Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/08/14 in all areas
-
Conteaza .Daca ai bmw toti incearca sa te depaseasca, nu conteaza cum sau daca se poate ,ei incearca.Si daca indraznesti sa mergi regulamentar, sau mai incet ,cei care te depasesc ,se uita la tine ca si cum ai avea vreo boala rara.2 points
-
Eu as alege-o pe cea cu km mai putini, asta daca sunt adevarati (cam greu de crezut in Italia). N-as alege niciodata o masina de 2 ori mai uzata pt cateva dotari in plus.2 points
-
Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .1 point
-
Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc1 point
-
1 point
-
Ideea e sa o vand Maine probabil o sa o duc la o cosmetizare interioara si sa ii pun un set de jante Sh dar arata bn pe 19 modelul standard pt e65 si unghiurile trebuie refacute1 point
-
Salut, Dupa cum probabil ti-ai dat seama deja, alegerea modelului este primul pas, in functie de ce buget esti dispus sa cheltui. Parerea mea e ca nu vei gasi un F10 in mintile lui si cu putini km pana in 20.000 EUR, poate doar vreo combinatie facuta de samsari, fara TVA, etc...insa acolo risti multicel cu km. Ideal ar fi sa ii verifici la reprezentanta, pe baza VIN-ului si sa-i faci masinii o inspectie amanuntita. De regula 520d si 525d (care are tot motorul de 2000cmc) sunt destul de fugarite prin Germania, in special cele din flotele firmelor, care ajung apoi la Autohouse-uri si ulterior la samsarii romani. Deci un rulaj de peste 200.000km in 3 ani e uneori normal. Avand totusi in vedere ca si tu faci 45-50k pe an, nu-ti recomand o masina cu atatia km. Gandeste-te doar ca la revanzare peste 2-3 ani o sa aiba masina 300-350.000km si e totusi un model nou, deci slabe sanse sa mai iei bani buni pe ea. Asadar, daca bugetul permite, poti merge pe un F10 cu dotari decente si cat mai putini km, ideal sub 100.000. Daca iti place si modelul E60, ai sanse sa gasesti o masina cu putini km si intretinuta, dar trebuie sa fii dispus sa cheltui un pic peste media pietei, insa totusi sub pretul unui F10 fugarit. Ca si dotari must, din punctul meu de vedere, ar fi xenon, senzori de parcare fata-spate, cutie automata, daca esti fumator, trapa e misto, daca iti place feeling-ul suspensie sport, climatronic, scaune incalzite daca ai piele (si seria 5 fara piele arata cam cheap asa). Daca gasesti cu scaune comfort, ti le recomand cu caldura, mai ales ca faci multi km...spatele tau o sa-ti multumeasca Ca si probleme, toate au bubele lor specifice. La E60 de exemplu ar fi: DPF-ul (in jur de 200.000km, insa se poate elimina si scapi de un stres in plus), turbo, fulia vibrochen, ulei cutie viteze automata, daca nu a fost schimbat, caseta de directie. Costurile la un 520d in general sunt relativ acceptabile, gen impozit, RCA, CASCO e ceva mai mult. Reviziile nu sunt ceva de speriat: filtre si ulei pana in 10 milioane cu tot cu manopera. Bafta la cautari1 point
-
Salut. As fi tare bucuros daca as putea sa te ajut . de obicei ifh-003 tine de interconectarea intre mufa de diagnoza si latop(pc) Acest lucru la multe interfete se rezola prin simplu unplug is plug back dupa de primesti eroarea . Inpa ar trebuii sa iti arate ca ambele dot's negre . Apropo de pini 7 si 8 aici este o mica chichita . daca doresti ca interfata sa mearga si pe masina dupa 2009 sau 2010 simplu elimini puntea dintre cele 2 daca doresti ca interfata sa mearga pe masini pana in 2009 o lasi facuta . la mine personal eu am facut un switch intre cele doua si pot comuta din afara interfetei . La partea cu path-ul el este de forma ;c:\ediabas\bin trebuie sa ai obligatoriu inainte de el acel puct si virgula ";" preferabil la sfarsitul path-ului ... la mine arata ceva de gemul .................. System32\Wbem;c:\ediabas\bin Am vazut ca locuiesti in Sibiu parca daca vrei putem incerca si cu un Teamw sa ne uitam impreuna. Cu mare drag daca pot ajuta .1 point
