Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/14 in all areas

  1. fara sa vreau sa explodeze lumea pe aici , eu la schimb bujii efectuat la Alex Teille am intrebat ce se intampla daca se rupe bujia si mi-au spus ca e problema lor , eu am venit la schimb bujii si atat . Restul e cancan fiecare isi duce masina unde doreste , pretul cel mai mic nu trebuie sa fie criteriul decisiv .
    7 points
  2. Azi m-am intalnit cu ” musculosul ” asta..........cuvintele sunt de prisos :frantics:
    5 points
  3. Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.
    4 points
  4. Decat sa investeasca in liniile de productie pentru seria asta, mai bine investeau in fiabilitatea modelelor consacrate. :thumbsdown:
    4 points
  5. La bavaria? Sa vezi scoruri acolo. Plus ca treaba fac olae. Sunt hoti la drumul mare. Testat.
    3 points
  6. Spune si care service, sa stim si noi sa ne ferim de 'expertiza' lor!
    3 points
  7. Doamne dar cum merge......mai mult de-a latul,pur si simplu am ramas masca,inca nu mi-am revenit,sincer
    3 points
  8. http://www.autovit.ro/bmw-seria-5-e60-m-sportpaket-set-complet-18-roti-jante-anvelope-P409781.html S-au vandut la 700 € ... bafta la vanzare.
    3 points
  9. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    2 points
  10. Daca mama ta este avocat e de bine. Daca tu consideri ca am nevoie de acte sa dovedesc si ca nu am nevoie de acte si dupa ce depun plangere tu mai poti functiona cu garajul ala si sa faci evaziune fiscala in continuare cred ca te inseli. Dar nu vreau sa ma cert cu tine pe spete de genul asta. Daca ma consideri vinovat ca am spus ce mi s-a intamplat la tine la service atunci imi pare rau asa sunt eu. Nu sunt coruptibil nu imi place chestia asta romaneasca cu datul la pace. Adevarul e adevar si trebuie sa stie toata lumea. Imi pare rau dar nu cred ca tu poti sa imi mai rezolvi mie vreo problema la masina . Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca poti in schimb sa imi mai faci cateva probleme la masina. Asa ca hai sa incheiem discutia si gata. Nu o sa pierzi tu clienti din cauza mea. Poate a fost un ghinion al meu si gata. Platesc eu dupa cum ti-am spus.
    2 points
  11. intreaba l de cate ori a schimbat uleiul in aia 13.000km..ca masina are 5-6 ani deja e trecuta de prima tinerete, l a schimbat de 5 ori?....masinile care stau sufera cel mai mult...aia la 150k era uzata normal
    2 points
  12. urata poveste...intr-adevar se intampla destul de des sa se mai rupa cate-o bujie la demontare..s-ar fi rupt oriunde ai fi mers cu masina..la orice service.. nu stiu daca e adevarata povestea cu uitatul pe net sa vada cum se desface o galerie de admisie, dar daca e adevarata e mai mult decat penibil..
    2 points
  13. tu ai strans vreodata un surub cu mana ta? stii aproximativ de cate ture sunt nevoie ca sa strangi un surub la 20nm de ex ? 1-2 ture aproximativ dupa ce nu mai poti sa strangi cu mana, masoara pasul filetului de ex 1.25x 2 ture, esti ridicol, pe bune hai ca pe tine te inteleg ca nu te pricepi, dar aia de reprezentanta sa te imbrobodeasca asa cu 2mm in sus sau in jos tot asa porneste motorul, si daca le lasa slabe zburau de acolo si pierdeai compresie imediat cum porneai motorul filetul se infileteaza mereu pana la capat, daca nu se ingroapa tot filetul se observa imediat cand incepi sa strangi cu cheia si nu intra tot pe urma cum dracu sa strici un filet cand nu ai desfacut nimic PS. daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect?
