Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/04/14 in all areas
-
Nu ar fi multe de zis,primit anul trecut in vara cadou de la sotie,a avut o viata zbuciumata,ca si dotari geamuri electrice servo ceva interior si volan sport.In principiu ma asteptam sa am ceva de bagat in el dar pe masura ce trece timpul realizez ca trebuie sa il iau de la 0.Lista de piese necesare este enorma si pana acum practic am schimbat sau a fost reparate aproape toate elementele de caroserie(mai putin plafonul cred).Momentan la tinichigerie luna asta iese de acolo si va trebui sa ajunga la un vopsitor.Poza de la achizitie8 points
-
Pentru ca in ultima vreme mediul online este impanzit de reclame agresive ale unor firme, case de avocatura , consultant etc. ce promit obtinerea de despagubiri grase de la firmele de asigurari in urma accidentelor de circulatie si nu numai , pentru ca si eu am fost invitat sa intru cu siteul meu intr-o structura ce se ocupa cu acest lucru, vazand astfel realitatea din spatele reclamelor am considerat ca este cazul sa afle mai multa lume adevarul. In primul rand, ca sa va faceti o idee , “agentului” care “pescuieste cazul” ii poate reveni un comision chiar mai mare de 50 % din cuantumul despagubirilor obtinute. Asta inseamna ca din totalul despagubirilor stabilite de instante pagubitului ii va reveni doar o mica parte. Si asta bineinteles dupa o lunga perioada de timp , pentru ca un proces poate dura si 3 ani de zile. Asta fara sa socotim ca poate dura mult si pana se termina cercetarile efectuate de Politie pentru a se putea inainta dosarul catre instante. Situatia asta se intalneste mai ales in cazul accidentelor cu vatamari corporale grave sau cu decese, pentru ca asta este tinta acestor “rechini” . De reprezentarea pagubitiolor in urma accidentelor usoare soldate doar cu pagube materiale intereseaza pe prea putini. La cazurile de daune totale calculate gresit , la intarzierile de plata a despagubirilor sau la alte abuzuri sau neglijente venite din partea asiguratorilor nu prea se baga nimeni fara sa implice financiar pagubitul odata cu inceperea actiunii . Plus de asta nici nu prea exista avocati sau consultanti specializati in asa ceva. Acum, cand a murit piata imobiliara si s-a cam terminat cu retrocedarile au inceput si casele de avocatura sa isi indrepte atentia spre alte surse generatoare de despagubiri. Si impreuna cu acestia si o parte dintre judecatori , posibil beneficiind si ei pe ascuns la o felie din “prajitura” , acorda sume nejustificate ca despagubire . Dar din aceste sume fiti siguri ca doar o mica parte ajunge la victima. Revenind ,de cele mai multe ori pagubitii au nevoie de ajutor financiar cat mai rapid , cand sunt in spital, cand sunt sub tratament de recuperare sau in perioada in care se chinuie sa isi aduca viata pe linia de dinaintea nenorocitului de accident . In unele cazuri primirea unor sume de bani dupa cativa ani ar putea sa nu mai aduca nicio satisfactie sau beneficiu pagubitului . De aceea nu putine sunt cazurile in care casele de avocatura ofera pagubitilor sume foarte mici in comparatie cu despagubirile meritate cumparand astfel drepturile de despagubire. Pentru aceste firme nu conteaza ca primesc banii in cativa ani pentru ca profitul in urma unei astfel de actiuni este considerabil ! La fel, de multe ori aceste sume cu care se cumpara drepturile de despagubire sunt mult mai mici decat sumele pe care asigurartorul le-ar fi oferit mai repede pentru despagubirea pe cale amiabila. Pagubitul nu are cum sa stie asta pentru ca acesti avocati, consultanti sau ce or fi ei , cu buna stiinta fac greoaie comunicarea cu departamentele juridice ale firmelor de asigurari si de multe ori chiar refuza sa colaboreze cu asiguratorul. Nu mai vorbim de faptul ca una din cauzele principale a scumpirii asigurarilor o constituie chiar sumele mari care au inceput sa se obtina in instante pentru despagubiri, sume din care doar o mica parte ajung unde trebuie si unde este nevoie, adica ..la pagubiti. Atentie mare deci