Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/13 in all areas

  1. cateva poze de sezon http://img36.imageshack.us/img36/9885/rll0.jpg http://img203.imageshack.us/img203/3913/fcd1.jpg http://img856.imageshack.us/img856/8579/ji3u.jpg http://img5.imageshack.us/img5/1549/7fvf.jpg http://img11.imageshack.us/img11/6286/2wgo.jpg http://img829.imageshack.us/img829/6976/8os9.jpg http://img607.imageshack.us/img607/7636/p3nk.jpg http://img19.imageshack.us/img19/6125/xwwn.jpg http://img191.imageshack.us/img191/1964/6fz3.jpg
    7 points
  2. salut! va propun un topic in care sa trecem de la poze la video cu masinile noastre; asadar cine are ceva de aratat, sa puna aici incep eu: as vrea sa pastram topicul asta doar cu continut original, fara link-uri cu ce fac altii de pe youtube si eventual fara numere de inmatriculare vizibile sau alte detalii incriminatorii, ca sa nu apara probleme; (daca mai exista un alt topic asemanator si nu l-am vazut eu, imi cer scuze)
    3 points
  3. Nu am mai scris de ceva vreme pe topicul asta pentru ca am avut mult de lucru, dar in ianuarie urmeaza cateva upgrade-uri substantiale zic eu. In primul rand voi instala ACC (Active Cruise Control - SA541A), au ajuns deja toate piesele, mai astept modulul LDM si sper in prima jumatate din ianuarie sa fie functional. Noutatea la acest retrofit va fi faptul ca e instalat pe o masina cu cutie manuala. Urmatorul retrofit pentru care am deja piesele dar mai trebuie sa lucrez la un modul de conversie pentru bus-ul LIN este Smart Opener pentru portbagaj (contact less lid opener). Pentru cei ce nu stiu, este optiunea care iti permite sa deschizi portbagajul bagand piciorul sub bara spate. Aceasta optiune este specifica pentru seria F dar nu s-a pus niciodata pe E-uri. Nu este o instalare directa, necesita un modul suplimentar (custom made) pentru a citi niste instructiuni de pe un bus de date. Nu in ultimul rand, in ianuarie, pana spre sfarsitul lunii voi instala navigatia NBT cu internet, BMW Apps si controller touch. Deocamdata este in teste pe un E71 dar integrarea pe E9x este mult mai usoara.
    3 points
  4. Nu stiu cite masini ai dezmembrat tu dar esti foarte departe de ralitate,sint multe piese care le arunci si altele care nu le vinzi niciodata,la orice masina pt piese botu face bani,la masina de fata botul nu mai exista.
    3 points
  5. Sal. Dupa e90 330i am tot oscilat a ma intoarce spre seria 5 (f10) sau a merge pe 3 f30, in cele din urma am mers pe f30 fiind mai mica deci mai usor de condus pe drumurile inguste din uk, mai uosr de condus si in ro fiind cu volanul pe dreapta, un consum mai bun si o tinuta mai sportiva si mai tinereasca. F-ul l-am cautat 6 luni sa il gasesc culoarea care il vroiam ( negru metalizat), 80% din ele fiind gri, cu ce obtiuni vroiam (lipsind navi pro care sper sa il pun f curand). Masina e f30 320d sport, 184 hp, ambient lighting, extended lighting, Sport Automatic Gearbox, Key integrated, AUTO LIGHT, Leather interior, Parking sensors, Steering wheel audio controls, Air conditioning, Climate control,rear-view mirror, automatically dimming, Metallic paint, enhanced Bluetooth hands-free, Cruise control,sport heated front seats, Automatic headlights, Rain sensitive wipers, 18 alloy wheels.. Sper sa va placa, eu pana acum sunt incantat de ea
    2 points
  6. Frumos ai facut E46'le nu-i lipseste nimic.Parca arata mai bine asa clean decat cu un look sportiv cu un pachet M si jante agresive.
    2 points
  7. nu e in regula accelerarea pe stradute de genul ala.
    2 points
  8. M3 SMG , ce frumos se aude
    2 points
  9. pai daca face de ce nu o cumperi tu ca oricum te doare in pola ce crede lumea , cumpara tu si ne dai o lectie . :purple:
    2 points
  10. pai colegii cam au dreptate.cam asta e realitatea.mai mult de 1000-1200 nu prea face
    2 points
  11. Din fabrica adica OE. Jurid sau Textar sunt mai comune decat Saxid.
    1 point
  12. Salut!Bmw 320d 150hp fabricat 09-2004,am anulat calapetele,am mers un an fara,apoi le-am montat la loc,dupa montare am remarcat un motor ceva mai silentios si mai vioi,sunt de parere ca masina merge mai bine cu clapetii la locul lor.Bafta!
