Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/31/14 in all areas
-
3 points
-
Am inlaturat sarea + jegul adunat de pe drum: http://imageshack.com/a/img707/5981/3wfz.jpg Aici se vede cel mai bine cat de urat arata fara proiectoare. Abia astept sa soseasca si sa le pun3 points
-
2 points
-
Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:1 point
-
Dupa o saptamana de la achizitionare si deja 1500km facuti m-am decis sa-mi prezint si eu noul bmw.Dupa 4 ani de seria 3 (320d,e46) prin care am trecut si prin bune si prin rele am ramas tot in familie ,achizitionand un E90 320D,nfl,163hp. Masina a fost luata de la o reprezentanta BMW ,are un singur proprietar care a cumparat-o de noua din aceeasi reprezentanta,avand carte service numai la ei de la primul schimb de ulei pana in prezent. Are 252k km reali, certificati,fabricatie 23-06-2005 care pentru mine a contat foarte mult dupa ce ulterior mai vazusem cateva masini fara carte service ,facturi,toate "manarite" la km. Dupa VIN:WBAVC31030KU52135 dotarile ar fi urmatoarele: CodeSonderausstattungOptional EquipmentS1CAASelektion COP relevanter FahrzeugeSelection of COP relevant vehiclesS226ASportliche FahrwerksabstimmungSports suspension settingsS249AMultifunktion fßr LenkradMultifunction f steering wheelS255ASport-Lederlenkrad AirbagSports leather steering wheelS2CYABMW LM Rad Sternspeiche 158BMW light alloy wheel, spider spoke 158S313AAussenspiegel AnklappfunktionFold-in outside mirrorS321AExterieurumfänge in WagenfarbeExterior parts in vehicle colorS403AGlasdach elektrischGlass roof, electricalS441ARaucherpaketSmoker packageS481ASportsitzSports seatS4ADAInterieurleisten Alu Längsschliff feinInterior trim strips, alu, brushed, fineS502AScheinwerferreinigungsanlageHeadlight cleaning systemS507APark Distance Control hinten (PDC)Park Distance Control (PDC), rearS520ANebelscheinwerferFog lightsS522AXenon-LichtXenon LightS534AKlimaautomatikAutomatic air conditioningS563ALichtpaketLight packageP7APAPaket Dynamic + AdvantageDynamics + Advantage packageS855ASprachversion italienischLanguage version ItalianS863AHändlerverzeichnis EuropaRetailer Directory EuropeS884ABordliteratur italienischOn-board literature, ItalianS8SBAFreischaltung Telematik länderspez.Telematics access request,country-spec.S8SPASteuerung COPControl unit COPImi cer scuze pentru calitatea pozelor,sunt facute cu telefonul,cum se indreapta vremea putin ,ploua aproape in fiecare zi in peninsula,am sa-i fac o sedinta foto cu camera.... Iata cateva poze ..... Pretul a fost de 7500euro,din care 3000 euro mi-au dat pe fosta ,urmand sa dau diferenta de 4500 + passajul de proprietate .1 point
-
Vezi ca este un e46 de vanzare(user-ul Liw il vinde) chiar aici pe forum si se incadreaza in bugetul tau.1 point
-
Ulei: 5w40 orice marca(pe forum e arhidiscutat trebuie doar sa cauti). Garniturile se schimba, dar e ceva de munca. Vezi si tu, in functie de cat de mult pierde daca merita sau nu sa le schimbi. Eu nu le-am schimbat pentru ca nu pierde semnificativ. OBC: cumperi o maneta cu buton si o schimbi pe cea existenta(Gasesti DIY pe forum cu schimbarea si activarea). Atentie mare la numarul firelor din mufa manetei! Daca mufa are doar 3 fire nu o sa mearga, mai tre sa tragi si al trei-lea fir. PS: detin acelasi model de masina, acelasi an, aprox acelasi nr de km, etc.1 point
-
