Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/27/13 in all areas
-
la ce amenzi sunt acum nu merita riscul dar asta sunt doar eu , sa stai sa umbli prin tribunale , sa contesti diverse amenzi , baza de date e anapoda , practic o masina care nu schimba proprietar ar putea fi automat radiata de la politie daca ar comunica si cu administratia financiara . Multi incearca sa le vinzi maina fara mentiune invocind diverse motive , ca nu are timp , ca pleaca putin din tara si tot felul de minciuni . Nu are rost .2 points
-
2 points
-
cateva poze de sezon http://img36.imageshack.us/img36/9885/rll0.jpg http://img203.imageshack.us/img203/3913/fcd1.jpg http://img856.imageshack.us/img856/8579/ji3u.jpg http://img5.imageshack.us/img5/1549/7fvf.jpg http://img11.imageshack.us/img11/6286/2wgo.jpg http://img829.imageshack.us/img829/6976/8os9.jpg http://img607.imageshack.us/img607/7636/p3nk.jpg http://img19.imageshack.us/img19/6125/xwwn.jpg http://img191.imageshack.us/img191/1964/6fz3.jpg2 points
-
Dragute videoclipurile voastre! Vin si eu cu propria creatie, insa nu are asa multa actiune in ea. http://www.youtube.com/watch?v=c706sfZ-x0E2 points
-
E46 l-am cumparat din Sibiu, cu numere de zoll pe el, de la cineva care aducea (poate inca mai aduce) numai BMW. Am avut oarecum noroc, pentru ca nu stiam la ce sa ma uit, in afara de chestiile tehnice generale, care se aplica la orice masina. Cu toate astea masina m-a servit 5 ani fara cusur. E92-ul l-am luat din Bucuresti, "pe persoana fizica", dupa ce am vazut 6-7 masini, inclusiv 3 la dealeri BMW, dintre care una avea la ~60k km ambele scaune uzate odios. Consider ca daca ai ochii la tine si iti faci temele inainte sa cumperi o masina, sansele sa o dai in bara sunt egale, fie ca o cumperi din DE, fie din RO.La fel arata o tapiserie uzata in DE, ca si in RO, indiferent de cati km ti se pun in fata, iar o indreptare de lonjeron ramane o indreptare, fie ca e facuta in RO, fie ca in DE (poate in RO o observi mai usor, ca nu e facuta la acelasi standard. Probleme ascunse pot fi in ambele parti. Si daca nu ascunse, de fabricatie. Ma indoiesc, de pilda, ca procentul celor care stiu de probleme cu chiulasa la N52B30 e mai mare in Germania decat in Romania, asa ca singura varianta sa eviti asta e sa citesti. In rest, am vazut destui romani care au exemplar grija de masini. Si atunci, de ce sa cumpar o masina tinuta sute de ore in 5000 de ture pe autostrada, cand pot lua una condusa cu menajamente pe la noi? Aleg oricand un schimb de brate/bucse unui motor obosit.2 points
-
Mai bine desfaci chiulasa decat sa dai jos arborele + cutie plus o gramada!1 point
-
Buna seara , am problema cu ( EML) MASINA ESTE BMW 318I c DIN 2001 , Care sunt motivele pentru apariția acestei probleme? Motor de sunet normale doar ca nu ea benzina cum trebuei si nu are putere , multumesc.1 point
-
Trebuia sa bage aer comprimat si sa invarte altcineva motorul in acelasi timp ca sa iasa calamina. Evident. E o prostie sa nu dai jos chiulasa. Daca tot ai ajuns in situatia asta, da jos chiulasa, verifica tot ce e de verificat, fa motorul ca lumea. Sau, daca nu vrei sa-ti bati capul, ia un motor sh.1 point
-
da tu ce te bagi esti mecanic? cica sa nu-l poluam cu deastea.....1 point
-
Daca a ta face asa, nu inseamna ca toate fac la fel. Verific-o bine la un service specializat.1 point
-
Se poate face aceasta operatiune insa trebuie explicat si motivul pt. care doresti sa inlocuiesti doar un piston fara sa se verifice si chiulasa.1 point
-
Singurul risc este cu rovinieta, de la fisc o scoti in baza actului de vanzare-cumparare. In caz ca respectivul face accident indiferent ca e vinovat sau nu, se va afla toata istoria masinii si va ramane fara certificatul de inmatriculare - game over. Oricat de intelegatori am fi, o masina cu nr de CT spre exemplu condusa zilnic in Arad, la un moment dat va trezi suspiciuni iar de acolo pana la aflarea adevarului e doar 1 pas. De la momentul in care s-au introdus pct. de penalizare, amenzile nu se mai dau in lipsa (exceptie face doar rovinieta) si vei primi o adresa prin care trebuie sa comunici numele persoanei care a condus autovehiculul deci risc zero pe partea asta.1 point
-
1 point
-
