Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/14 in all areas

  1. De vanzare 320d e90 2005 208.000km reali verificabil dupa VIN. S-a montat pe casco M Paket original la reprezentanta BMW din Timisoara. In rest dotarile sunt vizibile, am facut retrofit tempomat si navigatie CIC doar ca nu am poza cu ea montata inca. Am 2 randuri de jante: iarna + vara pe 18 Taxa este platita si nerecuperata. WBAVC31040VA17934 Pentru alte informatii va astept cu intrebari aici sau la telefon pret 9000euro 0724711782
    1 point
  2. Sa va lamuresc pe voi si pe cei 4 mecanici ce m-au sfatuit sa curat injectoarele, sa verific turbina, egr-ul de l-am schimbat degeaba si nu stiu ce cacat de rectificat prin motor... Concluzia ... Debitmetrul si epuratorul
    1 point
  3. Las-o asa si bucura-te de ea. Nu ai ce sa ii faci Sfatul referitor la schimbul motorului este unul inutil, nu poti pune pe un E46 un motor de E36.
    1 point
  4. N-ai ce-i face la motor aspirat...sa-i pui turbo te-ar costa foarte mult iar din soft nu obtii nici 10cp.
    1 point
  5. Buna seara tuturor! Vin cu un caz real care l-am trait pe pielea mea saptamana trecuta. Am un e87, 118d,143cp, 2008, facelift, adusa in 2012 la 150k din Germania Ulei bmw 5w30 schimbat la max. 11 mii km, masina a fost foarte ingrijita, rulata doar de mine si mers foarte normal (nu sunt adeptul drift-urilor, liniute sau alte prostii), tinuta in garaj, 80% din km rulati extra-urban, pur si simplu e impecabila. arata ca atunci cand a fost adusa din Germnia. La 222k am avut ghinionul sa-mi cada distributia. A aparut un zgomot suspect (ce-i drept, eu auzeam un 'zumzait' de lant si motorul devenise putin mai zgomotos mergand zilnic cu ea), dar poate a fost si vina mea ca nu am schimbat distributia. Dar ba cei de la reprezentanta imi spuneau ca mi-o schimba, dar nu-mi garanteaza ca dispare zgomotul, ba prieteni care ziceau ca nu se aude nimic suspect, ba altii ca se aude ceva ciudat. Nvm, nu mai conteaza. Saptamana trecuta am pornit-o si am plecat cu ea, am mers aprox. 5 km. A stat oprita in jur la 30 de min, m-am intors inapoi, am pornit-o si citeam niste hartii, in timp ce masina era la relanti. Dupa 2 min se opreste motorul. Incerc sa o repornesc si se auzea cum invarte electromotorul si motorul, dar nimic sa o ia. Nu am mai fortat-o. Primul gand m-a dus la distributie. Am chemat un mecanic cu testerul, eroare ---> 'senzor ax cu came' ---> clar distributie rupta. De aici bunele si rele. A fost scos motorul de pe masina. Si de aici a inceput distractia. Primul injector a iesit f usor. In cele din urma si al 4-lea. La injectoarele 3 si 4 s-a tras 3 zile de ele cu o presa si nu mai cedeau. Am decis cu mecanicul sa spargem capacul de la _chiulasa_, ca sa avem loc sa le mai miscam, cu gandul ca-si vor da drumul. Pana la urma am reusit sa le desfacem de la jumatate. Dupa ce au stat 2 zile cu lichid de frana in ele am reluat operatia cu presa, dar fara succes. Intr-un final, dupa alte 2 zile am reusit sa le scoatem. Urmeaza luni sa le ducem la verificat sa vedem daca mai sunt bune de ceva. Comand si kitu' de ambreiaj pe luk (cel pe original era cu 100 de lei mai mult, dar venea in 5-7 zile si fiind mort fara masina, am preferat sa-l iau pe producator, practic fiind acelasi ca si pe original, doar ca nu are stanta). Cand ajunge astazi surpriza mare..dupa codu' de caroserie, discul nou e mai mic in diametru cu aprox 1-1,5 cm decat cel vechi, placa are aceleasi dimensiuni, in conditiile in care cel pe original are stanta BMW si e tot pe luk. De ce? Documentandu-ma astazi, am aflat si raspunsul care e f. simplu..din 2011 s-au gandit desteptii de la BMW sa faca discul mai mic, probabil si-au dat seama ca cele fabricate prima data tineau prea mult. Acum si partea buna..supapele si pistoanele nu au patit nimic (pun pe seama incidentului care s-a intamplat la relanti). Voi reveni cu alte detalii, poate si poze. Luni imi ajung si restul pieselor si ne apucam sa-l punem inapoi. In concluzie, am ramas f dezamagit de cele intamplate la o marca premium si ma gandesc serios sa trec la Mercedes. P.s.: Aceeasi problema am auzit-o acum 2 saptamani si la un F20 cu 120 mii km(lant rupt, dar acolo consecintele au fost mai mari fiind afectate si supapele), deci nu au remediat nimic nici la noile modele.
