Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/14 in all areas

  1. Cei mai noi driveri ii gasesti tot timpul pe site-ul oficial FTDI: http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
    2 points
  2. Salut! Nu eram fan seria 5, nu ma gandeam niciodata sa cumpar asa o masina … Avusesem cateva E46, printre care ultima un coupe 320d din 2006, cumparat de mine in 2010... Masina in care am investit cel mai mult pe toate planurile. A venit vremea vanzarii si toata ziua cautam E92 manual 320 sau 330 diesel, neaparat M PAKET si dupa 2010.. Pana am urcat intr-un F10 automat, aflat intr-un showroom la mine in oras In cateva zile l-am cumparat. Momentan nu pot spune foarte multe pentru ca il detin de cateva ore … dar sunt multumit si ma bucur de alegerea facuta, alegere facuta peste noapte La 5, ca dotari de care nu m-as fi lipsit era semi-piele sau piele in cazul de fata (chiar daca nu sunt de acord, o accept deoarece mi-a placut masina foarte mult), si NAVI Professional. Dar am prins si cateva pe langa... Cateva poze … pentru idee
    1 point
  3. ATENTIE! Acest tutorial este destinat posesorilor de BMW E46 coupe. Functia "Rear window one touch close" permite inchiderea geamurilor spate cu un singur impuls, exact ca cele de pe fata. Din fabrica switch-urile pentru geamurile spate au doar o treapta ceea ce inseamna ca switchul trebuie actionat pana cand geamul s-a inchis. Acest tutorial arata cum se poate debloca aceasta restrictie. Pentru aceasta trebuiesc urmarite doua actiuni: 1. MODIFICAREA SWITCHURILOR (intrerupatoarelor) 2. CODAREA FUNCTIEI. 1. MODIFICAREA SWITCHURILOR Pentru aceasta operatiuni aveti nevoie de urmatoarele: -surubelnita cruce -suruelnita mini sau ceva asemanator -cuter http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/833/59hs.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/13/82j5.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/42/t5io.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/827/cosg.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/17/alqy.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/163/28fd.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/138/p6rx.jpg In acest punct cand switchurile sunt demontate va trebui sa le desfacem pentru a avea acces in interiorul acestora. Se poate folosi o surubelnita subtire. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/829/qf5y.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/196/wogl.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/543/xs2n.jpg
    1 point
  4. juice, m47 nu e masina-motor de curse, daca vrei sa faci un lucru bun dupa remapare si in general util masinii tale care are ffff multi km, cumpara un catalizator nou si o sa mai mergi 100k cel putin fara sa poluezi planeta si o sa ai si performantele dorite
    1 point
  5. S-a schimbat si bratul, articulatiile sunt acum solide.http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/a4yte8uj.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/a3ajyhum.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/ejybute9.jpg Am adunat cca. 600 km de cand o am, am ajuns la munte cu bine, consumul e rezonabil, estimat de mine in jurul valorii de 10 L/100 km, mers destul de tare (cum ii si place).
    1 point
  6. In mod normal gaseste windows-ul automat driver-ul daca ai si o conexiune la internet. Oricum ti-am pus aici drivere. https://www.dropbox.com/s/dypqnhhsqxsj0xh/DRIVER%20BMW%20INTERFACE.rar
    1 point
  7. poate daca pui un nume/serie si model sau o poza cu ce scrie pe mufa albastra poate te pot ajuta eu
    1 point
  8. poze sau nu s-a intamplat :ike:
    1 point
  9. capota revopsita si aripa inlocuita deoarece rugina vine din interiorul aripei spre exterior
    1 point
  10. La bavaria? Sa vezi scoruri acolo. Plus ca treaba fac olae. Sunt hoti la drumul mare. Testat.
    1 point
  11. Nu am zis ca e mincinos. Nu pot sa am incredere in chestia asta pentru ca tu singur ai zis ca ai fost si la Robert TAU, ai fost si la cel care ti-a scos bujia rupta si dupa a fost si la BMW. Eu le-am strans ca lumea. Plus ca, doar ai stat si tu cu ochii pe mine. Doar ai vazut ca le-am strans. Sau nici in tine nu ai incredere? Paul Parpala e consilier, nu este mecanic. Plus ca, in posturile tale, ai aruncat cu vine spre mine cam pentru orice, mai putin ninsorile din ultimele 2 saptamani. Ma rog, spune-mi ce pretentii financiare ai ca sa terminam tiganeala asta. P.S: Si maica-mea tot avocat este. Chiar nu ma impresioneaza chestiile astea. Tie iti lipsesc anumite acte prin care sa demonstrezi ca ai fost la mine. N-ai cum sa dai pe cineva in judecata pe baza a nimic. Vorbele nu valoreaza nimic in instanta. Nu se inchid service-urile pentru asa ceva. Se inchid cand nu au clienti. Insa zi-mi ce pretentii ai si vom ajunge la un consens.
