Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/21/14 in all areas
-
Unele lucruri pot fi deduse. Nu e nevoie sa le spui neaparat. Pai daca te doare fix in cur, de ce sari de cur cand vezi ca scriu eu ceva nasol de Opel? Hai sa zicem ca nu-ti place E36, dar nici E46? Daca E46 e fara personalitate, ce mai e de zis? Tu ce masina ai avut inainte de Astra? Nu-mi da sfaturi despre cum sa-mi manageriez business-ul. Treaba cu personalitatea este foarte simpla. Unele masini au personalitate. Design-ul lor este cel care le da un anumit caracter. Prin acest design aceste masini par sa fie altfel decat majoritatea masinilor. Un Astra nu are personalitate. E o masina corecta si atat. E facuta sa fie pe placul oricui, nu e individualizata in nici un fel.6 points
-
Perfect adevarat. La fel cum Astra nu exceleaza la absolut nimic. Eu n-am nici o problema. Tu esti cel cu probleme pentru ca ti-ai cumparat o masina ieftina, dar ai nevoie de acceptare. Ai nevoie ca altii sa-ti spuna ca de fapt ai facut o alegere foarte buna. Nu intelegi ca de fapt e doar treaba ta. E hilar sa te ataci daca spun eu ca Opel-urile mi se par niste cazane. Poate ca sunt nebun. Poate ca exista un sambure de adevar, mai ales avand in vedere ca Opel-urile sunt facute sa fie ieftine. Cele mai slabe masini germane. Pai vezi ca acel cazan de Fiat e fix ca un Astra. O masina nasoala, fara personalitate, cu plastice de 2 lei. Una care te duce de la A la B. Atat. Nu e o masina despre care sa vorbesti. Deasemenea e aberant sa crezi ca daca uneori conduc un Fiat, automat nu stiu ce e aia o masina buna. Eu am avut E39 535i 6 ani. Am avut in familie si Golf 4 si Golf 5. Si S-klasse din 2001. Stiu perfect diferenta dintre o masina buna si una proasta. Sunt intr-un moment al vietii cand nu-mi permit sa-mi cumpar o masina misto pentru ca am un business pe care trebuie sa-l dezvolt, trebuie sa reinvestesc profitul. Insa nu ma apuc acum sa-mi iau o masina ieftina pe care sa incep s-o laud daca nu e cazul. Dupa 535i am avut Golf III si un Mercedes 190d. Ce am invatat din asta e ca o masina premium va fi intotdeauna peste o masina non-premium. Pur si simplu se simte altfel. ASC+T e un sistem care te poate salva de accident.6 points
-
Ai o aroganta cam enervanta bazata pe nimic. Tu ai facut flame primul: Pe un forum BMW, asta e flame. Vezi o poza, vai, Doamne, cat de fragil esti intr-un E36. Esti pe jumatate mort, c-un picior in groapa. Pe toate forumurile din Romania cand vine vorba de BMW imediat incep toti cu invective bazate pe generalizari imbecile. Acum trebuie sa laudam si pe forumurile BMW tot felul de marci care fac mai mult tomberoane decat masini?5 points
-
Cred ca si starea masinii conteaza enorm. Ca sa-l enervez putin pe PIMP, oare cati au murit in E36 fata de cati au murit in Calibra? Si E36 rugineste, dar Calibra abia mai poti gasi. Majoritatea s-au dezintegrat. Vorbesc fix la subiect. Am zis ceea ce cred. E36 mi se pare o masina mai solida decat un cazan de Astra. Asta mi se pare o masina ieftina. Imi da o senzatie de nesiguranta. Nu am incredere in asa ceva. Poate sa aiba si 20 de airbag-uri. Mor oameni si in masini facute in 2014. Ideea e sa nu faci accident grav. In momentul asta mai conduc un Fiat Bravo 1.9jtd din 2009. Insa nu mai am masina. Caut sa-mi cumpar. E foarte greu sa gasesti o masina sh buna. Nu sunt fan E36 daca asta crezi, insa lucrand mi-am dat seama ca e o masina foarte buna. Si am si condus cateva in stare buna si sunt masini misto. Problema e ca au ajuns pe mana multor teribilisti.5 points
-
Nu va mai certati ca nu are nici un rost, sunt destule accidente pe net cu E36 si cam cum arata dupa. Am avut E36 si la siguranta e aproape 0.4 points