    2 points
  14. Pai tocmai asta faci. Si ai facut asta din start. Te-ai ofticat probabil foarte rau ca n-a mers prosteala. Nu ma lua cu facerea de bine pentru ca nu avem absolut nici o relatie, iar tu sigur nu esti ultimul samaritean. Am clienti din toate mediile sociale si de toate felurile. Ai tu o problema, nu eu sunt de vina. Tu asta tot nu intelegi. Nu esti nici primul si nici singurul caruia i se intampla sa i se rupa o bujie in chiulasa. Insa faci din tantar armasar degeaba si ai pretentii aberante. Munca nimanui nu e gratuita. Nici nu pot intelege cum te-ai putut gandi ca cineva o sa stea sa-ti lucreze le masina pe gratis. Daca ne permitem sfaturi personale, sa stii ca nici mentalitatea asta de borfas cu fata de pusti nevinovat nu o sa te duca nicaieri. Ai dovedit o lipsa de caracter rara. Faci review negativ pe la spate, dar ceri revizii gratis. Arunci cu vorbe gratuite ca sa faci rau cand e fapt nu a fost vina mea. Crezi ca e vina mea ca masina ta nu a avut pana acum bujiile schimbate? Daca nu se schimba uleiul si-ti pica motorul, tot eu eram de vina? E fix treaba ta daca ai cumparat o masina la care nu s-au schimbat bujiile la timp. Asa ca si costurile tot ale tale sunt. Cine ti-a umblat la bujii dupa mine? Ai zis ca te-ai dus in alta parte ca sa scoti bujia rupta? Eu in tine n-am incredere nici sa te intreb cat e ceasul. Cum sa ai vreun pic de incredere intr-un om care te-a mintit in fata fara sa clipeasca? Daca filetul acesta s-a stricat, de vina este cel care a scos bujia respectiva, nu eu. Eu nu aveam cum sa ajung la filet din moment ce bujia s-a rupt. Niciodata nu va fi mai slab filetul din chiulasa fata de filetul bujiei. Insa cand vine vreun baiat cu bormasina si incearca sa extraga bujia rupta si nu centreaza perfect burghiul si ia si din filet, e si normal sa fie compromis. Conform logicii tale, daca scoti bujiile e posibil sa nu mai poti baga altele pentru ca-ti pleaca bujiile cu tot cu filet.
    2 points
  15. Din pacate, din nou minti. Ai fost la mine sambata si in aceeasi zi m-ai sunat si ai zis ca ai rezolvat problema la alt service si te plangeai ca ai cheltuit bani de motorina si timp si mi-ai propus sa-ti faci o revizie gratis pentru asta. Daca bujia s-a rupt in chiulasa si n-ai ramas la noi sa incercam s-o scoatem, cum poti sa spui ca ti-am stricat filetul? Exista doua variante. Ai mintit ca ai fost la alt service si ai incercat la cineva s-o scoti si ti-a distrus filetul cu bormasina si acum incerci sa dai vina pe mine sau toata povestea e o inventie si ai lasat bujia rupta. Minciuni din nou. Nu am sunat pe nimeni. Minti rau de tot. Astea sunt niste prostii mari de tot pentru ca esti total atehnic si nici macar sa minti cum trebuie nu ai cum, iar manopera e prea banala sa inventezi tot felul de greseli. Bujiile nu ai cum sa nu le infiletezi cat trebuie. Sa fim seriosi. E o chestie foarte simpla, chiar banala. Cel care a fost cu tine in service este la fel de mincinos ca tine. E si normal, fiind prieten cu tine. Cel mai tare a fost ca ati iesit impreuna dupa ce s-a rupt bujia si cand v-ati intors aveati amandoi povestea invatata, ati negat ce am vorbit cu cateva minute inainte. Ai fost avertizat inainte de a se rupe bujia ca exista acest risc, insa nu ai luat lucrurile in serios. Greseala mea ca nu te-am pus sa semnezi. E clar ca unii oameni nu au cuvant. Am crezut ca suntem amandoi barbati si ca un gentlemen's agreement e suficient. Probabil ar fi fost suficient daca era vorba de 3 lei. Cand e vorba de o manopera mai scumpa, se uita cuvantul, amnezia apare si facem reclamatii pe net.
