Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/14 in all areas
-
Am rezolvat problema azi intr-o ora am inlicuit o piesa care a costat 10 euro exact ca in clipul de pe yotube din posturile de mai sus. Am demontat baia de ulei , am salvat uleiul , am gasit piesa care era sparta ( o sa atasez poze ) am inlocuit piesa de plastic exact ca in clipul de pe iutub cod 4F81 , am pus baia de ulei la loc si merge perfect si nu mai apare nici o eroare .3 points
-
Terminatie esapament, pleoape, "macrameuri" prin bara fata. Jantele sunt de e60 parca? Insailata, asta e cuvantul2 points
-
totul este de consum; doar nu crezi ca cei de la bmw nu stiu sau nu pot remedia eroarea asta ... sau ca e o greseala e totul foarte bine controlat; au o marja suficient de mica procentual, incat nu trebuie sa faca recall, iar la nivel global, marja aceea mica inseamna cel mai probabil milioane de euro in service-uri e atat de simplu! nu e nici o conspiratie. e marketing-ul zilelor noastre2 points
-
1) tampoane motor 2) termostatul principal + EGR 3) pentru siguranta scoatele sau verificale la 30-40000km1 point
-
Salut la punctul doi cred ca ai dust teromstatul egr iar la punctul 3 sunt clapete montate pe galeria de admisie pe care potis a le dai jos si sa montezi niste dopuri in locul lor sa mai discutat problema incearca cu un search.1 point
-
Eu din ce m-am documentat farurile au un strat de lac protector UV pe ele. In momentul cand se da cu smirghel se indeparteaza acest strat, folia care se pune pe ele are strat de protectie UV. Nu ma intereseaza daca se vor zgaria, le fac din nou ideea este sa nu mi se matuiasca plasticul, sa se opacizeze de la radiatiile UV Am vazut cateva masini prin buc asa, acum nu stiu daca esrau asa de vechime sau de la ce am zis eu A polishat cineva farurile fara sa puna folie ? Si-a schimbat plasticul in vreun fel culoarea ?1 point
-
La fel si m7-le de pe bord, presurile din interior aftermarket si exprimarea din anunt1 point
-
infidelilor,va veti intoarce..mai ales cand vezi cate una clean look, spalata si aranjata prin oras.. :heart:1 point
-
cum dracu saab domi,astia n-au intrat in faliment?? eu zic ca e39 era o alegere mult mai buna, tabla tratata, greierasi nu prea..1 point
-
1 point
-
Va dau un sfat prin care s-ar putea sa eliminati dpdv LOGIC aceasta problema. Aveti nevoie de un cantar electronic cu ajutorul caruia sa cantariti rotile din fata (sa nu radeti pt ca este cea mai logica solutie). Ca sa iasa o treaba de calitate, se cantaresc cauciucurile separat si jantele separat, iar daca exista o diferenta de cel putin 100 130g intre rotile din fata acolo e BUBA, daca nu toata defectiunea este din geometria trenului de rulare. Incercati ca merita.1 point
-
Stiu masina, iar povestea cu privire la ea este adevarata. Ii cunosc pe cei de la Serpico destul de bine, iar oamenii sunt bine intentionati. Seful de service este un tip super ok, care incerca sa rezolve problemele, insa uneori nu are ce face. Acum ca articolul este prost, este partea 2. Plus ca omul a ales cea mai proasta metoda de face antireclama la Audi, ca ala cu M6 la salonul auto din vara trecuta. Insa da, problemele sunt reale. Trebuia cumva sa incerce o negociere cu cei de la Porsche Romania..nu sa mearga pe pozitii de fortza... Ma rog, de pe margine ne dam cu parerea insa numai in locul lui sa nu fii!1 point
-
1 point
-
Multumesc. Si ale mele tot asa sunt: pt seria 5 e39 cu butuc de 74,1 si ET20. Am luat inele de centrare de la cataxxl de pe forum (de care sunt f multumit) si am pus anvelope 205/55/16 si vin la fix, arata f bine si nu imi freaca deloc nici cu masina incarcata si am si arcuri H&R sport.1 point
-
are dotari masina...interior + volan sport, incalzire in scaune...xenon etc1 point
-