    1 point
  13. http://masinamea.4tuning.ro/index.php?module=AmvcMasinaMea&action=loadItemPage&item_id=21430 O mica filmare de amatori
    1 point
  14. Verificati sigurantele de la OBD si OBD2.
    1 point
  15. Uite ca am pus si ghilimelele de rigoare ca sa "intelege si tu" ....
    1 point
  16. Doar daca vinzi o masina cu Timbrul de Mediu platit poti avea astfel de pretentii.
    1 point
  17. Tot ma uit la ea si nu-mi vine sa cred ca ai luat o masina noua fara xenon , sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  18. Valabil capota nfl Sedan roșie 300 lei, usi Sedan 100 lei bucata, Praguri plastic 150 lei amandoua, capota portbagaj 150 lei, stopuri toate 4 150 lei daca dorește cineva sa ia toate piesele 600 lei toate
    1 point
  19. la asta ma gandeam si eu , ideea e ca trebuie sa fie musai lasata , altfel nu arata bine nici , nici
    1 point
  20. Am mai citit si au mai avut cateva persoane aceiasi problema. Cu sculele necesare il pot schimba singur?
    1 point
  21. Schmbi intinzatorul,rolele si cureaua. Vezi ca ai lista cu sigurantele in portbagaj unde e trusa sus.
    1 point
  22. Dragute videoclipurile voastre! Vin si eu cu propria creatie, insa nu are asa multa actiune in ea. http://www.youtube.com/watch?v=c706sfZ-x0E
    1 point
  23. Ceva scurt, de asta-vara:
    1 point
  24. si are bara de us loc special si intra pe clipsuri sau se lipesc cu dublu adeziv?
    1 point
  25. up, pret de sarbatori valabil 24.12 - 31.12: 380 euro / set, transport inclus in pret
    1 point
  26. Zic sa ne limitam la continut propriu, ca sa nu facem nici youtube 2 si sa si devenim mai prolifici si originali. Ps:nu e manuala
    1 point
  27. )) eu cred ca trebuie sa faci si part 2
    1 point
  28. @Vlad320: Nu e nici o carcoteala. Esti un pericol public, un inconstient. E mai bine asa? Era vorba de frane nu de mine. Si am cerut un sfat. Puteai zice cum a zis colegu Boaska. Dar ce sa faci, omu are service "premium" si e tare.
    1 point
  29. Oare ce ar fi daca nu ar mai fi carcotasi care sa scrie doar sa aiba multe posturi. @Boaska - Mersi pentru sfat, ma bucur ca mai sunt oameni care stiu sa glumeasca dar sa te si ajute.
    1 point
  30. Aseara am facut cateva poze. Si promit sa nu mai fac ptr ca nu am postat-o aici ptr a ma fali cu ea. Dimpotriva. Nu sunt forumist consacrat ptr ca nu am timp ptr activitatea aceasta(din nefericire). Eram doar in cautarea unui camarad cu E 24, cu ceva mai multa experienta decat mine. Stiu ca e o masina rara si nu bat campii daca afirm ca este singura 633CSI din RO.(cel putin adusa din state). In nomenclatorul celor de la "RAR-ul" bulgaresc nici nu exista. Un adevarat chin sa o inmatriculez acolo, cu 2 deplasari la Sofia. Nu ma pricep la mecanica, am doar notiuni de baza. Dar ii apreciez pe eruditii in domeniu. Imi plac masinile clasice ptr simplitatea si frumusetea lor. Masina aceasta are o poveste frumoasa si nu am cumparat-o intamplator. Mai am si alte achizitii prafuite. Am observat ca aici se bombardeaza cu detalii tehnice, fiecare isi expune maruntaiele, ca un triumf al bugetului. Dar nu e mai putin adevarat ca bmw-ul chiar are maruntaie, boase. Eu, vaduvit fiind de tehnologie de sec XXI, ma consolez cu bucuria de a a privi si a conduce (destul de des!) una dintre cele mai frumoase masini produse vreodata de bavarezi.
