scrie 2013 luna a8-a deci e proaspat pompele sunt noi si ele ,tot de anul asta (si de la parbriz si de la faruri) cand am tras filmuletul asta eram in extaz abia ce terminasem de montat tot http://www.youtube.com/watch?v=pO2SduBSYYg1 point
-
Exact! :frantics: Azinoapte m-am plimbat prin tot orasul, si azi dormeam pe mine la birou. Mi-a spus tipul de la care am luat-o ca a venit la test un baiat care ar fi vazut masina aici pe topicul asta1 point
-
Sincer sa fiu, cam la toate masinile pe care le-am avut pana acum, in Romania imi iesea mereu la pompa un pic mai mult decat imi arata consumul pe bord. In Germania mi-a iesit fix ce arata pe bord, asta dupa vreo 400km (e drept, am testat doar o singura data, insa voi urmari chestia asta de curiozitate).1 point
-
In iarna asta masina o nu o sa circule,o tin in curte dar o mai pornesc eu din cand in cand.http://s2.postimg.org/k3zkjsb09/18122013789.jpg1 point
-
1 point
-
Jante usoare pe 15 cu cauciucuri subtiri (maxim 195 latime) o sa ajute si la performante si la consum.1 point
-
Ai investit 3000 de euro ca trebuia? Sau ai vrut bara de m, si alte bliz-blizuri. Parerea mea e ca nu ai in ce sa investesti 3000 de euro inafara de motor...1 point
-
Ca bine zice Myx...game over Eu incurajez initiatorul topicului sa puna mai multe poze, sa ne descrie daca poate si are timp feeling-ul oferit de masina, eventuale probleme si rezolvari gasite, reconditionarea anumitor elemente, etc. Poate unii o sa considere ca se lauda, insa atunci cam asta facem toti la rubrica "Masina mea" nu? Oricum majoritatea o sa aprecieze masina in sine, pentru ca e ceva rar si frumos.1 point
-
1 point
-
Pai PIN-ul il setezi initial in iDrive, dupa care-l introduci si pe telefon! In prealabil poti sa pui orice pin vrei! Nu trebuie sa-l iei de niciunde, nici chiar din portbagaj La orice pair prin bluetoth trebuie sa setezi un PIN, cel putin la device-urile cu ecran(telefon - telefon/ PC - telefon, etc)1 point
-
116i , presimt ca o sa plangi dupa E39 , chiar si ca spatiu interior , o inghesuiala in seria 1 , eu nu m-as putea acomoda , poate esti tu mai puradel ca altfel nu inteleg cum te poti gandi la ea . Presimt ca te vei plictisi mai repede si nici nu prea se vinde motorizarea aia .1 point
-
E masina de barbati pentru ca barbatii o mai folosesc si la altceva decat la carat poseta si cosul cu cumparaturi.1 point
-
Da, merita categoric diferenta pentru Teilkasko, la ce iti acopera. Faza e ca daca faci doar asigurarea obligatorie pretul e mai mare decat daca o faci in combinatie cu teilkasko. De exemplu daca eu faceam doar obligatorie, costa vreo 700 euro...daca o fac in combinatie cu teilkasko, atunci costa 600 euro + 200 euro, deci 800 euro in total. Deci practic nu platesc 200 euro diferenta pentru teilkasko, ci doar 100 euro/an. Au multe chestii destepte...nu degeaba sunt unde sunt.1 point
-
nu, hai sa cumparam toti seria 5, ca e masina de barbati numai la noi se categorisesc masinile in felul asta1 point
-
N-ai inteles-o deloc. Ideea e simpla. Tu singur ai spus ca masina a venit de la BMW. La fel de bine ai fi colaborat si cu divizia de F1 a BMW daca mai erau in competitii. Asta apropo de ridicol. Daca cineva de acolo iti trimite masini pe sub mana, e fix treaba ta, corect. Dar mergi pe burta, nu te lauda ca vine masina direct de la BMW, la tine. De parca aia nu pot duce numarul enorm de reparatii si sunt nevoiti sa apeleze la tine. Totusi sa avem dimensiunea ridicolului cat de cat. Normal ca este util, insa trebuie sa scriem cu responsabilitate. Ceea ce nu se intampla intotdeauna. Si asta pentru ca interesele financiare primeaza in mintea celor mai multi. Pai da. Din punctul meu de vedere, analizand pseudo-statistic, din 10 masini cu N47 care-mi trec pragul, una are zgomot de lant. Ceea ce inseamna ca nu este o problema atat de mare, ca paranoia asta e inutila si ca nimeni n-ar trebui sa fuga de acest motor. Si daca maine as muri de foame, tot n-as putea sa fiu oportunist si sa sustin lucruri false. Asa sunt eu construit si asa am fost intotdeauna. Tocmai d-aia nu ma place oricine. Chiar azi m-a sunat cineva cu un N47 sa ma intrebe de o revizie si de problema asta cu lantul. Si tuturor le zic acelasi lucru. Sa vina sa ascult. Ceea ce nu costa nimic. Dar sa nu se sperie, sa nu pice in paranoia. Pentru ca acest topic duce la paranoia generalizata. Eu iubesc foarte mult marca asta si sunt oarecum un ultras din punctul asta de vedere. Nu-mi place sa aud ca cineva o critica fara ca parerea sa fie corect argumentata. Si e mult mai rau cand cineva cu service spune asa ceva. Pentru ca mult mai multi oameni vor avea incredere in parerea lui. Asa, daca esti un utilizator oarecare, poti spune aproape orice.1 point
