Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/14 in all areas

  1. Masina personala, fara accident, taxa nerecuperata. Sunt primul proprietar in Romania. Masina mi-am achizitionat-o de la o preprezentanta BMW din Germania si am adus-o in tara in 2011 cu un rulaj de aproximativ 57000 km. Ofer VIN la cerere. Accept orice test, rog seriozitate. Nu sunt fumator si nu detin animale. Ce va pot spune despre ea: - An de fabricatie 2009 (02.2009). - Rulaj: 108000 km. - Transmisie automata - Euro 5 (Taxa achitata si nerecuperata). - Pachet protectie extins (Airbag-uri pentru pasagerii din spate: usi+luneta). - Senzori ploaie, lumini, pneuri, parcare fata-spate cu afisaj. - Oglinzi electrice incalzite heliomate. - Navigatie Professional 3D. I-am facut update la 2014. Are Romania si Europa complet (Vezi poza). - Sistem audio cu mp3 (HDD intern 120 GB) + Bluetooth. - Dublu climatronic + Incalzire in scaune. - Pilot automat. - Cotiera si torpedou refirgerat. - Bi-Xenon. - Scaune electrice. - Comenzi pe volan + Comenzi vocale. - Trei chei. Pret 14850 EUR - Negociabil. Pentru mai multe detalii, poze contactati-ma. PS: Maine sau poimaine este programata pentru schimbul de ulei asa ca masina va fi vanduta "refreshed" http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6481_zps1c2c3f37.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6478_zpsb8ff475b.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6464_zpsd99b2000.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6453_zps95e7b0f8.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6450_zps6e9a367b.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6445_zps1a4e86e6.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6440_zps6d490658.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6436_zps2a17687b.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6434_zps1b9f5df8.jpg http://i1282.photobucket.com/albums/a538/pssitu/IMG_6427_zps69f3455a.jpg
    2 points
  2. S P A M ) LA GREU :hyper:
    2 points
  3. Sa stii ca prost, normal e sa lasi masina sa ajunga cotet ca oricum o vinzi.
    2 points
  4. Am gasit asta vara diferential de M3 e46 la 500 ron in dezmembrari la cineva care ma mai duceam de cumparam piese.Eram interesat dar am citit eu pe net ca nu se potriveste la 330 doar daca iau toata puntea de M.Uit de diferential si o las balta. Acum ceva timp ma duc iar la baiatul asta si ii spun cat imi ia pt toata puntea de M3 cu tot cu dif.Imi zice ca le-a vandut si ma intreaba de ce vreau si punte.Ii zic ca am citit eu pe net ca nu se potriveste pe puntea mea...si el mi-a zis ca diferentialul e la fel ca la 330i si ca se potriveste..ca atunci cand mai aduce sa ma uit sa vad ca e LSD si se invart ambele roti in acelasi sens.Ii zic sa ma sune imediat ce aduce un M3 sa iau diferentialul.. Intrebarea mea e ...chiar se potriveste?Sau zice el asa? A mai montat cineva? Baiatul asta e serios dupa parerea mea...nu cred ca ar vrea sa ma pacaleasca(mai ales ca un LSD se poate testa)...de cate ori am fost la el mi-a dat piese bune si la pret chiar foarte bun.
    1 point
  5. Masina adusa de mine personal din Gemania, cu brief pe numele meu. Cumparata de la privat, nu de la parc (152.000km). Km reali . 4 chei Carte service. Schimburi de filtre si ulei efectuate (ulei BMW, filtre Mann). Al2lea rand de nuemre rosii. Prima inmatriculare in 02 februarie 2002. Fara probleme tehnice. Astept intrebarile voastre, nu comentarii fara rost. Fara schimburi sau variante. Pret 4690 euro. Tel 0744879617 Rog un coleg sa faca si o decodare VIN.