-
Nu nu, nu sunt la fel. Codul acesta e cu schepsis, caseta are "overboost". Este mai "asistata". Adicatelea directia este mai moale si mai confortabila. Se trage mai usor de volan.1 point
-
Eu as alege-o pe aia care merge mai bine si care iese mai ok la o verificare in service, insa a doua e mai faina. Daca prima are km dati inapoi, cumperi o iluzie scumpa si slabut dotata (in comparatie cu a doua). Singurul avantaj l-as vedea in cutia aia sport automata, care e misto. A doua are scaune comfort nu sport, e cu totul altceva, iar interiorul negru pe langa faptul ca arata mai bine (inclusiv plafonul), e mai usor de intretinut (pe bej-ul ala o sa iti blestemi zilele de cat o sa freci la scaune)...jantele mai frumoase, incalzirea in bancheta (daca ai copii e de vis iarna) si pachetul M care schimba complet E60-ul...nu mai spun de x-drive, care dpmdv e un mare avantaj.1 point
-
Odata ce dai galeria jos si nu sa mai umblat la ea... cumpara si garnituri noi [ toate care le vezi .. sa fie inlocuite , ca e mai bine1 point
-
1 point
-
Talonul este acelasi indiferent daca sunt 205/55/16 sau 225/50/16 0,55x205=0,5x225 (aproximatix cu abateri de cativa mm) Incearca si pe http://www.vreau-anvelope.ro/ Au preturi foarte bune Pentru iarna iti recomand 205. nu se justifica pretul in plus. iarna nu cred ca faci raliuri si pana la viteze de 140-150 se descurca excelent si 205-urile1 point
-
http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx cauti la judecatoria de care apartine primul proprietar daca a avut proces.1 point
-
ATENTIE! Pret nou 2100E pret fix fix! Nu doresc variante! Plec in strainatate la munca si am nevoie urgenta de bani pentru acomodare(chirie casa + ceva bani in caz de doamne fereste)! Pretul nu este discutabil nici un cent! Taxa nerecuperata(M-am saturat de pm in legatura cu taxa) Valabil pana pe 5 februarie cand plec!1 point
-
1 point
-
ti-ai cam luat o masina cu multe bube, mai e si primul E65 din primul an de fabricatie ....sa incerc sa te ajut cu ceea ce stiu: 1.cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza si sa incepi de acolo; 2. uleiul de servo, CHF11S, e folosit de dynamic drive si de servodirectie, si daca ai eroare la dymanic drive probabil iti curge pe la vreuna sau ambele bari active stabilizatoare, verifica-l si vezi sa fie la nivel, daca e sub nivel din nou vei avea eroare, la fel de bine poate fi o scurgere pe la servo, dar daca nivelul e scazut va afecat si DD. 3. miros puternic de benzina e de obicei din cauza sondelor lamda duse, ai amestec prea bogat, posibil de aici sa ai si trepidatia motorului, poate fi un furtun de vacuum spart, etc.. 4. DSC - doar cu o diganoza poti afla ce eroare da, pe ghicite e cam greu. 5. garnituri care curg e simplu de inteles care e rezolvarea1 point
-
1 point
-
Eu am plecat de la E39 Touring la un E 87 motor 116 I dupa o luna am fost la @valymad mi-a resoftat-o ,a dus-o undeva la 127 cp ,sunt foarte mulțumit de ea ,sta foarte bine pe viraje si este singura seria de la BMW care nu își pierde voalaoarea așa de repede Numai vorbim de alta tehnologie bla,bla,bla...1 point
-
Clase diferite, utilitati diferite....daca mergi mult in oras recomand seria 1, e mica fuge usor, te strecori rapid. Pentru 1-2 persoane e ideala. Eu vad la mine la 118d, e foarte ok pt oras, dar cand ies afara parca as vrea putin mai multa putere. Nu stiu cum e motorul asta pe 116 dar cel de 118 il recomand, foarte bun, cel putin mie nu imi face probleme. Daca e sa o schimbi iti zic ca o sa iti placa "kartu" cu siguranta1 point
-
