Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/17/14 in all areas
-
Am citit destul de atent. Puteam sa scriu ca 520d n-are nevoie de scaune sport si ca o masina de genul asta daca e in stare foarte buna isi merita banii strict pentru consum, costuri mici de intretinere si confort, insa n-am vrut sa ma bag in discutie. Plus ca in cazul unei masini sh atat de vechi, optiunile nu prea mai conteaza la pret. Cei care cumpara o masina de genul asta vor in primul rand sa nu fie nevoie sa bage foarte multi bani in masina dupa achizitie, deci cauta stare tehnica buna. Exista multe cazane foarte dotate pe piata. La ce te ajuta scaunele electrice daca sunt uzate? La ce te ajuta navigatia daca mai ai de bagat vreo 2000 euro dupa achizitie pentru ca masina e praf?8 points
-
- 520d FL - 212.000 km - Cumparat de mine personal, de la proprietar din Belgia in 11/2013 - Unic Proprietar de noua - Istoric la BMW, pana la ultima revizie, la 195.000 km, in 05/2013 - Serie sasiu: WBADM71010GU46238 - Prima inmatriculare: 11/2000 (Facelift original) - Fara nici un fel de accident (Bari, Faruri, etc, totul este original din fabrica) - Ulei + Filtre + Baterie, schimbate de mine la ~ 210.000 km - Interior Piele Bej + Ornamente Lemn - Dublu Climatronic - Scaune incazilte - Radio BMW Business + CD - Magazie 6 x CD-uri - Plafon Negru - Volan Multifunctional imbracat in Piele - Pilot Automat - 4 x Geamuri Electrice - ABS + ASC - 6 x Airbag-uri - Computer de bord - Jante Aliaj 16" Pret: 3900 Euro, FIX tel: 0745.378.1004 points
-
poti sa faci ceva pe tel ala de la dubai si cheile in avans ca nu tin de cald acum cand bate motorul si martalogul ala te-a trimis in probe sa rupi motor . eu ceream rezolvarea problemei indiferent ca schimba motor . pai poate faci vreun accident si nu mai platesc ei nimic . Nu lasa asa ....esti naiv daca spui ca vanzatorul e prietenul tau. Faza cu praful si plasticele iar imi pare ciudata . Ce are praful cu o masina noua? Poate e praf si in motor ? Te doare mintea ...indian zici. ps . mai ai nr de la dubai poti sa-i suni inapoi acum. ;-)3 points
-
Cred ca e bine gandita politica producatorilor . Masinile sunt foarte scumpe de noi . In prima instanta, cheltuielile de reparatii sunt acoperite de garantie . Dar masina se devalorizeaza enorm in primii 5 ani . Cumparatorii pierd 30-40 de mii de euro si apoi cumpara o alta masina noua. Dar masina nu se arunca - o cumpara romanii, rusii, bulgarii si mai baga o tona de bani in ea ca sa o tina pe linia de plutire . Producatorul castiga pe toata linia si nu il intereseaza de fiabilitate si de prestigiu . Piata a fost formata si merge inainte in virtutea inertiei ( si a snobismului) . E ceva similar cu piata Apple . Toata lumea vrea sa-si puna o emblema cu elicea de la BMW sau marul de la Apple , chiar daca raportul pret-calitate sau "bang for the buck" este mult in urma altor produse .3 points
-
Vand BMW X5 fabricatie 2008, inmatriculat 3.2009, cumparat in septembrie 2009 de la MHS Motors din Bucuresti la 13.000 km. Acum are aprox 106.500km. Culoare Argintiu-Titan Piele Neagra - Perforata Ornamente Aluminiu cu striatii Acum are aprox 106.500km. Masina este foarte ingrijita, are foarte multe dotari, este tinuta in garaj, am avut garantie extinsa pana la 100.000 km, nu a avut niciun accident.Taxa de timbru este platita si nu este recuperata. Este inmatriculata pe persoana fizica. Se vinde cu ambele seturi de jante: 18" iarna, 20" M vara Se poate vedea in Bucuresti. PRET: 