Nu am navigatie ,deci dvd-ul nu am ce face cu el,m-ar interesa piesa aceea. Trimite-mi un PM cu o poza reala sa vad cum se prezinta si un ultim pret,merci.....1 point
-
Aici nu stiu ce sa zic, desi exista o mica posibilitate ca si cele sh sa fie cu probleme... La mine, in momentul in care nu mi se mai descuia masina, se auzea un tacanit in releul stricat, in momentul in care dadeam comanda, dar mai departe nu se intampla nimic... Am folosit ce-i drept un releu nou (la mine unul singur a fost cu probleme).1 point
-
Mie mi-a placut mai mult e46-ele, insa doar pentru ca avea un motor mai bun si era mai bine intretinuta, mai inchegata. e39-ele este in general peste e46 la aproape toate capitolele, daca este intr-o stare buna. Din pacate vad din ce in ce mai putine e39 ingrijite, pe cand posesorii de e46 parca au grija mai multa de ele. Oricum diferenta atat la design-ul exterior cat si la cel interior nu este asa drastica intre e46 si e39, pe cat este intre e90 si e60.1 point
-
1 point
-
Daca ti-a picat inchiderea centralizata vezi ca poti sa schimbi releele, separat... sunt cam 100-150 lei buc., in functie de cum ai noroc sa le gasesti.1 point
-
piata face pretul ..asta e cheia ..mai era un tip pe aici care avea un 320ci fl si cerea un 8000 parca si dupa 4 ani tot bagand scoruri de astea 8mii 9mii 10 mii a ramas cu ea in garaj(n o mai vinde ..dar ar vinde o ) . daca traiesti in ro o vinzi la banii oferiti daca nu mergi in germania si o dai acolo. recent am vandut si eu e46 le la cat mi s a oferit cash nu la ce VISAM EU NOAPTEA.1 point
-
Pai daca era moarta cheia, nu era mai usor sa cumperi o cheie completa second(tip diamant) a ta banuiesc ca ii modelul vechi, mai cumparai o carcasa noua de cheie tip diamant, mutai placuta electronica din cheia second in carcasa noua, desfintai cipul de pe cheie si mutai cipul tau din cheia veche in carcasa tip diamant, faceai o reinitializare si era gata, aveai cheie tip diamant pe nfl. Pe mine lucrul acesta ma costat aproximativ: 80 lei cheie second, 50 lei carcasa noua si 20 de lei sa copiez lama cheii1 point
-
1 point
-
Nu sunt la fel lupele, trebuie schimbate farurile. Tu ai lupa H7, farurile de xenon au D2S. Am avut si eu modelul cu halogen si am trecut la xenon OEM.. Tot coupe facelift1 point
-
1 point
-
Eu zic asa: Nu se merita, nu e nici o diferenta. Ca dezavantaje ... schimbi debitmetrul mai des, si cand trage mizerie prin HOT FILM sau HOT WIRE incepe si citeste aiurea, automat pierzi putere. Motorul nu are nimic pentru ca particulele nefiltrate sunt totusi mici. P.S. Daca omu a mers 30.000km cu un filtru de aer normal si a pus apoi unu sport normal ca a simtit ca trage mai bine dupa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Creed, nu te supara, doar o curiozitate de-a mea tu ce esti sofer? sau pilot de curse? FUN inseamna cu totul altceva, nu teribilism mai ales viteza in inconstienta ca avem BMW si nu ne sta nimeni in cale1 point
-
