Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/14 in all areas

  1. Eu ma bucur ca acest user exista pe forum, toate masinile puse de el la vanzare au fost la preturi foarte bune, iar el ca vanzator a fost foarte deschis. In loc sa comentati aiurea legat de dotari (pentru unii e cheala, pentru altii e full) mai bine lasati topicul curat si va vedeti de treaba. Din partea mea, felicitari MATRIX!
    7 points
  2. Am citit destul de atent. Puteam sa scriu ca 520d n-are nevoie de scaune sport si ca o masina de genul asta daca e in stare foarte buna isi merita banii strict pentru consum, costuri mici de intretinere si confort, insa n-am vrut sa ma bag in discutie. Plus ca in cazul unei masini sh atat de vechi, optiunile nu prea mai conteaza la pret. Cei care cumpara o masina de genul asta vor in primul rand sa nu fie nevoie sa bage foarte multi bani in masina dupa achizitie, deci cauta stare tehnica buna. Exista multe cazane foarte dotate pe piata. La ce te ajuta scaunele electrice daca sunt uzate? La ce te ajuta navigatia daca mai ai de bagat vreo 2000 euro dupa achizitie pentru ca masina e praf?
    5 points
  3. toata lumea care a vazut-o pe internet si ma suna sau cei care au vazut live masina, imi spun cat ii de frumoasa, dar mai mult de 3550 nu am primit concret si decat sa o dau asa ieftin mai bine o tin "pe langa casa", slabe sanse sa mai gasesc e39 si 520d, si cu dotari cat de cat si fara avarii.
    3 points
  4. Masina isi merita banii, e superba! Spor la vanzare
    3 points
  5. - 318D - LCI, Fabricat 03/2010 si inmatriculat in luna 04 - 189.000 km - Serie sasiu: WBAPG11040E434288 - Volan + Schimbator "M-Paket" - Climatronic - Decor Lemn - Climatronic - Radio CD "Professional" - Senzori Parcare - Piele Neagra (Sensatec) - Jante Aliaj - Servotronc - Senzor de ploaie - Volan Multifunctional + tempomat Zilele viitoare dupa cosmetica urmeaza sa ii fac poze (momentan doar cele de la licitatie le am) Pret: 9400 de euro FIX tel:0745.378.100
    2 points
  6. - 520d FL - 212.000 km - Cumparat de mine personal, de la proprietar din Belgia in 11/2013 - Unic Proprietar de noua - Istoric la BMW, pana la ultima revizie, la 195.000 km, in 05/2013 - Serie sasiu: WBADM71010GU46238 - Prima inmatriculare: 11/2000 (Facelift original) - Fara nici un fel de accident (Bari, Faruri, etc, totul este original din fabrica) - Ulei + Filtre + Baterie, schimbate de mine la ~ 210.000 km - Interior Piele Bej + Ornamente Lemn - Dublu Climatronic - Scaune incazilte - Radio BMW Business + CD - Magazie 6 x CD-uri - Plafon Negru - Volan Multifunctional imbracat in Piele - Pilot Automat - 4 x Geamuri Electrice - ABS + ASC - 6 x Airbag-uri - Computer de bord - Jante Aliaj 16" Pret: 3900 Euro, FIX tel: 0745.378.100
    2 points
  7. Era vorba de 316 nu de 318is . PIMP in Romania omori pietoni pe trecere si nu patesti nimic ,poate tu traiesti in alta tara.
    2 points
  8. am fost eu ieri la otto sa verifice masina, ca am avut un potential cumparator, mie mi se pare un mare samsar...plus ca te rupe de bani
    2 points
  9. Un mare multumesc si 10* pentru cataxxl pentru promptitudine, seriozitate si calitate, a mai castigat un client, RECOMAND
    2 points
  10. Editeaza postul si atasaza pozele ca nu ti-a iesit.
    1 point
  11. Nu sunt alte probleme. Asta e tot: la nFL pompa si turbina (care pana la urma e consumabil) , la FL doar turbina. Restul tine de cum a fost exploatat motorul si nu poti zice clar ca se strica ceva. PS: Eu de exemplu am motorul de 150cp si ce am facut la motor in 2 ani de cand o am: -curatat EGR + galerie admisie -schimbat furtun intercooler (din cauza vechimii) -schimbat furtunase vacuum -curele -eliminat clapete admisie (au axul subtire si exista riscul sa se rupa si sa fie aspirate in motor. Exista cateva cazuri pe forum) -termostat -evident filtre si ulei (inclusiv cel epurator) -ulei servodirectie -garnitura de la pompa de vacuum Si am mai schimbat: - 2 senzori ABS (400 lei pe fata, 350 lei pe spate ATE) -amortizoare + arcuri + flanse + protectii -senzor temperatura exterioara -baterie -bucse brate Lemforder -bucse esapament
    1 point
  12. Ce incerca Boaska sa iti spuna e ca tu o sa cumperi o masina destul de veche (nu e neaparat o problema), cu sanse maximale de km masluiti si datorita uzurii reale, pica cele enumerate de el mai sus. Dupa cum ai putut observa, e vorba doar de consumabile. Ca un sfat, asigura-te ca dupa achiztie si inmatriculare, ai 1000euro de o revizie. Posibil sa nu fie nevoie sa bagi banii in ea imediat cum o cumperi, dar pe parcurs, datoria factorilor ce tin de Romania (drumuri, motorina etc), o sa ai nevoie de ei. Nu mi se pare ca raspunsul lui Boaska a fost evaziv, ti-a enumerat pe scurt chestiile uzuale de care se lovesc userii de pe forum. Si daca bine imi amintesc, Boaska detine (sau detinea) un BMW 320d 136CP.