"se merita sa schimb seria 5 pe un seria 1 ?" - Nu stiu ce dotari are sau nu masina ta si nici cati km are dar E39 e o masina incredibila si fiind dupa 2003 cred ca e faceliftul... daca ar fi schimb 1 la 1 in care amandoua ar avea aceleasi dotari (e39 ar putea fi si mai slab dotat si tot ar fi in avantaj) nu merita schimbul oricum ai lua-o eventual daca iti mai da el vreo 800-1000eur.1 point
-
daca nu ai nevoie de spatiul din E39 si vrei o schimbare, go for it, am mers cu seria 1, 1.6 si e destul de vivace motorasul, atat doar ca trebuie sa il urci in ture ca sa scoti ceva din el, dar e placuta masina la condus, mult mai rigida suspesnia fata de un E39 stoc.1 point
-
nu, hai sa cumparam toti seria 5, ca e masina de barbati numai la noi se categorisesc masinile in felul asta1 point
-
o sa apara e60 si mai ieftin, acum lucreaza un coleg de-al nostru la ea, mai are de sudat nishte elemente si e gata. si e full, cu trapa.1 point
-
Ăștia cu dezmembrĂŁri e nesimțiți. Arunca motorinĂŁ pe drum, mai ales toamna, când ploua.1 point
-
la fel de ''rai'' daca nu chiar mai ''rai'' mi se par unii dintre cei cu Hyunday SantaFe sau alte genuri de wannabe SUV-uri, am un vecin(asta e, nu-i poti alege din pacate) care are un Hoover, o chinezarie din aia de doi bani pe care nici de pomana cred ca nu as lua-o sa merg cu ea, bai nene zici ca are cel putin ML AMG(nu ca ar trebui sa aiba in cazul asta o astfel de atitudine), e un tip gras si nu prea inalt care tot timpul poarta trening iar vara tricou tip maiou dar din ala stramt de ii iese burta de sub el, e penibil tipul, normal, mereu vine in viteza in parcare si cu muzica(manele) data tare si geamul lasat desi ar putea si fara ca la cat de prost antifonata e coaja la fel s-ar auzi si cu el ridicat si cu mana asa flegmatic pe geam, cred ca ar putea lejer castiga titlul de cocalarul anului, de fapt ar putea lua chiar un mandat pe 2-3 ani in functia asta, e greu de depasit. Acum sa fiu si on topic, din pacate la noi si nu numai, conteaza ce masina conduci, insa cu siguranta la noi lumea tine sa si arate acest lucru, chestie de mentalitate care cu greu se va schimba, in lipsa altor valori, altele decat cele materiale, majoritatea au impresia ca masina sau haina, la care daca se vede eticheta cu atat mai bine, sunt valorile supreme si ei sunt deci deasupra celorlalti. Cea mai respectata masina sau mai bine zis masina care impune un respect mai mare, desi chiar mi se pare ca suna aiurea, respectul trebuie castigat iar o masina nu prea vad cum sa faca asta, il face numele pentru ea, dar ma rog, cred ca ramane Mercedes-ul prin prisma brand-ului si clasei sociale careia i se adresa inainte, pentru ca azi oricum nu mai are mare importanta acest aspect(mai ales la noi), iar la Mercedes nu conteaza ca e SUV sau clasa medie, iar apoi cred ca ar urma X5/X6, Q7, Range, Touareg, Land Cruiser, X3, Q5, nu neaparat in ordinea asta, am pus-o nu chiar aleatoriu insa cam asa in vin in minte cand ma gandesc la ele, cred ca din cauza dimensiunilor. In concluzie, nu ar trebui deloc sa conteze pe sosea marca sau dimensiunea masinii pe care o conduci, bunul simt si respectul ar trebui sa primeze, nu inseamna daca X are Q7 el are mai multe drepturi ca Y care merge cu Logan si ar trebuie sa ii faca aluia loc(cand nu ii permite situatia) sau sa il lase sa se bage in fata la semafor(ca a depasit el ca un ''smecher'' coloana pe linia de tramvai) ori mai stiu eu ce alt gen de ''favor'', mi se pare normal sa il lase daca iese intr-o intersectie aglomerata unde i-ar fi greu sa patrunda sau sa incetineasca daca vede ca nu are ala timp cand vine din sens opus si e intr-o depasire fara sa mai dea atatea flash-uri, astea sunt chestii de bun simt si fairplay in trafic care ar trebui facute de toti, nu numai de aia ''mici''. Ma dispera aia care iti dau flash, desi tu ai destul timp sa te repliezi pe banda ta, sau chiar daca l-ai facut sa incetineasca un pic nu trebuie sa te dispere sau sa iti arate semnul, vezi domne l-ai facut sa isi piarda elanul, daca poti sa faci lucrurile astea fa-le, nu ii scoate apoi ochii ca la fel de bine poti fi si tu in aceeasi situatie. Hai ca m-am intins...:twoup:1 point
