Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/01/14 in all areas
-
Salut! Nu eram fan seria 5, nu ma gandeam niciodata sa cumpar asa o masina … Avusesem cateva E46, printre care ultima un coupe 320d din 2006, cumparat de mine in 2010... Masina in care am investit cel mai mult pe toate planurile. A venit vremea vanzarii si toata ziua cautam E92 manual 320 sau 330 diesel, neaparat M PAKET si dupa 2010.. Pana am urcat intr-un F10 automat, aflat intr-un showroom la mine in oras In cateva zile l-am cumparat. Momentan nu pot spune foarte multe pentru ca il detin de cateva ore … dar sunt multumit si ma bucur de alegerea facuta, alegere facuta peste noapte La 5, ca dotari de care nu m-as fi lipsit era semi-piele sau piele in cazul de fata (chiar daca nu sunt de acord, o accept deoarece mi-a placut masina foarte mult), si NAVI Professional. Dar am prins si cateva pe langa... Cateva poze … pentru idee6 points
-
5 points
-
Ca sa treci de la diesel la benzina este f complicat, nu numai ca trebuie sa schimbi motorul, cutie, grup planetare etc, dar trebuie sa schimbi si instalatia electrica, conducte, rezervor etc. Nu se merita. Mai bine o vinzi, pui diferenta si-ti iei 330i3 points
-
Uzata , folosita sau cum ai zis tu rulata , nu am zis mai obosita sau altceva...3 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu poti sa compari 13k km cu 172k km , adica una e de 13-14 ori mai uzata ca alta.2 points
-
1 point
-
Salutare din nou! Rasfoind internetul am aflat ca E90-ul ar putea fi furat foarte repede datorita faptului ca in mufa OBD exista alimentare permanenta si se poate initializa foarte usor o cheie noua! Este adevarat?? Voi cum va protejati masina in afara faptului ca se pot pune doua intrerupatoare ascunse pe firele care au curent din mufa? Nu inteleg, astia de la BMW sunt chiar atat de idioti?? Multumesc.1 point
-
1 point
-
Multumesc mult pentru aprecieri Lucian si sa fie intr-un ceas bun! Astept sa o prezinti Se poate inchide, multumesc bmwclub!1 point
-
diesel, cu 80e mergi aproximativ 1000km cu 16% gpl iesi in gaura tare1 point
-
gpl montezi cand mergi 70-80k pe an, la 20k nici nu se punea problema , gpl se pune cand mergi in regim taxi sau pe firma distributie etc, ai o rabla si tragi pe ea cat merge pune 8% benzina la 20k cu 6lei/ltr 15-16% gpl la 20k 3.5lei/ltr 6.5 % diesel gpl mananca mai mult cu un sfert, nu mai pui restul instalatia, intretinere, motor bulit, riscul exploziei plm deci este rentabil gazul , pune si cat te fura la pompa1 point
-
1 point
-
Frumoasa achizitie! Multi Km fara incidente! E prima generatie de 5-ar care-mi place foarte mult, acest F10! Cred ca tot un F10 va fi urmatoarea masina!1 point
-
cum iti pare uleiul asta fata de 5w30 , presupun ca asta ai avut inainte in motor . Nu mai tine uleiul 15k in motor maxim 10k .1 point
-
Mi se pare aberant. La ce bun pui testerul daca nu stii sa-l folosesti si nu stii sa interpretezi erorile? In al doilea rand, poti sa iei o teapa de zile mari asa. Cel mai bine e sa te duci la un dealer si sa platesti o verificare completa. Mai bine dai 100 euro decat sa-ti iei teapa de poate cateva mii.1 point
-
1 point
-
Daca are filtru de particule timbrul ar fi 2140 euro Statul roman penalizeaza drastic inmatricularea si detinerea unui autoturism, mai ales cu motor mare.Ne mutam in curand toti la Bulgari ... Chiar zilele astea faceam o comparatie cu Roman cu resedinta in Romania si ..Roman cu resedinta in Bulgaria, mi-a dat cu multe + uri varianta BG, bine asta face tema unui alt topic1 point
-
1 point
-