    1 point
  13. Nu sunt in cautare de posturi mai mult ca tine,nu trebuie sa te superi chiar din orice. Exista un regulament din ce am inteles care ar trebui respectat de absolut toti membrii,indiferent ca sunt noi sau cu "state". O poza reala face mai mult decat un telefon. Chiar eram interesat,pretul este chiar ok, dar prefer sa ma lipsesc,cand vad ca te deranjez cu postarea mea. Bafta la vanzare.
    1 point
  14. http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsitentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2013.html
    1 point
  15. + pentru @cataxxl. User serios, comunicativ, vinde produse de calitate la cele mai bune preturi.
    1 point
  16. Nu poti sa compari 13k km cu 172k km , adica una e de 13-14 ori mai uzata ca alta.
    1 point
  17. Pai da, dar asa ajungi la pret de masina premium. O Astra ieftina e o masina chelioasa. Daca te apuci sa pui multe optiuni pe ea, ajunge la un pret pe care nu l-ai da pe o Astra. Forumurile exista mai ales pentru a socializa. 80% dintre informatiile de pe un forum sunt eronate. Multi habar nu au ce vorbesc. E foarte greu sa selectezi informatiile corecte, mai ales daca nici tu nu te pricepi. E exact ca internetul. Foarte multe informatii, insa trebuie selectate cele bune. Mult compost. Premium nu inseamna altceva pentru fiecare. Ford Focus si Opel Astra nu sunt masini premium. Marcile premium sunt cateva. O marca premium inseamna in primul rand atentie la detalii. Cum arata si cum se desface capacul de la scrumiera intr-un E39 sau un E60 si cum arata intr-un Opel? Cum arata plasticele dintr-un Opel si cum arata plasticele dintr-un BMW sau Audi? Marcile premium sunt pentru cei care sunt pregatiti sa plateasca preturi premium pentru atentia asta la detalii. Un interior de Focus e pur si simplu hidos, indiferent daca ne referim la modele mai vechi sau nu. Sau daca tot ai comparat Astra cu seria 3. Ceea ce e o comparatie obscena pe care nimeni care se pricepe la masini nu o face. Ce suspensie hilara are un Astra si ce suspensie are un seria 3? Ce discuri are un Astra si ce discuri are un seria 3? Ca te duc ambele de la A la B e clar, insa cum?
    1 point
  18. Nu cred. Da bmw.ul pt ca are nevoie de bani, nu de dragul de a o schimba. Face schimb si cu masini, mai ieftine, unde diferenta e de 5 mii macar. in ce bani pui A6.le ?
    1 point
  19. Kia sunt niste guoaie, sa fim seriosi. Pai mai bun nu inseamna neaparat mai fiabil. Plus ca e greu sa emiti judecati cu privire la fiabilitate din auzite si fara sa fi avut vreodata un BMW nou. Emitem pareri despre fiabilitatea unui BMW in functie de BMW-ul sh achizitionat la peste 200 000 km si 10 ani? Nu prea e relevant. Iar comparatii de fiabilitate intre masini din clase diferite nu au sens. Un lucru sofisticat va fi intotdeauna mai putin fiabil decat unul simplu.
    1 point
  20. Pai ce raspuns sa-ti dau? Ieftin si bun nu exista. Cine cauta asa ceva, poate la fel de bine sa creada si in Mos Craciun si prietenii sai. Daca dupa tine Astra e mai buna ca un BMW, ce pot sa spun? E adevarat ca o masina mai ieftina poate fi un compromis, insa eu n-am gasit inca o masina care sa mearga ca un BMW, sa se simta ca un BMW, dar sa fie mai ieftina.
    1 point
  21. 520D sau 520I este un motor prea mic pt un seria 5 mai ales touring,la 520d daca iti pica pompa de injectie fluieri la luna,525d parerea mea ca este bmw,impozitul bunicel fata de 3000,cutia automata este un plus are 6 cilindrii culpul este bun,motoarele sub dimensionate ca 520 consuma mai mult ca 525d si merg ca o caruta te face si loganu.