    1 point
  6. Vand E46 318D Break, 2004, VIN PR32004 Motor diesel M47TU 85kw, cutie manuala in 5 trepte, Facelift - Exclusive edition, Oriental Blau, 168.000Km reali, clima digitala, pachet M + chrome, volan M cu comenzi, pilot automat, Dinamic stability control DSC, asistenta la parcare PDC, scaune fata incalzite, xenon cu spalare, proiectoare ceata, senzor ploaie, computer de bord, CD player original BMW C43 geamuri electrice fata, oglinzi electrice incalzite, oglinda centrala anti-orbire, webasto electric, tapiterie piele, inchidere centralizata, cotiera, 2 x chei originale covorase originale + inca un set dedicat din cauciuc pentru iarna, jante aliaj cu anvelope inalte de iarna Goodyear 205/60R16, jante aliaj cu anvelope vara Vredestein 215/55R16. Poate fi vazuta in Bucuresti, zona Militari, telefon: 0724 282 748 Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=zJbhIpAGO5A Pret: 5500 Euro
    1 point
  7. Porneste la sfert de cheie! totul este absolut complet pe el! nu lipseste nimic! se da cu instalatie electrica,ews,calculator si chip pret 550e http://s28.postimg.org/9cyxl1h4p/Fotografie765.jpg
    1 point
  8. 230 lei nou original in cutie, cand mi s-a spart mie am comandat la 2 surse si am ramas cu unul in plus...
    1 point
  9. cel mai bine inchizi topicul si postezi aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__20540 legat de masini bune, dotate cu km putini si ieftine aduse din strainatate.......wake up!!!!!!! nu exista in realitate asa ceva!!!!! exista doar samsari lipsiti de scrupule care profita de oameni naivi si creduli, sau de pacalici care cauta cu obstinatie clima automata, navigatii si alte dotari, in detrimentul unei stari tehnice bune/istoric clar si nemasluit.
    1 point
  10. Mai fĂŁ ceva poze pe timp de zi. Sunt curios dacĂŁ se vĂŁd bine ziua. DacĂŁ se vĂŁd bine clar vreau Âşi eu. Par un alb curat/clar.
    1 point
  11. Alin, acele masini sunt putin depasite, de aici si pretul mic. Nu e exclus insa sa fie nevoie sa mai bagi ceva bani in ele. Nu ti-as recomanda 520i, platesti impozit aproape la fel ca la 525i, consumi la fel, pur si simplu nu merita. Motorul de 192cp de pe 525i (generatia veche) e excelent, un motor foarte reusit, putine probleme. Daca te impaci cu un consum de minim 13-14l in Bucuresti..go4it P.s. Ai grija la timbrul de mediu, te cam rupe daca e nevoie sa il platesti. Bafta!
    1 point
  12. Parerea mea e ca va stresati prea tare cu spalatul asta.
    1 point
  13. Nu, nu este un reglaj improvizat, când scoți semeringurile de la flanșele planetarelor vei vedea cĂŁ sunt douĂŁ siguranțe de alezaj, una ĂŽn stânga și una ĂŽn dreapta. DacĂŁ le scoți vei vedea cĂŁ au un numĂŁr scris pe ele, (3.25, 3.48,) numerele aste reprezintĂŁ grosimea siguranței. ca sĂŁ reglezi jocul trebuie sĂŁ muți coroana mai aproape de pinion. ca sĂŁ faci lucrul asta trebuie sĂŁ pui ĂŽn partea cu coroana o siguranțĂŁ mai groasĂŁ ca sĂŁ ĂŽmpingĂŁ rulmentul cu coroanĂŁ cu tot mai aproape de pinion. ĂŽn partea cealaltĂŁ trebuie sĂŁ pui una mai subțire, cât adaugi la coroanĂŁ, scazi ĂŽn partea cealaltĂŁ. Atenție. siguranțele nu se gĂŁsesc ele se cumpĂŁrĂŁ la o anumitĂŁ grosime și apoi se rectificĂŁ, numai dupĂŁ ce jocul dintre pinion si coroanĂŁ a fost mĂŁsurat, cu un ceas comparator. Sper cĂŁ ți-am rĂŁspuns.
    1 point
  14. PĂŁrerea mea este cĂŁ nu se potrivește. Ăntrebarea este ce vrei sĂŁ obții cu un diferențial M3? dacĂŁ ĂŽl iei doar pentru LSD nu ĂŽși are rostul, pentru cĂŁ poți pune pe diferențialul tĂŁu de 330i LSD. DacĂŁ vrei un alt raport, pentru accelerație, atunci poți schimba doar pinionul și coroana, așa ĂŽncât sĂŁ se potriveascĂŁ ĂŽn carcasa diferențialului tĂŁu. ĂŽn felul asta nu schimbi toatĂŁ puntea.
