Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/14 in all areas

  1. Nu, e tot pentru 6 cilindri, dar pentru alt model de ceasuri. In alta ordine de idei, am gasit calculatorul cu care vine masina din fabrica, tabloul de bord e functional 100%, iar eu sunt fericit peste masura!
    5 points
  2. Alt set de jante, 10J pe spate, reconditionate
    5 points
  3. evanghelist , am si eu unu de asta pe strada , vezi ca nu are nici o problema in a tranzactiona duminica )) Daca il intrebi e prima zi din saptamana si tu nu stii nimic , toata lumea e in eroare , dzeu lui e cel mai tare , dogma maxima . Totul e sa nu intri in polemici de religie cu el ,iei masina si fugi
    3 points
  4. Tu vrei sa vezi pe tester ce ai lovit pe dedesubt? Sau sa iti spunem noi daca are ceva sau nu? Urca masina pe elevator si vezi daca este ceva afectat. Si vezi ca ai gresit titlul.
    2 points
  5. Nu merg puse la 90 de grade. Ai nevoie neaparat de cale, altfel vei ramane cu eroare de vanos sau de axa cu came. Nu se poate pune dupa ureche. Se da capacul de culbutori jos si se pune motorul la punct folosind trusa de cale. In realitate degeaba pui la 90 de grade. Din ochi nu se poate.
    2 points
  6. Pai daca nu ai treaba cu masina,macar curat-o putin,sa nu para abandonata
    2 points
  7. Vreo 2h de munca si o scoti :sorcerer: Ar fi pacat sa o lasi sa zaca acolo.
    2 points
  8. Si mie cam tot 6L pe saptamana imi consuma, mai ales pe vremea asta! Din cate imi aduc aminte ai xenon pe masina, iti mai arunca si spalatoarele de la faruri lichid Wow, andrei, cred ca tu nu il folosesti! Daca nu are pete sub masina nu e spart, cel putin eu nu am observat la mine Eu daca nu am parbrizul luna nu pot sa merg, imi sta pe creier!
    2 points
  9. Buna dimineata, problema mea la 318d(N47) incepe astfel: - Mergand pe europeana pe pilot automat undeva la 75 km/h, masina a inceput sa scoata un zgomot puternic de diesel, ca si cum as fi toba sport si la cateva secunde masina a inceput sa mearga in mici suturi, se vedea turometrul cum oscila. Am scos-o de pe pilot automat si am incercat sa accelerez putin, dar se simtea ca nu avea putere si trebuia sa apas mai tare pedala de acceleratie, dupa care incepea sa traga frumos dar parca nu ca inainte. Am nevoie de o parere, ce ar putea fi? (Turbina, EGR, Clapeta acceleratie, filtru particule, etc) - Alta problema ar fi ca dupa ce acum 2 zile am citit despre probleme la distributie la motorul asta, parca se aude acel carait de lant (pana ieri nu l-am auzit) + ca se aude un scartait ceva cand iau picioru de pe acceleratie si revine la ~800rpm. (Am atasat si un video cu sunetul motorului)
    1 point
  10. Salutare, Cine ma cunoaste, stie ca am o problema cu Bmw-urile . Am avut vreo 7 pana acum si la toate am investit bani si timp si pasiune. In momentul de fata conduc un A8 v8 diesel si va spun sincer ca masina este extrem de plictisitoare. Stand intr-o seara pe farcebook, am vazut un anunt cu un E34. Erau diverse comentarii negative insa m-a atras foarte mult ideea de a-mi crea o ocupatie noua. Zis si facut, am cumparat-o. Pretul de achizitie a fost corect, in sensul ca pentru starea in care este, a fost corect. 