Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/14 in all areas
-
Salutare! Luna Ianuarie 2014 este o luna istorica ptr. mine deoarece m-am decis sa trec de la Mercedes la BMW! Asa ca am luat din Germania: BMW 320D X-drive/ 2011/130.000 km, automat! Sunt foarte placut impresionat de masina si de brand! http://img.tapatalk.com/d/14/01/28/mazapegy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/28/9e9a8ume.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/28/qa2ytuny.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/28/buby5eja.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/28/ytyga8yh.jpg9 points
-
6 points
-
Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:4 points
-
4 points
-
4 points
-
Bun venit in comunitate, este bina ca inca mai apar E34 "cu potential". Daca ai nevoie de sfaturi/indrumari poti intreba aici sau in privat, o sa incercam sa te ajutam, exista pe forum cativa "cunoscatori" ai modelului foarte binevoitori cu sfaturi!3 points
-
3 points
-
Pai am avut numai clasa C: 1. C 180 Kompressor sport edition, an 2007, caroserie w203 luat la 0 km din Germania; automat, benzina, parca 145 CP; - masina ok, dar se cerea ceva mai puternic! 2. C 200 Kompressor, kitt AMG, panorama, Harman Kardon, etc. Caroserie w204, an 2008, la fel, luata la 0 km. - excelenta, 184 CP, automata, ...numai ca papa benzina la greu! 3. C 250 CDI T-modell, kitt AMG, la fel de dotata, inclusiv panorama si Harman Kardon, suspensii magnetice, ....bomba pe roti: 204 CP, An 2009, 140.000 km. Consum super bun! Dupa ce am luat BMW-ul si l-am condus pot spune ca se simte o diferenta mare, mai ales la finisaje, tinuta de drum, ...si parca e mai legat ca Mercedesul! Niste poze cu "fostele":http://img.tapatalk.com/d/14/01/29/u9uzeheh.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/2ezu7epy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/madu3ery.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/3e5yjere.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/2a8upuvy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/tu8a4e6y.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/jepupuze.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/5e3e8a7y.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/eba9eqeh.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/01/29/atu4ure3.jpghttp://img.tapatalk.com/d/3 points
-
cind vreodata o sa dea un roman acesti bani pe un e46 ? ei la 10000 Euro vor e90 sau e602 points
-
2 points
-
Te rog sa mai scrii inca o data ceea ce doresti, dar in limba romana, de preferat cat mai corect din punct de vedere gramatical.2 points
-
Nu, nu sunt roman sunt Lebanese... E bine ca scriu si așa.....sunt in romania numai de 4 luni, deci cred ca e bine pentru atâta timp ...nu !! :)2 points
-
1. stai linistit, nu mai exista problema la e90 2. iti recomand sa stai si cu asta linistit, ca piesa aia e pusa cu un scop acolo daca vrei sa faci o treaba, desfa si curata EGR + galeria de admisie, o sa te sperii de ce gasesti acolo (poti arunca un ochi pe topicul meu vechi cu e90-ul, am pus poze)2 points
-
L-am dat in 15.500 euro. (14.000 masina cu jantele AMG pe 17 si am vandut separat pe cele de 18 cu 1500). ...asta in 2013. Da. Ambele w204 au avut panorama! Nu stiu multe de CGI -ul pe benzina dat din cate am auzit consuma mai putin ca cel dinainte. Da, si mie imi placea interiorul la C dar are acela design anost din 2007! Plus ca plasticele alea sunt de doi bani! Era mult mai ok finisat si avea materiale mai de calitate w203-ul! Referitor la Audi ...nu cred ca intra in discutii! ...zici ca-i pom de craciun in interior! ...dar ma rog, gusturile nu se discuta!2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
