Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/10/14 in all areas
-
Si daca e adusa doar pentru vanzare, care ar fi problema?E un anunt corect, pus in sectiunea care trebuie cu toate detaliile corecte, si pret negociabil.Nu e o masina cu km masluiti sau cu mai stiu eu ce probleme.Nu cred ca as fi nici primul si nici ultimul care incearca sa vanda o masina aici. Multumesc, zi faina!3 points
-
Aseara am scos masinuta la o tura pe autostrada. Ma face sa ma indragostesc de ea de fiecare data cand o conduc Cateva impresii: - daca e ud pe jos, cu anvelopele astea de iarna, orice plecare un pic mai tare de la semafor se lasa cu intrat DTC...sper ca pe uscat, cu anvelopele de vara de 275 latime pe spate sa aiba mai multa aderenta - active steering-ul este fantastic la condusul in oras, parchezi incredibil de usor fara sa fie nevoie sa rotesti de volan intr-o parte si alta pana iti vine rau, iar virajele la 90 sau 180 grade le poti face tinand mainile regulamentar pe volan la orele 10 si 2 - dynamic drive-ul este o inventie foarte folositoare, momentan testata doar pe autostrada...luam virajele la intrari / iesiri destul de tare si masina statea ca pe sine, fara sa se incline...probabil contribuie si suspensia M. Sunt foarte curios in weekend sa vad cum se comporta pe un drum virajat de munte, sper sa nu se lase cu deranj prin interior din partea pasagerilor - active cruise control-ul in combinatie cu lane departure warning sunt extrem de folositoare pe autostrada (in special unde marcajele benzilor sunt vizible)...in cazul in care te fura peisajul (sau oboseala) si nu observi franele celui din fata (uneori destul de violente), sistemul isi face bine treaba si previne eventuale neplaceri. - bi-xenonul adaptiv e interesant prin oras, pe stradutele slab iluminate...dar nu il consider un must have (ma refer doar la partea de adaptiv). Faza lunga lumineaza foarte bine, iar sistemul high beam assistant functioneaza binisor, schimband automat faza scurta cand vede masini in fata. Pe autostrada nu prea e necesar sa mergi cu faza lunga, cel putin pe aici, insa pe un drum normal sau prin Romania, cred ca e foarte comod sa nu mai stai tu mereu sa comuti faza lunga si scurta. - scaunele: no comment...sunt dementiale, mai ales cand le strangi un pic lateralele, parca te iau in brate si nu vor sa-ti mai dea drumul - si piesa de rezistenta: sunetul si rafinamentul motorului Prin oras simti masina ca un fulg, accelereaza incredibil de usor si nici nu-ti dai seama cand ai 70-80 km/h, iar cand comuti cutia pe sport si ii dai kickdown parca turbeaza, se accelereaza pana la rosu...e o senzatie de neverending power, care doar o benzinara ti-o poate oferi Ca feeling de apasat in scaun, cred ca in 535d se simte un pic mai tare, insa cand te uiti la vitezometru nici nu iti dai seama cand esti la 200 km/h. Maine plecam la o drumetie prin Alpi, sper sa revin cu mai multe impresii :frantics:2 points
-
Ii fix pix RCAul in zilele de azi, cel mai rentabil in momentul de fata este cel mai ieftin RCA si cu cel mai convenabil(prc) CASCO.2 points
-
M47 e un motor in 4 pistoane. Motorul de pe 525d si 530d LCI este M57N2.2 points
-
E stricat modulul receptor de langa luneta. La mine merge cam de la 200-250m.2 points
-
Salutare! Detin din 2011 un E46 coupe 320cd, fabricat in februarie 2006. De la achizitionare am facut cateva modificari atat la interior cat si la exterior. La motorizare nu am modificat si nu am de gand, consider ca e un diesel pentru drum si e mai mult decat ok asa cum trage momentan. Pentru viteze/drift/orice altceva, consider ca e nevoie de ceva pe langa. De altfel, si coupe-ul il protejez pe cat se poate Cateva poze pentru o mai buna descriere... Odata ce am facut postarea asta, astept cu drag si fara nicio suparare orice parere/sfat.1 point
-
dupa vin-ul masinii pe realoem, afli exact part numberul turbinii tale si vezi pe ce alte modele a fost pusa. bafta!1 point
-
1 point
-
Asta cu motivele financiare suna a poveste cusuta cu ata alba. Masina e adusa special pentru vanzare. Nici macar nu a fost inmatriculata. Motivele financiare sunt ca trebuie sa scoti profitul cat mai repede ca sa treci la urmatoarea.1 point
-
Am patit la fel la vechiul coupe , am luat senzor febi si peste 2 sapt am luat original. De atunci nu mai cumpĂŁr nimic ce nu e original, doar ce știu ca nu are cum sa nu functioneze, gen tampoane motor sau placute. Nu mai luați diversi senzori sau debitmetre si alte piese importante aftermarket sa nu fiti apoi nevoiți sa dați iar bani pe cele originale1 point