25500 euro, negociabil, fara variante Contact: 0724.030.694 - Laurentiu Constantin laur_807@yahoo.com VIN: WBAFF41050L118264 Dotari dupa seria de sasiu, (le-am evidentiat pe cele mai importante): Series / Engine type E70 / M57/T2 Number of keys 2 Color 354 titan-silber Key system C Options / retrofits Options 01CB CO2 package 0217 Active steering 0220 Self-levelling suspension 0230 Extra package, EU-specific 02M9 BMW M LA wheel, V spoke 227 02PA Lug bolt retainer 02VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" 0300 Emergency spare wheel 0302 Alarm systems 0337 M Sports package 0358 Climate comfort windscreen 03AG Reversing camera 03MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium 03MC Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line 0402 Electric panoramic roof 0417 Roller sun vizor, rear door 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0441 Smoker package 0453 Climatised fornt seats 0456 ELECTR. BMW FRONT SEAT WITH MEMORY 0464 Ski bag 0488 DRIVERS LUMBAR SUPPORT,ELECTRIC 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AD Interior trim strips, alu, brushed, fine 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0544 Cruise control with brake function 0548 Kilometer-calibrated speedometer 0563 Light package 05AC High-beam assistant 0601 TV function 0609 Navigation system 0610 Head-up display 0644 Preparation f mobile phone w Bluetooth 0677 HiFi System Professional DSP 0696 DVD changer 0698 Area-Code 2 for DVD 06FF DVD-system in rear compartment 0710 M leather steering wheel 0761 Individual sunshade glazing 0775 Headlining anthracite 07M5 M Exterior equipment 07NH BMW Service inclusive 0840 High speed synchronisation 0853 Language version English 0863 Retailer Directory Europe 0877 Delete cross-pattern operation 0880 On-board vehicle literature English 08SP Control unit COP 0925 Transport protection package2 points
-
Ai cateva solutii de tipsuri de calitate foarte buna, oricum e cam naspa asta OE, daca era ceva deosebit intelegeam sa il pastrezi cu orice pret. Eu cred ca in maxim 6luni il schimbi2 points
-
Salut din nou ! Tin sa precizez de la inceput , ca nu am intrat pe forum ca sa ma plang inainte de a lua masuri, asa cum s-a sustinut, nu am vrut sa fac contrareclama , eu fiind un impatimit al marci , nimic nu ma va face sa schimb marca indiferent de problemele care apar.Oricum find un model relativ nou am vrut doar sa impartasesc experientele mele, intradevar doar cele negative , pentru ca motorasul asta de doar 2 litri si 245 caii poate sa-ti aduca o gramada de experiente placute , masina asta are viata la propriu cand apesi butonul sport+ :hyper: .Poate a fost doar un caz izolat (sa speram ).Credeti-ma stiu ce inseamna sa ai problema asta in EUROPA la o masina in garantie , dar voi nu stiti ce inseamna sa ai aceeasi problema intro tara atat de izolata cum e OMAN, unde personalul intradevar calificat e aproape inexistent.Aici nu exista asfalt acum 10 ani sau cel putin asa mi s-a spus. Cum astazi am avut mai mult timp liber am fost bineinteles la service , le-am spus problemele dupa care , in urma unei scurte verificari vizuale asta suna pe un altul si pleaca. Apare un al doilea un ingineras indian la costum ,asculta motorul vreo cateva secunde dupa care ma invita in masina unde ii arat si celelalte probleme mai putin grave. Raspunsuri si rezolvari: Bratul care aduce centura esueaza pentru ca aici este foarte cald iar masina este neagra si se incalzeste si mai tare