4500 lei. Masina este un E34, 518i (M43), an 1995 modelul cu facelift. Ca si dotari: -cutie manuala 5+1 -ABS -2 airbaguri -clima cu 2 zone -scaune incalzite -inchidere centralizata -perdeluta spate -cotiere fata/spate -geamuri electrice -casetofon original -oglinzi electrice, heliomate, incalzite -oglinda retrovizoare electrocroma -trapa electrica -proiectoare -jante oem 15"+cauciucuri iarna Cam asa arata in anuntul de vanzare: http://s25.postimg.org/6ez484tfv/bmw518i_1.jpg http://s25.postimg.org/9ffyoo4qz/bmw518i_2.jpg http://s25.postimg.org/6wu9nzj0r/bmw518i_3.jpg http://s25.postimg.org/f12dsq5fv/bmw518i_4.jpg http://s25.postimg.org/hh476knij/bmw518i_5.jpg http://s25.postimg.org/5qq9p6uq3/bmw518i_6.jpg http://s25.postimg.org/gjxrxpc0b/bmw518i_7.jpg Anumiti prieteni mi-au spus ca sunt nebun, altii au apreciat masina, dar eu sunt fericit . Masina a intrat in tara pe 3 ianuarie, pe 7 ianuarie era a mea. Are toate cheile, carte de service, toate manualele. Probleme descoperite: -evacuare praf (gaurita si fisurata peste tot). -rugina la capacul portbagajului (unde sunt lampile de la numar) - de altfel si motivul pentru care are abtibilde pe ea -rugina pe marginea capotei (doar umflata vopseaua in cateva locuri) -rugina la usi (in coltul de la usa fata sofer) -scaunele incalzite nefunctionale -rolele scartiau -frane foarte slabe Pentru anii ei consider ca sunt probleme normale. Interiorul era extrem de ingrijit, nu are nimic rupt sau tocit, la fel si plafonul si stalpii. Masina are toate geamurile originale, nu are urme de accidente. A fost vopsita la un moment dat, dar nu in culoarea originala. Avantajul major, a fost senzatia pe care ti-o ofera la condus. Distractie maxima, exact ce-mi place la BMW. Din acest motiv, am decis ca merita sa investesc si s-o fac exact cum imi doresc, asa ca am inceput tare.
    1 point
  11. o poza needitata ne-ar convinge pe toti, banuiesc ca pana nu vad cu ochii mei bordul tot spre ireal tinde sa fie )
    1 point
  12. N-ar fi mai simplu daca, in loc sa astepti o zi sau doua raspunsul, ai verifica tu singur pe realoem daca este acelasi cod si pt euro 4? Fratilor realoem este gratis pt toata lumea si usor de folosit dar cu toate astea unii dintre voi nu va deranjati sa intrati si sa vedeti ceea ce va intereseaza, preferati sa pierdeti timpul deschizand topic pt o intrebare simpla. Pe celelalte forumuri userii folosesc programe platite ce necesita instalare, la noi aici unde totul este la liber prea putini isi dau interesul sa isi caute ceea ce vor sa afle despre masina lor.....
    1 point
  13. Modificarea e simpla si asa ramai si cu welcome angeleyes + ca poti controla din buton cand sa stea pornite ca si pozitii.
    1 point
  14. Nu vrea sa tai si o curca si sa dai cu sange spre cer si sa ii mananci ochii? O fi vreun om de afaceri mega important de nu poate sambata sa vanda o masina de 22.000E..
    1 point
  15. Daca avea prob cu actele/impozitul statea invers cred, nu vroia sa ti-o vanda in timpul saptamanii. O avea treaba. L-ai intrebat?
    1 point
  16. Vroiam sa merg si eu sa vad/cumpar masina asta maine...Omu nu vrea sa vanda masina sambata... http://www.autovit.ro/bmw-520-C32070155.html
    1 point
  17. da , veneau in fuga , panica a fost ca au vazut fum si motorul nu mergea deci incendiu e primul lucru la care se gandeste cineva )
    1 point
  18. pai trebuie sa fie diferenta intre 318d si 320d ED
    1 point
  19. Si eu am clapete pe masina mea 320D E46 2004 M47N si nu am de gand sa le scot masina are 216.458 de km.
    1 point
  20. Am avut castrol 5w 40 foarte multumit.dups original bmw 10w 40 cea mai mare tampenie care am putut s-o fac. Acum am shell helix 5w40.mi se pare f bun.filtru mann. Oricati km ar avea masina sa nu pui 10w.am fc tampenia si am zgomot la distributie acum
    1 point
  21. banuiesc ca masina a fost luata de la cluj pentru revanzare. daca te ajuta cu ceva.
