Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/14 in all areas
-
Si chiar te astepti sa iti zica: "o vand ca am bagat 5000E in ea si tot merge ca un cazan"?! Normal ca o sa zica ceva gen: "am nevoie de bani sau o vand sa iau alta mai noua/puternica/mare/mica/lata/ingusta". Tocmai daia e o intrebare inutila. Si chestii gen analiza psihologica a vanzatorului, ca mesteca guma de la stanga la dreapta, nu de la dreapta la stanga, ca a venit cu parul ciufulit la intalnire si alte porcarii auzite de mine...unii chiar nu au ce face, asta e sigur4 points
-
pai e treaba cu TVA. la CJ e in floare ! am luat nu de mult o masina pt.cineva. baietii care au vandut-o, au sunat frumos un "nimea-n drum" , care a venit pe jos, cu o borseta la gat, a scos frumos facturierul, si a facut o factura, pe care a scris la rubrica TVA "nu se plateste" ! genial. da eu as avea grija la lucrurile astea. daca factura aia vine direct pe numele tau, cand ii va lua DIICOT , ( si ii va lua sigur ), ai sanse sa fi si tu "convocat" la declaratii.3 points
-
La fel si m7-le de pe bord, presurile din interior aftermarket si exprimarea din anunt3 points
-
Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.2 points
-
Multumesc baieti! M-ai atins la corazĂłn... Andrei... langa butoane. Miniatura astuia: http://www.vanplylining.com/images/detailed/2/Eberspacher_Logo13287035784f32685a54cec.jpg2 points
-
cea mai groaznica poveste o am si eu tot in Constanta. si eu am venit tocmai din CJ. peste tot e plin de nenorociti. chiar sambata am fost prin piata la CJ, si 90 % erau samsari, da din aia "mancatori de seminte". ideea e clara. nu te deplasezi mai mult de 50 - 100 km pentru o masina ! decat sa mergi de 2,3 ori cateva sute de km, mergi odata si bine pana in Germania.2 points
-
Acu' nu vreau sa generalizez in nici un fel , a se intelege ca nu am nici un fel de resentimente in functie de zona geografica dar saptamana trecuta am mers la Constanta sa cumpar o masina (BMW) si dupa 330 km de mers pe ceata ca vata am constatat ca de fapt in poze era o masina iar la fata locului ...o masina asemanatoare. Desi am plecat cu noaptea-n cap de acasa tocmai sa pot proba/cumpara si intocmi actele ,..constanteanu' a tras de timp pana pe la 16- cand de-acum se cam intuneca . Au venit 2 insi cu o masina ...asemanatoare . Le-am spus pa-pa , ...era un Mc-drive in apropiere ...si uite cum am facut eu o "drumetie" de aproape 700 km , luni , iarna , la mare. Recomand cu caldura sa evitati afacerile in acea parte a tarii. Scuze pt off-topic2 points
-
E inutila. E de manual intrebarea. Da-ne cateva exemple de raspunsuri credibile!2 points
-
Omul e pasionat de ///M,are peste tot badge-uri si la 3 ( pe langa Alpina scris pe bara fata ) si la 72 points
-
ia urmareste tu firul epic al limbajului ... si nu mai face pe fata virgina aici ... ai fost primul care a raspuns grosolan si cu jigniri gen "ca fraierul", "clasa a 4-a" si cu trimiteri la mamica si din astea... ia da-i o pagina mai in spate si citeste de la inceput sa te lamuresti. degeaba faci pe victima si te consideri un om serios si sincer ca e clar ca nu e asa... fiecare poate sa-si dea seama de asta cu un singur telefon... daca erai cinstit chiar tu ctitoreai un email la bmw sa-ti raspunda referitor la istoric si sa-l postezi aici ca sa te disculpi ...... evident nu poti face asta ca stii si tu rezultatul. cu ultima fraza ai dreptate ... topicul nu mai are rost ca nu o mai poti vinde aici unde oamenii pot vedea ca incerci sa-i prostesti ... poate ai noroc la fraieri in piata !2 points
-
Active Cruise Control - SA541A Primul pas http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/sdwn.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/542/5rr0.jpg2 points
-
2 points
-
ai pe dracu pe masina, ca te-am sunat in prima zi si ai zis ca l-ai vandut! cu atat ma face mai mult sa cred ca esti hot, pareai dubios si la telefon. nimeni nu e de negasit si tocmai te-am sunat din nou! si cica nu ai deocamdata! cand mai furi altul? diseara?2 points
-
2 points
-
Sa o porti cu placere, sa te bucuri de ea ! Cam batrani fostii propietari, jante, tobe, inpamantata2 points
-
2 points
-
Nenea... poate ai uitat ca am schimbat-o. Care ar fi sculele alea speciale?1 point
-
Precis se refereau la calele de blocat pinioanele. Is tare ingramaditi daca nu stiu ca se poate si fara... Eu la nivel de "amator" am avut toate sculele necesare si ei isi fac probleme?1 point
-
Roaga-l pe prietenul tau sau vanzatorul sa iti indice ET-ul si J-ul.Pe cat sunt jantele?R/inch?1 point
-
1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-325-C31785181.html recunoasteti personajul? "_chiulasa_ portata, compresie turbo" LOOOOL1 point
-
Bun motiv de a vinde o masina, a luat sotie alta si nu mai am loc in garaj..eu nu inteleg de ce trebuie sa dai explicatii in anunt de ce vinzi masina, cum nu inteleg nici intrebarea pusa de cumparatori ("de ce vindeti masina?").1 point