    1 point
  15. Masina nu mai este la vanzare. Am dat prea multi bani pe masina si am mers mult prea putin cu ea ...se fac 6 ani de cand e la mine in care am facut 60000 de km. "Motivul" pentru care am decis initial sa vand masina a crescut acum si la 6 anisori cat are fii-mea nu mai am nevoie de scaun pentru copil si alte acareturi...intra singura in spate fara probleme si ne-am obisnuit cu 2 usi In plus de cand am masina, in afara reviizilor anuale nu am schimbat un singur surub la masina asa ca ma voi bucura in continuare de ea
    1 point
  16. iar ai facut poze in oglinda ?
    1 point
  17. proiectul de mai sus a fost terminat cu succes si elementele montate, schimba in bine aspectul interior acum fiind totul perfect . Intre timp i-am facut primul service de cand este la mine, am folosit ulei LM 5w40 si am facut o mica/mare revizie pe la motor schimband o serie de garnituri si furtune de racire care fie aveau ceva scurgeri fie urmau poate in viitor, pentru a sta linistit o vreme de acum incolo. Am reusit sa fac si cateva drumuri lungi si acum pot impartasi ceva mai multe impresii despre masina: - imi place felul cum "se aseaza" la drum si senzatia de siguranta pe care ti-o da indiferent de viteza; e foarte liniste in masina chiar si la peste 200kmh, doar vantul se aude, in rest poti asculta muzica in surdina. - chiar si pe modul comfort nu-i chiar atat de confortabila pe drumuri mai rele, aici singrul drum mai rau se traduce prin denivelari create de tiruri dar si o calitate mai proasta a asfaltului, mai cate o mica groapa fiind o autostrada folosita strict de tiruri in principal, pe autostrazile principale nu circula masini grele ele avand autostrada separata aici, deci autostrazile uzuale sunt mai bune ca cele din DE. La capitolul asta o compar cu Phaeton care efectiv plutea peste denivelarile de pe acelasi drum, probabil si jantele pe 20 au un cuvant de spus, dar evident setarea suspensiei e una sportiva; - in schimb in curbe nu simti masa mare a masinii iar asta se datoreaza in mare parte lui dynamic drive care chiar si cu suspensia in comfort mode isi face treaba excelent, are extrem de putin ruliu fapt ce iti permite sa abordezi virajele cu o viteza destul de mare pentru o masina din categoria asta, de fapt vazuta din spate pare ca nu se inclina deloc, cel putin asta a exclamat un prieten care mergea in spatele meu, surprins fiind de lucrul acesta; - nu-i deloc obositoare si dupa un drum de 600km as fi vrut sa nu se fi terminat, foarte placuta/odihnitoare la drumuri lungi, asta pe sosele bune, altfel, cum am spus, nu-i chiar o placere si asta a fost mereu punctul slab al seriei 7, in comparatie cu ceilalti concurenti; scaunele confort cu masaj/ventilatie/incalzire sunt absolut superbe, sunt atat confortabile cat si sportive in acelasi timp, multitudinea de reglaje le fac sa fie ideale dupa parerea mea, imi place ajustarea aripioarelor laterale care se deschid/strang cand iesi/intri din/in masina, ca si cum te-ai pune intr-un scaun de avion de vanatoare sa te tina strans - iDrive-ul, desi e a 2a generatie e totusi lent comparativ cu cel actual, are un delay notabil, de apreciat insa BT care merge si cu iPhone pentru ca stiu ca cel putin pe E60 nu se puteau pair-ui pana la LCI(parca) cand au schimbat modulul; - desi conceputa sa transporte oameni pe locurile din spate, e totusi si un driver's car fara indoiala creata pentru a strabate distante mari, in oras nu-i chiar in largul sau fiind usor "neindemanatica" trebuind sa te misti cu atentie in spatiile mici. Deocamdata cam atat, sper sa stam o vreme mai indelungata impreuna, o simt a fi parca ce trebuie .