320i consuma aproape cat 325i dar totusi ceva mai putin.Si nu e degeaba.Chair daca nu e prea performant,e foarte silentios,suna bine in ture si cred ca e mai fiabil decat 318i.Gandeste-te ca M54 au fost upgrade-uri la M52,care la randul lor au fost upgrade la M50.Deci,cel putin teoretic,e vorba de o imbunatatire de la o generatie la alta.1 point
-
Eu am Range Rover Sport si iti pot spune ca e una dintre cele mai bune masini in ceea ce priveste zapada,drum accidentat,offroad etc din cate am avut. Am si xDrive si chiar nu compari una cu alta. In plus ce setari de tractiune are RR, iar n-are rost sa le comparam.1 point
-
1 point
-
Asta e cea mai mare prostie,sa crezi ca daca ai SUV si ca e 4x4 nu iti mai trebuie anvelope de iarna - adevarul este ca te faci de ras nu gluma1 point
-
Frumoasa masina. In legatura cu "rontaitul" la mine se auzea de pe la 2500 pana la 2700,2800 de ture cam asa si a fost un intinzator de lant. Motorul era tot 2.0 dar pe un E36.1 point
-
Cam da... asa-s masinile astea, mai noi... nu prea mai merge sa-si dea parerea fiecare, dupa ureche, ca ajungi sa schimbi piese fara numar si poate tot nu rezolvi problema si nu cred ca asta vrei. Nici nu mai e ca la Dacie, cand dadeai un jigler jos, il suflai, il puneai la loc si era ca noua. Un tester pe mana unui priceput poate gasi defectul destul de facil. Mergi la valymad.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente E frumoasa baba...si mie mi-a placut mereu modelul asta si am fost la un pas extrem de mic sa-mi iau un 525i, insa a aparut 330d-ul e46 care m-a facut sa ma razgandesc1 point
-
1 point
-
cred ca e si un pic efect optic, fiind mai in fata. PS: e46-ele nu beneficiaza de detailing?1 point
-
Clean look tinerica, am avut si eu un 1310 de 1.6i din 2001 Era aceasi culoare cu Nova ta.1 point
-
a trecut aproape 1 saptamana de cand nu am mai iesit cu masina , mai exact joia trecuta am fost cu ea prin oras si am spalat-o stiind ca de vineri se strica treaba cu vremea si nu o mai scot , astazi am coborat sa ii dau o cheie , si sa o sterg cu Sonax QD , spre uimirea mea nu avea aproape deloc praf pe ea dupa 1 sapt , probabil datorita zapezii de afara intretimp ma folosesc de alt "bolid de lux" , prima mea masina , E46 318i Steptronic care o sa implineasca in curand frumoasa varsta de 14 ani , dar care in continuare merge fara nici o problema , chiar astazi am iesit cu ea pe viscolul de afara , nu am intampinat nici o problema , nu am ramas blocat nicaieri cateva poze , nimic spectaculos , facute cu Nexus 5 http://imageshack.com/a/img812/7476/1j5v.jpg http://imageshack.com/a/img707/5610/49ja.jpg http://imageshack.com/a/img36/8924/d9x4.jpg http://imageshack.com/a/img844/2752/b2zy.jpg http://imageshack.com/a/img22/6519/hmpq.jpg http://imageshack.com/a/img542/8950/rrwy.jpg http://imageshack.com/a/img843/2218/1rwp.jpg http://imageshack.com/a/img34/5225/yja8.jpg1 point
-
1 point
-
Multi inainte dar cred ca imi va fi suficient un sedan acum depinde de gusturi de nevoi cum ai spus si u... Am vazut masina pe forum de 2 luni de cand mi-am vand frumosul meu Toledo 1M ma tot uit pe toate site-urile peste tot am citit x pagini de pe forumuri cred ca un sedan imi este cel mai potrivit pentru nevoile mele ca optiuni imi doresc sa fie cu TRAPA,DSC,climatronic,si restul dupaia ori acel 318i ce l-am gasit are cam de toate si in plus peste ce vreau eu.1 point
-
Dc nu optezi pentru cel de 150 hp? Cel mai complicat lucru e simplitatea....1 point
-
1 point
-
