Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/31/13 in all areas
-
Imi pare rau sa aud cele intamplate ! La tine cel mai probabil tine de alimentare [ injectoare/pompa etc ] , dar trebuie desfacut tot... nu m as mira sa fii uitat aia sa iti fii strans injectoarele [ asta ar explica mirosul de motorina in habitaclu ] , sau acele saibe de foc si oringuri sa fie prea uzate ca sa mai poata fii folosite , poate fii si ceva simplu gen , filtru de motorina infundat ! O alta recomandare de a mea e sa cureti tot sistemul de alimentare [ incepand de la rezervor pana la injectoare ] .... ca la ce motorina de rahat avem noi ... nu m as mira sa gasesti mizerie pe fundul rezervorului ! Un service serios iti pot recomanda in bucuresti [ si garantez pentru ei , pentru ca am 3 masini facute la ei in genul revizie generala , iar eu sunt foarte tipicar de felul meu ].... Ca teoretic , de asta are nevoie si masina ta : o verificare minutioasa a componentelor ! SI nu mai schimba absolut nimic la masina pana nu se face un diagnostic corect , incearca sa elimini cauza daca vrei sa nu mai ai probleme cu masina ! stima si la multi ani !2 points
-
masini de weekend pt care platesti enorm lui ponta si probabil ca cine mai da bani pe genul asta de impozite isi ia alte fite , nu un M5 E60 .2 points
-
PROPIETAR Semi piele, navigatie color cu mp3, dublu climatronic, bluetooth, bixenon adaptiv cu spalator de faruri, sensori ploaie- lumini, parktronic fata- spate, pilot automat, scaune electrice incalzite, jante aliaj 17 originale, full electric, incalzire auziliara, computer bord. 205 mii Km reali cu carte si istoric service Taxa poluare achitata si nerecuperata,fiscal+fisa pe loc Masina a costat 23 mii euro in 2009 detin factura si chitanta pret 8999 eur neg tel:0766646702 variante bmw x3 ...ofer max 1000 eur dif fara automate!1 point
-
+1 Devil. Pacat ca auzim tocmai azi de asemenea cazuri. Blestemul continua fir-ar mama lui..1 point
-
Eu, in locul celor carora li s-a rupt lantul la motor, as face o reclamatie colectiva DURA celor de la BMW Romania si Munchen, asa ca sa le dam cu firma in cap, intrucat, dupa parerea mea, sunt niste NESIMTITI cu N mare ca au fabricat aceste motoare zise PREMIUM si nu au ridicat un deget sa remedieze aceasta problema (un recall ceva sau cum se scrie), sunt un mare fan BMW, dar acest lucru nu este de trecut cu vederea. Pacat de aceste facelift-uri ca sunt frumoase, dar gaunoase, daca pretu-i pe masura pai sa fie si calitatea, este strict parerea mea. La multi ani!1 point
-
1 point
-
ca tot m-am ocupat de ea zilele astea am zis sa mai postez cate ceva... am schimbat bateria cu una varta silver, am lipit niste ornamente care atarnau in interior (si alte mici acareturi) , am trecut pe la itp si asigurare noua acum este spalata si asteapta noul an . Sarbatori fericite !1 point
-
Te confrunti cu o problema,daca vrei sa schimbi motorul cu unul de 330d sau 330i va trebui sa schimbi si sistemul de frinare cel putin pe puntea spate vei fi obligat,cind vei schimba motorul vei inlocui cutie de viteze,cardan,grup+planetare,planetarele la 330 sint mai groase si automat vei fi obligat sa schimbi si fuzetele spate,pe fuzetele spate nu vei putea monta frinele de 320 si numai de 330,am frine complete de 330,etrieri,suporti etrieri,discuri+placute+saboti de la frina de mina,tot sistemul de frinare de 330 costa 600 lei...07256910591 point
-
Poze de sezon, cu jantele de iarna: 7j ET20 205/55/16. http://img191.imageshack.us/img191/9352/g3az.jpg http://img802.imageshack.us/img802/7101/cyey.jpg http://img36.imageshack.us/img36/279/xu2p.jpg LE: Si cam asa aratau farurile mele dupa un drum de 120 km prin ceata si drum umed. Incredibil ce ceata era azi noapte la Cluj. Vedeam maxim 1m in fata masinii. Mi-am rupt ochii pe drumul Cluj-Dej. http://img801.imageshack.us/img801/4228/d2gz.jpg1 point