Aici pe forum este o moda,unii se lauda cu consumuri de vis,afisate pe Cb cand ies noaptea de la crasma.Acum apare unu si zice ca 750i-ul lui din 1900 toamna consuma 13-14% in oras. Si mie x6-le 4.0d imi consuma sub 9% in Buc,insa doar nopatea si doar daca merg f incet.Dimineata,pe distante scurte trece si de 17%.1 point
-
M-am uitat din nou acum. Are o optiune pe care daca o bifezi (activate independent ventilation) ai ventilatie in modul pozitie, fara contact pus. In rest nimic. Si pe modul ala la fel functioneaza, nu se pot bifa toate cele 3 pozitii. Deci sunt 3 pozitii din care poti alege 2 din ele concomitent, pe toate 3 odata nu. Chiar nu pricep cum au gandit astia meniul de clima. Probabil ca multi nu si-au dat seama de chestia asta dar exista, cel putin la e60 cu CIC. Sper ca se poate coda naibii cu NCS prostia asta. Sa vb cu Vali...iar o sa ramana mirat ca sunt primul care intreaba asa ceva dupa cresterea voltajului pe angel eyes1 point
-
http://masinamea.4tuning.ro/index.php?module=AmvcMasinaMea&action=loadItemPage&item_id=21430 O mica filmare de amatori1 point
-
1 point
-
ce chestie, ce simplu si ieftin era toata faza......nasol. macar ti-ai mai schimbat pe la masina .1 point
-
1 point
-
Tot ma uit la ea si nu-mi vine sa cred ca ai luat o masina noua fara xenon , sa o stapanesti sanatos !1 point
-
1 point
-
As putea sa adaug ca merge la fel sau mai bine ca orice E46 de 2000 de euro, ca ai schimbat multe piese doar ca au fost mai mult sau mai putin uztate sau pentru ca pe facelift eveau ceva in plus (geamuri laterale cu banda anti inghet, oglinda cu incalzire, volan, parti din interior) si cred ca depasesti cu usurinta numarul mediu de piese OE per E36 comandate de la Contempo. Masina arata, ca si uzura interioara, mai bine decat E46-le meu din 2002 si este non-"cocalarizata" cu look OE. Sincer nu am nici un interes sa se vanda deci asta nu-i reclama, as vrea sa ramana la tine si sa o mai vad si peste 10 ani (poate facem o colectie de coupe-uri rosii mai ales acum de cand nu se mai fabrica 3er coupe).1 point
-
1 point
-
mai poate scoate fum alb mai mult si cand face regenerare filtru , iarna sunt ceva mai dese1 point
-
1 point
-
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html intra aici si baga vin-ul masinii si o sa vezi ca masina a iesit cu ac manual(butoane) din fabrica. se pot scoate butoanele si se baga direct panoul dar nu functioneaza corect in sensul ca nu baga aer peste tot decat pe 2 din pozitii, sau ceva de genul asta. Ca sa functioneze corect climatronicul e nevoie de alta aeroterma(demontat tot bordul sa o schimbi), ceva senzori etc. e ceva de munca. Acum habar nu am poate cel care a pus climatronicul a facut totul ca la carte, eu doar am semnalat ca masina a iesit din fabrica cu ac manual. Bafta la vanzare.1 point
-
pacat de interiorul ala spartan.... exteriorul, mai ales culoarea e de nota 10.1 point
-
Am avut pilot automat pe Golf si nu l-am folosit decat cand s-o stricat pedala de acceleratie si puteam sa mai accelerez doar din butoanele de la cruise control. Bluetooth iar nu e util ca mai risti sa-ti uiti telefonul imperecheat si unele convorbiri chiar nu trebuie ascultate in boxe. Ca chestie am un coleg mai in varsta la munca de si-a luat BMW 320i d-asta mai nou si bineinteles ca l-am ajutat sa-si conecteze telefonul la bluetooth. La cateva zile a venit la mine sa il ajut din nou sa i-l scot, ca il sunase una el fiind in masina cu a lui sotie, cu 30 de ani mai tanara. IAr de cand cu N47-le chiar nu mai am nicio pretentie la masina decat sa nu ma lase-n drum. Urmatoarea masina va avea sigur un motor aspirat pe benzina extrem de fiabil, Toyota gen cu consum mic, Prius gen. Acu' dati cu rosii si oua stricate1 point
-
Se vede ca e un forum BMW, in care confortul nu conteaza atat de mult. Pt mine cele mai importante dotari sunt pilotul automat (care nu e macar enumerat in topic), un sistem audio bun si suspensii confortabile care sa imi faca drumul relaxant si placut.Suspensiile sport cu jante pe 20 si anvelope de juma de cm le las sa rupa vertebrele altora.1 point
-
1 point
-
Pentru ca tehnica a evoluat si putem avea pretentii, aleg pentru un minim de confort: aer conditionat, scaune incalzite, trapa Programe de stabilitate si altele nu prea ma pasioneaza, prima masina a fost o dacie 1300 si nu aveam nimic la ea dar ma deplasam unde aveam nevoie.1 point
-