    1 point
  12. si iti pare mult la 6 luni ? Eu o curat la 2 saptamani si e piele neagra )
    1 point
  13. Mi se pare o prostie sa te duci cu masina in service pt schimb bujii si aia sa te puna sa mai dai 1000 lei manopera pt ca s-a rupt o bujie. De-aia m-am adresat unui service unde aia se presupune ca stiu ce fac. Eu nu cred ca a exista vreun caz de bujie rupta in reprezentanta si sa iti bage costuri de 2000+ LEI in plus pe factura pt ca "ai avut ghinion".
    1 point
  14. @myx, asa se poate intampla si la schimbul de ulei, salti masina si cand vrei sa desfaci surubul de golire se rupe filetul, masina nu mai e in garantie la reprezentanta nu ai platit pentru prelungire de garantie deci suporti costurile nu? doar nu o sa-ti cumpere o baie de ulei mecanicul care a desfacut surubul, retine desfacut nu strans, daca el strange este pasibil de vina, nu a respectat tabelul cu indicatii....atunci ai un caz concret, trebuie sa repare nu vreau sa te superi dar cred ca s-a referit la faptul ca o rezolva ei implicit tu urmand sa platesti costurile, sau poate te cunoaste e prietenul tau si nu se pune problema sa nu te serveasca, poate ai luat piese de mii de euro de la el cum de altfel cred ca ai si facut alt exemplu, te duci la vulcanizare si cand desface ala prezoanele unul se rupe, asta ce inseamana ca el e de vina si trebuie sa-ti cumpere prezoane si sa-ti demonteze etrier si disc ca sa-ti extraga capatul de surub? unde sa ma duc sa umflu rotile la reprezentanta? da daca aveam masina noua, garantie sau e in leasing, o duc unde trebuie sa se spele pe cap no offence myx
    1 point
  15. fara sa vreau sa explodeze lumea pe aici , eu la schimb bujii efectuat la Alex Teille am intrebat ce se intampla daca se rupe bujia si mi-au spus ca e problema lor , eu am venit la schimb bujii si atat . Restul e cancan fiecare isi duce masina unde doreste , pretul cel mai mic nu trebuie sa fie criteriul decisiv .
    1 point
  16. Totusi sa folosim logica si bunul simt. Am 60 de pagini pe topic. Au fost o gramada de pe acest forum care au si facut review. Sunt foarte multi care au facut review pozitiv pe topicul meu. Care sunt sansele ca cineva care reuseste sa repare cutii automate si sa faca mecanica generala, inclusiv demontat chiulase, schimbat distributii, reconditionat vanos etc. sa nu fie in stare sa dea jos o galerie de admisie? Intr-adevar m-am uitat in TIS sa vad daca mai e cumva vreun surub intr-o pozitie ascunsa, insa de aici pana la a cautat disperat raspunsuri pe net si a suna pe altcineva pentru asta e cale lunga. Nu vad care-i problema daca un mecanic foloseste documentatia de fabrica. Avea o-ring-ul de la EGR nou si din cauza asta tinea galeria prinsa chiar daca toate suruburile erau date jos. Mi s-a parut mai inteligent sa verific daca mai e prinsa in altceva decat sa trag de ea si sa-i stric ceva. Pana la urma, e o piesa din plastic. Galeria de N47 se aseamana putin ca forma cu cea de la M54, adica sunt si unele suruburi plasate mai putin accesibil. La un M57 dai jos suruburile foarte usor, toate sunt la vedere.
    1 point
  17. urata poveste...intr-adevar se intampla destul de des sa se mai rupa cate-o bujie la demontare..s-ar fi rupt oriunde ai fi mers cu masina..la orice service.. nu stiu daca e adevarata povestea cu uitatul pe net sa vada cum se desface o galerie de admisie, dar daca e adevarata e mai mult decat penibil..