    1 point
  22. @pana - LM Top Tec 4200 daca nu ai filtru de particule LM Top Tec 4600 daca ai filtru de particule
    1 point
  23. Uleiurile produse pentru piata germana au etichetele in limba germana si cod de bare incepand cu cifra 4, exact ca in pozele de mai jos.
    1 point
  24. Stiu doar ca dupa ce am apelat la acesti "profesionisti" am avut doar probleme grave cu masina si nici macar n-au mai avut bunul simt sa imi raspunda la telefoane, mesaje, messenger sau email. Lasa masina asa cum este, nimeni nu iti face nimic gratis in lumea asta, poate ca vor sa mai testeze niste variante de soft pe masinile unor fraieri sub pretextul ca nu ii costa nimic.
    1 point
  25. Daca n-ai vrut sa cumperi cablul ala de 100 de lei acum va trebui sa le platesti alora manopera de 1000 de lei pentru injectoare exista un test in dis in care iti arata corectiile in timp real si in mers si la relanti doar daca ai niste corectii care sa depasasca ecartul -2 +2 se poate pune problema de injectoare (bmw zice -4 +4) plus ca daca tot dai jos injectoarele se curata scaunele, se schimba saibele de cupru si niste garnituri, e o treaba mai de finete ii lasi p-aia sa-ti dezmembreze masina ... sa nu mai vorbim ca poate te pricopsesti si cu alte injectoare
    1 point
  26. f tare aplicatia . E must have la drum pt o diagnoza ,reset si monitorizare , mai ales ca intra si pe alte module nu doar motor , ABS , DTC vede module de inchidere . Nu stiu pe partea de codare ce stie sa faca , daca poate incarca un fisier .apk eu sunt multumit
    1 point
  27. Si inca ce service-uri sunt pe forum
    1 point
  28. eu de mai bine de 10 ani de la prima mea masina nu cred ca am facut 5-6 pene, nici cu Dacia lui tata nu imi aduc aminte sa fi facut pana . Stiu ca e comod, dar nu pot trai cu alte dezavantaje generate de RFT, cele mai mari fiind dupa mine zgomotul mai mare la rulaj si duritatea crescuta care la dimensiuni gen 20" se resimt bine in suspensie si confort. P.S. poate gasesc azi vreuna pe pana, tu esti de vina
    1 point
  29. mai ramane sa puna "reshou" -ul sub ea si porneste sigur
    1 point
  30. Pe forumul asta e in floare ideea ca domne masinile noastre sunt cele mai intretinute si restul, in special cele de pe autovit sunt cazane toate. nu e deloc asa. acum ce naiba 3500 ti se pare putin pt un 320d nfl? hai sa fim seriosi ca nfl-urile se dau pe bani de nimic. de unde sa iti arat eu, intri pe autovit vezi ca sunt vreo 91de nfl-uri 320d intre 1999-2001 cu pret maxim 3100 (marea majoritate aduse din afara) si cu taxa care e ceva mai mica la nfl 320d decat la fl,+ ceva negociere eu zic ca iesi la aprox 3500. Din 91 masini chiar toate or fi cazaturi? mai ales ca marea majoritate sunt recent aduse. Si eu am tot un e46 nfl sa nu se supere cineva pe mine ca as avea nu stiu ce masina si mi se par cazane e46-urile. doar ca asta e parerea mea despre preturile la e46
    1 point
  31. Nici nevasta-mea nu stie cifrele. O sa pun o parola pe excel )))). Pentru unii e colosala lista. Pentru mine, e satisfactia muncii pe care o depun. Nu beau, nu fumez, nu am duc la femei, un viciu sa am si eu
    1 point
  32. ar trebui sa-ti plateasca reparatia mecanicul lui peste ca el a provocat problema :frantics:
    1 point
  33. Tu vrei sa zici ca in treapta 1 de viteza, are consum 100% ? Nu stiu cum ai calculat tu, desteptule, dar uite un exemplu: Daca merge cu 10 km/h cu viteza 1, sa zicem ca are consum 20%. Asta inseamna ca va face 100km in 10 ore si consuma in total 20 litri, nu 20L x 10 ore. Consumul ala e la suta de km, nu pe ora.