pe cine va bazati sa va obtina despagubiri pentru ca puteti fi pus sub incidenta unui contract de exclusivitate si nu mai puteti actiona dupa propria vointa. Exista cazuri cand firma de asigurari vine cu oferte de despagubire in intampinarea pagubitului iar acesta fortat sa le refuze din cauza unor clauze abusive din contractile de reprezentare. De aceea eu recomand ca inainte sa alegeti calea instantei sa faceti toate demersurile legale posibile sa obtineti o comunicare buna cu departamentele juridice ale asiguratorilor, trecand chiar si peste departamentele de daune unde se stie ca lucreaza mai mult ingineri, persoane tehnice si logice care au insa de multe ori carente in ce priveste comunicarea , interpretarea legilor si nu au o viziune larga asupra daunelor din punct de vedere al despagubirii daunelor morale si a vatamarilor corporale. De aceea recomand ca in cazul in care intampinati orice problema sa faci reclamatii bine concepute si la obiect catre conducerea societatilor de asigurare sau catre ASF . Chiar de curand, mi s-a intamplat sa fiu trimis de o firma de asigurari cu care colaborez, sa iau legatura in vederea constatarii daunelor si a pretentiilor de despagubire ale unui pagubit dintr-un accident de circulatie produs de un asigurat care si-a respectat obligatia de “a-si instiinta asiguratorul cu privire la producerea riscului asigurat”. Astfel s-a aflat de caz si de faptul ca pe langa o masina dauna totala mai exista si vatamarea corporala usoara a soferului pagubit. In prima instanta, pagubitul a refuzat ca firma de asigurari sa vina pentru constatre si cercetare a accidentului, “pentru ca asa ii recomandase avocatul” . In cele din urma am ajuns sa efectuez constatarea daunelor si sa ma intalnesc cu pagubitul si asta in prezenta avocatului pagubitului. Nu mica mi-a fost mirarea cand in urma unei discutii cu acesta sa constat faptul ca nu avea nici cunostinte elementare in ce priveste legislatia asigurarilor . Pe langa asta , desi accidentul se petrecuse in urma cu doua luni nu exista la dispozitia pagubitului , copie dupa asigurarea vinovatului, nici copie a vreunui act al soferului vinovat si al masinii acestuia . Nu exista nici macar o anexa, adresa sau orice altceva emis de Politie care sa arate circumstantele producerii accidentului . Nimic in afara simplei autorizatii de reparatie . De fata cu avocatul i-am spus pagubitului ca acesta nu ii reprezinta cu profesionalism interesul si ca din cauza acestuia are numai de pierdut. Daca ar fi deschis dosarul de daune dupa producerea accidentului in timpul pierdut aiurea firma de asigurari ar fi trimis o adresa catre Politie si aceasta ar fi trimis deja raspunsul si toate documentele necesare despagubirii dosarului de daune. Calculul in ce priveste despagubirea masinii l-am facut pe loc si i-am comunicat omului suma ce trebuie sa o primesca. Aceasta era mult mai mare decat isi daduse cu parerea avocatul si pagubitul a decis sa rupa colaborarea cu acesta pentru ca in schimb acesta ii promisese o suma colosala de zeci de mii de euro pentru despagubirea unei entorse usoare pe care o suferise si pentru care pagubitul nu avea pretentii de despagubire prea mari. Probabil ca in urma a ce am relatat in acest post vor exista voci care vor striga ca prin aceasta interventie apar interesele asiguratorilor dar sa stiti ca nu este deloc asa, iar asta o pot confirma multi dintre colegii de forum pe care i-am ajuta neconditionat atunci cand au considerat ca sunt supusi la nedreptati din partea asiguratorilor sau cand pur si simplu nu stiau cum sa procedeze corect pentru a primi despagubirile cuvenite in urma evenimentelor rutiere neplacute.8 points
-
5 points
-
5 points
-
Intrebarea mea e f pertinenta ai intrat intr-un magazin si ai vazut ce scrie pe el , unde e facut samd . Uite ca sa-ti raspund cum fac eu cand imi cumpar ulei Castrol intru la Augsburg si cumpar ulei , sau iau de la diversi distribuitori de piese .Eu inteleg un lucru ca nu prea esti pregatit de masina asta din moment ce ai semnalat o problema la care multi te-au indemnat sa schimbi uleiul (majoritatea din experienta ) au trecut 2 zile de atunci si tu stai si pui intrebari ...asta ca sa intelegi de ce eu sunt fan dependent si tu doar vreibmw . Si aici am incheiat , succes cu masinuta .4 points