    1 point
  31. Nu te mai agita zeu-le, ca nu ma intimidezi! Masinile care le primesc de la reprezentanta, oficial sau neoficial nu cred ca te priveste. In deosebire de tine eu cel putin indeplinesc toate cerintele si normele sa pot repara masini legal chiar si in Ferentari. Conteaza asa mult unde am un service auto? Imi pare rau pentru invidia ta nejustificata, dar nu am un garaj in Ferentari am un Service auto BMW in Ferentari cu 3 posturi de lucru ( 2 elevatoare) si 4 angajati. Eu am autorizatie RAR de aproape 2 ani sa repar BMW-uri, tu ce ai? Invidie? Nu ajungi departe cu invidia sa stii! Pervers esti tu cu acuzatiile tale baloase. Colaborarea mea cu cele 2 reprezentate nu se bazeaza doar pe vanzare de piese, dar cum tu le stii pe toate te las pe tine sa fabulezi mai departe. P.S. La service-ul meu lucraza mecanici cu experienta de peste 12ani.
    1 point
  32. Pai acum serios, probabil nu-si luase medicamentele cand a postat ca a primit masina de la BMW. Admit ca poate esti cel mai bun mecanic de pe Terra. Cel mai bun din univers. Dar nu o sa-ti trimita niciodata reprezentanta o masina la reparat, tie, proprietar de garaj din Ferentari. Ca poate i-a dat cineva un pont, asta e altceva. Adica o recomandare pe sub mana facuta de vreun angajat, gen daca te duci la baiatu' asta iesi mai ieftinache, asta e cu totul altceva. A mai aberat el ca el colaboreaza cu reprezentanta. Are un contract de piese, adica ia piese cu reducere. Ceea ce poate obtine orice proprietar de service auto. Daca esti autorizat RAR, aia iti dau un formular si-ti dau piese cu discount. Nimic mai usor. Nu e fratele mai mic al reprezentantei cum vrea sa sugereze pervers. Tocmai din astfel de cauze are topicul asta peste 100 de pagini. Multe tentative de modificare a adevarului.
    1 point
  33. Intalnire BMW E34 Owners Romania , proprietarii de E34 care doresc sa se alature grupului ne gasesc pe farcebook. http://img713.imageshack.us/img713/2149/v27w.jpg http://img35.imageshack.us/img35/7226/uwap.jpg
    1 point
  34. Eu nu ii inteleg pe cei care isi cumpara masini cu motoare mari (3000-4000 cmc) si apoi incep sa planga la un schimb de ulei de 600 ron. Cand ati cumparat masina credeati ca se intretine singura, sau ce naiba? Eu am bagat aprox. 500 E in 6 luni...si am schimbat doar consumabile (uleiuri, filtre, frane, amortizoare) la un amarat de e46 320d. Daca vrei masina cu valente sportive....pai fratele meu, inseamna ca stii ce inseamna acel motor, stii problemele lui si cel mai important, ai idee ce si cum sa o intretii. De aia au ajuns unii sa conduca seria 7 si nu isi permit sa plateasca nici chiria sau gazul la apartamentul in care stau. Oameni buni, ganditi, ca de aia va dat ala de sus un cap pe umeri.
    1 point
  35. http://img51.imageshack.us/img51/9040/imv9.jpg http://img191.imageshack.us/img191/2950/xwxb.jpg http://img541.imageshack.us/img541/1117/kowp.jpg http://img571.imageshack.us/img571/2388/rz9a.jpg http://img33.imageshack.us/img33/2272/7na7.jpg http://img24.imageshack.us/img24/1070/iess.jpg http://img163.imageshack.us/img163/6397/t3on.jpg http://img24.imageshack.us/img24/4862/8uqt.jpg http://img197.imageshack.us/img197/249/r8lj.jpg http://img689.imageshack.us/img689/8880/8if0.jpg
    1 point
  36. da , e nesimtire curata , asta e o sa il fac maine probabil la un broker de pe langa mine astazi am avut putin timp si am terminat cu pregatirea de iarna : - 2 straturi de CG Black Light + ceva foarte foarte interesant , i se mai spune si "sticla lichida" - 2 straturi Wolf’s Chemicals Nano Paint Sealant "Hard Body" a iesit ceva de genu : http://img802.imageshack.us/img802/1968/t6zi.jpg http://img21.imageshack.us/img21/9246/lxil.jpg http://img51.imageshack.us/img51/7885/uln7.jpg http://img21.imageshack.us/img21/1045/l8ye.jpg http://img209.imageshack.us/img209/8826/74o4.jpg http://img577.imageshack.us/img577/8158/us40.jpg http://img30.imageshack.us/img30/846/s2up.jpg http://img546.imageshack.us/img546/2310/h2u4.jpg
    1 point