    1 point
  18. tu ai strans vreodata un surub cu mana ta? stii aproximativ de cate ture sunt nevoie ca sa strangi un surub la 20nm de ex ? 1-2 ture aproximativ dupa ce nu mai poti sa strangi cu mana, masoara pasul filetului de ex 1.25x 2 ture, esti ridicol, pe bune hai ca pe tine te inteleg ca nu te pricepi, dar aia de reprezentanta sa te imbrobodeasca asa cu 2mm in sus sau in jos tot asa porneste motorul, si daca le lasa slabe zburau de acolo si pierdeai compresie imediat cum porneai motorul filetul se infileteaza mereu pana la capat, daca nu se ingroapa tot filetul se observa imediat cand incepi sa strangi cu cheia si nu intra tot pe urma cum dracu sa strici un filet cand nu ai desfacut nimic PS. daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect?
    1 point
  19. 1. Minti. Sunt n clienti de pe forum care au venit la noi pentru chestia asta. Da, a durat un pic mai mult decat de obicei pentru ca nu iesea teava de la EGR, insa totul s-a desfasurat normal pana la ruperea bujiei. Nu s-a rupt din intamplare, s-a simtit ca se va rupe si te-am avertizat. Aici nu vorbesti cu vreunul de la vanzari care nu stie despre ce e vorba si vrea sa se scoata. Eu am scos celelalte bujii, eu am rupt-o. Si stiam ca se va rupe. 2. Daca era rece, s-ar fi rupt mai multe, nu doar una. 3. Aici n-am nimic de comentat. Aberatii. 4. Doamne, ce povesti. Deci tu te-ai dus la BMW la service, nu? La ce reprezenta e masina ta? Ai acte pentru asta? Serios, niste tampenii mai mari nu am vazut. Te-ai dus tu la BMW si au vazut aia ca bujiile nu erau infiletate complet. Povesti. 5. Pai nici nu am zis ca vrei sa faci bani de pe urma mea. Vrei doar sa-mi faci rau prin reclama negativa pentru ca ti-am spus si in fata aceleasi lucruri. Adica ti-am zis ca minti si n-am halit ideea de a scoate bujia pe gratis. Cum s-o scot pe gratis daca am stabilit ca e pe raspunderea ta? Ca sa intelegi foarte simplu ca treaba cu infiletatul e o ineptie sinistra. Chiar azi am montat o chiulasa la un M57 de 3 litri. Capatul bujiei iese din chiulasa foarte putin, cam jumatate de cm. Bujia e foarte lunga si filetul e foarte scurt. Nu ai cum sa gresesti. Ceea ce te-a deranjat este ca ti-am cerut bani pentru scoterea bujiei si am pus raul in fata, adica ti-am zis ca te poate costa chiar si 1000 lei sa dam jos chiulasa + ca va trebui sa achiti in acest caz si o garnitura de chiulasa. Atunci ai inceput sa zici ca daca mergeai la BMW, aia ti-ar fi scos bujia fara nici o discutie si si-ar fi cerut ei scuze ca s-a intamplat. Povestea asta e intr-adevar adevarata, dar doar in cazul unei masini in garantie. Cum masina ta nu este in garantie, tie ti-ar fi revenit costurile aferente. Chiar mi s-a parut usor amuzant la fata locului. Adica vii sa dai 120 lei pentru un schimb de bujii si de releul, insa daca se rupe bujia, vrei sa fie scoasa tot in banii aia. O bujie se poate scoate destul de usor sau foarte greu, depinde de noroc. Uneori e nevoie sa duci chiulasa la un frezor. Ar fi culmea sa suport eu toate costurile astea doar ca sa fii tu multumit.
    1 point
  20. Din pacate, din nou minti. Ai fost la mine sambata si in aceeasi zi m-ai sunat si ai zis ca ai rezolvat problema la alt service si te plangeai ca ai cheltuit bani de motorina si timp si mi-ai propus sa-ti faci o revizie gratis pentru asta. Daca bujia s-a rupt in chiulasa si n-ai ramas la noi sa incercam s-o scoatem, cum poti sa spui ca ti-am stricat filetul? Exista doua variante. Ai mintit ca ai fost la alt service si ai incercat la cineva s-o scoti si ti-a distrus filetul cu bormasina si acum incerci sa dai vina pe mine sau toata povestea e o inventie si ai lasat bujia rupta. Minciuni din nou. Nu am sunat pe nimeni. Minti rau de tot. Astea sunt niste prostii mari de tot pentru ca esti total atehnic si nici macar sa minti cum trebuie nu ai cum, iar manopera e prea banala sa inventezi tot felul de greseli. Bujiile nu ai cum sa nu le infiletezi cat trebuie. Sa fim seriosi. E o chestie foarte simpla, chiar banala. Cel care a fost cu tine in service este la fel de mincinos ca tine. E si normal, fiind prieten cu tine. Cel mai tare a fost ca ati iesit impreuna dupa ce s-a rupt bujia si cand v-ati intors aveati amandoi povestea invatata, ati negat ce am vorbit cu cateva minute inainte. Ai fost avertizat inainte de a se rupe bujia ca exista acest risc, insa nu ai luat lucrurile in serios. Greseala mea ca nu te-am pus sa semnezi. E clar ca unii oameni nu au cuvant. Am crezut ca suntem amandoi barbati si ca un gentlemen's agreement e suficient. Probabil ar fi fost suficient daca era vorba de 3 lei. Cand e vorba de o manopera mai scumpa, se uita cuvantul, amnezia apare si facem reclamatii pe net.