-
Prefer de 10000 de ori mai mult angel eyes + lupe Morimoto decat farurile alea... http://imageshack.com/a/img268/6504/k413.jpg4 points
-
3 points
-
Pai se vede ca vrei sa-i oferi "cei mai bun"... nici macar nu te-ai obosit sa faci schimbul de consumabile cand ai luat-o. Daca il faceai, puteai sa observi multe pe parcurs...3 points
-
3 points
-
Salut! Nu eram fan seria 5, nu ma gandeam niciodata sa cumpar asa o masina … Avusesem cateva E46, printre care ultima un coupe 320d din 2006, cumparat de mine in 2010... Masina in care am investit cel mai mult pe toate planurile. A venit vremea vanzarii si toata ziua cautam E92 manual 320 sau 330 diesel, neaparat M PAKET si dupa 2010.. Pana am urcat intr-un F10 automat, aflat intr-un showroom la mine in oras In cateva zile l-am cumparat. Momentan nu pot spune foarte multe pentru ca il detin de cateva ore … dar sunt multumit si ma bucur de alegerea facuta, alegere facuta peste noapte La 5, ca dotari de care nu m-as fi lipsit era semi-piele sau piele in cazul de fata (chiar daca nu sunt de acord, o accept deoarece mi-a placut masina foarte mult), si NAVI Professional. Dar am prins si cateva pe langa... Cateva poze … pentru idee2 points
-
ori bara ori capota sta stramb, pe farul din stanga are luftul mai mare ca pe dreapta2 points
-
2 points
-
E parerea mea, atat consider eu ca face acel e46 coupe daca este in stare buna.2 points
-
Sa inteleg si eu: rotile raman aceleasi, dar tie iti e frica de faptul ca o sa atinga in amortizoare daca pui suspensie cu drop? daca lasi rotile tale care au et potrivit pt e46 nu are de ce sa iti atinga, nu se modifica distantele. E ca si cum ai da intr-un damb si arcul se comprima mai mult, roata nu atinge nici in amortizor nici in aripa.2 points
-
2 points
-
Halal verificare ti-a facut Bimmer Service. Rusine....asta nu e problema ce a aparut peste noapte.2 points
-
A mai trecut un an...a mai crescut pretul cu 500 de euro fata de acum cateva luni...parca ar fi un vin sau un coniac vechi...2 points
-
E ciudata piata noastra , un pret prea mic atrage multe intrebari , un pret prea mare nu atrage clienti. Pretul se apropie prea mult de E90 , chiar si de unele E92 , eu cred ca asta e de fapt problema. Apropo de optiuni , un coleg de la Arad vindea toate extras-urile separat si masina cheala , de ce oare?2 points
-
Uzata , folosita sau cum ai zis tu rulata , nu am zis mai obosita sau altceva...2 points
-
1 point
-
mergand cu 10km pe ora, inseamna ca faci 100 de km in 10 ore, in cazul asta consumul la suta de kilometrii este probabil foarte mare. imi imaginez un 15 20 de litrii la suta1 point
-
Scrie in topic: 0720 535 010, Robert! In afara de piesele pe care le ai la vanzare, de ce altceva mai este nevoie pentru retrofit CCC-CIC? mersi.1 point
-
Din ce ĂŽn ce mai mult ĂŽnclin spre 330d. MulĂâşumesc pentru sfaturi. Sent from my HTC One using Tapatalk1 point
-
dar tu nu facusei deja service-ul? sau acum schimbi doar filtrele ce se pot schimba asa ca si hobby?1 point
-
frumos proiectul, iti doresc bafta in ducerea lui la bun sfarsit, banuiesc ca vrei sa mergi pe linia OEM nu cu tiuning , ca si culori as inclina intre nuanta de maro si cea de albastru, cred ca as merge pe albastru desi imi place si culoarea lui originala...1 point
-
1 point
-
1 point
-
"muieti ti-s posmagii" gen. cand ai nevoie de un sfat ca asta o sa-l apreciezi mai mult1 point
-
Mersi,resurse sunt dar mai limitate ca mai am si celalant pacient pe cap si nu pot sa il neglijez .Mai pun inca 2 poze cu el la inceput,sper zilele astea sa pun si poze cum arata dupa ce s-a facut tinichigeria.O sa mai trebuiasca sa caut un garaj unde sa il la 1-2 luni,ca parca nu l-as vopsi pe vremea asta.Oricum incercarea mea este de a reface "ca la carte" masinuta aceasta,spar ca la final sa iasa ceva frumos.1 point