-
Asta e doar imaginea cretina data de mass-media. Pe sticla 316 si 318i sunt bolizi. Chiar trebuie sa luam orice cacat de bun? Cei mai teribilisti soferi sunt cei cu masini mult mai putin performante. Mai mult risca un nebun cu un Matiz decat un sofer de E46 318i. Insa ala cu Matiz nu e invidiat de nimeni. Subiectul nu e de interes.4 points
-
Siguranta nu este in nici un caz punctul forte al unui E36. Ca posesor realizez si accept lucrul asta.3 points
-
E36 e un cazan sinistru la un accident serios. In ultimii ani toate accidentele mai serioase cu E36 au fost tragedii. O fii ea inca frumoasa, emblematica pt BMW, performanta inca, dar la siguranta e zero.3 points
-
Vai ce trist mai pot fi pentru ca mi-am luat doar minusuri pentru postarea "Si cand te gandesti ca cealalta masina implicata in accident a fost totusi un logan . dar daca era un jeepan , oare ce mai ramanea din E36 ..." ( cum mi-am putut eu permite sa jignesc atatia pisicari prezenti pe acet forum, cand de fapt eu trebuia sa urc in slavi marca BMW. Foarte urat din partea mea ) Adevarul e ca majoritatea masinilor (80 % cu siguranta) ajunse la o stimabila varsta de ~ 20 de ani , indiferent de marca, sunt cam bune de casat , aici incluzand si piscutele. Sincer decat sa circul cu o pisicuta de 20 de ani implicata in cine stie cate evenimente rutiere si reparata pe la coltul strazii, mai prefer sa circul cu un ford , opel,renault, etc cu 7-8 ani mai tanara. Multi tinerei vor doar a aiba sigla BMW, indiferent de starea masinilor pe care le conduc si cu care isi pune viata in pericol zi de zi.Din pricina unora ca ei suntem numiti majoritatea bmw-istilor cocalari. Nu stiu de ce ,mereu cand vad "baietasi" cu E36,E46, E39 prin oras ,o mare parte din ei sunt tare nervosi si agitati in trafic, pe cand cei cu F10,F01 ,F30 ,E70 chiar si E60,E90 sunt mult mai calmi. Eu cred ca cei din urma merg la consum si de aceea Marea majoritate a celor care au piscute de 20 de ani sunt cu o situatie financiara nu extrem de buna , si evident ca si intretinere autoturismelor detinute se face nu chiar ca la carte . Se merge pe las-o ca merge s-asa. Oricum LOGANUL a iesit castigator imi cer scuze pisicarilor Dumnezeu sa le dea sanatate celor implicati in accident .3 points
-
Ce va mai place sa vorbiti urat Daca vroiai sa se puna capat discutiei, renuntai la ps3 points
-
Tu vb serios?...... Din contra, aproape oricine si-o poate permite, foarte multi, plin de cazane cu "sigla" despre care vb tu.. D-aia si generalizarea asta, ca ai bmw esti cocalar, ca isi permit toti sa isi cumpere cu 1000 euro "biamveu" si de aici si generalizarea ca toti care au bmw = tarani, cocalari etc...3 points
-
Am mai multa incredere intr-un BMW in caz de accident decat in vreun Logan, Opel sau alt cazan.3 points
-
Frontal Dacia cu lateral BMW-ul, lateralul este fragil la orice masina. Mai uita-te si la alte accidente in care sunt implicate e36 si o sa iti formezi incet incet o alta parere3 points
-
Prima mea motocicleta a fost un Yamaha R1 (pt cine nu stie 1.000 cmc, 180 de cai putere, aprox 180 de kg). Pe toti ii auzeam in jurul meu ca motocicleta aia o sa ma omoare. Le-am demonstrat ca daca esti calculat si nu faci imprudente sunt foarte mari sansele sa nu se intample nici o nenorocire, dar eram constient ca motorul ala e moarte sigura. Pe acelasi principiu incerc sa spun ca daca esti constient ca masina nu te protejeaza foarte bine in caz de accident deoarece este o masina proiectata in anii 80, cu alte standarde si alta tehnologie, si nu faci excese si imprudente, E36 este o masina care te poate duce cu placere oriunde ai nevoie. Ca am facut o comparatie cu masini din clase diferite sunt de acord, dar am vut sa subliniez ca masina poate face diferenta dintre viata si moarte intr-un accident mai serios.2 points