    1 point
  21. Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.
    1 point
  22. Eh lasa ca investim noi in locul lor ))
    1 point
  23. Decat sa investeasca in liniile de productie pentru seria asta, mai bine investeau in fiabilitatea modelelor consacrate. :thumbsdown:
    1 point
  24. Daca ar fi asa usor cum ti-ai pune un odorizant in gura de aerisire, cred ca si-ar pune multi...nu toti au rabdarea si priceperea ta
    1 point
  25. Abia acum am vazut si eu discutiile duse pe-aici. Ma bucur Vlad ca merge mai bine dupa update, tre sa bem berea aia si s-o impartim si cu BOASKA, si el a avut rol bun de initiere pe-aici pe forum Te astept si pentru remapul ala sa facem avion din ea Ca si un update de la mine si impartasire experiente legate de modificarile aduse la motorul meu : - Remap 165 hp/330 NM, Blocare EGR(cand cum, iarna il cam lasa activ), si de alaltaieri Decat Pipe(cu anulare primul catalizator , si Scos Clutch Delay Valve. Am bagat si niste WD40 pe turbina cand am pus teava decat ca sa previna oarecum blocarea geometriei, e cam frectie la picior de lemn dar poa' sa aiba vreun efect bun. Masina se comporta exceptional. Lagul la cuplarea ambreiajului in vitezele 1 si 2 a disparut datorita lipsei valvei CDV, o placere de-a conduce acum in oras. Masina urca mult mai rapid in turatii datorita "decat pipe", in depasiri nu prea ai emotii, vizibilitate sa fie doar, iar turbina fluiera mai tare parca o ai sub scaun, isi intra in rol acum ca nu mai e imbacsita de primul catalizator. Daca doriti sa scoateti ceva putere din motorul asta si o 'driveabilitate' mai buna, aceste 3 modificari ar fi deajuns, pastrand astfel masina in limita fiabilitatii.
    1 point
  26. +1.. DPF infundat.. vezi sa nu mai schimbi o turbina daca umbli asa cu masina.. da-l jos atat fizic cat si din soft, sau incearca regenerare, desi nu prea o sa tina,il cureti sau cumperi altul.. Ai din ce alege..
    1 point
  27. A adus unu un Polo cu 90 de mii reali,nu se apropia nimeni,ca era "facuta", a trebuit s-o avanseze la 120,ca s-o vanda. Clientu roman,te doare mintea...
    1 point
  28. Ca are piele si e 2009 care de fapt e sensatec si 2008
    1 point
  29. Stiu ca o sa "sariti cu gura", dar pe bune daca ma pot abtine: uleiul ala Made in Munich cred ca era facut in cabinetul Angelei Merkel... Odata, de produsele chinezesti nu puteai scapa caci fiind omniprezente ne-am invatat cu ele (fie ele bune/rele, fiabile sau nu). Astazi mai totul este Made in China, iar laitmotivul chinezesc nu mai este (neaparat) sinonim cu pirateria si mediocritatea. In cultura român'lor (adica... a unora, ce-i drept, cam multi...) dac-ar scrie "Made in Germany" sau cel putin "Made in Munich/Hamburg" pe jabonul de porc, l-ar prefera pe acesta pentru ca, vezi Doamne, este etalonul calitatii. Sau ceva de genul: - Buna ziua! - Buna ziua! - Trebuie sa fac schimbul de ulei si doresc sa cumpar X litri de ulei. Ce-aveti mai bun pe-aici? - Pai... va putem oferi Castrol, Mobil, LM, Motul, uatevã sau, daca doriti, ulei ZZZ care este foarte bun. - Pai pe ce argumente va bazati cand afirmati ca uleiul ZZZ este foarte bun? - Pai... pe faptul ca scrie pe el "Made in Germany". Adica, stiti... 101% calitate nemteasca, dom'le! - Ah, perfect! Daca asta scrie pe eticheta, atunci vreau si eu! Nu-i asa ca-i frumos in Romania? Si-asta ne ocupa tot timpul!