  37. Primul service unde m-am dus cu actuala masina a fost DORMAG. In cazul ca nu se deduce din experentele colegilor, subliniez ideea: NU RECOMAND Problema mea: eroare senzori placute frane fata (voiam sa cumpar un senzor nou); eroare senzor ploaie si lumina "Rezolvarea": s-au urcat in masina ca la ei acasa, in salopeta si cu jegul pe maini, au zgariat masina la urcarea pe elevator, si au obtinut fail la toate problemele. Am plecat cu senzorul la pachet. A venit si domnul sef a carui aura de misticism nu o contest insa recomandarile lui am ales sa le ignor:cica trebuia sa schimb maneta de comanda a stergatoarelor ca sa functioneze senzorul, de asemenea comanda luminilor trebuia schimbata. Eroarea de senzor la placutele de frana fata nu a disparut. Am ales sa-l iau la pachet si sa-l schimb in alt service odata cu placutele daca situatia o va impune. Singurul lucru bun a fost ca am plecat de la ei cu un surub al antifutului de roti care am constatat acolo ca-mi lipsea.
    1 point
  38. Daca tot am avut o saptamana de asa-zis concediu, m-am apucat de "upgrade-ul" pe care il tot amanam dar tot trebuia facut, montarea aerului conditionat pe o masina care nu a avut nici macar cablajele din fabrica. Ziua 1: separarea cablajelor AC-ului din instalatia electrica a masinii dezmembrate si recpitularea celor necesare, impreuna cu Piovra si inca o persoana interesata montarea ac-ului pe E34. http://img829.imageshack.us/img829/4996/4ypu.jpg Ziua 2: demontarea bordului si inlocuirea aerotermei, montajul pompei de apa auxiliara ( electrica ), montat plansa de bord la loc ( cu ajutorul lui Piovra caruia ii multumesc si aici ) http://img109.imageshack.us/img109/5607/ippi.jpg http://img593.imageshack.us/img593/1113/nc6t.jpg Ziua 3: singur :frantics: montajul tubulaturii pentru picioare sofer+pasager si spate, aeroterma veche baga doar pe langa consola centrala, aceasta are 3 iesiri pe fiecare parte si au trebui "remodelate" plasticele de sub torpedou ca sa se potriveasca; http://img163.imageshack.us/img163/4238/32rl.jpg http://img708.imageshack.us/img708/8787/n7t5.jpg http://img703.imageshack.us/img703/4831/6jnj.jpg Apoi am montat cele 4 relee necesare pt instalatia de ac ( electroventilator tr 1 si tr 2, pompa apa aux si compresor ac) si 3 sigurante care nu erau in panou, am tras firele in mufele de la clima si le-am pozat in compartimentul motor. http://img153.imageshack.us/img153/5593/d36c.jpg http://img15.imageshack.us/img15/821/583h.jpg http://img690.imageshack.us/img690/498/vjnw.jpg Ziua 4 : am fost sa cumpar suruburi pt suportul de compresor si compresor ( cele vechi s-au deteriorat la demontare ), am gasit la Rocast pe dimensiunile potrivite si duritate 10.9, nu a treui sa astept 4 zile dupa cele pe original; singur din nou, am montat radiatorul de ac cu electroventilatorul, compresorul, vaporizatorul si conductele, mufata instalatia, gata pt. testele de presiune si umplerea cu freon. http://img35.imageshack.us/img35/3180/v1g8.jpg Ziua 5: testele instalatiei la un service specializat pe instalatii de climatizare, etanseitate ok, am bagat freon dar din pacate compresorul nu pornea la apasarea butonului de la panoul de clima, daca se alimenta direct baga rece. Frustrare maxima, diverse pareri ale "specialistilor" de la service care nu aveau nici o legatura cu cazul de fata. Dupa vreo ora de batai de cap l-am sunat pe EMU, fiind singura persoana despre care auzisem ca a mai facut si face asa ceva, m-a intrebat ce fire am tras la ECU si mi-a spus din memorie ce fir nu am tras ( era vorba de comanda dintre panoul de clima si ECU pe care il omisesem). Am revenit la garaj, am tras si firul care lipsea si a functionat! http://img543.imageshack.us/img543/4783/nu11.jpg Tin sa le multumesc din nou lui Piovra si lui EMU pt ajutorul acordat. Cu vreo sapt in urma am montat si niste distantiere de 15mm pe spate, a trebuit sa roluiesc buzele interioare de la aripile spate. http://img841.imageshack.us/img841/6669/z91d.jpg http://img690.imageshack.us/img690/6458/fi6n.jpg http://img534.imageshack.us/img534/8600/415t.jpg
    1 point
  39. mitocanul s-a nascut jignit (caragiale). esti investit aici cu o minima autoritate pe care nu stii sa o exerciti. in viata reala sigur nu ai condus niciodata nimic. ti se pare normal si iti razi in barba daca unul ma face homo sau mai stiu cum, insa esti subit indignat daca ii spun unuia pe nume. mi se paruse ca s-a mai curatit jegul de pe aici dar m-am inselat. ai ramas tu.