    1 point
  6. iti trebuie urmatoarele manere speciale satanga si dreapta (merge si cu unu singur) antene 4 la numar (trei in interior si una la exterior) modul pga si alta cheie care contine keyles(care se gaseste doar la bmw ) apoi multa indemanare daca e cineva interesat cu adevarat ma apuc sa scriu pas cu pas ce trebuie facut
    1 point
  7. Culmea,am primit exact aceeasi intrebare azi de la un necunoscut la un semafor Bravo Myx,asa te vreau
    1 point
  8. Cum tii frate masina asa curata pe vremea asta? ))))) Te-am vazut acum 3 minute la V Oltului
    1 point
  9. Aia e joasa ? Cred ca glumesti !
    1 point
  10. Bineinteles ca exagerez,la 5 ateliere am fost,programu de lucru nu imi permite sa caut foarte mult.Nu e mai simplu sa o trimit in Romania(1400de km pana in Tm),pt ca am nevoie de masina,nu am cu ce sa ma deplasez.Plus ca nu cunosc pe nimeni care sa faca asta la mine in oras.Cand am cumparat masina eram pornit pe e92 325i,dar mi-a trebuit economie,acum am parte de ea.
    1 point
  11. Am lasat ieri masina la cel mai serios atelier pe care l-am gasit in zona in care locuiesc.Azi asteptam telefonu sa ma duc sa-mi iau masina cu distributia schimbata.Surpriza au inceput sa lucreze la ea dar si-au dat seamna ca nu au sculele necesare sa continue.Vai si amar de ei mecanici din Germania,dupa ce am fost la 10 ateliere,cand in sfarsit am gasit unu mai capabil,nici asta nu a reusit sa faca ceva.Stau si ma intreb oare asa slab dotate sunt atelierele aici in Germania in comparatie cu Romania. In fine dupa o luna de cautat si de nervi am mers la BMW si am facut programare,3000 euro fara arbore plus mai trebuie sa merg cu ea asa pana in 3 februarie cand am programare.Asa imi trebuie daca am luat masina cu motoru N47,chiar si dupa ce am citit topicu asta.
    1 point
  12. Revin cu lucrarea zilei: Lant Distributie spart!! Lant Distributie spart!!! BMW Seria 1 E87 120D 2008 N47 130,000km Cutie manuala
    1 point
  13. De parca 12800 sau 13000 nu este tot aia la o masina ca asta diferenta aia de 200 euro o topesti in primele saptamani pe benzina. Eu nu pot sa pricep cu nu sa vandut pana acum e pe departe cel mai ieftin 335 care l-am vazut in ultimii ani mai ales ca are si m pachet. Partea cu softul nu prea imi vine mie sa cred ca are caii aia pt ca ar trebui sa mearga ca un M3 E92 mai ales ca esti si mai usoara. Intradevar are ceva km dar e de apreciat sinceritatea omului ca nu la dat inapoi cred ca niste poze mai multe ar fi de apreciat aici.
    1 point
  14. la 12800 trebuia sa scapi instant de ea , mai ales ca vrei sa o vinzi de f mult timp Vezi pe topicul de vizionari cine e din bacau.