    1 point
  30. 351 M sunt potrivite dar sa te pregatesti cu peste 2000 E pt un set de jante ca alea .poate 331 sa gasesti mai ieftine , dar sunt destul de comune .
    1 point
  31. M47 136cp - GT1549V cu un peak absolut ~2300 mbar. Totul functional in parametri. Probleme la turbina provin din alte chestii, ulei mai gros care nu faciliteaza ungerea turbinei, fenomenul de surge cand ceri putere de la turatii prea mici, neincalzirea motorului 1-2 min sau oprirea imediata dupa un drum cu destula munca pt turbina, etc
    1 point
  32. Am fost astĂŁzi la service si acel sunet de toba sport, vine de la filtru de particule ( ar fi intrat in regenerare ). Iar acel scartait e de la curea, posibil rola intinzatoare. Luni am sa ma duc sa-mi dea jos capacul la motor sa vada exact. Iar distributia cica e normal sa aiba acel coil noise ( din cate am vĂŁzut pe youtube, face mult mai urat). Voi ce parere aveți?
    1 point
  33. Si care e legatura? Lifetime la BMW inseamna maxim 160k km , adica exact ce recomanda si ZF sau alti producatori de automate.Mie la AB Constanta mi-a recomandat schimbul de ulei, asa ca fapt divers...
    1 point
  34. cand faci cartea la rar faci si itp-ul. ti-a masurat ca la orice itp, noxele. dar emisiile de co2 care conteaza la calculul taxei nu sunt acelasi lucru cu noxele masinii.
    1 point
  35. Suportul oglinzilor normale nu poate fi folosit. Oglinzile sunt nituite pe suport. Daca incerci sa scoti corpul oglinzii de pe suport nu o vei mai putea prinde pe alt suport.
    1 point
  36. Salut Cred ca esti primul caruia nu-i plac scaunele sport. Eu ador la a mea cand iau curba si ma tine in stanga si in dreapta...si la drum lung scaunele sport iti tin picioarele pe parti sa se odihneasca mai bine... Ma rog asta e parerea mea... Bafta! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  37. http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/Dimensiune_Cauciuc_in_Functie_de_J_zps0035b91e.jpg Ca sa nu mai ai batai de cap.
    1 point
  38. Am sa fac zilele astea . Sa vad cum am timp (munca)
    1 point
  39. a sosit http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/202/n49r.jpg
    1 point
  40. S P A M ) LA GREU :hyper:
    1 point
  41. Saptamana trecuta am traversat europa pe GPL, Tulcea-Bruxelles, cu masina incarcata varf, niciodata nu am vazut-o atat de lasata pe spate de cand e ea. Cost- nu am facut un calcul exact dar cu un 525i am cheltuit pe drum aproape 300 de de euro ( combustibilul si o camera tripla la un hotel bunisor din arad, cheltuieli deduse din extrasul bancar pe cele 2 zile de calatorie, restul am platit cu bani gheata) zic eu extremd e rezonabil. Daca scad camera aia cred ca vin jur de 240 de euro traversat europa practic... Distanta parcursa : ~ 2500 km Impresii : daca cu masina goala sau incarcata normal, diferenta mare nu era inre GPL si benzina, acum practic imi era imposibil sa sa accelerez la peste 130 daca nu apasam la fund si sa fortez cutia sa schimbe in 4k ture , si nici atunci nu acceleram spectaculos. Pe benzina, chiar si cu masina full cum era, accelera mult mult mai usor si mai repede. Dar ma repet, diferenta asta evidenta a aparut numai dupa ce am incarcat masina varf, nu am mai mers niciodata asa . GPL Romania vs Europa de vest. Diferente la cum trage nu am simtit, dar ce am sintit e diferenta enorma de distanta parcursa cu un plin. Parerea mea e ca astia in ROmania baga mai mult aer decat gaz.. Am butelie de 85l in care intra vreo 65-66l, eu zic ca astia baga lejer un 10l aer la fiecare plin. Exemplu concret : Tulcea -arad.. 490 de km cu un plin. Ungaria, Austria 590-600 de km cu un plin. Dificultati in a localiza statii GPL. Nu aveam POI in navigatie, dar in general nu au fost probleme. Practic fiecare statie MOL din Ungaria de pe