Dupa cate tepe si-au luat saracii de la romani, te cred si eu ca nici nu mai vor sa auda de vandut la pret net. Oricum nemtii sunt cu telefonul, nu cu mailul. Pune mana si suna, o sa te trateze altfel. In principiu mai gasesti si care se incumeta sa vanda la pretul net, insa cer actele firmei si copie dupa pasaport / buletin in avans sa verifice si apoi sa te prezinti personal la ridicarea masinii.1 point
-
daca o scoti de acolo sa ai grija sa mai schimbi din cand in cand mana cu care dai la lopata ca sa fii sigur ca dezvolti armonios latissimus dorsi si deltoidul medial/anterior1 point
-
1 point
-
nu-i adevarat. OE = echiparea de fabrica OEM = piese originale vandute de BMW, in acest caz, cu stanta BMW, dar ca replacement parts... http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer1 point
-
1 point
-
La multi ani tuturor! FRE, chiar am fost foarte ocupat si am amanat de pe o zi pe alta revenirea. Am "implinit" vreo 8000km de cand am masina, facuti in 7 luni. Probleme - zero. Bag benzina si-i dau bice Ceva amuzant: duminica cand m-am intors acasa, in spatele blocului era zapada de juma' de metru si niste mosuleti loganisti, vreo 4-5, isi maturau bolizii in parcare. M-au vazut de la departare si s-au oprit din treaba sa vada cum ma descurc in troiene. Se vedea pe fetzele lor ca erau foarte neincrezatori si abia asteptau sa ma ia la misto dupa ce urma sa ma impinga. Insa - surpriza, am trecut prin zapada ca plugul, am parcat lejer, fara sa patineze vreo roata. Cand am trecut pe langa ei in drum spre scara, se uitau mirati, si unul dintre ei zice "puternica masina, domne'!". Zic eu: Da, e 4x4! Au facut toti niste fetze, si unul zice asa mirat: "Paaatru oori patruu??? Face astia si masini d-astea mici paatru oori patruuu?" ))))))))1 point
-
Salutare! La o astfel de softare, poti castiga max 10-12% putere/cuplu (deci 143x10% undeva la 157cp cred ca vei ajunge) ceea ce nu este deloc mult. La cuplu se va simtii insa ceva mai bine, avand cuplu in turatii joase, ceea ce pe undeva e un sambure de adevar cand spun ca este un consum mai mic, insa, ce nu spun ei, este faptul ca avand acest cublu in pus vei fi tentat sa apesi acceleratia de unde v-a rezulta automat un consum usor marit, deci, consumul SIGUR nu va fi mai mic (nu te astepta la ceva exagerat...vbim aici de un 0.3 - 0.8 L/100km) Poti sa iei legatura cu colegul "320i e36" pentru ca vad ca esti din Bucuresti. Este adevarat, te va costa dublu (200E) dar cred ca omu stie ce face E doar un sfat1 point
-
Astra G sau H nu reprezinta un etalon pentru masinile moderne. E doar o masina ieftina. Ma rog, cred ca am discutat suficient despre asta.1 point
-
Dosar penal pentru lipsa ITP ? Ori nu stii ce vorbesti , ori faci pe interesantul…..no offence !1 point
-
Am incercat si eu varianta cu sudatul la o galerie de evacuare la E60 2.5D. A tinut aprox 7-8 luni, dupa care a cedat din nou. Acum vreau sa iau si eu o galerie de E39 aceeasi motorizare si o sa schimb. Problema este ca baietii cu dezmembrarile cer niste sume de iti vine sa mergi sa o cumperi noua - iar din cate am inteles de la unii pretul corect pentru aceasta piesa sh este intre 100-150 eur. Nu demult mi-a facut cineva o oferta buna pentru o galerie de E60 originala, dar el zice ca e din fonta - ca la E39 si explica acest lucru prin faptul ca masina este din 2004 si ca in 2003 si 2004 s-ar fi pus galerii din fonta. As vrea ca cineva sa imi confirme sau sa imi infirme aceasta informatie ca sa nu dau banii aiurea. Multumesc1 point
-
Normal, drumul costa cam 800-1000eur daca mergi sa stai sa iti cauti acolo (concret: avion, cazare, mancare, masina de inchiriat, sau pe cineva sa te plimbe, numere pe o luna, benzina, eventual ADAC, vigente). Pot fi si neprevazute etc.1 point
-