la interior in felul acesta centura facuta din poliesteri se inmoaie si nu mai sta pe capul bratului , aluneca. O rezolvau inainte la E90 prin montarea unui inel de plastic pe bara metalica care fixa centura sub scaun ,modificand pozitia centurii , dar inca nu au solutie la modelul asta centura fiind montata diferit,solutia de moment este scoaterea sigurantei pentru ca bratul nu poate fi anulat din soft. Asta ca sa nu mai rada colegii cu masini americane de mine! Greerasi sunt doar de moment findca plasticele sunt noi dar dupa ce se mai aseaza praful vor disparea! si tind sa-i dau dreptate la asta. Bataia de la motor a identificat-o ca venind ori de la unul dintre arborii cu came ori de la pompa de vacuum, ca e deranjanta dar nu pare atat de grav si m-a sfatuit prieteneste sa nu umblu la motor deocamdata sa astept pana la prima revizie sa vedem daca se accentueaza , iar daca se intampla totusi ceva grav masina e in garantie. Cu alte cuvinte exact ce m-au sfatuit si colegii de la birou trage pe ea pana spargi motorul ca oricum il schimba nu il repara .Chiar sunt doua cazuri printre colegii care au facut asta. Acestea fiind spuse , nu-mi pare rau ca am ales modelul , este primul BMW seria 4 vandut in Orientul Mijlociu , am primit telefon de felicitare din Dubai atunci cand am plasat comanda si atunci am aflat de asta. Mi-au dat cheile cu zece zile inainte de lansarea oficiala 10 OCT dar nu si masina. SA AUZIM DE BINE !2 points
-
Cu parere de rau am intrat in clubul celor carora le-au fost furate oglinzile. Cu toate ca erau rabatate (electric) au reusit sa scoata doar oglinzile si sa dispara...%&($#@$$* nu stiam ca ies atat de usor. Pe urmatoarele promit ca le voi inscriptiona, iar pe plastice voi scrie eu ceva...&*%$#@# Intrebare - dupa ce imi iau dovada si fac constatarea, la ce service ma sfatuiti sa apelez? Si inca ceva...sa le cada mainile idiotilor care au dat comanda si idiotilor care le-au furat! Eu nu voi apela la 'baieti' ca sa le inlocuiesc. Casco sa traiasca.1 point
-
Vand BMW 320i E36 Coupe, Paket M3 original de fabrica. An: 03.1998 Culoare: Avusblau-metallic Motor: 1995cmc - 150CP KM: 267.500 Dotari: - Paket M3 Luxury de fabrica - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Pilot automat - OBC 18 butoane - Volan M3 - Nuca M3 cu iluminare - Tapiserie alcantara+stofa - Plafon negru - Folie omologata - Suspensie sport FK - Jante aliaj originale BMW Motorsport Forged LTW(7.5Jx17 fata, 8.5Jx17 spate) - Eleron original BMW Clubsport!! - Short shifter - Evacuare Magnaflow Cartea service este la zi cu toate intrarile in service. La 261.000km s-a schimbat uleiul la motor(MOTUL 300v 10W40), filtrele, uleiul la cutie si la diferential. Stare estetica si tehnica ireprosabila! S-a investit ft mult in masina, inclusiv in partea tehnica. NU se plateste timbru de mediu, am inmatriculat masina in 06.2012. O vand pt ca este a 3-a masina in familie si nu apuc sa umblu atat des cu ea pe cat mi-as dori. La cerere pot sa trimit poze cu masina(nu am cum sa redimensionez pozele). PRET: 4.550,-€ Negociabil!!1 point
-
Intr-un service intotdeauna se afla cineva care stie sa comande piese. Altfel nu e service, sunt doar niste baieti care mai repara ocazional masini.1 point
-
Eu vorbesc din experienta si iti spun ca aia 2 ani de itp o sa treaca repede ,or sa apara si alte probleme la masina si va trebui sa le rezolvi iar cand va veni ITP ul o sa iti para rau ca nu e omologat .Asta daca vrei sa nu iti bati joc de banii tai care din moment ce ti-ai luat un compact din 96 nu cred c a ai prea multi.Tu faci ce vrei dar eu iti spun ca mai bine incerci sa faci schimb sau sa o vinzi si sa iti iei ce vrei .1 point