    1 point
  40. 1 point
  41. Salutare again , Cred ca s-a rezolvat problema .Motorul toarce frumos , fara stresanta lumina galbena in bord... Am sa explica ce si cum : - Am facut flush la motor cu Metabond CL ( prima oara cand folosesc vreo solutie de gen ) . Ideea este ca am scos filtrul de ulei imbacsit ,deci teoretic cred ca a curatat ceva pe acolo. Am schimbat uleiul (desi avea pana in 3000 km ); - Am schimbat cele 2 "non return valve " din chiulasa ( vezi poze ) .Erau foarte murdare .Aceste supape au rolul de a tzine uleiul in chiulasa atunci cand motorul este oprit ( a o tzine amorasata- ma rog impropiu spus) - Am schimbat doar solenoida de pe admisie si cam atat... Acum se vede din graficele din INPA ca totul merge struna ( vezi pozele) .Ideea este ca acum "ventilul E" functioneaza , inainte era blocat la 10% si 125 CRK - ceea ce acum am vazut ca este valoarea normala cand motorul este oprit . In mers trebuie sa fie undeva in jur de 85CRK si procentajul ventilului trebuie sa varieze in timp real. Sincer sa fiu nu cred ca problema a fost de la solenoida ( am comparat rezistenta solenoidelor vechi cu cea noua si sunt la fel...) Eu mai degraba as inclina sa cred ca a fost de la uleiul murdar (de la sludge ul din motor de care stiam dinainte ca exista...) si poate ca si cele 2 non -return valve sa fi avut vreo influenta... Asa ca keep your engine clean and maybe you'll have fun!
    1 point
  42. Masina foarte tare, motor nici pe departe pe masura.
    1 point
  43. ala nu e volan individual, e volan de M, doar trimul e individual asa arata un volan individual, daca observi are insertul ala de lem sau ce o fi http://www.treffbilder.de/images/25584703/dscn1632zqe2.jpg
    1 point
  44. Am fost si eu la Dormag. M-am dus sa-mi schimb broasca de la usa din fata dreapta. Ajuns acolo am zis ca ar fi bine sa fac si o diagnoza rezultatul 2 bujii si auxiliar water pump cu eroare.... mi-a zis ca trebuie sa schimb toate bujiile si releul pt ca asa e recomandat. Cat despre pompa de apa sĂŁ mai astept pentru ca aia costa 3000 euro si pt moment sa uit de problema. Apoi au citit datele de pe cheie si mi-au spus ca trebuie schimbat antigelul, lichidul de servodirectie si lichidul de frana. I-am intrebat daca produsele sunt originale mi-au zis ca da si s-au pus pe treaba, doar ca au folosit produse after market doar lichidul de servodirectie a fost mai bun, au folosit castrol. Toate astea cu manopera si produse m-au costat 505.20 lei cu tva, apoi am dat comanda de broasca 339.31 cu tva plus manopera 149,99 cu tva. Au dat comanda de broasca, am asteptat broasca, m-au chemat sa o monteze insa nu era OME pt ca existau mari diferente intre broasca veche si cea noua si nu era inscriptionat BMW si chiar avea cateva elemente in plus (nu stiu cum sa le explic pt ca nu ma pricep, in tot cazul diferenta de targ si un magazin de marca). S-au pus pe treaba, au desfacut imbracamintea la usa si s-au chinuit mai bine de 30 min sa scoata broasca, in timpul asta i-am atentionat sa aiba grija ca o sa-mi strambe portiera. In incercarea de a scoate broasca mi-au facut o umflatura in portiera, dinspre interior spre exterior, o linie de 2 cm si doua zgarieturi pe geam. Cand le-am spus ca mi-au strambat portiera mi-au raspuns ca nu e nici o problema ca pot sa ma duc la ce service vreau sa o repar ca o sa-mi plateasca, cand am vazut ca nu se pricep le-am spus sa puna