-
Na ca i-am ramas in gat cuiva si mi-a dat minus. Incerci sa ajuti si altii ti-o trag... Modulul ala trebuie schimbat. Ca banuiesc ca nu repara nimeni. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35684887PzQ.jpg1 point
-
Apare eronat pe bmwarchiv.de, nu stiu de ce. Chiar ar fi fost total aiurea sa postez un anunt pe un forum bmw cu date atat de diferite. Sper ca prin postarea lui Caudiu sa se fi lamurit problema.Masina e in regula 100%, foarte bine dotata arata foarte bine si toate datele puse de mine la inceputul topicului sunt 100% reale. Multumesc pt. interes!1 point
-
E absurd, pai problema e soferul, nu masina; adica daca eu am o masina cu care am 10 evenimente, nu e vina masinii, e vina mea, asa ca indiferent ce alta masina imi voi cumpara tot la fel voi conduce si tot aceleasi decizii mai putin inspirate probabil ca le-as lua; Anul trecut aveam cel mai mic nivel (B nu stiu cat) pentru ca nu am avut vreodata incidente;1 point
-
asta mi se pare aiurea, cum adica sa merg turat cu masina ca sa nu se strice turbina? inteleg ideea din spatele acestei afirmatii si sunt de acord cu ea si o practic dar doar pentru ca sunt, sa-i zicem, pasionat de masini si am ceva habar, insa producatorul masinii ar trebui in cazul asta sa scrie negru pe alb in manual aspectele astea, sa zica "bai nene, daca nu o turezi si nu iesi cu ea pe autobahn sa o alergi, o sa iti cada turbina" pentru cei care nu au sau nu ii intereseaza aspectele astea tehnice, e clar o lacuna a proiectarii de care ii doare fix undeva. Evident ca toti incercam sa le protejam cat mai mult, dar in cazul tau deja e clar ca turbinele astea sunt de 2 lei.1 point
-
Nu stiu daca e suficient o data pe saptamana... Trebuie sa o turezi mai mult de fiecare data cand mergi cu ea.1 point
-
N-ai incercat sa mergi pe sport (SD) sau pe manual? Gen sa tii turatia motorului mai sus? Nu ma refer sa faci chestia asta zilnic, dar odata pe saptamana sau in weekend sa iesi cu masina in afara Bucurestiului.1 point
-
Sincer faruri cu lupa am si eu pe urs insa nu mi se pare ceva " must have" ca nu conduc asa mult noaptea. Sunt oameni care cumpara masini scumpe cu textil la interior sau seria 5 cu motor de 2.0 fiecare dupa buget si dupa prioritatzi. Eu sunt foarte multumit de aspect, consum, putere si dotarile masinii, daca o sa incep sa fac km multi noaptea o sa ii pun si xenon sau led. Sarbatori fericite !1 point
-
Frumoasa masina, dar eu nu o luam fara xenon, arata urat cu farurile alea asa... Sa o stapanesti sanatos, si decat sa schimbi navi bussines in navi prof, mai bine schimbi farurile alea..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Euroins,da li s-au ridicat autorizaria de a mai efectua asigurari, dar nu pt mult timp. Acum emit iar. Asiguratori cand vad BMW si sofer sub 30 ani li se zbarleste paru-n cap. 30+BMW= SOFER NASCAR... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk1 point
-
Salut ma int si pe mn plasticul ala lung de la parbriz de la stergatoare si in ce stare si daca se poate o poza multumesc Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk1 point
-
ca de obicei, unii care merg cu anul si dotarile, viseaza kituri m si jante brock dar cand vireaza roata iese sarma din cauciucuri si merg cu placutele fier pe fier1 point
-
1 point
-
Splittere Clubsport: Check! http://imageshack.us/a/img689/3522/booa.jpg1 point
-
Se anuleaza franele de pe spate si se lasa doar cele de pe fata. Bagi in viteza si apesi frana si acceleratia.Procedura asta se foloseste doar la cazane1 point
-
1 point
-
New look. Bara fata ///M paket. Urmeaza: bara spate si praguri. http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/7y3atysa.jpg http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/ysabudap.jpg1 point
-
Frumoasa masina. Sa o stapanesti cu placere cat mai multi km.! Negru/rosu0 points
-
Felicitari pentru cum se aude si pentru ca este lucrata ingrijit! Cam multe tevi insa pentru 2.0d...0 points
-
Multumesc Cosmin M-a dus undeva pe la 3000 ron, sunt destule de schimbat si de demontat. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
sa revenim la subiect , daca te intereseaza iti pot oferi la schimb pe masina o alfa romeo 166 2.4 jtd fabricatie 2002 , 150cp , inmatriculata RO cu toate taxele la zi ... daca te intereseaza oferta mea astept un raspuns .-1 points