-
2 points
-
Daca toti posesorii de E36 ar gandi la fel ca tine ar fi mult mai putine tragedii. Am avut si eu E36 pana acum vreo 2-3 ani si eram constient ca nu ma protejeaza mai deloc la accidente.2 points
-
Si daca aveam 30 000 de posturi care-i problema? Crezi ca asta ma defineste ca om? Fiecare isi petrece timpul liber asa cum vrea. Eu nu te-am jignit cu nimic. Daca o voi face iti vei da seama. Eu nu te-am atacat pe tine. Eu am parerea asta despre Opel Astra si Logan. N-are nici o legatura cu tine. Niste masini groaznice. Nu mi-au placut niciodata. Exact ca majoritatea lucrurilor ieftine pe care piata de consum le-a creat. Lucruri care nu exceleaza cu nimic. Care nu sunt facute cu pasiune. Totul e sa fie ieftine.2 points
-
Jignirea era pornirea cea mai la indemana. Nu m-ai surprins cu nimic. Tocmai asta e problema. Marketing-ul i-a facut pe oameni sa se considere una cu achizitiile lor. Tu te identifici cu masina si asta iti da un sentiment de inferioritate. Presupusa inferioritate e substituita prin agresivitate. Atitudine de bichon. Eu nu ma identific cu masina pe care o conduc sau cu bunurile pe care le am. Asta e pornirea omului superficial. Daca acum nu am masina ar trebui sa ma simt inferior fata de atunci cand aveam E39 535i?2 points
-
Pai tocmai aia e. Cocalarii cu BMW si masini de 1000 euro sunt fix aia care nu-si permit sigla.2 points
-
Ideea nu era cine a facut primul comparatia. Interesant e cine se ataca mai tare. Un PIMP cu Astra pe un forum BMW.2 points
-
Nu e cazul nici sa spunem lucruri false. E36 nu este o masina sigura in caz de accident, asta-i clar. Insa e aberant sa spunem ca e sub Logan, ca te dezintegrezi sigur daca faci accident intr-un E36 sau alte exagerari. Adica idee de fapt e cu totul alta. Sa nu dam si noi apa la moara mass-mediei care se hraneste din aceste accidente. De cate ori nu sunt aratate masini facute praf pozate dupa ce au fost taiate de cei de la descarcerare si de fiecare data apare cate un dobitoc care se mira cat de proasta e masina aia si ca s-a facut acordeon.2 points
-
Na ca i-am ramas in gat cuiva si mi-a dat minus. Incerci sa ajuti si altii ti-o trag... Modulul ala trebuie schimbat. Ca banuiesc ca nu repara nimeni. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35684887PzQ.jpg2 points
-
Vand BMW E60 530d fabricat 12.2004 cu prima inmatriculare in 04.2006. Are taxa platita si nerecuperata, detin adeverinta. Masina are 200220 Km in acest moment, eu am cumparat-o la 168.400 km (verificati la MHS - ei au spus ca sunt reali, acum...), restul se vad pe topicul masini. Informatii despre masina gasiti aici; http://www.bmwclub.ro/forums/topic/108882-diesel-power/ Ce trebuie schimbat la masina: bujiile (are eroare pe bujia 5, releul a fost schimbat), senzorul IBS de la baterie si garniturile de la turbo. Masina se da cu anvelope de iarna si vara pentru jantele pe 18'. Dotari din fabrica: 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 217 ACTIVE STEERING 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 591 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 124 RUNFLAT/MIXED 610 HEAD UP DISPLAY 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 7AK INTERIEURPACKAGE BESPOKE WALNUT 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SB COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Individual data Processing Individual Sign "BMW individual" 0940 Sonderwunschausstattung E60 Interieur trim strips package BMW Individual. (code 7AG or 7AH or 7AK) Interior wood trim in "walnut amarone". PRET: 10.500 E accept si schimburi in special cu masini pe benzina sau masini 4X4.1 point