    1 point
  18. Eu consider bataie de joc toata aceasta proiectare a motoarelor N47 si pe acei "oficiali" care dau din umeri niste imbecili. O firma care se respecta demara un recall sau cum pana mea se zice.
    1 point
  19. pai si normal,un carnat de 25 de ani cu freza ascutita e mai dubios decat unu de 50,care se tarashte acasa dupa 14 ore de munca...
    1 point
  20. Imi sangereaza ochii! Nu prea ti-a placut scoala...
    1 point
  21. Anuntul: http://www.autovit.ro/bmw-118-C31706634.html Pozele: http://s28.postimg.org/mn43as8zd/C31706634_4.jpg http://s28.postimg.org/3w260meex/C31706634_5.jpg http://s28.postimg.org/fmkovqwl5/C31706634_6.jpg http://s28.postimg.org/m2tnlu54p/C31706634_7.jpg http://s28.postimg.org/dzvhaikjd/C31706634_8.jpg
    1 point
  22. Diferential M3 la 500 ron ???Si l-ai lasat acolo ? Si daca aveam dacia 1300 in cumparam
    1 point
  23. ma face sa ies in ploaie si sa ma uit ))
    1 point
  24. da , va intra la puscarie impreuna cu cei ce se taie cand se barbieresc dimineata
    1 point
  25. poze noi + spate nou * bara spate M3 Reps Plastic ABS urmeaza cat de curand sper dual exhaust http://imageshack.us/a/img36/1571/vfxg.JPG http://imageshack.us/a/img10/4268/41zw.jpg http://imageshack.us/a/img5/4306/i17p.jpg http://imageshack.us/a/img198/8158/oww1.JPG
    1 point
  26. ca are bara fata + spate m tech 2 asta inseamna ca a fost lovit fata spate? ... C`mon... ca deja o dam in fabule PS: "a fost lovita grav in spate, i-a schimbat chiar si triplele" ceva de genu ai dat-o
    0 points
  27. Oferta de e60 benzina este f mica, aparent sunt f putine in tara, iar cererea cred ca e aproape inexistenta, de aici pretul mic. Ca idee, daca vrei un v8 nu stiu daca sunt 2 la vanzare.
    0 points
  28. @baronu25: ultima intrare in service cu schimb complet de ulei si filtre s-a facut la aprox. 182k. Prost...destept belgianul tu stii mai bine.Pe de alta parte nu cred ca ar fi o problema asa de mare daca se mai schimba inca o data uleiul.Nu am vrut decat sa scot in evidenta faptul ca masina a fost intretinuta corespunzator si nu ca un argument esential in vanzare. @mihai vigariu: masina a fost adusa pe trailer dintr-un motiv foarte simplu, si anume costurile de transport.In Belgia numerele provizorii costa foarte mult la care se adauga transportul meu + combustibil.Asa ca,am optat pt. trailer, firma de licitatii de la care am achizitionat-o asigura transport in orice localitate din tara, in cazul meu Focsani la un pret foarte bun.Daca esti interesat te invit sa o testezi cum vrei tu si oriunde vrei sa te convingi ca masina e ok 100% Multumesc pt. interes!
    0 points
  29. ce prost belgianul ala! face revizia la masina si dupa aia o vinde.
    0 points
  30. Nu cred ca le-a testat careva. Pe E60 insa e posibil sa nu intre din cauza radiatorului prea mare. Nu au loc de capac si trebuie decupat. Dar trebuie testat.
    -1 points
  31. Salutari! De curand m-a mancat undeva sa-mi resoftez masina...bmw e 46 320cd..urma sa iasa undeva la 180 cp de la 150 stock.Am dus-o unde mi-a fost recomandat(nu specific unde) dar din cate am fost informat ar fii pro.Dupa efectuarea softarii a urmat sa o luam la test si dupa nici 100m in treapta a 2-a pe la 2400 ture a facut puff...pareri??? a mai patit cineva asa ceva? e posibil sa fii fost p duca turbina??...Mentionez ca masina mergea foarte bine , deabia ii facusem revizia completa!!...M-ar interesa cam cat ar fii una noua ca cele reconditionate nu ma atrag asa mult mai ales k am hotarar sa fac acest lucru ..costurile fiind acoperite de cel care a pus softu...iar la montare nu era facuta cum trebuie...si uite asa stau cu masina in service de 1 luna...deasta am hotarat sa o fac eu...multumesc si astept pareri!