-
S-a verificat si mi s-a zis ca ar trebui sa vibreze tot timpul nu numai la viteza aceea! Deci eu franez la 240 si nu vibreaza,la 180...la 60 nu vibreaza..doar la viteza intre 80-100-1 points
-
eu nu concept idea ca un f.. sa nu fie dotat cel putin cu lupa, daca nu chiar led(pana la urma asta e farmecul masinilor astea din 2013, bmw ,audi, faruri led) macar faruri cu lupa trebuia sa fie ca dotare standard, doar nu e logan. pana si eu pe pisica din 1997 am lupa, nasol.........-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
la 2k e merita xenon 100% chiar daca nu-l aprindeai o secunda . ) Eu zic sa incheiem discutia asta despre xenon. Dpmdv generatiile astea de masini ar trebui sa vina standard cu xenon diferenta la aspect si functionalitate e prea mare .-1 points
-
Mulțumesc din nou pentru aprecierile făcute. Taxa este în jur de 800-850 euro. Dar chiar este necesar ca această taxă să fie plătită? Se poate merge liniștit și legal cu numerele de înmatriculare existente.-1 points
-
Din 2010 cand a fost creat topicul cred ca s-a mai schimbat putin treaba. Adica eu ma tem de daciile vechi, de bulgaroaice, sau intr-un cuvant de masinile ieftine si neingrijite. Daca acestea mai sunt conduse si de un sofer cu caciula in cap, pufoaica pe el, care sta cocotat pe volan si mai are si peste 50 de ani.. e clara treaba, virez pe prima la dreapta.-1 points
-
Asta e modul TARAN nu fitze, fitze e sa mergi cu muzica la maxim si cu cel putin 2 pizde in masina sumar imbracate care sa dea din toate alea si sa se mai si sarute intre ele )))))))-1 points
-
Frustrati fara imaginatie care au dat minus, chiar nu se vede ca e pus in spirit de gluma, sa mai destindem atmosfera Si pot sa mai adaug sa se intample si intr-un cazan de masina )))-1 points
-
Pai asta era si ideea, in fine sper sa amuze pe cine stie sa o trateze ca atare-1 points
-
Asa mai merge Tocmai ce am primit un telefon de la BMW Proleasing PH sa ma anunte ca am castigat o husa de telefon BMW M vezi daca stii sa tratezi o gluma ))-1 points
-
Daca nu ma inscriam la concurs sigur era de vreo reincarcare ))) si nu am nici 5 ani-1 points
-
-1 points
-
Ia uitati ce fac baietii astia cu un 520 si se lauda ca ar fi si de succes-2 points
-
Vand autoturism BMW 320D din 05.2008, inmatriculata si cu TAXA PLATITA SI NERECUPERATA, motorizare 2000 cm3, diesel. Cateva detalii : masina a fost introdusa in tara in 12.2012 de mine, este masina mea personala. De fabrica are (avea) 177 CP, iar ca urmare a unui chiptuning efectuat (respectiv eliminat filtru de particule), puterea a ajuns la aprox. 210 CP. Masina se afla intr-o stare exceptionala atat estetic cat si functional. In acest sens accept orice test (la reprezentanta sau orice service omologat RAR). Dotari : FULL EXTRA fara incalziri scaune si xenon : full piele, navigatie business, 8x airbag, senzori de lumina, de ploaie,de parcare (spate), sistem monitorizare pneuri, dublu climatronic, navigatie Romania, auxiliary heating, alarma, geamuri fumurii omologate, car-kit Parrot instalat, tempomat, functia Start-Stop (se opreste motorul in timp ce se sta la semafor) etc. Consumul real (testat si garantat) : 5 - 5.5 litri extra-urban, respectiv 7 - 8 litri consum urban. La cumpararea masinii s-a platit pretul BRUT, adica pretul cu 19% VAT, ca urmare nu se pune problema unor evaziuni fiscale. Kilometri : 145.100 km on board. A fost schimbat tot ce este necesar la masina : eliminat filtru particule, schimbat lant distributie cu toate accesoriile necesare, revizii facute la service autorizat (filtre, ulei etc). Urmeaza schimb de placute frana spate (in 9000 km). Se ofera cadou 4 anvelope aproape noi de vara (folosite un sezon - Goodyear Excellence). Anvelopele de iarna au fost achizitionate la inceputul sezonului rece, marca Pirelli (noi). Motivul vanzarii : in privinta viitorului o sa emigrez in strainatate unde o sa vreau o masina care se va inmatricula in tara-destinatie (Germania). Totodata accept si unele schimburi : masina care se ofera spre schimb sa aiba taxa platita sau sa aiba norma de poluare euro 5, respectiv sa se afle in stare perfecta functional si estetic. Pretul de pornire : 12.500 Euro. Pentru informatii suplimentare, apelati cu incredere : no call . Cer si ofer seriozitate!-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00