Diferenta majora intre cooper si one este ca la cooper poti avea plafonul alb sau negru pe cand la one este in culoarea masinii. Motorul este identic, difera doar soft-ul Chiar daca vine standard cu runflat, masina ARE roata de rezerva, este sub masina, se desface surubul de sub trusa cu scule, o piedica pe dedesubt si apoi roata culiseaza in jos. Masina are si cric si tot ce trebuie (cand vine din fabrica), trebuie verificat acest lucru la cumparare. Daca ai alte intrebari, am avut MINI Cooper 10 ani. Probleme dese: -geamurile se blocheaza, se rezolva cu cate un pumn sanatos in zona boxei sau se curata motorul geamului. -cutia cedeaza daca e Midland, daca e Getrag este ok. -mecanismele de rabatare ale scaunelor cedeaza. NU se repara, se inlocuieste tot scheletul scaunelor. De asta am scapat. -mecanism inchidere usa sofer cedeaza. Se schimba cu totul. -martor airbag aprins din senin, se misca mufa de sub scaunul pasagerului. Se strange mufa bine cu coliere de plastic tip soricei si se sterge eroarea. -toba de evacuare rugineste complet -dimineata se balbaie la rece, senzor ax came de schimbat, se atenueaza dar nu de tot. "Asa fac toate" In principiu este o masina foarte foarte buna. Vreau sa iau din nou unul dar sa fie cabrio de data asta.1 point
-
Te rog sa mai scrii inca o data ceea ce doresti, dar in limba romana, de preferat cat mai corect din punct de vedere gramatical.1 point
-
320i consuma aproape cat 325i dar totusi ceva mai putin.Si nu e degeaba.Chair daca nu e prea performant,e foarte silentios,suna bine in ture si cred ca e mai fiabil decat 318i.Gandeste-te ca M54 au fost upgrade-uri la M52,care la randul lor au fost upgrade la M50.Deci,cel putin teoretic,e vorba de o imbunatatire de la o generatie la alta.1 point
-
modulul confort sau yala de la sofer a ramas blocata pe deschis si da comanda la geamuri sa coboare .1 point
-
1 point
-
Pret "de piata" nu prea exista la masina asta, cate coupe-uri facelift sunt pe autovit? In Germania e clar mai scumpa, mai pui si timbru+drum. Daca la sedan e plin netul, pentru coupe e oferta mult mai mica. E normal sa fie mai scump coupe-ul, e de 10ori mai frumos decat un sedan.1 point
-
Eu zic ca omul trebuie sa incerce sa vanda la ce pret vrea el. Daca atat considera ca merita, din partea mea sa ia exact suma asta. Cel mai simplu test e pe autovit, tocmai.ro etc, daca pretul are trecere acolo, si sunt mai multi oameni interesati, iti vei gasi cumparator.1 point
-
Vad ca nu intelegi ce vreau sa iti transmit! Ti-am spus sa ne zici dotarile cu care a venit masina din fabrica. Poti sa faci asta? P.S.: Ti-ai angajat experti in marketing sa-ti spuna ce pret sa pui? Cine pune pretul unei masini, 10999,(99)?!?! Are si pet de bere si o punga de seminte prinse de volan? Promotie, ceva, ai?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu la asta ma refer. masina arata f bine si se vede ca a fost ingrijita. dar daca tu evaluezi un e46 la 10k, de ce nu ar evalua si respectivul e92ul la mult peste 20k? ca doar vrei facelift cu pachet m si impecabil1 point
-
Cu 8500 euro am dat-o eu, incluzand rotile de vara pe 17" cu anvelope noi...si am demarat deja procesul pentru recuperarea taxei. E foarte posibil sa gaseasca un e90 in bugetul asta in Germania, insa conditia tehnica va fi cu siguranta una precara. Doar sa ai un noroc chior sa gasesti o masina buna atat de ieftina. In plus, cei 500 euro calculati pentru drum pot fi insuficienti. De multe ori masina pe care o vezi in poze pe mobile / autoscout nu prea corespunde cu realitate si esti nevoit sa mergi in alte orase sa vezi si altele, deci alti bani cheltuiti, alte cazari, etc. Tehnic vorbind, e90 este clar peste e46 si merita mai mult, insa doar daca ai bugetul necesar. Daca esti limitat la bani, mai bine cauti un e46 dotat, intretinut si cu putini km...chiar daca iti mai raman ceva bani, o sa gasesti tu in ce sa-i bagi1 point
-