-
Pai in afara de faptul ca lipsesc bucati din ele, n-au nici un fel de alte probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Trimul are zeci de zgarieturi punctiforme, neobservabile, alaturi de expunerea metalului in zone limitrofe. De asemenea, e mat, nu mai are aspectul lacuit original. Ma rog, pentru cineva care-l vrea doar sa fie acolo, o fi acceptabil. Dar e departe de notiunea de impecabil/excelent si nu isi avea locul in setul meu.1 point
-
Conteaza prea putin capacitatea motorului , de exemplu la 2.0 am 240 pe 6 luni , la 2.5 265 ron tot pe 6 luni...1 point
-
1 point
-
Motoarele refacute de bmw sint facute in germania in fabrica si nu la nea gica mecanicu prin RO,ce aparatura au in fabrica de rectificat arbori,chiloasele,supapele,etc,documentatia necesara,mecanici scoliti pt asa ceva nu gasesti la noi in tara sigur si ala DA motor reconditionat de asta si costa atit,practic este ca un motor nou si cu motor sh este sa zicem o loterie ca si la motoarele refacute ai acelasi risc sa te lase oricind,daca te duci intr-un service pe la noi majoritatea aparatelor de rectificat arbori,chiuloase au 20-30 ani.1 point
-
salutare colegu. in principiu sursa mistourilor de aici are de-a face cu faptul ca ne-au trecut prin fata ochilor multe topicuri da la tot felu de pusti teribilisti care au facut rost de o rapciuga de BMW pe bulgaria si se viseaza drifteri. te rugam sa ne intelegi, astfel, aceasta intoleranta. in principiu, ce vrei tu este o masina puternica si o sa te coste. daca schimbi motorul, ca sa faci ce vrei tu iti trebuie un 2.5 adica 170 de cai. Franele nu au de-a face cu vitezele atinse ci cu accelerarea si mai ales decelerarea. Nu vrem sa-ti facem legi de dinamica, insa ca idee o masina care merge cu viteza constanta de 100km/h si una care este in plina accelerare in treapta a 3-a la 100km/h nu franeza la fel chiar daca au aceleasi frane.1 point
-
Fara lipsa de respect...de ce nu te muti pe o planeta nepopulata?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apare pe istoric, a fost schimbat in 03/2001, la Reprezentanta BMW "Patrick Smets" din localitatea Lier, Belgia, factura de peste 3000 de euro1 point
-
Daca zici tu! Eu recunosc, daca as avea bani mi-as lua direct fara sa stau pe ganduri. Nu as putea sa am rabdare 3 ani pana apare un facelift1 point
-
Cred ca e neplacut sa ai o problema cu un produs achizitionat de nou. La unul sh cel putin te astepti. Frustrant este insa sa nu ti se rezolve problemele. Oricum, traim intr-o economie de consum in care producatorii s-au adaptat foarte bine; este fix ceea ce cerem noi. Timpul pentru testare este sensibil mai mic, problemele sunt descoperite/rezolvate pe cheltuiala clientului, iar asta se intampla in orice industrie. Asta e rezultatul cand vrei repede si bine, si de multe ori ieftin. Cand spun ieftin nu ma refer la coatul de achizitie, ci la costul unui produs. Eu spre exemplu cumpar/folosesc rareori ultima versiune a unui produs, iar cand o fac, ma asigur ca este ce vreau. Eu lucrez in industria IT, iar in acest domeniu bancile sunt cele mai conservatoare cand vine vorba de schimbari: pur si simplu anumite riscuri nu si le asuma. Eu de exemplu aleg sa nu fiu "beta tester" pe banii mei. Intotdeauna folosesc o versiune matura/testata a unui produs, si va recomand sa faceti la fel. Bafta!1 point