Pai nu vrea romanu masina ieftina? Ce se discuta in primul rand,ce atrage atentia? Pretul,pretul, pretul.Romanu primeste exact ce cauta : pret mic, chilipir.Restul vin la pachet. La dracu cu dotarile(le pun mai tarziu ),km 120-150k. Ieftina , virgina si devreme acasa.la noi nu banii sunt problema ci capul (mentalitatea)1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-320-C31741756.html kilometrajul dat inapoi de 3-4 ori...in 2010 avea 275.000...luna trecuta 200.000 acuma 160.000...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Te ajut eu ,uite aici masina ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143912-bmw-118d-143-cp-euro5-top-8400-euro/page__p__2102462#entry21024621 point
-
"bun" loc de a opri sa faci poze...bine ca ai scapat fara "crepaturi" in bara.... sunt offtopic dar "crepam" de ras...1 point
-
schimba i jantele, pune i o cotiera, da jos stickerurile si bucurate de ea1 point
-
http://s19.postimg.org/h17qaqxbz/1173693_10200529782146437_1074950393_n.jpg1 point
-
Buna seara, daca esti din Bucuresti si vrei sa vezi un seria 1-1.6 benzina, te pot ajuta ...1 point
-
1 point
-
definitia lifetime pentru BMW = 6 ani sau 120.000 km1 point
-
unghiul de fuga cel mai sigur,sau vreun pivot de la brate de obicei acela de langa roata1 point
-
inverseaza rotile intre ele si daca tot trage dreapta du-te la un stand si verifica geometria (unghiul de fuga cum se mai spune)1 point
-
eu trag o singura concluzie, trebuie sa fii nebun sa ti mai mult de 10-12k km un ulei intr-o masina..1 point
-
Salut ! Incep acest topic , pentru a va atrage atentia asupra modelului seria 4 coupe (F32 428i motor N20B20 twinturbo 245 cai) , al carui posesor sunt de trei luni. Prima problema a aparut la nici cinci zile de la achizitionare : bratul robotic de la sofer, care i-ti aduce centura a incetat sa-si mai faca treaba (gliseaza impecabil dar vine fara centura) problema care a aparut initial la modelul E 92 la mai bine de jumatate dintre acestea , conform forumurilor internationale si pe care BMW a considerat ca nu este necesar sa o rezolve. A doua problema , mi s-a afisat pe bord o avarie la o lampa de ceata pe spate care a disparut dar a tot revenit cand si cand , fara ca lampa sa fi arsa. La aprox. doua saptamani au aparut scartaiturile , greierasii si alte zgomote de habitaclu in general in zona bordului si la scaune si desi locuiesc intr-o tara araba nu pot da vina pe caldura pentru ca in lunile astea temperaturile nu au depasit 20 grade. Acum doua saptamani a aparut un zgomot ciudat care vine de undeva din fata , nu stiu exact de unde si pe care il pot descrie ca un parazit la radio ,nu se aude la relanti dar incepe doar daca apas pedala de acceleratie un milimetru si se pierde pe fondul zgomotului de la motor atunci cand accelerezi , adica nu il mai poti auzii. Ultima dar care mi se pare si cea mai grava a aparut ieri, un zgomot destul de puternic la motor pe partea dreapta a motorului (privind din scaunul soferului) in zona arborilor cu came, ca un sunet de joc la tacheti dar foarte puternic insotit de o scartait metalic. Daca in urma cu cateva zile nu se auzea motorul pornit de la un metru de masina acum se aude ca un volkswagen diesel din 90. Acum ma gandesc ca trebuie sa merg la reprezentanta BMW unde 99 la suta dintre angajati sunt emigranti indieni , iar astia nu au nimic in comun cu mecanica si vorbesc din experienta! (te certi cu ei o jumatate de ora pe un subiect , te fac sa crezi ca au inteles si fac tot ca ei. Numim aici fenomenul "the indian way").Tin sa precizez ca masina are doar 4000 km si chiar am avut grija de ea deoarece vreau sa o aduc acasa la repatriere. AM cercetat pe net , BMW USA forum si se pare ca exista un recall pe cateva modele de motoare 2013-2014 in special N20B20 , cu o problema la arborii cu came , unde se intampla sa obstructioneze uleiul care ar trebuii sa ajunga la pompa de vacuum , dar asta ar afecta sistemul de franare , nespecificandu-se nimic de zgomote. Mare grija fratilor se pare ca BMW lasa garda jos !!! SI cand ma gandesc ca la fostul meu 320 D nu am avut nici o problema cu motorul in aproape 300 000 km !!!0 points
-