Ti-au aratat concret pe unde curge, te-ai uitat impreuna cu ei la masina? Cine crezi ca poate sa iti spuna pe unde pierde ulei masina ta? Uleiul se poate pierde prin mai multe locuri.. Cu banii pe care i-ai dat la mecanicii aia 2 mergeai la reprezentanta pentru o constatare.1 point
-
E ciudata piata noastra , un pret prea mic atrage multe intrebari , un pret prea mare nu atrage clienti. Pretul se apropie prea mult de E90 , chiar si de unele E92 , eu cred ca asta e de fapt problema. Apropo de optiuni , un coleg de la Arad vindea toate extras-urile separat si masina cheala , de ce oare?1 point
-
piata face pretul ..asta e cheia ..mai era un tip pe aici care avea un 320ci fl si cerea un 8000 parca si dupa 4 ani tot bagand scoruri de astea 8mii 9mii 10 mii a ramas cu ea in garaj(n o mai vinde ..dar ar vinde o ) . daca traiesti in ro o vinzi la banii oferiti daca nu mergi in germania si o dai acolo. recent am vandut si eu e46 le la cat mi s a oferit cash nu la ce VISAM EU NOAPTEA.1 point
-
pai nu ti se pare ca pornesti un consumator de curent? daca iti creste consumul de curent, cum crezi ca e suplinit acest consum? motorul se tureaza pt ca alternatorul sa produca mai mult curent. probabil nici bateria nu o ai f incarcata sau deja a strans ceva ani1 point
-
1. stai linistit, nu mai exista problema la e90 2. iti recomand sa stai si cu asta linistit, ca piesa aia e pusa cu un scop acolo daca vrei sa faci o treaba, desfa si curata EGR + galeria de admisie, o sa te sperii de ce gasesti acolo (poti arunca un ochi pe topicul meu vechi cu e90-ul, am pus poze)1 point
-
De ce ai pus ulei 0w30? Trebuia 0w40... On: frumoasa masina, chiar imi place cum vin grilele crom pe culoarea asta!1 point
-
1 point
-
Socoteala de acasa nu se va potrivi niciodata cu cea din "targ". Eu in principal as cauta clar e90. E diferenta enorma intre ele iar preturile la e46 scad in fiecare saptamana cu 100euro ) (zic asa in mare). Avand in vedere vechimea nu m-as baza foarte mult ca e46 il vei lua impecabil si e90 cazatura. oricat de impecabil ar parea un e46 scump si ingrijit pe termen lung sigur va intra cate ceva in el. asa ca vezi ce gasesti dar e90 are extrem de multe avantaje in fata lui e46. pe e46 il trage rau in jos ca sunt facute inca din 98, si un e46 din 98 in stare decenta costa si ~2500(inscris cu taxa platita). E un pic aiurea sa iesi la 6000 chiar daca vorbim de unul 2004, 6 trepte si destule dotari. masinile sunt 70% identice tehnic, mecanic.. Sa nu mai zic ca la 5000-7000(doar pretul masinii) eu zic ca iti iei e90 decent. daca cautai la fix 5000 pretul masinii alta era discutia.1 point
-
Cum spuneam problema e de la modulul de confort,si din cate zici este releul de deschidere din modul.Acelasi problema o am si eu.Se deschide cand vrea, daca vrea. Legat de broasca am vazut pe ebay kit de reparatie pentru contact, sigur gasesti si la noi, sau sa te ajute cineva. Succes1 point
-
seria 1 chel, din 2008, cu cea mai nasoala motorizare, ...la pret de seria 5 din 2009, asta ar trebui sa fie titlu topicului..1 point
-
1 point
-
Daca cineva dintre voi gaseste intamplator la vanzare BMW CARBON Performance splitters for E46 Mtech2 in Romania sau daca le vede pe vre-o masina tot in Romania va rog sa-mi dati un mesaj pe forum cu nr de inmatriculare al masinii sau cu Nr tel al celui care le vinde . Mentionez ca s-au furat de pe fosta masina impreuna cu narile performance si proiectoarele Spliterele sunt smulese, au parti lipsa si cel putin in Romania nu am mai vazut de carbon puse pe vre-o masina E46 iar cele care se gasesc aftermarket pe piata din fibra sunt fiindca EU le-am dat unui individ sa le copieze inainte sa le montez pe masina . Prin urmare toti posesorii de E46 din RO ce au splitere din fibra Performance le au la preturi de NIMIC datorita mie .... Multumesc !1 point