-
ai pe dracu pe masina, ca te-am sunat in prima zi si ai zis ca l-ai vandut! cu atat ma face mai mult sa cred ca esti hot, pareai dubios si la telefon. nimeni nu e de negasit si tocmai te-am sunat din nou! si cica nu ai deocamdata! cand mai furi altul? diseara?1 point
-
1 point
-
Salut, Au scos modelul nou si "nu prea au avut timp" sa il testeze, pe principiul "piata il va testa cel mai bine"... Asa au facut si cu primele modele E92. Daca ai "noroc" sa poata fi reparata in perioada de garantie si/sau prin campanii de rechemare, bine, iar daca nu... din pacate trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. Nu pot sa inteleg politica actuala din piata (si nu doar BMW)... Ce au de castigat producatorii auto daca diminueaza constant fiabilitatea masinilor "aruncate" in piata ??? Nu cred ca se pune problema: "sa vindem piese si cat mai multa manopera", pt ca asta, pe termen lung, ar duce la pierderea prestigiului marcii respective, deci diminuarea cotei de piata si pierdere efectiv financiara... Sensul in care merge industria auto astazi este corect, insa DIRECTIA este GRESITA !!! Succes la remedierea problemelor aparute1 point
-
1 point
-
pai daca face de ce nu o cumperi tu ca oricum te doare in pola ce crede lumea , cumpara tu si ne dai o lectie . :purple:1 point
-
1 point
-
de unde il ai? o fi ala furat de la mine, argintiu si original! doar o furaciune o dai la banii astia1 point
-
1 point
-
1 point
-
In titlul topicului scrie foarte clar: > BMWClub > Modele BMW > Seria 5 > 520d vs 530d si de ce are sens 520d, multumesc "d-drive" ca m-ai salvat... Sunt sigur ca in curind ne vom intilni cu stilul forumurilor englezesti de BMW-uri: eleganta, intelegere si respect pentru toti care au aceeasi pasiune - masinile BMW - asta ne uneste si pe noi pe acest forum - ii felicit pe initiatori! Nu m-am suparat si n-am citit toate posturile ca n-am avut timp, dar titlul mi s-a parut interesant, si toti scriu ceva interesant. Intr-adevar topicul este una dar cam toti s-au referit la masinile cu caroseria E39 (cam ce avem noi) dupa mine una din cele mai reusite. Stimati colegi de pasiune, actual am un E39 520d M-paket din 2003 - ultimele serii - o bijuterie pe care o ingrijesc, merge perfect si care-mi face mare placere sa o conduc oricind. Dar fi-miu (alt impatimit de BMW-uri) m-a facut sa iau un E60 525d 2004 steptronic foarte dotat, in ideea ca o sa vind vechiul E39 si sa ramin cu E 60-ul. Nu compar performantele ca n-are rost, una este proiectul inceput prin anii '95, ma refer la E39 si alta proiectul lui E60 inceput dupa anii 2000. Am condus pentru 2 zile si un E39 525d din 2002 manual - exemplarul mergea foarte bine, tragea tare si suna impresionant acel motor de 6 in linie. Din momentul in care l-am pornit am simtit ca-i alt motor, zgomotul motorului de 6 cilindri. E 60-ul este mai linistit, nu prea se aude motorul, este steptronic dar clar bate E39 525d manual, e o masina foarte confortabila dar parca are acel ceva care inca nu ma atrage. Il inteleg pe "d-drive", constat personal ca nu am unde sa ma bucur de performantele lui E60. 70% merg in Bucuresti - bara-n bara si in rest pe drumurile astea proaste si periculoase, chiar ca n-ai unde pe unde sa mergi. Doua "autostrazi" amarite cu parapetii indoiti, pline de gropi si surprize neplacute, uneori cu soferi adusi in stare de disperare de restul drumurilor si de timpul pierdut, care fug cu orice masina la talpa fara limita si siguranta atunci cind intra pe cei 100Km de autostrada cu "surprize"... Referitor la conducatorii auto, in ultima vreme sunt mai civilizati, respectuosi, multi chiar care te invita sa treci sau te ajuta - o placere pe care in trecut o intilneam doar in vest. Mai sunt si nesimtiti, din ce in ce mai putini insa va spun ca E39 520d nu m-a facut niciodata de rusine. Ii port respect acestei masini si v-o arat si voua, sunt intr-o mare dilema nu stiu daca sa-l mai dau.1 point