-
1 point
-
Nu e unul din voi mai destept sa puna punct discutiei? Sau iar va bagati pula in orice topic apucati? P.s. Airbagul se mai si schimba, la maxim 14ani in majoritatea cazurilor. Asa ca as prefera sa fiu in Logan in cazul unui accident cu un e36.1 point
-
1 point
-
Pai nu. Treaba e sa comparam un mar gaunos cu o para frumoasa ca sa iasa lucrurile asa cum vrem noi. :lol:1 point
-
Luna ianuarie aduce celor care iubesc marca BMW si in special cei care conduc orice model BMW Seria 1 ( E81, E82, E87, E88 ,F20, F21) o reducere de 50% la Constatarea Generala (verificare motor + anexe, verificare punte spate, verificare punte fata) si DIAGNOZA in cadrul EFFICIENT SERVICES ! Serviciul este oferit pe baza de programare prealabila.1 point
-
1 point
-
ca tot se vorbea, iata un versus misto intre un volvo vechi si mare vs o frantuza mica1 point
-
Clipul ala nu e relevant. Tu vezi cat de multa rugina avea Bel Air-ul? Masina aia era oricum compromisa din cauza asta. De multe ori se fac chestii d-astea pentru a soca si pentru marketing. Dupa vanzatorii de masini pot sa dea exemplu acel clip si sa spuna ca o masina moderna e de 15 ori mai sigura si ca o masina veche iti pune viata in pericol. Nu tot ce zboara se mananca. Si alea frantuzesti. O fi o intamplare?1 point
-
1 point
-
pai sunt scaune sport? sau ce au deosebit? In primu rand arata urat pe sedan cu manerele alea de coupe. in al 2lea rand daca nu ar fi scaune sport ce rost ar avea?1 point
-
Frumoasa. Sa o plimbi sanatos! Are si doua minusuri in opinia mea: navi mic si lipsa scaune incalzite. Cu jantele se rezolva mai usor...1 point
-
O poza de la ultima intalnire BMWClub Pitesti. http://thumbnails109.imagebam.com/30278/51705f302773122.jpg1 point
-
Eu nu fumez, insa prefer trapa in locul oricarui sistem de climatizare(pt rece), cutia o vreau totusi manuala Ma face cu capul neamtul ca nu vrea sa imi serveasca seria si chiar nu am cunostinte de limba germana sa sun la cele cateva reprezentante pe unde a facut revizile.1 point
-
1 point
-
daca desfaci capacul la filtrul de motorina si pui contactul trebuie sa se umple filtrul cu motorina in max 20-30 sec, dar tu ai zis ca pompa din rezervor nu bazaie normal trebuia sa mearga cam 2-4 minute dupa care se opreste singura, se aude un releu care decupleaza pompa electrica1 point
-
Salut!Acest model nu are pompa de motorina sub scaunul soferului,pompa este direct in rezervor,pompa de motorina se afla sub scaun la modelul FL.1 point
-
nu sunt km aia reali, gaseste un mecanic bun care sa faca o proba cu masina, dupa mine ai simptome clare de ambreiaj uzat poate si volanta, dar asta iti dai seama cand desfaci ambreiajul1 point
-
Parerea mea e asta, tu ai un buget pentru masina de 6500 (500 drumul) Orice masina SH necesita bani dupa achizitie, daca iti iei un E90 sigur nu o sa fie intr-o stare prea buna si trebuie sa te gandesti ca o sa bagi bani in el, poate nu in primele luni, dar o sa bagi bani sigur. Costurile de intretinere la un E90 sunt mai mari decat la E46 Vechimea masinilor e aproximativ la fel, nu stiu diferenta de taxa Mie imi place mult mai mult cum arata E46 la exterior decat E90, dar asta e doar parerea mea. Cred ca cel mai bine ti-ai lua un E46 la 5000 de euro, pana la urma masina nu trebuie sa insemne totul.1 point
-