    1 point
  22. de acord. dar nu vad raspunsul la ce am intrebat eu.
    1 point
  23. NU PREA STAU PE FORUM,PENTRU SCHIMBURI SAU ALTE DETALII,SUNATI !!! tel 112 ? e bun nr?
    1 point
  24. Intr-un service intotdeauna se afla cineva care stie sa comande piese. Altfel nu e service, sunt doar niste baieti care mai repara ocazional masini.
    1 point
  25. 1 point
  26. Nu stiu de ce spuneti voi de E60 ca are materiale de slaba calitate. Mie dimpotriva mi se par foarte calitative si durabile. Oriunde pui mana este numai plastic placut la atingere, butoane si comutatoare cu simt tactil excelent si piele de buna calitate. Nu vorbesc din basme ci exclusiv din ce vad la masina mea dupa 190.000 de km. E39 nu am avut dar daca materialele se aseamana cu cele folosite pe E46 atunci sunt mult sub cele folosite in E60.
    1 point
  27. Nu exista cutie automata pe E39 520d.
    1 point
  28. Am avut 330d si 330xd (pe E90 si E92 ce-i drept) si parerea mea este ca nu as mai cumpara o masina cu motor mare diesel si tractiune spate din cauza cuplului mare care face dificila si uneori chiar periculoasa (pe astfalt umed) plecarea de pe loc in mod sportiv. Aceeasi senzatie de siguranta o vei avea si pe viraje. Diferentele sunt evidente, clar in favoarea 330xd. As alege totusi varianta fara x-drive la un 325,330 sau 335i.
    1 point
  29. salutare colegu. in principiu sursa mistourilor de aici are de-a face cu faptul ca ne-au trecut prin fata ochilor multe topicuri da la tot felu de pusti teribilisti care au facut rost de o rapciuga de BMW pe bulgaria si se viseaza drifteri. te rugam sa ne intelegi, astfel, aceasta intoleranta. in principiu, ce vrei tu este o masina puternica si o sa te coste. daca schimbi motorul, ca sa faci ce vrei tu iti trebuie un 2.5 adica 170 de cai. Franele nu au de-a face cu vitezele atinse ci cu accelerarea si mai ales decelerarea. Nu vrem sa-ti facem legi de dinamica, insa ca idee o masina care merge cu viteza constanta de 100km/h si una care este in plina accelerare in treapta a 3-a la 100km/h nu franeza la fel chiar daca au aceleasi frane.
    1 point
  30. Euro 3? cam cate este taxa de mediu la masina asta?
    1 point
  31. Spor la vanzare, e foarte frumoasa
    1 point
  32. Nu cred ca o lasa nici la 3800. Masina arata super, interior-exterior. Daca si dpdv mecanic e la fel nici nu ar avea de ce sa lase la pret. Bafta la vanzare!
    1 point
  33. salut, dezamagitor ...
    1 point
  34. Daca tot te gandesti la demaraj ia aminte ca variantele xDrive accelereaza mai repede de la 0-100 decat cele cu tractiune spate.
    1 point
  35. Ce daca-i mai grea cu 100kg? nu o iei pentru drag banuiesc, si oricum ii faci un remap daca nu are, aia de care ziceai am inteles ca are.. Eu zic sa te mai gandesti, eu as lua x d cu ochii inchisi, asta cu feelingul mi se pare aiurea.. Cu x d nu ai asa mare stres nici iarna nici pe ploaie intr-o curba mai periculoasa.. Alegerea ta, dar eu as lua clar x d ..
    1 point
  36. Un mare + pt cataxxl. Prompt si produse de calitate.
    1 point
  37. La putin peste 40k km am inlocuit placutele fata. Am pus ATE si sunt multumit. Franeaza bine si fara zgomot. http://thumbnails110.imagebam.com/29685/1577d5296842915.jpg
    1 point
  38. ca tot vad postul abia acum, fac si eu o completare. cu tot regretul, nu toata lumea umbla cu BMW pentru ce simte. sunt multe alte categorii. pe unii ii duce de la A la B. altora le ofera pozitie sociala. altora le ofera pozitie "manelara". ar mai fi multe sectiuni, dar pe scurt : acestia nu merita un BMW. sunt alte masini la aceste categorii care pot face treaba poate chiar mai bine. dar atunci cand ai pasiune pentru masini, pentru condus, nu poti sa nu te indragosteti de BMW. am avut si eu mai multe marci inainte. si aveam impresia ca sunt deosebite, si un BMW nu isi merita banii. asta pana am cumparat unul. asa a inceput "isteria". fara alte detalii, n-am condus nimic care sa se apropie de spiritul care il ofera aceasta masina. BMW for life. PS: nu ma bucur cand se strica cate ceva, dar vad defectiunea ca pe un inamic. unul care se interpune intre mine si dragostea mea. si pentru asta, trebuie eliminat cat mai repede !