-
Ceva poze cu ceea ce am gasit,pana acum am schimbat sau urmeaza sa schimb sau au fost reparate: -aripi -usi -capota fata -capota spate -panou spate -contraaripi spate -praguri -contraaripa fata -trapa -pasaje spate -podea -firewall -aripi spate Mecanica mai trebuie: -tampoane motor -garnituri distributie (au fost schimbate odata dar tot pierde o sa iau pe original acum piesele) -bucse punte spate -verificat sistem racire -verificat cam tot ce e pe fata-pivoti bucse bascule etc din ce stiu pivotii sunt dusi sigur -suspensie+flanse pe masina e o suspensie "home made" -adica arcuri taiate cu flexul cu ceva amortizoare. Diverse: -parbriz -instalatia electrica are nspe mii de fie de la alarma si de la boxe tras in paralel sau de la instalatia originala,am luat deja inca o instalatie electrica -stergatoare parbriz -tot ansamblul- deja e luat -aeroterma merge doar pe viteza 4 trebuie sa iau niste rezistente -bordul era crapat am luat altul ok -diverse alte nimicuri -bandouri bara fata(probabil ca iau alta bara) vas stergatoare-asta il am chedere usi si portbagaj cleme shadowline si lista e deschisa. Sper sa il termin anul asta Pe viitor sunt ceva planuri pt alt motor.Deocamdata nu stiu daca sa il fac tot alb sau alta culoare,astept pareri .1 point
-
Se poate modifica orice la o masina dar totul se rezuma la costuri...poti face modificarea bineinteles !1 point
-
Iti recomand motorul de 330d de 204 cp,este forta,super fiabil fata de 330i si usor de resoftat,cu o turbina marita si soft bun se ajunge si la 280 cp,consum mult mai mic fata de 330i si mult mai usor de montat la tine,pompele de motorina de sub masina sint la fel ca la 320d,rezervorul este la fel,este aceasi generatie de motor doar cu 2 cilindrii in plus iti va fi mai simplu si la instalatia electrica din masina spre motor,trebui sa cintaresti foarte bine situatia inainte sa te apuci daca este diesel sau benzina,eu am avut 4 ani un 330d de 204 cp cu prima varinata de soft undeva la 240 cp si am fost foarte multumit de masina simti ca ai bmw nu caruta,dupa parerea mea este cel mai tare motor pe e46,consum,performata,filing,inafata de M3. Am avut ocazia pe autostrada sa ma iau cu citeva 330i ramineau in urma indiferent de la ce treapta de viteza porneam.1 point
-
Omul este hotarat, a inteles ce are de facut si cam ce ar avea de schimbat si a inceput deja demersurile. Haideti sa il lasam sa aleaga daca va fi un 3 litri benzina sau un 3 litri diesel si sa incercam sa-l ajutam. Eu il felicit pt incapatanarea cu care vrea sa duca la bun sfarsit acest proiect si cred ca va fi primul de pe acest forum care va face o operatiune de o asemenea amploare.1 point
-
In 3 ani in Germania a facut 16.000km? Dooh, daca arunci un ochi pe aici, poate ne luminezi..1 point
-
Merita clar, cred ca e ceva Individual dupa cum arata scaunele si culoarea exterioara. A mai fost la vanzare si acum vreo 2 ani, o stiu de cand mi-am vandut eu coupe-ul. Daca e ok cu taxa, stare tehnica ok..7500E e un pret excelent. Problemele sunt pe partea de articulatie, la chedere si cam atat, in rest e o masina foarte reusita.1 point
-
1 point
-
Ti-am zis si ti s-a mai zis, masina ta nu are nimic (referitor la spuma), dar schimba uleiul ala prietene si pune un 0w40 ce ii trebuie N42-ului. Nu stiu cum poti sta asa mai ales ca, cica s-a mai completat si cu alt ulei... Pui un ulei nou stii ce ulei are si aia e... nu tot o bajbai atat ca poate are ulei de nu stiu care sau poate s-a completat cu nu stiu care. E simplu ! TOTI care avem N42, avem 0w40, oare suntem noi nebuni ???1 point
-