-
1 point
-
Pune daca poti pe original, sunt putin mai scumpe dar merita. Cele pe producator "se obosesc" mai repede. Si incearca daca poti sa le schimbi pe amandoua odata.1 point
-
1 point
-
prima data anunt pe forum daca mi se "topesc" pistoanele sau paletii de la turbo.daca erau sa se topeasca se topeau in aproape 20 000 de km de cand am anulat egr.fiecare face cum crede ca este mai bine.1 point
-
mikyduta lasa vrajeala!egr e doar pt reducerea emisiilor si atat! daca e asa cum spui tu,de ce motoarele cu turbine ce au agent de racire apa m-ai au nevoie de egr?1 point
-
nu are nici o legatura cu viata turbinei.la asta m-am referit.eu merg cu el anulat de ceva vreme si merge perfect masina.1 point
-
nu numai din pozele alea, dar sunt numeroase exemple cu motoare cu intervalul de service standard de 22-25k, care la 140-150k km aratau pline de mazga. da un search la BMW oil sludge si vezi... Ok, e ulei sintetic, mergi numai pe autostrada.. bun, faci un schimb la 15k km. 20, dar deja 25k, 30, am vazut intervale si de 48k km.. sa fim seriosi.1 point
-
Nu vreau sa te deranjez dar topicul este printre cele mai reusite din ultima vreme. Mi-am exprimat opinia dezaprobatoare fata de alte topicuri de c**** care se bucura de replyuri de tot rasul chiar in topicurile respective si nu o data, functia search o sa devina inutila pentru ca va da raspunsuri total deplasate fata de subiectul cautat. Diseara o sa incarc pozele proprii facute in urma schimbarii garniturii si o postez si concluziile mele pentru a fi in ton cu cerintele moderatorului. Ca o concluzie de pana acum, felul in care arata 328i-ul ala...pffff sper sa fie trucate pozele, altfel sigur uleiul era contrafacut sau neschimbat de la 0 km.1 point
-
Si inchei cu alte poze ale acelui 328i din primul post http://s8.postimage.org/4bbtxwfht/auto_079.jpghttp://s8.postimage.org/niyyuhxtd/auto_081.jpghttp://s8.postimage.org/q2ulolldd/auto_083.jpg http://s8.postimage.org/g6tioyfld/auto_084.jpg http://s8.postimage.org/7yrl3ynox/auto_082.jpghttp://s8.postimage.org/7yrl3ynox/auto_082.jpg http://s8.postimage.org/bm7ca0vw1/auto_085.jpghttp://s8.postimage.org/lksawi5bl/auto_086.jpghttp://s8.postimage.org/mocf8gpyp/auto_087.jpg Proprietarul spune ca motorul mergea frumos si in aceste conditii, insa a reusit intr-un final sa il curete. Ca nota de incheiere, subliniez inca o data faptul ca posturile mele de pana acum nu reprezinta decat centralizarea unor informatii menite sa prezinte un tipar de comportament (sau nu, daca nu credeti de cuviinta). Nu exprim nicio opinie personala, fiecare e liber sa creada ce vrea despre uleiul preferat sau pozele afisate. Toate comentariile afisate apartin celor care le-au facut la momentul respectiv. Nici eu nu stiu daca sunt sau nu adevarate. Insa cine vrea, isi poate forma singur o parere atat asupra intervalelor de schimb cat si asupra provenientei sau caracteristicilor unui ulei.1 point
-
Mobil 1 Peak Life 5W-50 - Audi A4 1998 http://s7.postimage.org/e4n5lxx9j/auto_093.jpghttp://s7.postimage.org/48m2marhj/auto_094.jpg http://s7.postimage.org/s0zzbkiw7/auto_095.jpghttp://s7.postimage.org/sf1bb62zr/auto_096.jpg Mobil 1 Rally Formula 5W-50 - Skoda Octavia 2001. 1.8 T 20V (AGU) http://s10.postimage.org/5vr82y61h/auto_097.jpghttp://s10.postimage.org/kg8axs105/auto_098.jpg http://s10.postimage.org/6ntw25a8l/auto_099.jpghttp://s10.postimage.org/g9ngig1ed/auto_100.jpg http://s10.postimage.org/lmcawkpat/auto_101.jpghttp://s10.postimage.org/kk76b5ct1/auto_102.jpg1 point
-