-
1 point
-
La a mea am de e39 pusa de fostul proprietar, se potriveste perfect si nu o sa mai ai probleme.1 point
-
1 point
-
ba...ma repet...pustiul care tot da minus...iesi pe afara, ia o gura de aer1 point
-
o poza cu masina din lateral sa vedem dropul?1 point
-
Masina nu mai este la vanzare. Am dat prea multi bani pe masina si am mers mult prea putin cu ea ...se fac 6 ani de cand e la mine in care am facut 60000 de km. "Motivul" pentru care am decis initial sa vand masina a crescut acum si la 6 anisori cat are fii-mea nu mai am nevoie de scaun pentru copil si alte acareturi...intra singura in spate fara probleme si ne-am obisnuit cu 2 usi In plus de cand am masina, in afara reviizilor anuale nu am schimbat un singur surub la masina asa ca ma voi bucura in continuare de ea1 point
-
Recomand si eu, am fost astazi la el si a fost un om de nota 10+. Functioneaza exact cum trebuie, multumesc!.1 point
-
hai ca a luat-o si topicul asta pe aratura...fara a vrea sa pun paie pe foc dar lumea in Ro e foarte preocupata de imagine si de "domnia" asta, tot de prejudecati din astea ne lovim, de ce mereu se ajunge la are sau nu are bani, la cum isi cheltuie altul banii? fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu finantele sale, indiferent ca dispune sau nu de posibilitatile financiare necesare sa detina un anumit bun nu e treaba noastra, omul a venit pe forum sa caute ajutor, e atat de simpla treaba, de ce trebuie s-o complicam? Pe principiul "daca ai bani nu ai ce cauta pe forum, te duci la reprezentanta, platesti cat iti cer aia si gata", inseamna ca forumul asta e plin de amarati care intra pe aici sa isi carpeasca masinile sau sa se laude.... Am mai vazut un topic asemanator, culmea tot despre un user care vroia sa isi ia un E65, unde evident in final i se spunea ca nu are el bani de asa ceva, ca degeaba minte el ca are un venit mare lunar pentru ca in cazul ala nu ar trebui sa isi ia un E65 ci un F01, idee tipic balcanica, daca avem venituri mari hai sa ne luam cea mai scumpa masina sa vada vecinul, si sa nu cumva sa indraznesti daca ai o masina gen F01 sa ceri un sfat ca ti se va spune ca nu ai bani de masina aia cu o urma de multumire gen, "plm, nici eu am masina aia dar si asta de si-a luat-o tot un sarac e ca vine pe aici si cere sfaturi"...hai sa nu mai fim asa preocupati de chestiile astea, sa ne vedem fiecare de ale lui si sa ajutam daca putem, se pare ca e greu sa tastam un sfat dar e al naibii de usor sa tragem concluzii aiurea! E al "n"-lea topic in care vad abordarea asta si culmea, doar pe forumul acesta am vazut asa ceva( mai sunt scapari si pe alte forumuri dar controlate sau sterse de moderatori) unde iarasi daca stam sa facem o statistica majoritatea masinilor de aici sunt vechi, si totusi aici se acuza unii pe altii ca sunt vai mama lor si nu au bani de iPhone 5s sau de mai stiu eu ce alte bunuri...1 point
-
Din pacate nu mai pot edita textul de mai sus, dar revin cu precizarea ca am remediat problema volumului in boxe..era ceva din setarile sistemului audio de pe masina.. - Asadar pt cei care au sistem audio cu navi mare- se apasa tastele numerice de sub butonul MODE.In coltul din dreapta sus ar trebui sa apara P6 care reprezinta volumul maxim pentru AUX. Multumesc mult lui Trask pt bunavointa de care a dat dovada! )1 point
-
de unde il ai? o fi ala furat de la mine, argintiu si original! doar o furaciune o dai la banii astia1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vând urgent injector nou, cod piesĂŁ 13537785573 compatibil cu urmĂŁtoarele modele: E38 730d E39 530d E46 330d E53 X5 3.0d Injector nou, original, sigilat, cumpĂŁrat de la reprezentanța BMW MĂźnchen pentru un "prieten" care a "uitat" cĂŁ l-a comandat. http://www.mediafire.com/conv/16e4689405e7550bb9424af75a8f87115862ec688dc4b40144c07d2dc957c3356g.jpg http://www.mediafire.com/conv/e0907f390d4aebc192404f1ad65939e70d08a578e7a6f6bebeaddf446f90ed0e6g.jpg http://www.mediafire.com/conv/ce5454355bd943ce4c8a759b18ac5767e391ce0138795a3eef423b54cb1f91f56g.jpg http://www.mediafire.com/conv/8a2b5daa12e69f6c62016ff50a88f0961715bb2474c8ba6aeb81ad5f735add6e6g.jpg http://www.mediafire.com/conv/ebd680ca1b343250fdb85b54f8002ee667cc8670a6f09411fdab62e7338a11066g.jpg http://www.mediafire.com/conv/b0a14caf7fb2d90ee2932452cb89e7e7bee24c36b12fb9e891fe1c8a2637af406g.jpg http://www.mediafire.com/conv/51016388bfec077dc02fd40c045a619e9610390a7a7e3d9a0f59d930f8e56acd6g.jpg http://www.mediafire.com/conv/cb69667927edec7c3fe15ef0c8c510e1b261e0ae30d35917f0eea50871a374bb6g.jpg http://www.mediafire.com/conv/a53390900dd9ed8546bf79ff55fb03a9f7a93b26482c70846b14132c53431c306g.jpg Preț fix 1000 lei (a costat 354€).1 point
-
http://i49.tinypic.com/2ew080h.jpg Se poate ĂŽnchide. PS: MulĂžumesc pentru aprecieri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Valabil - negociabil. Sunt deschis la propuneri.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00