Coupe la 4500? Unde la banii astia sau mai degraba in ce stare?? Ai si tu dreptate e scump la 7500euro, cu banii astia iti iei un e60 si mai raman bani si de o pisicuțĂŁ, nu? On:coupe-ul e frumos, interior si exterior, daca masina e ok, eu zic ca merita!!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se vorbesc despre cateva chestii care deviaza pe langa: - defectiuni obligatorii la motor in cazul rularii pe gp ? serios ? - gpl-ul nu se pune pe bmw ? de ce ? este vreun sustinator al acestei afirmatii dispus sa dea bani pe consumuri de 19% in oras ? Iar daca ne uitam pe strada, 75% din bmw-urile de la noi sunt niste janghine de 100-140 de cai (cand erau noi) la care o instalatie gpl cel mult ar innobila-o - nu cred ca o masina cu gpl ar fi neaparat mai ieftina la revanzare - vezi cazul meu, cine ar cumpara in cativa ani un bmw 325xi fara gpl vechi de 12 ani ca sa dea 1000 de lei pe impozit si 700 pe luna la combustibil ? Eu fac parte din acei pasionati de masini care apreciaza o masina bine motorizata dar si-o permit doar second si nu vad ratiunea de a plati nejustificat un cost dublu al deplasarii. Sunt in tara asta si Passaturi w8 pe gpl, si Infiniti-uri 3.7 pe gpl samd. Pt cei mai reticenti in legatura cu tehnologia din spatele gazului le spun ca arderea pe gpl e mai curata si mai eficienta.La mine, pe un motor euro 4, gazul arde cu noxe de euro 5. In unele tari, masinile pe gpl sunt scutite de taxe de mediu. Si da, sunt si instalatii de 1500 de lei dar si de 1500 de euro. Daca stau sa ma gandesc la urmatoarea masina pe care mi-o voi lua, chiar stau in cumpana intre 320xi, 320xd. Probabil nu i-as mai pune instalatie de gaz pentru ca eficienta combustiei ar fi mult imbunatatita fata de e46 si as fi dispus sa platesc un consum urban de 12-13%. Himera dizelului nu o am neaparat deoarece la drumuri scurte prin oras si pe vreme rece n-are nici un rost dizelu - plus ca o exploatare de acest tip ar duce sigur la costuri mari de intretinere. In rest, ne luam toti masinile care ni le permitem si ,din cand in cand, masinile pe care ni le dorim. Iar cateodata, o instalatie GPL face combinatia fericita dintre cele 2 situatii. Drumuri bune,colegii1 point
-
piata face pretul ..asta e cheia ..mai era un tip pe aici care avea un 320ci fl si cerea un 8000 parca si dupa 4 ani tot bagand scoruri de astea 8mii 9mii 10 mii a ramas cu ea in garaj(n o mai vinde ..dar ar vinde o ) . daca traiesti in ro o vinzi la banii oferiti daca nu mergi in germania si o dai acolo. recent am vandut si eu e46 le la cat mi s a oferit cash nu la ce VISAM EU NOAPTEA.1 point
-
1 point
-
Noroc ca ai aparut tu, atoatestiutor si ne-ai luminat si pe noi "prostii" ca tot ce stim este gresit si ca siteul felgenkatalog.auto-treff.com minte. Ieș' acasă.1 point
-
Inpa 5.0.2 in Engleza http://www.sinodownloads.com/down/download/ecutool/350517-inpa%20k+can.rar Standard_Tools_Setup_2.12 https://mega.co.nz/#!HBxi3CTa!AyhnTQTrMv6kQ3E0OJ8CTCuPU1tHfRVQ2wYF5H8J4ek SP Daten 50.2 https://mega.co.nz/#F!nshRWaLA!NbXQSw7903FIt0JdU81zCA Profile pt NCS http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=843787&d=1365551949 NCS Dummy http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=2da308de027de3f8c64fad0967976c1f&loc=http%3A%2F%2Fforums.bimmerforums.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert&v=1&libId=bbc3a504-7206-435c-9d22-d4fdb2cd1cf2&out=http%3A%2F%2Frevtor.be%2Fncsdummy%2Fncsdummy.zip&ref=https%3A%2F%2Fwww.google.ro%2F&title=NCS%20Dummy%20-%20Taking%20the%20expert%20out%20of%20NCS%20Expert&txt=Download%20NCS%20Dummy%200.6.0.1&jsonp=vglnk_jsonp_139022591215871 point
-
1 point
-
Nu poti sa compari 13k km cu 172k km , adica una e de 13-14 ori mai uzata ca alta.1 point
-
12.000 Euro masina A zis cineva ca e noua? Are in schimb 13.000 km la bord. Nu am mai gasit masina de care zicea darius x pe autovit acum 3 saptamani. Acum pe autovit e una identica cu a mea, are in plus alarma , tapiserie piele si jante aliaj, zice ca are 69.000 km, la 12550 EURO si un 118i benzina, caroserie la fel ca a mea 143 CP (aceasta are 122), cu jante si bluetooth, faruri xenon, 26.197 km 14.900 Euro in Bucuresti sector 2. inmatriculata la fel ca a mea in 12.2008.1 point
-
1 point
-
recomandarea de la mecanic e sa nu accelerati imediat masina si sa lasati pistonasul ala sa se incarce cu ulei pt ca e hidraulic. eu am stat cam 1 min sa fiu sigur1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00