    1 point
  39. man...din puntul meu de vedere nu e o afacere; ca sa vezi daca de-acolo e problema ti-o pot imprumuta ( cu conditia sa nu se strice - facem intai proba la mine ca sa vezi ca merge), asta inteleg eu prin forum, colegi, prieteni..etc...asa percep eu lucrurile, si am prieteni buni,oameni care i-am cunoscut aici, in mediul virtual...ca oi avea tu nevoie dup-aia de ea si ne intelegm la un pret..asta e altceva... deci: te pot ajuta, inainte de toate!
    1 point
  40. +10 pentru veyron 1000cp, calitate, seriozitate si promptitudine.Bravo, recomand cu incredere.
    0 points
  41. Am avut oferta de 12.800, dar am refuzat-o atunci pt ca nu gaseam ce sa imi iau. Acum as avea ceva oferte pe la 11.500, dar in ultimele luni am bagat inca 1000E in masina. Ma mai gandesc saptamana asta, astept un ajutor de la un coleg din Bacau daca poate sa vada masina pentru mine, poate asa ma hotarasc mai repede. Daca as da-o pe a mea la 12.000 ti-as putea da 13.000 pe masina, daca nu trebuie sa platesc timbru de mediu. Am o singura intrebare acum: unde e facut softul si daca se poate pune inapoi softul original. Multumesc!
    0 points
  42. Hai mĂŁ, mĂŁ laÂşi? Nu te apucĂŁ de flame, cĂŁ te cerĂži cu mine degeaba. Premium plĂŁteÂşte primul cumpĂŁrĂŁtor. Second puteam sĂŁ iau orice Bmw sau Audi, ĂŽn aceiaÂşi bani pe care i-am dat pe asta. MĂŁ refer acelaÂşi an de fabr sau aceeaÂşi generaĂžie.
    0 points
  43. 0 points
  44. Pretul de catalog ar fi undeva la 95-96mii euro. Mersi, sa fie!
    0 points
  45. Intreaba-l si daca accepta schimb cu A6 2.0 tfsi, 2007, 87500km. Ofer si diferenta, in functie de eventualele probleme ale masinii. Daca e cineva in Bacau sa o vada macar 5min..raman dator.
    0 points
  46. normal ca e bine , e un progres continuu chiar daca pe alte parti scad alte avantaje , calitate si mai stiu eu ce . Nu uita ca in urma cu 3-4 ani E46 era considerat masina suprema , daca era si coupe era fantastica deja , te scuipau daca le bagai E90 sub ochi . Lumea a mai schimbat modelul si a vazut imbunatatiri , dpmdv au fost f multe plusuri chiar daca au venit si cu minusuri . Poate costa mai mult sa remediezi anumite probleme , fiecare utilizator vede prin proprii ochi balanta + - , altfel am sta toti cu vreo vechitura doar de frica vreunui model gaunos . PS bai Bala eu cu tine nu vb ca dpmdv esti chiar obraznic in seara asta si pt un moderator nu e frumos
    0 points
  47. ca masina asta a costat echivalentul a ~40.000e nu e relevant, cu dotarile enumerate anterior pretul ar fi fost cu 50% mai mare, probabil... este normal ca la un BMW sa iei in calcul optiunile prezente pe masina, stiti cu totii ca nu sunt ieftine ... si eu am un cabrio E46 intr-o situtie asemanatoare... la fel de adevarat este ca nu toti apreciaza look-ul M ... nu va inteleg , am facut o oferta, nu i-am furat masina si i-am aruncat banii pe geam in fuga... a fost greseala mea ca nu am ofertat pe privat si ma injura dar unul, vanzatorul ii doresc mult succes vanzatorului ! va pup !
    0 points
  48. jak: masina asta a fost 40k eur noua. Bine ca n-ai calculat si pretul cu odorizante, ulei si filtre. Pt cine crede ca e pretul mare exista si varianta cazan Bulgaria.
    0 points
  49. nu contest, masina este FOARTE FRUMOASA , dar cat ar fi costat masina asta daca ar fi avut dotarile de mai jos ? navigatie(mare) , int. sport piele(electric), jante deocheate "M", cutie automata, kit optic ext. "M" , volan "M" , trapa, xenon, tel in cotiera, webasto, PDC, etc taxa e ~900e ... 4-500Lei pe la RAR, ~800 Lei RCA ... ajungi departe
    0 points
  50. Masina merita clar banii ceruti ! Nu inteleg ce e cu ofertele astea....
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.