Pai si care e faza ca nu inteleg. Crezi ca ai descoperit roata sau ce? 90% din samsarii din tara cumpara masinile fara sa le vada, si 90% din cazuri sunt exact asa cum sunt descrise. Si sunt masini bune cu km de la 150 de mii in sus, cu istoric de service etc. Singura chestie e ca romanu vrea sa vada 100k km in bord si samsaru le face pe plac.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si Germani dau km inapoi inainte sa vanda masina crezi ca doar in RO se face asta :cry: :thumbsup:1 point
-
1 point
-
deci ... trebuie sa-ti doresti foarte mult retrofitul asta ca sa se merite( sa nu te uiti la bani ) cazul meu : unitate webasto thermo top C/Z = 200 euro placuta electronica pt. webasto (daca-i pui + la pinul 1 sau 3 ...porneste) = 350 lei modul telestart t 80 = 150 euro furtune ,filtru admisie si alte piese comandate pe la Cautis = 300 si ceva lei timp pierdut , documentatie , cabluri ,sarme , fire , , papuci , munca , piese de fixare , baterie noua ( o sa ai nevoie)..... astea nu se mai pun la socoteala una peste alta : merita toti banii (chiar daca o folosesti doar vreo 2 luni pe an ) ......cine sta la balcon in toiul iernii , apasa un buton, iar cand coboara la masina = se uita toti pe tine cu o invidie de-ti vine s-o iei pe jos .... asta la un e46 fl diesel.1 point
-
Minim necesar: 1: abs 2: asc sau esp 3:clima 4:mp3player 5:folii negre(pentru zilele insorite) 6:oglinzi electrice 7:scaune electrice 8:geamuri electrice Restu le consider 'inutile'.1 point
-
Pe langa sfatul colegului de mai sus, ti-as recomanda foare calduros sa te documentezi un pic despre principiile de functionale ale motoarelor. Daca aveai minime cunostinte ti-ai fi dat seama ca e o problema grava si nu o mai turai aiurea. In alta oridine de idei, iti intra apa+antigel in cilindrii si poti distruge motorul daca intra prea multa apa, apa fiind incompresibila.1 point
-
1 point
-
Eu nu inteleg la ce iti trebuie senzori de parcare ? Nu iti stii limitele masinii ? Senzorii de parcare sunt pentru femeile care nu stiu sa conduca parerea mea.1 point
-
Xenon indispensabil? Hmm...Eu il vad mai mult un moft. Eventual si justificati acest lucru daca tot spuneti ca-i un must. Am avut pe masina anterioara, Logan, faruri normale cu becuri halogen, iar de ceva luni de cand mi-am luat 320D, E90, are si Bi-Xenon, dar sincer nu vad acest lucru un must la o masina. Intr-adevar, iluminarea(lx) generata de modulul xenon este mai mare, prin urmare sa zicem ca vezi mai bine pe timp de noapte, dar fara sa spui ca pe un far normal nu poti sa vezi pe timp de noapate, asta fiind valabil la o masina careia nu i s-a matisat reflectorul sau lentila. Daca vorbim de nu stiu ce pisica/martan, sau mai stiu eu ce golf obosit de prin anii 90, evident ca intreaga masina este obosita si mai ales farurile si te vei chinui sa vezi ceva noaptea. Ar mai fi o diferenta de temperatura de culoarea intre becul xenon si cel halogen, in sensul ca xenonul reproduce mai mult lumina de zi(lumina alba) fata de lumina galbuie generata de halogen. Dar toate aceste mici avantaje ale xenonului, personal nu le vad atat de critice. Intr-adevar arata altfel o masina cu acest modul de high-beamer(xenon) decat un far normal, dar asta este cu totul alta treaba. Cam asta e parerea mea personala legata de xenon. Eu am votat: sisteme de control al stabilitatii, senzorii de parcare...1 point
-
1 point
-
Eu am renuntat la o gramada de piele (scaune, fete de usi, volan), trapa, frana de parcare automata, senzori de lumini si ploaie, sistem de sunet profi, butoane pe volan, keyless go si altele. Stii care-i partea interesanta? Ca nu le simt lipsa.1 point
-
Nu inseamna frate, inseamna ca poate mi-am dat seama ca e minim necesar dupa ce am luat masina. Nu te mai baga in seama ca ma disperi.1 point
-
Tu asta consideri un minim necesar la o masina?:pinch: Adica nu conteaza daca ai manivele si n-ai absolut nimic pe ea in afara de pachet M si jante de 18?1 point
-
Geamuri electrice spate reprezinta o dotare optionala. Si eu sunt de acord cu Ogarul..ASC/DSC, servodirectie, oglinzi electrice, aer conditionat si geamuri electrice. Cam asta ar reprezenta un minim necesar pentru mine.1 point
-
1 point
-
Sincer masina asta nu merita mai mult de 7500e fara suparare dar n-are nimic pe ea nici scaune sport,nici gavigatie,nici m paket. Bafta la vanzare la banii astia.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00