Proasta analogie! Vrei sa spui ca daca ti-ai cumpara o masina noua si ai avea de ales intre un E92 si un F32 ai alege E92 pentru ca e matur in detrimentul F32 care este in stadiu beta? Sa fim seriosi, nu ai alege niciodata asa.0 points
-
Cred ca e neplacut sa ai o problema cu un produs achizitionat de nou. La unul sh cel putin te astepti. Frustrant este insa sa nu ti se rezolve problemele. Oricum, traim intr-o economie de consum in care producatorii s-au adaptat foarte bine; este fix ceea ce cerem noi. Timpul pentru testare este sensibil mai mic, problemele sunt descoperite/rezolvate pe cheltuiala clientului, iar asta se intampla in orice industrie. Asta e rezultatul cand vrei repede si bine, si de multe ori ieftin. Cand spun ieftin nu ma refer la coatul de achizitie, ci la costul unui produs. Eu spre exemplu cumpar/folosesc rareori ultima versiune a unui produs, iar cand o fac, ma asigur ca este ce vreau. Eu lucrez in industria IT, iar in acest domeniu bancile sunt cele mai conservatoare cand vine vorba de schimbari: pur si simplu anumite riscuri nu si le asuma. Eu de exemplu aleg sa nu fiu "beta tester" pe banii mei. Intotdeauna folosesc o versiune matura/testata a unui produs, si va recomand sa faceti la fel. Bafta!0 points
-
0 points
-
eu am scos mufa la debitmetru si atunci mi a aparaut increased emissions.. deci sigur e vreun senzor sau debitmetru .. cand trebuie sa schimbi filtru de particule iti apare pe idrive si scrie cu semnul rosu in fata ca trebuie schimbat .. deci clar nu e ala daca nu scrie despre el-1 points
-
-1 points
-
Actualizare de topic: Dupa o vara in care m-am plimbat cu masina peste tot am zis ca merita un cadou, cum vine perioada sarbatorilor si cadourilor m-am gandit sa ii ofer o revizie completa + alte jucarii: -Toate garniturile de la motor ( baie ulei, solenoizi, pompa vacuum, capac tacheti,corp filtru, etc..toate fiind pe elring sau original) -Articulatie completa fata ( Bascule Meyle HD, bucsi Meyle hd, bielete directie lemforder, capete bara lemforder) -Arcuri eibach pro kit -Baterie Varta Silver 74h -Filtre +ulei(castrol 0w40 si filtre mann) -Transmisie ( Role si intinzator INA si curea contitech) -Presuri cauciuc marca Petex pentru iarna -Reconditionat complet caseta directie si schimbat lichid Servo ( incepuse sa piarda putin lichid si avea o bataie pe partea stanga) -Refacut directie Momentan intram in iarna fara griji si asteptam primavara pentru alte surprize:)-1 points
-
-1 points
-
La N47 din cate am inteles nu necesita curatare si oricum n-are legatura cu relanti-ul sau ce zici tu. Si la mine oscileaza un pic ..ajunge pe la max 1200rpm cand e frig tare dar nu-i problema.-1 points
-
se merita, ....si cel putin cu lupa, este "must have" la o masinuta de asta, d.p.d.v estetic, cat si de o buna vizibilitate....-1 points
-
on topic....din cate m am documentat eu 116i varianta 116cp e cel mai prost motor BMW, cred ca l au facut in graba, consuma mai mult ca un n42b20 care are capacitate de 2000 cmc, si e echipat pe masini mai grele (e46), polueaza mai mult desi a aparut in 2004 nu 2001 ca n42...sa nu mai vb de performante...-1 points
-
Motorul nou cu turbina de pe 116i F20 136cp e alta viata. Ala intradevar e puturos rau si papa destul de mult.-1 points
-
si cel de 122cp fara turbina e ok, daca sunt in conformitate cu realitatea datele afisate de producator...7,5 consum urban, greu d crezut cel de 116cp are 10,5 deci papa si mai mult??-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
poza 4 sub capacul de benzina... daca n-a fost stramba pe acolo si e plina de chit ii mananc pachetul ala m )-1 points
-
Stau si la aceasta ora tirzie si ma gindesc cum ar fi un schimb cu bmw-ul meu 118 ce -l am la vinzare.Ar fi interesant?Care ar fi diferenta ?-1 points
-
-1 points
-
DACA A MAI PATIT CINEVA: S-A APRINS MARTORUL GALBEN PENTRU MOTOR SI PE I-DRIVE IMI SCRIE" INCREASED EMISSIONS".CE TREBUIE SCHIMBAT?BMW 525 E60 2004.MULTUMESC!-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00