-
0 points
-
0 points
-
3500€ cu tot cu vibrochen. In bani astia o poti schimba in Romania, dar in ron.0 points
-
Pe cea neagra din start,km par a fi reali mai ales ca are si carte service la reprezentanta bmw ,poti vedea ce s-a mai schimbat la masina,oricum nu te "fida ' prea mult de concesionarii,sunt stabilit in Italia si stiu foarte bine cum functioneaza la concesionarii. Cel mai bine daca ai gasi la vreun privat ,sau dealer autorizat bmw,oricum chiar daca si prima ar avea km reali,incearca sa iei legatura cu primul proprietar care este pe libret(talon) si cerei cateva informatii despre masina... succes...0 points
-
Si eu as alege pe cea cu km mai putini (bineinteles sa fie km reali), dar uni opteaza pentru kit M (figuri) nefiind interesati de cati km are. Oricum alegerea e a ta! Bafta0 points
-
frate nu-ti face probleme! nu s-a intamplat nimic daca ai avut 15 litri de motorina in rezervor. goleste rezervorul pe la pompa de sub bancheta din spate, schimba filtrul de motorina, fa-ti plinul cu motorina si gata. eu am avut vreo 5 litri de motorina si am bagat vreo 30 de benzina si am mers vreo 3 zile cu ea asa. mie nu imi pornea la prima cheie, si in a treia zi a inceput sa scoata fum. acum depinde si de starea masinii si de cati km are........insa eu nu am auzit pe nimeni sa schimbe injectoare pentru ca a bagat benzina in loc de motorina-1 points
-
-1 points
-
E masina de barbati pentru ca barbatii o mai folosesc si la altceva decat la carat poseta si cosul cu cumparaturi.-1 points
-
116i , presimt ca o sa plangi dupa E39 , chiar si ca spatiu interior , o inghesuiala in seria 1 , eu nu m-as putea acomoda , poate esti tu mai puradel ca altfel nu inteleg cum te poti gandi la ea . Presimt ca te vei plictisi mai repede si nici nu prea se vinde motorizarea aia .-1 points
-
E nasol seria 1 fata de E39. Uratica, mica, austera, iar motorul de pe 116i e chiar mai trist decat cel de pe 520d.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Si cam ce lagatura ar avea orele? daca nu stai 15 ore face contact? iar daca stai mai mult de 15 ore nu mai face contact?-1 points
-
frumoasa masina...doar aragazul ala o strica..iti pui piele, xenon si o lasi cu aragaz...-1 points
-
Am din anul precizat de tine dar inca sint pe masini si nu stiu codul,pret 150e,care este ideea cu codul din cite stiu eu toate casetele sint la fel la e46 inafara de 4x4 si probabil M3-1 points
-
Poate e mai ieftin sa vi sa o repari in Romania, in caz ca nu mai poti sa mergi cu ea sigur nu e prea scump sa o aduci pe platforma pana in tara.-1 points
-
Just to be sure.. la cutiile automate dispare riscul ruperii lantului la motoarele N47, nu? Cu alte cuvinte, daca gasesc un model cu cutie automata, pe langa ca am inteles ca sunt cam la fel sau chiar mai mici costurile de intretinere/exploatare cu cele pt o cutie manuala, scap si de stresul cu lantul vietii? Multumesc-1 points
-
-1 points
-
...mai nashpa ar fi sa-l iei si pe frac-su in plin dupa ce montezi noile faruri. Cred ca s-ar declara doliu national la cat ar ajunge paguba.... :frantics:-1 points
-
a fost pe un e39 , vine cu 2 drosere, 2 becuri d2s pret 100 lei set nu trimit in tara predare bucuresti 0768837236 http://s27.postimg.org/6jqnkpk83/post_1423_0_34268200_1387432532.jpg green shot http://s8.postimg.org/8anfm3185/post_1423_0_56640500_1387432549.jpg print screen windows-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00