    2 points
  16. E in zona Victoriei isi face reclama pe site. Tocmai mi-a facut masina praf la un simplu schimb de bujii plus releu. Premium Service sau cum ii zice. Am fost cu un prieten acolo. Imi vine sa ii dau in judecata dar nu e vina lor ma repet e vina mea ca am fost la ei.
    2 points
  17. Am pacatuit azi....am poftit la bunul altuia
    2 points
  18. Concluzia: trebuia sa iei tractiune spate
    2 points
  19. Paranoia de posesor de N47 Se aude brici, nu are nici pe dracu
    2 points
  20. Berbec in trafic, berbec si pe forum, nu ai ce sa ii ceri...
    2 points
  21. oricum se incalzeste clima in urmatorii ani asa ca ai scapat ieftin
    2 points
  22. Nu poti sa compari 13k km cu 172k km , adica una e de 13-14 ori mai uzata ca alta.
    2 points
  23. da si cum putea sa-si dea seama ca se va rupe bujia fara sa incerce sa o slabeasca, a pus mana pe cheie si cand a tras a plesnit bujia, tac pac, din partea mea puteai sa suni la politie, eu veneam cu devizul cat costa extras bujie, cat costa demontat chiulasa.... prestari servicii se cheama , ce aia la reprezentanta ti-o repara gratis?
    1 point
  24. ai avut noroc ca nu ti-a sarit in ochi bujia
    1 point
  25. Mda, urat. Ce sa-i faci, mai sunt si astfel de oameni care uita orice notiune de bun simt si decenta pentru un colt de paine.
    1 point
  26. Eu deocamdata nu am gasit Dar incep sa economisesc incet incet vro 20 de mil sa imi iau o navigatie .
    1 point
  27. 1M e din alt film. Cred ca e una dintre cele mai fun masini produse de BMW :frantics: Mie imi place la nebunie 1M. Are ceva aparte pe langa faptul ca este un M. Bine, nu m-as supara nici cu F30-ul tau :shifty:
    1 point
  28. Cand e pornit compresorul (implicit si beculetul la fulgulet) tot la fel trebuie sa bage cald/rece in functie de temperatura setata, doar ca si dezumidifica aerul, iar vara il raceste mai tare, pe cand ventilatorul simplu, vara baga doar aer de afara. Verifica si rotita de pe bord, sa fie pe 3 liniute rosii. Rosu = cald, albastru = rece.
    1 point
  29. Eh lasa ca investim noi in locul lor ))
    1 point
  30. Exista intotdeauna mai multe feluri in care poti face un lucru. Cel din clip e cel mai prost in cazul testului de compresie. Poate pentru ca te-ai dus la oameni dubiosi. Testul de compresie e foarte simplu de facut si nu sunt multe piese de demontat. E cam acelasi lucru cu un schimb de bujii, nu umblii la altceva. Deci nu e o operatiune pentru care sa-ti faci probleme.
    1 point
  31. o sa mai apara olinie in plus la Adevaruri despre BMW", un BMW cu tractiune fata nu e BMW.
    1 point
  32. Cred ca e varianta pentru lenesi si nu cred ca e foarte relevanta. Ar fi mai bine un test de compresie adevarat, care nu e greu de facut, scoti bujiile, scoti siguranta de la pompa de benzina si dai la automat pentru fiecare cilindru in parte...
    1 point
  33. nu are nici pe dracu,din al doilea filmulet nu se aude nimic suspect dupa parerea mea,cred ca exagerezi putin,oricum o ferificare nu strica,.....uita-te putin pe youtube sa vezi cum se aude fasait ,zornait de lant
    1 point
  34. E totusi o diferenta uimitoare de cand cu sirocoul... La traseul care il fac eu zilnic (20km dus, 20 intors), acum iarna aveam consum 6.8-7.0. Dura foarte mult pana se incalzea. Acum s-a stabilizat la 5.9. Diferenta care o papa motorul pana se incalzea, nici nu o consuma acum sirocoul, iar ca bonus am si caldurica in masina si uzura mai mica la motor. Deci cine n-are sirocou, sa-si puna. :first:
    1 point
  35. Daca e vopsit un element nu inseamna ca a infasurat un copac cu masina. Daca ti-ai gasi masina atinsa in parcare la carrefour ce-ai face?
