Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/13 in all areas
-
5 points
-
4 points
-
3 points
-
2 points
-
Si eu am acelasi motor diesel modern, cu randament f. bun, si in Bucuresti imi consuma maaaxim 6.3%. Vara ia cam 6 fix! Vezi sa nu ai ceva probleme de-ti consuma asa mult!2 points
-
din ce stiu nu exista asa ceva... daca nu o iei in evidenta la financiar in 30 de zile ai de plata ceva penalitati, dar infime2 points
-
parerea mea este sa va bucurati mai mult de masini nu sa stati toata ziua cu ochii in consum , daca consumul reprezinta o problema asa de majora puteti sa tineti BMW-ul ca masina de weekend si sa folositi un matiz / logan 1.5dci ca masina de zi cu zi2 points
-
salut! va propun un topic in care sa trecem de la poze la video cu masinile noastre; asadar cine are ceva de aratat, sa puna aici incep eu: as vrea sa pastram topicul asta doar cu continut original, fara link-uri cu ce fac altii de pe youtube si eventual fara numere de inmatriculare vizibile sau alte detalii incriminatorii, ca sa nu apara probleme; (daca mai exista un alt topic asemanator si nu l-am vazut eu, imi cer scuze)1 point
-
LYM scoate consumul asta ca are aproape 200 cai, plus ca el are si cutie automata1 point
-
Asa e, dar daca nu iti este scris pe spatele talonului instrainat catre.. politistul care te opreste nu are de unde sa stie ca masina e vanduta. ii zici ca e masina varului; daca scrie pe spatele talonului trebuie inmatriculata ca risti foarte mult, amenda e mare si nici nu mai poti pleca mai departe.1 point
-
Eu vorbesc din propia experienta cu ampermetru pus pe plusul mare care duce la releu de la electromotor Masina inchisa la rece (e90 320d), atunci cand deschizi masina fara sa bagi cheia in contact releul ia 7-8 A Cand bagi cheia in contact (fara sa o pornesti) sare pe la 20 A Cand o pornesti sta pe la 25 A Dupa ce a pornit sta tot pe la 7-8 A si a ajuns pe la 5 A cand a ajuns apa pe la 30 de grade Eu am vorbit de consum, nu de cauza pentru care se incalzeste greu, bujiile sunt facute sa mearga si dupa ce pornesti motorul pentru reducerea noxelor si implicit a consumului.1 point
-
Tin sa te contrazic, bujiile functioneaza pana ajunge motorul cam la 40 de grade, intra-adevar nu la putere maxima, asta doar la pornire Cand am mers un an fara bujii am avut consum iarna de 13-15 in bucuresti, acum nu sar de 10 de cand am reparat problema1 point
-
1 point
-
Tu vrei sa compari bmw-ul cu laguna,foarte interesant.... Eu zic sa-ti iei laguna...o meriti.1 point
-
o fi vanosu...si al meu este la fel... am motor de 2.5 si nu imi place cum merge la turatii mici.... o sai schimb garniturile si ce mai tre la vanos chiar daca aparent nu suna nimic..... o sa vezi apoi schimbare. am mers cu un motor ca si al meu mai cu putini km si mergea brici si la turatii joase.... are 250 nm deci aproximativ ca un diesel normal... ar trebui sa mearga... sunt kituri in state de vanos... schimbal si apoi zine parerea1 point
-
1 point
-
Eu cred ca e in parametri consumul acela. Pe gerurile astea, toate consuma mai mult decat de obicei.1 point
-
e foarte ok consumul.....daca mergi mai mult, o sa se mai stabilizeze undeva mai jos.1 point
-
1 point
-
Stiu ca asteptati webasto. Eu astept si mai mult ca voi. Desi voiam sa ma ocup la sfarsitul saptamanii, o sa fie abia dupa 6 ian, cand reincep activitatea toti comerciantii. Pana atunci, va doresc tuturor Sarbatori Fericite! :santaclaus:1 point
-
frig..........porniri dese?, rute scurte?.....iti dai singur raspunsul. totusi e un consum ok, pt frigurile astea.1 point
-
1 point
-
La putin peste 40k km am inlocuit placutele fata. Am pus ATE si sunt multumit. Franeaza bine si fara zgomot. http://thumbnails110.imagebam.com/29685/1577d5296842915.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