-
1 point
-
Pai acum serios, probabil nu-si luase medicamentele cand a postat ca a primit masina de la BMW. Admit ca poate esti cel mai bun mecanic de pe Terra. Cel mai bun din univers. Dar nu o sa-ti trimita niciodata reprezentanta o masina la reparat, tie, proprietar de garaj din Ferentari. Ca poate i-a dat cineva un pont, asta e altceva. Adica o recomandare pe sub mana facuta de vreun angajat, gen daca te duci la baiatu' asta iesi mai ieftinache, asta e cu totul altceva. A mai aberat el ca el colaboreaza cu reprezentanta. Are un contract de piese, adica ia piese cu reducere. Ceea ce poate obtine orice proprietar de service auto. Daca esti autorizat RAR, aia iti dau un formular si-ti dau piese cu discount. Nimic mai usor. Nu e fratele mai mic al reprezentantei cum vrea sa sugereze pervers. Tocmai din astfel de cauze are topicul asta peste 100 de pagini. Multe tentative de modificare a adevarului.1 point
-
La mers linistit masina nu ar trebui sa depaseasca 11 % media, nu e mult pt ce masina este 7-le. Un pasionat de old-BMW nu se va plange de consum niciodata, si-l asuma din momentul din care o cumpara, la fel si cu "impozitul" , nu asta e problema. Intretinerea unei astfel de masini este ceva mai pretentioasa , nu speciala dar necesita atentie la unele aspecte.Frumos model, mai este de munca in ceea ce prriveste estetica, nu stiu partea tehnica. Se compenseaza atunci cand te dai cu ea, nu e o masina de zi-cu-zi , cand iesi cu ea imposibil sa nu fii remarcat, ca sa ma exprim pe intelesul unora de aici.,... este mai mult decat 250 de "pisicute" Este imaginea succesului din anii '90s , este classic-BMW , sunt cativa care apreciaza aceasta mica entitate Pe la inceputul anilor '90s o reclama BMW-Comercial suna astfel: " Doar cei slabi se aduna in haite " .1 point
-
asta e ca la dacie, in viteza cu motorul pornit si cu pila polizai marginea aia de la disc....... mai bine pui un set de discuri noi, chiar si un fabricant mai ieftin, tot ai mai multa siguranta1 point
-
Dupa cum vad eu in poza bara fata a fost revopsita dupa vreo buseala. dar nu conteaza asta ci pretul care e imens ..parerea mea si ca s o dai pe cash tre sa ceri un pret din 2013 nu de cand ai luat o tu. Bafta.1 point
-
Singurul bmw la un buget de 10-11k euro ar fi seria 1 si poate poate un 3.Cauti ceva recent adus,euro 5,cumparat la licitatie si te impaci cu ideea ca ti-ai luat masina cu aprox 200k km reali rulata in vest si care nu a fost dauna totala. Degeaba a juns seria 7 la si la <10k euro,intretinerea este tot ca la o masina de 100k euro.Gandeste-te si la o masina pe care poti sa o si vinzi.1 point
-
Actualizare de topic: Dupa o vara in care m-am plimbat cu masina peste tot am zis ca merita un cadou, cum vine perioada sarbatorilor si cadourilor m-am gandit sa ii ofer o revizie completa + alte jucarii: -Toate garniturile de la motor ( baie ulei, solenoizi, pompa vacuum, capac tacheti,corp filtru, etc..toate fiind pe elring sau original) -Articulatie completa fata ( Bascule Meyle HD, bucsi Meyle hd, bielete directie lemforder, capete bara lemforder) -Arcuri eibach pro kit -Baterie Varta Silver 74h -Filtre +ulei(castrol 0w40 si filtre mann) -Transmisie ( Role si intinzator INA si curea contitech) -Presuri cauciuc marca Petex pentru iarna -Reconditionat complet caseta directie si schimbat lichid Servo ( incepuse sa piarda putin lichid si avea o bataie pe partea stanga) -Refacut directie Momentan intram in iarna fara griji si asteptam primavara pentru alte surprize:)1 point
-
chiar am fost uimit cata lume inca cauta un e32 ... deci pasionati de bmw-uri vechi sunt destui ... 1000e este un pret de scuter , si daca stam sa ne gandim masina asta are dotari si confort ce multe altele din ani mult mai buni nici nu vizeaza , cat despre consum si impozit , motorul asta stie sa consume si 7.5 pe autostrada ! iar impozit doar nu esti tampit sa mai platesti ...1 point
-
Problema la masina asta nu e pretul, e sa gasesti pe cineva sa isi doreasca asa ceva....1 point
-
opresti motorul la semafor,o scoti din viteza imediat ce a prins 50km/h, schimbi sub 2000ture, ac-ul il pornesti? eu abia la 318i scot consumu asta in craiova.1 point
-
1 point
-
1 point
-
arata misto , dar cred ca ar fi misto la jante sa le faci miezu auriu (bine in poza sunt alte jante) http://cdn1.flipacars.com/pics/BMW/bmw-2800-cs-05.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00