Xenum VX 5W-30 - motor Toyota Corolla Runx 2001 138.000 km. O prima schimbare la 11.000 km, a doua la 25.600 km, fotografiile sunt facute dupa al treilea schimb de peste 15.000 km. http://s9.postimage.org/wtuu34gvv/auto_050.jpghttp://s9.postimage.org/7ccfjiz5n/auto_051.jpg http://s9.postimage.org/wjnbjs29n/auto_052.jpghttp://s9.postimage.org/o2nt8uxkr/auto_053.jpg Motul 15W-50 produs in 23/04/2009 prezinta depuneri de sedimente: http://s8.postimage.org/3wwpt2r8x/auto_054.jpghttp://s8.postimage.org/aon4vxg8h/auto_055.jpghttp://s8.postimage.org/x1uviqh69/auto_056.jpg Motul X-CESS 5W-40 prezinta un precipitat galben (produs in 06/02/2009) http://s8.postimage.org/twa9siyk1/auto_057.jpghttp://s8.postimage.org/4rj9f3z3l/auto_058.jpg1 point
-
Motorul de mai sus dupa folosirea unui detergent de tip flush si a unui ulei cu capacitati crescute de curatare timp de 1500 km: http://s9.postimage.org/r8ziq57jv/auto_110.jpghttp://s9.postimage.org/5b31wcsjf/auto_111.jpg http://s9.postimage.org/jixbyqum3/auto_112.jpghttp://s9.postimage.org/gdcq8jbzv/auto_113.jpg Castrol 5W40 - Chevrolet Lacetti 61.000 km http://s8.postimage.org/blb6lty7l/auto_001.jpg Ulei OMV intr-un motor BMW: http://s12.postimage.org/e1nippfe1/auto_031.jpghttp://s12.postimage.org/ps1g7386h/auto_032.jpg Motul X-Max 5W-30 - Chevrolet Lacetti 146.000 km http://s12.postimage.org/ye9b5f9k9/auto_041.jpghttp://s12.postimage.org/kluw9sisp/auto_042.jpg O sa-l las asa fara noima, mersi.1 point
-
Mersi, o fac pentru mine atunci. Doua bidoane identice de Castrol Magnatec 10W-40 SM / CF cumparate din locuri diferite in SUA: http://s9.postimage.org/tgvboil4r/auto_068.jpg1 point
-
Chrysler Dodge motor 2.7L 150.000 km - s-a folosit doar ulei mineral http://s8.postimage.org/ekqth25ip/auto_057.jpghttp://s8.postimage.org/51h4nli0h/auto_058.jpg http://s8.postimage.org/eajaxpqwh/auto_059.jpghttp://s8.postimage.org/olvnqdilt/auto_060.jpghttp://s8.postimage.org/5utqg7o1d/auto_061.jpg Dacia Logan - Castrol schimbat la fiecare 20.000 km Masina avea 430.000 km http://s10.postimage.org/p4sw6pfkl/auto_062.jpghttp://s10.postimage.org/ejdm8fymt/auto_063.jpghttp://s10.postimage.org/yf9lnzfo5/auto_064.jpg paul: fiecare intelege ceea ce vrea; eu prezint niste cazuri, nu tin cu unul sau altul dintre producatorii de ulei1 point
-
1 point
-
ce sa le faci, pana la urma is ale noastre (femeile), masinile le reparam, le vopsim, doar de aia au barbat la casa :twoup: Ne descurcam noi cumva1 point
-
POIUYT: nici gand "1.la 140km/h cand bagi piciorul in ea ,doooarme pe sosea " -- ajunge la 160 fara probleme si nu ar da semne de neputinza ...numai ca nu am mai avut unde sa incerc mai mult. :blink: "2.cu timpul ai sa obtii niste depuneri de calamina foarte insemnate in admisie" de ce am impresia ca acest proces este imposibil atata timp cat valva nu mai permite recircularea gazelor nearse din galeria de evacuare catre admisie? "clauberty" chiar am dat search dupa "EGR" inaintea deschiderii acestui topic dar fara rezultat. Multumesc pt link pe care-l consider destul de explicit. O sa-i dau tema de casa mecanicului inainte sa decida schimbarea valvei;)) Poate am noroc si este doar blocata. O ultima intrebare: au vre-o legatura aceste simptome cu o valoare ridicata a debitmetrului? "peste 500 tot timpul" reamintesc ca fara EGR masina se comporta impecabil fara nici un fel de plafonare la orice turatie.1 point
-
Multumesc Pretul nu e relevant, nu e pretul pietei.. mi l-a adus un prieten. Coupe nu s-a vandut, nu vreau sa il vand pe graba la pret de sedan ! Dar inca e la vanzare, astept un cunoscator care apreciaza masina.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00