-
Excelenta comparatie, gindita si muncita - nota 10 cu felicitari. Fiecare din noi are un punct de vedere si toti au dreptate. Deoarece exista multe puncte de vedere am sa-l spun si pe al meu referitor la 520d. Avind citeva seria 3 (320d, 318d), nu m-am gindit niciodata sa cumpar seria 5, mai ales 520d, o astfel de masina mai under power. Acum 2 ani am vazut un E39 MPaket (2003 albastru metalizat) si mi-a placut instant, suspensii sport, piele, jante de M5 (dimensiuni diferite fata spate) etc... Am mers cu ea si accelera ca un E46 318d. Am cumparat masina si am inceput sa o aranjez putin: - i-am curatat tot ce se poate curata la un diesel ca sa-l revigorezi: intercooler, galerie de admisie, EGR, MAF - schimbat toate filtrele, ulei subtire 0W30 Castrol, Rezultate: o masina mare, foarte confortabila, consum mediu (Buc - Coasta de Azur dus si intors) pe 5000 Km cam 5,4 %, consum in Bucuresti 6,7% acum iarna (nu in bara la bara). Ce-i lipseste - dieselul de 4 cil are o vibratie usoara din "nascare" care te face permanent sa-i simti turatia, dar pentru mine nu e obositoare ci este chiar ca un indicator al mersului motorului. Personal i-am schimbat suportii motorului crezind ca se imbunatateste ceva dar n-a fost mare lucru, i-am schimbat degeaba, (suportii sunt cu vacuum, la viteza mare vacuumul este aplicat suportilor si mai coboara putin motorul sa fie mai stabila). Accelereaza binisor, nu te face de rusine dar este loc de mai bine, fuge fara probleme 206 - 210 Km/h (in Germania), poti sa o mentii la 150 -170 fara probleme sute de km ca nu oboseste deloc. Daca vrei sa faci chiar economie la combustibil (sa ai si tu un avantaj la un motor mic si o masina mare) poi scoate la 82 - 90Km/h si mers uniform 4,0 %. In testele mele special pentru consum minim, vara cu motorul incalzit, cauciucuri umflate etc.. am obtinuit de la Ploiesti la Bucuresti si 3,8% dar m-am tiriit pe sosea, am profitat de orice sa obtin un consum mic. Exemplarul asta cu suspenii coborite este extrem de stabil in curbe, poti sa mergi tare in curbe si este extrem de stabila, nu se apleaca deloc, zboara doar totul in masina datorita fortei centrifuge. Pe serpentinele de la Predeal spre Bucuresti in urcare totdeauna merg tare si din cite tin minte am depasit tot ce am intilnit. Cum se simte la drum: sotia mea care nu este experta in masini mi-a spus masina asta este masina asta merge ca un tren, iti inspira incredere si siguranta. Comparatie cu E60, 525d (2004, steptronic). De curind am mers 2 saptamini cu un E60 525d, automata (steptronic), este altceva, pe cit e de mare accelereaza fata de 520d de nu-ti vine sa crezi. Nici o vibratie inautru, si motorul asta de 6 cilindri este perfect echilibrat si trage de rupe. Accelerezi fuge imediat, tot imi venea sa caut schimbatorul de viteze, dar te obisnuiesti repede cu 2 pedale. Totul e in plus fata de 520d, este si mai grea (fara combustibil are 1670 Kg fata de 1485 Kg la E39 520D). Cu plinul facut si 2 persoane are 1900 Kg). Este practic