Un mare multumesc si 10* pentru cataxxl pentru promptitudine, seriozitate si calitate, a mai castigat un client, RECOMAND1 point
-
pot fi mai multe probleme una ar fi culbutorii iar alta mai grav cuzinettii.de cat timp nu ai schimbat uleiul?1 point
-
am vazut si eu preturile si decat sa cumperi unul nou mai bine iti cumperi o turbina de rezerva sau orice altceva...si cu banii ramasi il elimini fizic si din soft.....parerea mea1 point
-
Cand m-am simtit cel mai bine la volanul BMW-ului meu? Pfffff...Pot sa raspund mereu? Multi spun: e o senzatie unica, dar pentru mine chiar a fost si este ceva senzational. Imi placea tare sa-mi conduc E39-le pe Valea Oltului mai ales. Incet asa cu 70 la ora, vara, cald, trapa deschisa, motorul torcand usor, peisajul ala deosebit...Toate asa ca un cocktail aromat...1 point
-
1 point
-
galeata de benzina pentru ce? lol cel putzin tu teai distrat pe banii tai el sa facut de caca pe banii lui :blink:1 point
-
poti sa o bagi in casa fara probleme , decat sa stai in frig sa nu porneasca masina .0 points
-
E ciudata piata noastra , un pret prea mic atrage multe intrebari , un pret prea mare nu atrage clienti. Pretul se apropie prea mult de E90 , chiar si de unele E92 , eu cred ca asta e de fapt problema. Apropo de optiuni , un coleg de la Arad vindea toate extras-urile separat si masina cheala , de ce oare?0 points
-
AM avut o mica problema cu e 46-le meu nu a mai vrut sa porneasca, am apelat la bogdan de la Service Premium , problema a fost rezolvata cu promtitudine si seriozitate, fata de alt service care ma cam flituit.Deci recomand.Bafta.Urmeaza sa merg si pentru alte mici chestiuni.0 points
-
Mi-ai luat masina de sub nas , chiar il si cunosteam pe proprietar , era cod rosu si nu am putut sa ajung0 points
-
pai nu ti se pare ca pornesti un consumator de curent? daca iti creste consumul de curent, cum crezi ca e suplinit acest consum? motorul se tureaza pt ca alternatorul sa produca mai mult curent. probabil nici bateria nu o ai f incarcata sau deja a strans ceva ani0 points
-
12.000 Euro masina A zis cineva ca e noua? Are in schimb 13.000 km la bord. Nu am mai gasit masina de care zicea darius x pe autovit acum 3 saptamani. Acum pe autovit e una identica cu a mea, are in plus alarma , tapiserie piele si jante aliaj, zice ca are 69.000 km, la 12550 EURO si un 118i benzina, caroserie la fel ca a mea 143 CP (aceasta are 122), cu jante si bluetooth, faruri xenon, 26.197 km 14.900 Euro in Bucuresti sector 2. inmatriculata la fel ca a mea in 12.2008.0 points
-
Hai meshtere de ce esti rau shi razi de mine, daca era varza shi statea sa cada(toba), am dat-o jos shi am aruncat-o la gunoi ca sa nu se rupa in mers sa-mi smulga tot pe dededusbt shi in plus de asta chiar imi place cum suna, mai ales ca e un avantaj in trafic ca te faci evidentziat, te aud totzi participantzii la trafic shi ui-te asha scade shi posibilitatea de accident , la drum lung nu e jenant ca e destul de bine insonorizata mashina ....-1 points
-
Touche Da ai dreptate, a fost gresheala mea cand am postat pentru ca nu shtiam catzi Km am la bord shi am zis din minte ce catadicseam pe moment, nu am dat importantza, oricum nu am nimic de ascuns, sunt dispus la cele mai aprofundate teste in cazul unui cumparator, mai ales in ceea ce priveshte Km parcursi de care zici matale ca i-as fi mers in marshalier-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00