-
Cel mai bine e s-o vinzi sa iei o motorizare mai puternica. Cea mai ieftina si mai fiabila varianta. Un 320d de 150 cp are commonrail si merge mult mai frumos. E mai silentios, trage mai tare. Nu e diferenta doar de putere.1 point
-
1 point
-
Turbina mai mare are nevoie de un debit mai mare de gaze pe evacuare care un 2.0d nu l are, vei avea un lag foarte mare. Mai bine modifici turbina ta, pui paleti mai mari pe admisie, si alezezi corpul. Aceasta modificare trebuie insotita de un soft custom.1 point
-
1 point
-
Eu am primit de la voi 1500 E oferta pt CIC complet functional si codat , sa inteleg ca acum se poate pune NBT la acelasi pret ? Nu e mai bine sa fie preturile la vedere pt toata lumea ?1 point
-
1 point
-
Aseara am facut cateva poze. Si promit sa nu mai fac ptr ca nu am postat-o aici ptr a ma fali cu ea. Dimpotriva. Nu sunt forumist consacrat ptr ca nu am timp ptr activitatea aceasta(din nefericire). Eram doar in cautarea unui camarad cu E 24, cu ceva mai multa experienta decat mine. Stiu ca e o masina rara si nu bat campii daca afirm ca este singura 633CSI din RO.(cel putin adusa din state). In nomenclatorul celor de la "RAR-ul" bulgaresc nici nu exista. Un adevarat chin sa o inmatriculez acolo, cu 2 deplasari la Sofia. Nu ma pricep la mecanica, am doar notiuni de baza. Dar ii apreciez pe eruditii in domeniu. Imi plac masinile clasice ptr simplitatea si frumusetea lor. Masina aceasta are o poveste frumoasa si nu am cumparat-o intamplator. Mai am si alte achizitii prafuite. Am observat ca aici se bombardeaza cu detalii tehnice, fiecare isi expune maruntaiele, ca un triumf al bugetului. Dar nu e mai putin adevarat ca bmw-ul chiar are maruntaie, boase. Eu, vaduvit fiind de tehnologie de sec XXI, ma consolez cu bucuria de a a privi si a conduce (destul de des!) una dintre cele mai frumoase masini produse vreodata de bavarezi.1 point
-
Lol, acum am luat eu minus. Alex, mi-a placut faza cu babalau. Ce expresii scotea si laur1 point
-
1 point
-
Cauta aici pe forum ca sunt ceva useri care au service, specializati fiind pe bmw. Ia legatura cu Robert TAU ori Ciupanezu, plus altii. Inceteaza sa mai mergi la toti cioflengarii. Deja te au ars urat de tot la bani. Cu banii astia o faceai la reprezentanta. Bafta! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk0 points
-
-1 points
-
vorbim pe PM de costuri, solutia e comparabila la pret cu retrofitul de CIC.-1 points
-
De ce fortata? Si seria 1 (123d) are 2 turbine si tot 1995cm3...si x1 23d si altele daca or mai fi. Din ce stiu exista o turbina normala (mitsubishi sau garett) si alta mai mica.-1 points
-
La N47 din cate am inteles nu necesita curatare si oricum n-are legatura cu relanti-ul sau ce zici tu. Si la mine oscileaza un pic ..ajunge pe la max 1200rpm cand e frig tare dar nu-i problema.-1 points
-
-1 points
-
Se pot regla proiectoarele la e90 sa bata cat de cat ok? Pe ceata asta am observat si eu ca nu bat bine deloc. Cred ca din fabrica le-au reglat in jos de tot. Problema e ca reglajul ala in surub il are pus aiurea rau in ornamentul ala de plastic din bara si e nevoie de o surubelnita lunga...de fapt nici nu stiu ce-o fi ..inbus,torx mama ma-sii-1 points
-
Te umple de munusiri careva :frantics: da orice postezi POC - :sorcerer: Din surubul ala il reglezi halogenul-1 points
-
Am reusit azi si l-am reglat cu inbus. Acum se simte diferenta. Erau reglate la maxim in jos. Ce conteaza minusurile atat timp cat cei care le dau nici nu posteaza. Sa dea din partea mea cate vor. E vreun concurs si nu stiam?-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
N-as face asa ceva. Pe forumuri citesti multe lucruri. Pompa VP44 e groaznica. Nu motorina e de vina.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00