    1 point
  36. 1 point
  37. pentru alimentarea ledurilor cauti curent pe placa de unde sunt si celelalte alimentate (urmaresti circuitu si masori cu multimetru), folosesti si rezistente, preferabil este sa masori rezistentele de pe placa si cumperi de aceeasi valoare (ohmi) si ledurile grupate la fel ca pe placa (cate 3 leduri la o rezistenta), astfel pastrezi intensitatea luminii la fel. ace-bord pentru separarea luminii am folosit scoci din hartie eu nu am probleme noaptea, nu stau nici cu ele la maxim.. probleme as avea si cu cele portocali originale daca le folosesc la maxim, gen oboseala, aici este vorba de gusturi/preferinte, o sa fac 2 poze noaptea cu intensitatea la minim si la maxim si le atasez
    1 point
  38. Nici 300 nu era mult. Iti trebuie pistol (si nu orice chinezarie), abrazive de mai multe duritati, eventual chit daca ai unele neuniformitati, spritz chit... si imediat treci de pretul cerut. Sa nu mai spun de o mana experimentata si mediul perfect curat si la o temperatura controlata.
    1 point
  39. Eu totusi vreau sa cred ca asta e o gluma.
    1 point
  40. o sa apara la constanta la un parc cu ~ 90.000 km impreuna cu un golf 6, un lci care are peste 250.000 si un audi a6, toate vor avea sub 100.000
    1 point
  41. wow....atat pot sa zic.....
    1 point
  42. unde folosesti 250cp, ai unde macar , la ce drumuri avem noi.... un logan e perfect pentru romanii, loganu' si romanu'..... eu am 140cp.....si nici 5% de cand am masina nu i-am folosit pe toti,......merg cu masina asa cum trebuie sa merg. la drum masina are destula putere, pt depasiri, curbe fine etc....nici nu e nevoie sa o fortez...
    1 point
  43. Alex a semnalat o problema , e normal ca lumea a cerut explicatii . Mai bine esti fairplay ca nu te spanzura nimeni
    1 point
  44. Aia e joasa ? Cred ca glumesti !
    1 point
  45. Da, hai sa ne bagam toti banii in niste fiare si sa uitam de tot ce se intampla in jurul nostru.
    1 point
  46. se pare ca marea majoritate din cei ce au avut probleme si le`au rezolvat nu mai dau pe aici sa ne spuna si cum sa rezolvat....tineti`o tot asa ca, cu atitudinea asta o sa ajungem sa intram pe forum ca sa ne injuram unii pe altii sa comentam ca X/Y/Z a scris in nu stiu ce fel etc...
    1 point
  47. Nu. Nici o scula de genul. Am urmarit semnele de pe axele cu came plus altele facute de mine.
    1 point
  48. am constientizat o greseala in schimbarea uleiului, care mi-a confirmat-o si un prieten ce se stie cu mecanica. Cat timp am avut baia data jos de pe cutie pt a curata magnetii de pilitura si a o spala cu benzina masina a stat afara pe un canal. imi amintesc cum vantul a suflat ceva mai tare in ziua aia , si pret de vreo ora minim cutia a stat desfacuta in bataia vantului (prafului). am venit cu baia curatata, am montat filtrul cel nou, respectiv baia, dar in cutie cine stie cat praf o fi patruns. pagubele o sa le aflu dupa ce pun alta cutie si o desfac pe asta. cred ca tocmai am descoperit legatura dintre schimbul de ulei si defectarea multor cutii. cu siguranta meseriasi ca mine mai sunt.
    1 point
  49. Sã fim serioºi. La fel cum existã români Þepari, la fel existã ºi unguri Þepari.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.