autostrada are si pompa de GPL, si pe semne apare o pompa albastra/una verde, inseamna ca au GPL. IN austria , statiile erau ceva mai rare, dar semnalizate, dar nu a fost nevoie sa alimentez acolo In DE, la fel ca austria, ceva mai rare, dar sunt, am facut un plin, la o statie semnalizata care din fericire avea si pompa cu adaptor DISH , ca in romania , normal in DE e adaptor ACME, care e o mare idiotenie. S-a terminat gazul tot in DE, am gasit o a doua statie GPL, unde avea adaptor ACME, cu filet, si bineinteles era self service. Ca sa alimentati cu succes trebuie sa aveti si o cheie gen instalator (nu stiam) kk-tul ala s-a intepenit, intre timp pompa a luat pauza, javra de la benzinarie nu ma ajuta ca cica e self service, i-am bagat in pizda mamii lor , eram deja capiat de atata condus , aveam mai bine de 13h de cand mergeam, m-am urcat in masina si am plecat, oricum mai aveam de facut doar vreo 170 de km pana in BXL , care i-am facut pe benzina ( aveam full facut si la benzina inca din RO) Concluzia.. ce sa zic una peste alta sunt multumit...
    1 point
  42. Imi pare rau. Scuze.
    1 point
  43. Da. f ciudata ''treaba'' asta. Da, ce sa zic? Am vrut doar sa ma bag in seama aici pe forum. Doar i.mi arde de glume. off. Ok,sa o spun pe sleau... Varu meu nu e plecat din tara,e arestat. de 3 ani. asta e treaba,necazul omului. A tinut mai mult la masina ca la orice altceva. Cand m.a suna de acolo numai de ea intreba. in fine.....omu nu voia sa o vanda. nicidecum. dar....a ajuns la 'fundu sacului' Nu mai au bani. Greu cu....pachete...vizite...etc. Mai are si o fata ....de 10 ani. Cine e din bc stie ce vb. chiar e cunoscut pe aici. in fine...vb multa saracia omului. O seara buna !
    1 point
  44. Pai banii vin si pleaca, la fel ca femeile
    1 point
  45. Am citi si eu cam jumatate din post, ca apoi m-am enervat si plictisit de aberatiile si figurile unora. Va spun din start, ca eu conduc un diesel (110 kw)(cu filtru de particule), din considerente economice, dar vreau sa ii felicit pe cei care merg cu GPL, in primul rand, pentru faptul ca nu mai polueaza asa mult. In al doilea rand, ii felicit, pentru faptul ca sunt inteligenti si fac o economie, cat de mica (numai un tampit ar putea sustine ca e ceva gresit in a facea o economie, chiar daca ai un BMW). Asa ca, din moment ce faci o economie si ajuti la conservarea mediului inconjurator, +10 pentru GPL. Ma gandesc foarte serios, ca urmatoarea masina sa fie una pe benzina si cu instalatie de GPL. Observ numai avantaje
    1 point
  46. Daca circuli numai pe sosele cum sunt cele din DE, apoi RFT-urile sunt exceptionale! Ofera un confort decent, siguranta maxima si mai mult spatiu in portbagaj. Insa pt Romania, este o tehnologie prea avansata care se loveste cap in cap cu proasta calitate a soselelor. Sunt sigur ca daca acest tip de anvelope ar fi putin mai accesibile ca pret, mai usor de gasit pe stoc si soselele mai de nasul lor, apoi numarul de accidente ar fi cu siguranta ceva mai mic!
    1 point
  47. salut. nu cred ca te.ar ajuta cu ceva, pt ca ar fi identice deoarece de la momentul in care au fost facute pozele si pana azi,masina a stat numai in garaj. doar daca vrei poze la ceva anume, .... edit: daca te uiti atent,pozele sunt facute chiar in fata garajului, se observa si portile deschise. am scos.o doar pt poze, apoi am bagat.o in garaj inapoi.
    0 points
  48. Salut ! Poti sa pui niste poze mai recente cu masina ? Multumesc !
    0 points
  49. Update: In cele din urma BMW-ul a gasit problema. Bujiile care au fost montate de niste baieti de la un service de pe forum nu au fost infiletate pana la capat.O sa vedem acuma dupa ce le infileteaza cei de la BMW care e problema si sa vedem si nota de plata.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.