totul la loc pt ca nu mai vreau sa-mi atinga masina. Am platit broasca pt ca nu au vrut sa-mi dea banii inapoi pe piesa iar cu pagubele au spus sa revin intr-o saptamana pt ca seful era plecat din tara. Mi-au scos masina din service iar la iesire am probat functiile sa vad daca totul este in regula pt ca mi-am dat seama ca habar nu aveau de ei, daramite sa repare o masina. Astfel am observat ca atunci cand masina e incuiata si inchid hayonul, pt ca e un touring, masina nu mai semnalizeaza adica nu imi arata ca masina e incuiata. M-am intors din nou la ei in service, le-am spus despre problema si mi-au spus ca nu stiu de ce dar s-a defectat si ca nu au umblat ei. Unul zicea ca se poate rezolva insa cand am ajuns la computer a spus ca nu se mai poate insa m-au asigurat ca atunci cand o sa vina seful lor o sa rezolve si problema asta Am zis ca e ok si ca o sa revin Dupa o saptamana m-am intors, am vb cu seful lor si referitor la portiera mi-a zis ca si el mai da cu masina de un copac sau mai intra unul in el iar astfel de lucruri se pot intampla si ca nu are ce sa imi faca. Unul dintre angajati a impins cu degetul si mi-a zis gata s-a rezolvat problema, banuiesc ca sa ma pacaleasca, cand i-am spus ca nu mai clipeste atunci cand inchid hayonul, mi-a raspuns ca nu exista functia si ca nu e din cauza lui ca poate e vreun senzor ceva. Am ramas cu problemele astea nerezolvate insa l-am intrebat daca pompa auxiliara de apa trebuie schimbata si mi-a raspuns ca nu e pompa de apa care raceste motorul asa cum mi-a spus angajatul lui si ca nu trebuie sa imi fac griji pt ca se foloseste doar iarna pt a incalzi masina cand ai motorul oprit. In timp ce asteptam sa imi monteze broasca s-a intors un alt client si se plangea ca desi i-au schimbat nu stiu ce la frane, ele nu tin si ca a schimbat nush ce piesa scumpa degeaba. Avea fata pe care o aveam si eu cand am vazut portiera zgariata plus ca mai aveau o alta masina si vb intre ei desfa asta, asta si cu asta... nu stim sigur da incercam. Produsele pe care le au sunt sigur iesite din garantie pt ca am vrut sa cumpar o solutie pt bord iar hartia cu instructiuni de pe recipient era galbena, apoi le-am cerut sa-mi de-a alta solutie dar toate erau asa antice. NU RECOMAND ACEST SERVICE PLUS CA AM SUNAT LA BAVARIA SI AU EXACT ACELEASI PRETURI CA EI, EXACT CAT MI-AU CERUT PT BROASCA SI MANOPERA MI-AU CERUT si cei de la Dormag. CONCLUZIE: PRETURI LA FEL CA LA REPREZENTANTA BMW DIN BANEASA DOAR CA SERVICII DE PROASTA CALITATE.
    1 point
  45. Foarte destept ala de s-a gandit sa le scoata.Un adevarat geniu.Cei de la BMW cam prosti ei de fel si le-au pus acolo dintr-o prostie.
    1 point
  46. asta-i mai lipseste lui N47 cu lantul ala amarat care sta sa se rupa cand are el chef sau cum ti-e norocul . :sorcerer:
    0 points
  47. poti sa alegi versiunea romaneasca - chiptuning si daca vrei sa fie ca la carte poti sa i pui un ventilator de 3.0 si daca vrei poti sa pui si intercooler de 3.0 le iei din dezmembrari si te duce la juma de pret
    0 points
  48. -1 points
  49. Se pare ca vor sa fure ceva mai mult din clientii lui Mercedes/Lexus. Am mers cu F2x/3x si mi s-au parut setate mult mai "linistit" decat E 8x/9x. Si sunt convins ca nu ma insel. Si am tot auzit asta de la posesori. Am mers si cu F10 dar cu E60 foarte putin, acolo nu stiu ce sa spun...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.