alta masina. Consumul insa in oras s-a dus la 10 -11%, in bara la bara a ajuns si la 13,5%, dar afara la mers uniform este cam 6,7%. Consumabilele toate sunt cu 30% mai scumpe. In baia de ulei intra 8,3 litri de ulei, la 520d 5,5 litri. A trebuit sa-i schimb uleiul si filtrul m-a dus la 670RON - la 520d parca este cam 450RON. Simplist: dai un ban bun dar stai in fata. Finalul pentru 520D - masina mare, confortabila cu performante bune fata de alte masini si cred ca la marimea ei este cea mai economica. Daca este intretinuta bine obtii chiar performante cu binisor peste medie. Am avut si E46 320d si 318d citiva ani, seria 5 este mult mai confortabila e ceva mai mare. Pina te obisnuiesti cu dimensiunile ia ceva timp si daca nu le ai cu manevratul prin parcari e util un PDC - eu n-am, m-am obisnuit cu ea in 6 luni fara sa o ating. Seria 3 este o masina foarte buna, excelenta, dar daca ai trecut la seria 5 nu-ti mai vine sa te intorci la seria 3. Este ca si cum ai vrea sa te muti din confortul unui apartement de 3 camere inapoi la 2 camere, nu-ti mai gasesti locul. Eu am trecut de prima tinerete si nu-mi mai doresc sa fiu primul la demaraj dar confort si viteza (cind e cazul) nu renunt.1 point
-
Vand masina: BMW E34 520i, 2000Cm3, 24 valve, 6 cilindrii in linie, 150 de cai, vanos, din 93', 145.000Km parcursi reali, consum 8 - 18L/100Km ... in functzie de "talpa", stare tehnica foarte buna, doua seturi de cauciucuri iarna /vara, geamuri "la manivela", fara aer conditzionat, simpla, mici defecte la exterior ushor remediabile in cazul celor care vor bibelou, fara toba finala = de aici shi pretzul de 1.500 de euro ushor negociabil. Inmatriculata pe RO in 2009, TAXA POLUARE platita shi nerecuperata, fiscal + adeverinta taxa poluare ANAF! Aceasta vanzare se adreseaza celor care vor cu adevarat MASINA nu cotetz Tel: 0724/56.111.8 = filmuletz prezentare in ansamblu shi minusuri Imi cer scuze anticipat, daca am postat unde nu trebuie, sincer m-am uitat destul de bine inainte sa postez shi am ajuns la concluzia ca aici e locul topicului!0 points
-
N am inteles niciodata oamenii care arunca cu scoruri asa in aer fara sa vada MASINA.. poate fi trantita si fatuita de sa nu ti vina sa crezi:) nu vorbesc de cea de aici ci in general ..ia un 10 mii ia 11 . Pozele sant cu totul si totul alta mancare de peste decat realitatea. Cineva din bacau sa mearga sa o vada? sa le zica celor interesati? eram si eu interesat la un moment dat insa am mici indoieli .0 points
-
Bai prostule, Eleronul a fost argintiu,de aia am si pus pozele cu TXA,am vazut ca nu il ia nimeni,l am vopsit si l am pus pe masina mea,acum e NEGRU. Ti-am ca nu am si nu stiu daca fac rost pt ca nu eram hotarat daca il mai vand sau nu, ca am dat sa il vopsesc 50lei la vopsit. Eu zic sa iti vezi de treaba ta si sa nu mai acuzi aiurea. Frustrat prost. Crezi ca stau sa fac "furt calificat" pentru un eleron de 100lei ? Unii au mai multe minte,ori ca furi 10.000.000 $ din banca,ori ca furi un eleron de pe masina,tot FURT e. @ EDIT : Te invit la mine acasa sa il vezi,si daca zici ca e al tau,ti-l dau. sa nu mai plangi pe forum ca ti au furat baietii eleronul si nu ai o chiftea in stomac sa iti cumperi altul.dar ai "M3"0 points
-