costurile aditionale mai ales la modelele vechi ar fi tot ce tine de aprindere/amestec trebuie sa fie impecabil, toleranta la piese proaste/uzate este spre 0 la GPL. Un mic exemplu, daca cu un debitmetru care nu mai in mintile lui pe benzina ai ceva fluctuatii la relanti/ consum marit si eventual ezitari in acceleratie, trage ceva mai greu etc., dar poti merge in continuare, .. pe GPL cuun astfel de debitmetru nici nu mai pleci de pe loc din panta ca iti moare motorul.... masina trebuie sa aibe pus la punct tot ce tine de aprindere si amestec* aici intra bobine, bujii, aer fals, debitmetru sonde lambda ) inainte sa pui instalatia . Instalatiile secventiale moderne nu necesita cine stie ce reglari, cine instaleaza la un service autorizat cu factura, garantie , e bine sa stie ca reglajele ulterioare cel putin cateva luni sunt moca si in mod normal ar trebui acoperite de garantie ( cel putin asa a fost in cazu meu) schimbul de ulei se face normal, bujiile tin ceva mai putin, reviziile la instalatie sunt ieftine..si relativ rare..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, merita categoric diferenta pentru Teilkasko, la ce iti acopera. Faza e ca daca faci doar asigurarea obligatorie pretul e mai mare decat daca o faci in combinatie cu teilkasko. De exemplu daca eu faceam doar obligatorie, costa vreo 700 euro...daca o fac in combinatie cu teilkasko, atunci costa 600 euro + 200 euro, deci 800 euro in total. Deci practic nu platesc 200 euro diferenta pentru teilkasko, ci doar 100 euro/an. Au multe chestii destepte...nu degeaba sunt unde sunt.1 point
-
1 point
-
Intr-un final am reusit sa ajung sa-mi fac si eu asigurarea Am avut cateva documente oficiale de la diverse firme de asigurari din Romania, pentru a demonstra istoricul fara daune avut acolo si asta m-a ajutat sa ma incadreze in clasa SF2. Mi-a iesit vreo 800 euro/an cu tot cu Teilkasko, ceea ce e destul de ok zic eu. Sper maine dimineata sa ajung sa-mi iau si numerele1 point
-
1 point
-
Felicitari pt achizitie, la DE de poti bucura cu adevarat de asa masina, la noi ... cel mai probabil ramai fara carnet. Felicitari inca odata pt achizitie ... Poate candva, undeva, macar pasager ...1 point
-
As paria pe garniturile vanosului pentru puterea scazuta sub 3500rpm. Iar litrul ala de ulei in 8000km este in parametrii, totusi la motorul asta verifica: - sub admisie la garnitura carcasei filtrului de ulei daca sunt pete - garnitura capacului de tacheti inspre vanos pe partea evacuarii - garnitura baii de ulei - putin probabil, un CCV defect Ca o paranteza, am acelas motor pe Z3 dar cutie steptronica si in Bucuresti nu prea vrea sa scada sub 15% :frantics:1 point
-
Toate le inteleg, dar la o masina de peste 30k, sa cauti sa repari un bord ca mai apoi sa-l vinzi, e tiganie maxima. Si daca o ti pentru tine iarasi e grav. Cat poate fi un bord? Undeva la 5500-6000 de lei din cate vad, daca costul asta e greu de acoperit, nu mai zic nimic.1 point
-
parerea mea, este ca toate seriile 318i.( exclus 318i de pe pisicute alea, cu transmisie pe curea) de la 318is(e30,e36), pana acum, seriile 318 sunt foarte fiabile si motoare foarte reusite, intretinire ieftina, consum bun, fiabilitatea pieselor foarte buna... imi place foarte mult, si 318i e46. (motor 2000 16v.)1 point
-
1 point
-
Azi ma duc sa cumpar becurile si in week-end le montez...cele mai tari becuri de pe piata imi cumpar :) :lol: :) sa ma vada lumea....glumesc1 point
-
1 point
-
eu nu vand nici o masina fara sa scriu pe talon , e o prostie sa o dai asa ,indiferent ce promite cumparatorul scrieti acolo si sunt sanse mari sa se incadreze in 30 zile , daca nu ...intr-o zi ramane fara talon si e game over .0 points
-
0 points
-
a fost comandata special cu cat mai putine optiuni ? gen pachetul de reducere greutate ?-1 points
-
de asta cereti voi preturi din palmieri scoase pe niste cazaturi de piese:)) las o ma.. in plm de vrajeala ce aveti pe voi. ps . ma doare n poula de minusurile voastre )-1 points
-
Ce parere aveti de acest bmw? http://www.autovit.ro/bmw-320-C31619178.html In ciuda faptului ca interiorul acela este restapitat, kilometrii aia nu sunt reali, si mai accepta si variante.-1 points
-
Sall all, Ma numesc Silviu, 26 ani, din Bucuresti, fan mercedes, dar vreau sa-mi achizitionez un bmw si nu stiu mai nimic despre ele. Astazi ma intalnesc cu un domn (pare serios) dar imi este cam frica deoarece masina are km cam multi. Un sfat sau o parere vreau de la voi daca se poate. Va rog mult. La ora 13 ma intalnesc cu dansul. Va multumesc anticipat. http://www.autovit.ro/bmw-318-C31633249.html-1 points
-
-1 points
-
Am fost, am vazut-o am verificat-o si am constatat urmatoarele: necesita schimbate urmatoarele - semering cautator - bascula dr fata cu tot cu pivot -semering si ulei la grup -garnitura capac tacheti - supapa disa - debitmetru - ulei cutie - 3 senzori parcare Plus cate ceva pe la caroserie si elemente plastice, care nu le bag in seama. Ce parere aveti???-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00