    -1 points
  32. Te inteleg perfect dar sunt masini la 13000 cu garantie SH iti dau un exemplu plus ca deja sunt speci pe cale de disparitie pe foamea asta si cu noile taxe ... Tu sti e masina ta .
    -1 points
  33. Puterea aia e fictiva oricum. Nu sunt deloc "mari".
    -1 points
  34. nu va mai chinuiti sa fierbeti termostate la motoarele astea ca nu sunt dacii. Aveti termostate care deschid cand zice ecu, adica temperatura poate varia mult, in sacina si turatii mari poat deschide mai devreme, cand stai la relanti la stop poate deschide si la 110. Nu va mai agitati ca e normal.
    -1 points
  35. Poate e mai ieftin sa vi sa o repari in Romania, in caz ca nu mai poti sa mergi cu ea sigur nu e prea scump sa o aduci pe platforma pana in tara.
    -1 points
  36. Just to be sure.. la cutiile automate dispare riscul ruperii lantului la motoarele N47, nu? Cu alte cuvinte, daca gasesc un model cu cutie automata, pe langa ca am inteles ca sunt cam la fel sau chiar mai mici costurile de intretinere/exploatare cu cele pt o cutie manuala, scap si de stresul cu lantul vietii? Multumesc
    -1 points
  37. Daca VIN dat de tine este bun masina este fabricata in 06.03.2008!!!! Nu in septembrie 2009!!
    -1 points
  38. sal , frumoasa masina , cati km are ? te-ar interesa un schimb cu un 330 xD FL , din noiembrie 2002 + diferenta ?
    -1 points
  39. o masina cat mai noua si de care sa te indragostesti la prima vedere.. parerea mea .
    -1 points
  40. salut, Masina e raritate cu cutie manuala baietzi,sincer omu nu vrea mult pe ea. Am fost cu asa masina si e diferita de toate masinile pe care le-am condus. As cumpara-o imediat daca as avea cum face rost de bani. Care e situatia cu actele?Fiscal?Radiere?Ai ceva procura?
    -1 points
  41. Dumitru663 nici macar un e90 318d din 2005 inmatriculat nu iei cu 6-7000 se euro sa fie ingrijit!! Poate una de pe autovit cu 130.000 lm reali de la un doctor batran!!!
    -1 points
  42. Timp frumos,soare,putin timp liber si am trecut la treaba...am surprins cateva reflexii
    -1 points
  43. Eu consider ca dieselul inca merita, mai ales daca ai o masina buna si nu te duci doar in service la reprezentanta cu ea. Eu am un consum mediu undeva la 5.5-6...asta in conditiile in care merg mai mult extern si conduc intre 100-140, in oras nu fac mai mult de 100 km pe saptamana. La benzinare, nu am reusit sa scot sub 8-9. Iar in oras am atins si 13 litri la suta cu un amarat de golf de 1.4 capacitate. De sarbatori am facut 3000 km cu aproximatie..in care am pus 160 l de motorina(3 x 50-55 litri)....daca aveam benzina, puneam cel putin 260. Pretul e acelasi, insa sunt cu 100 de litri mai mult...in doar 4-5 zile. Eu zic ca renteaza.
    -1 points
  44. Pretul scade la 13.300 euro fara jantele de vara
    -1 points
  45. lovita fata spate. nu are pachet m, doar barile sunt, si mai mult ca sigur ca urmare a faptului k a fost facuta varza pe spate a aparut rugina pe sub vopsea...
    -1 points
  46. poza 4 sub capacul de benzina... daca n-a fost stramba pe acolo si e plina de chit ii mananc pachetul ala m )
    -2 points
  47. Stau si la aceasta ora tirzie si ma gindesc cum ar fi un schimb cu bmw-ul meu 118 ce -l am la vinzare.Ar fi interesant?Care ar fi diferenta ?
    -2 points
  48. Nu numai, in primul rand e ilegal. Oricum superba masina.
    -3 points
  49. ok,mersi de raspuns,am sa tin cont de aceasta masina
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.