Cu 8500 euro am dat-o eu, incluzand rotile de vara pe 17" cu anvelope noi...si am demarat deja procesul pentru recuperarea taxei. E foarte posibil sa gaseasca un e90 in bugetul asta in Germania, insa conditia tehnica va fi cu siguranta una precara. Doar sa ai un noroc chior sa gasesti o masina buna atat de ieftina. In plus, cei 500 euro calculati pentru drum pot fi insuficienti. De multe ori masina pe care o vezi in poze pe mobile / autoscout nu prea corespunde cu realitate si esti nevoit sa mergi in alte orase sa vezi si altele, deci alti bani cheltuiti, alte cazari, etc. Tehnic vorbind, e90 este clar peste e46 si merita mai mult, insa doar daca ai bugetul necesar. Daca esti limitat la bani, mai bine cauti un e46 dotat, intretinut si cu putini km...chiar daca iti mai raman ceva bani, o sa gasesti tu in ce sa-i bagi1 point
-
clar in bugetul ala gaseste un E90 cu 400k km, dar are E90, hai sa fim realisti, vrei sa poti spune ca ai E90 ori vrei o masina buna? daca bugetul nu-ti permite un E90 in mintile lui mai bine te rezumi la un E46, chiar daca e o masina facuta la finele anilor '90, e totusi o masina buna. Nu stiu ce multe avantaje are un E90 chel din primii ani de fabricatie peste un E46 aflat la sfarsit de cariera si cu mult mai multe optiuni?1 point
-
stiu foarte bine, doar ca d.-le Dumitru , ati dat-o in penibil. Vedeti dvs., ati omis un lucru. Pretul. In caz ca nu l-ati observat, acesta este undeva la 9500 Euro, cu tot cu taxa. Si asta pentru o masina BMW din 2010. Daca vreti xenon, navigatie, pachet M, trapa, etc, poate ar fi bine sa mariti bugetul. asa pe la vreo 15 k. Nici nu-l cunosc pe vanzator, deci nu exista intentia de periaj asupra produsului. Faceti data viitoare, o analiza cost-beneficiu. O zi buna.1 point
-
Pai si care e faza ca nu inteleg. Crezi ca ai descoperit roata sau ce? 90% din samsarii din tara cumpara masinile fara sa le vada, si 90% din cazuri sunt exact asa cum sunt descrise. Si sunt masini bune cu km de la 150 de mii in sus, cu istoric de service etc. Singura chestie e ca romanu vrea sa vada 100k km in bord si samsaru le face pe plac.1 point
-
E46 l-am cumparat din Sibiu, cu numere de zoll pe el, de la cineva care aducea (poate inca mai aduce) numai BMW. Am avut oarecum noroc, pentru ca nu stiam la ce sa ma uit, in afara de chestiile tehnice generale, care se aplica la orice masina. Cu toate astea masina m-a servit 5 ani fara cusur. E92-ul l-am luat din Bucuresti, "pe persoana fizica", dupa ce am vazut 6-7 masini, inclusiv 3 la dealeri BMW, dintre care una avea la ~60k km ambele scaune uzate odios. Consider ca daca ai ochii la tine si iti faci temele inainte sa cumperi o masina, sansele sa o dai in bara sunt egale, fie ca o cumperi din DE, fie din RO.La fel arata o tapiserie uzata in DE, ca si in RO, indiferent de cati km ti se pun in fata, iar o indreptare de lonjeron ramane o indreptare, fie ca e facuta in RO, fie ca in DE (poate in RO o observi mai usor, ca nu e facuta la acelasi standard. Probleme ascunse pot fi in ambele parti. Si daca nu ascunse, de fabricatie. Ma indoiesc, de pilda, ca procentul celor care stiu de probleme cu chiulasa la N52B30 e mai mare in Germania decat in Romania, asa ca singura varianta sa eviti asta e sa citesti. In rest, am vazut destui romani care au exemplar grija de masini. Si atunci, de ce sa cumpar o masina tinuta sute de ore in 5000 de ture pe autostrada, cand pot lua una condusa cu menajamente pe la noi? Aleg oricand un schimb de brate/bucse unui motor obosit.1 point
-
1 point
-
Seria 5 mi se pare mai practicĂŁ. ĂmbinĂŁ perfect sportivitatea cu confortul.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00