    1 point
  34. 1. Se zice diagnosticare "DE PE" telefon, nu "DUPA". Ca nu mergi dupa telefon sa faci diagnoza. 2. Aplicatia e BMWhat. 3. Evident ca se poate descarca si in Romania. 4. O am eu si e foarte utila. Are si cateva optiuni de codare, iar pe partea de diagnoza este mult peste Torque, poate citi si parametri live si erori de pe fiecare modul separat, gen Inpa, dar nu atat de detaliat. 5. Eu o folosesc cu o interfata Elm Mini conectata prin bluetooth la telefon. 6. Aplicatia nu se poate folosi prin cablu, ci numai prin bluetooth sau Wifi, si indiferent de modul de conectare se pot folosi toate functiile. Conditia e sa ai aplicatia full (platita) nu cea Lite (care e gratis). Exemplu:
    1 point
  35. A iesit Andrei cu dosarele.....
    1 point
  36. Daca nu e gluma,e discutabila intamplarea si depinde de mai multi factori
    1 point
  37. nu , las-o asa ca nu-ti fura nimic de pe ea ))
    1 point
  38. A pornit dimineata exact cand m-am trezit. In 20min am plecat. Aveam apa la 60. Dupa 3km era la 80. A ramas acolo si dupa ce am oprit sirocoul. Mergeam lejer ca era polei. Afara erau -5. In aceleasi conditii, in 3km abia aveam vreo 30 grade, iar dupa 17-18km aveam 75-80 de grade. Ma declar multumit.
    1 point
  39. 1 point
  40. Asta ziceam si eu; la F10 chiar e fain, la e90...e ok, mai ales ca designul este din 2005, dar la MB....astia efectiv sunt nebuni! nu stiu daca a-ti vazut viitorul C-Klasse (2014); masina in interior este superba, realmente fenomenala....DAR...navigatia e infipta cu tarnacopul acolo
    1 point
  41. Este a 3-a masina pe care o am pe GPL si nu am avut nici o problema. Restul e can-can. L.E: Si am uitat sa mentionez ca asta cu instalatii GPL sh.
    1 point
  42. Consum de 4,1 . Eu spun ca e destul de bun. De la 6,5-7 cat imi lua extraurban Fordul Focus economia e substantiala
    1 point
  43. Pompa de sub scaunul soferului se afla exact sub scaunul soferului.Nu ai cum sa o ratezi pentru ca e pe conductele de motorina care trec pe acolo. Nu mai bine faci un test sa vezi care e buba decat sa schimbi piese destul de scumpe si care daca sunt defecte au alte simptome?Zic si eu ca sa fac posturi.
    1 point
  44. 1500 lei ptr folie e porno rau.
    1 point
  45. Pai si eu am nimerit pe o strada aproape de piata anton cu niste fagase nasoale pe mijloc si am belit scutul. In rest e totul ok doar ca in locul unde s-a spart scutul a intrat si zapada inauntru sub burete. Pana la urma am rezolvat-o.
    0 points
  46. felicitari! frumoasa masina. costurile sunt destul de mari si sunt justificate doar prin prisma pasiunii. cu banii investiti iti inmatriculai lejer pe ro e39-ul. spor in continuare!
    0 points
  47. Intreb si eu: dar in ce limba ai vrea sa aiba eticheta? In chineza? Ce relevanta are?
    0 points
  48. am facut si eu unul pentru e46 coupe cred ca il comand sa il aplic pe masina
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.