Cu 8500 euro am dat-o eu, incluzand rotile de vara pe 17" cu anvelope noi...si am demarat deja procesul pentru recuperarea taxei. E foarte posibil sa gaseasca un e90 in bugetul asta in Germania, insa conditia tehnica va fi cu siguranta una precara. Doar sa ai un noroc chior sa gasesti o masina buna atat de ieftina. In plus, cei 500 euro calculati pentru drum pot fi insuficienti. De multe ori masina pe care o vezi in poze pe mobile / autoscout nu prea corespunde cu realitate si esti nevoit sa mergi in alte orase sa vezi si altele, deci alti bani cheltuiti, alte cazari, etc. Tehnic vorbind, e90 este clar peste e46 si merita mai mult, insa doar daca ai bugetul necesar. Daca esti limitat la bani, mai bine cauti un e46 dotat, intretinut si cu putini km...chiar daca iti mai raman ceva bani, o sa gasesti tu in ce sa-i bagi1 point
-
Socoteala de acasa nu se va potrivi niciodata cu cea din "targ". Eu in principal as cauta clar e90. E diferenta enorma intre ele iar preturile la e46 scad in fiecare saptamana cu 100euro ) (zic asa in mare). Avand in vedere vechimea nu m-as baza foarte mult ca e46 il vei lua impecabil si e90 cazatura. oricat de impecabil ar parea un e46 scump si ingrijit pe termen lung sigur va intra cate ceva in el. asa ca vezi ce gasesti dar e90 are extrem de multe avantaje in fata lui e46. pe e46 il trage rau in jos ca sunt facute inca din 98, si un e46 din 98 in stare decenta costa si ~2500(inscris cu taxa platita). E un pic aiurea sa iesi la 6000 chiar daca vorbim de unul 2004, 6 trepte si destule dotari. masinile sunt 70% identice tehnic, mecanic.. Sa nu mai zic ca la 5000-7000(doar pretul masinii) eu zic ca iti iei e90 decent. daca cautai la fix 5000 pretul masinii alta era discutia.1 point
-
la bugetul acesta as merge pe un E46, gasesti ceva sub bugetul tau si iti vor ramane bani si pentru reparatii si pentru upgrade-uri, plus ca E46-le il vei lua mult mai dotat fata de un E90 in aceeasi bani si pe termen lung optiunile intr-o masina conteaza mult.1 point
-
Foarte bun sfatul.Decat un E46 dotat mai bine un e90 "chel" si submotorizat.Tot asa ON:Eu cred ca poti gasi un e90 in DE la banii astia,mai slab dotat dar se poate.Trebuie doar sa ai rabdare si timp1 point
-
Cred ca cel mai bine este un E90, dar sa fie bine intretinut si nu stiu daca iti ajung 7 mii sa il cumperi, sa il aduci in tara si sa-l inmatriculezi. E90 320d (163 cai)are ceva probleme cu turbina dar avand in vedere ca este model mai nou cred ca poti trece peste aceasta mica problema. Cauta E90 cu navigatie, arata mai bine si te ajuta la revanzare. Nici un E46 nu e de lepadat daca a fost bine ingrijit, cel de 150 de cai e chiar ok ca si performante si consum.1 point
-
Nu e nici putin, dar nici exagerat, 1147 euro. Daca ajung sa o iau, o pastrez cel putin cat am tinut-o pe cealalta.1 point
-
Am nevoie de o parere. Vreau sa achizitionez un e36 323i coupe din afara. Pretul ar fi 3700e neg. Masina este din ultimele luni ale lui 1998 carnet de service putin peste 200k km. Are cam tot ce se poate considera decent pt zilele de azi, 4 airbag-uri, dubluclimatronic, incalzie in scaune, senzori de parcare, perdeluta, trapa, cotiera, m-packet int si ext, jante 17" et41 7.5J cu 8.5J anvelope 225/45 si 245/40. Sunt nebun, dar asta-i viata Are doar 4 proprietari, ASC+T si este de la privat.1 point
-
Da, ai dreptate, insa eu eram in dubii de acel knock sensor precizat de tine... EU vorbesc de piesa 2 din imagine: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY31&mospid=47624&btnr=12_1139&hg=12&fg=05 Este totusi posibil sa fie si din cauza bujiilor? Bobinele le-am schimbat de appx 2 luni.1 point
-
Salut, Asta e farmacie nu service prea straluceste totul. Niste preturi tare bune ar fi. Multumesc.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00