Eu nu sunt chiar de acord; Am avut un E46, luat de nou...l-am tinut aproape 70000km (5 ani) si nu a avut decat o singura problema (am schimbat bucsele si bieletele pe fata)...lucru ultracunoscut la acel model, in rest...filtre,ulei si motorina; in rest nimic, absolut nimic; Apoi am avut un e90, luat de nou, l-am avut 6 ani si jumatate (115000km) si nu am schimbat niciodata nimic la ea(sa nu mint, a avut la 500km o problema, nu stiu ce releu(defect de fabricatie cica) care s-a remediat in garantie dar oricum costa 13$); nici o siguranta schimbata nimic; Acum am F32 si am 4000km cu ea, dar asta nu se pune ca e prea noua; Ca evolutie...E46<<<<<E90<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<F32; asta e diferenta intre ele....COLOSALA, cine neaga asta...sa le conduca suficient si va vedea; intr-adevar, E46 pare solid, dar pentru ca e foarte simplu la interior si vorbim despre putine subansamble, pe cand la E90 sau F32 sau F10...e cu totul altceva; Sa nu mai vorbim de finisari; Evident ca atunci cand iti pui nspemii de optionale pe masina care au nspemilioane de senzori, sansa ca unul sa se defecteze creste, statistic vorbind; Cand ai 2 camere, nu prea bagi bani in apartament; cand ai casa....mereu mai trebuie facut ceva la ea, mereu se mai strica cate ceva; care din cele 2 imobile e probabil mai bine facuta, clar casa...dar ai mai mult de lucru la ea;0 points
-
Alo copii , pai daca se uzeaza un plastic in 150k se poate schimba hai sa nu ne mai rahatim pe masini ca aia e mai buna , la aia sare un plastic , deja o dam in figuri . Pai voi vreti masini sa reziste 20 ani si sa arate ca in prima zi , mai tine si de proprietari si pe mana cui intra ca daca te uiti pe forum asta intelegi ca abia isi schimba uleiul unii dar sa mai schimbe un plastic in interior si mai stiu eu ce atentie la detalii. Din 2 masini luate de pe forum doar la una am avut norocul sa fie intretinuta si proprietarul da isi permitea , pai la E46 am bagat de m-am saturat si a fost placerea mea sa ma simt eu in siguranta si cu o masina impecabila , nu e vina masinii si nici a producatorului ca nu rezista zeci de ani in stare wow . Marele adevar e ca multi isi cumpara masini peste limita posibilitatilor , generatia iphone gen .0 points
-
0 points
-
0 points
-
ca masina asta a costat echivalentul a ~40.000e nu e relevant, cu dotarile enumerate anterior pretul ar fi fost cu 50% mai mare, probabil... este normal ca la un BMW sa iei in calcul optiunile prezente pe masina, stiti cu totii ca nu sunt ieftine ... si eu am un cabrio E46 intr-o situtie asemanatoare... la fel de adevarat este ca nu toti apreciaza look-ul M ... nu va inteleg , am facut o oferta, nu i-am furat masina si i-am aruncat banii pe geam in fuga... a fost greseala mea ca nu am ofertat pe privat si ma injura dar unul, vanzatorul ii doresc mult succes vanzatorului ! va pup !0 points
-
nu contest, masina este FOARTE FRUMOASA , dar cat ar fi costat masina asta daca ar fi avut dotarile de mai jos ? navigatie(mare) , int. sport piele(electric), jante deocheate "M", cutie automata, kit optic ext. "M" , volan "M" , trapa, xenon, tel in cotiera, webasto, PDC, etc taxa e ~900e ... 4-500Lei pe la RAR, ~800 Lei RCA ... ajungi departe0 points
-
0 points
-
0 points
-
Nu inteleg rostul topicului. Ai o masina aproape noua, in garantie. Nu te duci la reprezentanta de frica desi ai garantie? Cel putin ridicol.0 points
-
0 points
-
Poate ca scapa ulei pe la turbo spre intercooler dar asta se intampla la multe masini in special din cauza forjarii la rece a motorului. Atunci incepe sa scape ulei. Probabil ca cel care a avut masina inainte facea lucrul asta si d-aia a si avansat problema cu turbina.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00