    1 point
  15. O sa fiu un pic offtopic, dar Mare ĂžigĂŁnie ai facut la faruri...
    1 point
  16. @Criss88 Florin nu umbla la garnitura din pompa de vacum decat daca ii zici, eu cand am fost i-am zis sa mi-o schimbe cu una de la un filtru de ulei pe care am adus-o eu, garnitura din pompa vacum nu o gasesti separat. Probabil mai ai si alte garnituri duse, daca nu ai schimbat-o pe cea de la capacul de la culbutori e posibil sa dea pe acolo, oricum i-ai schimbat semeringurile asa ca sigur pe acolo nu mai da, ar trebui sa o duci la un service, sa se uite. Oricum daca o lasi pana la primavara nu e nici un stres.
    1 point
  17. Daca esti clona, esti penibil. Daca esti pe bune, esti un cretin inconstient, caz in care, indiferent de ce BMW iti iei, sper sa fi singur in masina cand te mulezi pe un pom oarecare !
    1 point
  18. Zic sa iei o bicicleta. Vorbesc serios! Judecand strict dupa ce ai scris mai sus, nu iti recomand altceva.
    1 point
  19. Proprietar, vand BMW X3 2.0i cu 118.000 km verificabili si dotari extra: piele crem, XENON, DayLight, incalzire scaune, pilot automat, CLIMATRONIC, senzori parcare fata si spate, FULL electric, linie audio Business cu CD, comenzi volan, senzori de lumini, ploaie si presiune roti, jante aliaj originale, tractiune integrala 4x4, ABS, DSC, ESP, asistenta de coborare in panta, proiectoare ceata, anvelope de iarna, etc. Pret 10.990 Euro. Eventual accept unele variante cu masina mica pe benzina dupa 2005. Absolut impecabil tehnic si estetic, pentru pretentiosi.
    0 points
  20. 2008 dc nu ma insel,dar nu au fost folosite,nu sunt tari,coapte,crapate,deformate,galme,uzate neuniform,arata toate ca noi,plus ca nu se compara o anvelopa de 10-11mil buc cu unul de 3-4mil,calitatea este superioara,numai pretul jantelor fara anvelope nu exista sub 350e....si la 350e garantat nu sunt in regula,deci vand roti de pus pe masina fara sa se intervina pt a fi indreptate,echilibrate sau mai stiu eu ce,sunt de pus pe masina si gata de plecare,am scris polologhia asta pt a nu mai fi intrebat anumite detalii,jantele sunt perfecte cu mici semne de uzura ca nu sunt noi. :shifty:
    0 points
  21. pe E60 arata ceva mai bine , pretul e bun , bafta cu ele .
    0 points
  22. Iti e greu sa dai un telefon sau esti in cautare de posturi ? Cred ca daca te interesa cu adevarat sunai..nu statea sa astepti raspuns 5 zile pe forum. Jantele sunt 8J,anvelopele sunt 2012 @ Localitate : Bucuresti
    -1 points
  23. -1 points
  24. 1. Se zice diagnosticare "DE PE" telefon, nu "DUPA". Ca nu mergi dupa telefon sa faci diagnoza. 2. Aplicatia e BMWhat. 3. Evident ca se poate descarca si in Romania. 4. O am eu si e foarte utila. Are si cateva optiuni de codare, iar pe partea de diagnoza este mult peste Torque, poate citi si parametri live si erori de pe fiecare modul separat, gen Inpa, dar nu atat de detaliat. 5. Eu o folosesc cu o interfata Elm Mini conectata prin bluetooth la telefon. 6. Aplicatia nu se poate folosi prin cablu, ci numai prin bluetooth sau Wifi, si indiferent de modul de conectare se pot folosi toate functiile. Conditia e sa ai aplicatia full (platita) nu cea Lite (care e gratis). Exemplu:
    -1 points
  25. 3000 euro valabil 2 zile. Pana in 15 sept. Ofer dovada anaf, fiscal. Masina are impozit platit la zi si taxa nerecuperata!
    -1 points
  26. Parbrizul deja e varza si ala, plin de puncte si urme, de la "grindina" din spatele tirurilor, sarea si nisipul de pe strazi. Faza e ca masina are bara fata si spate schimbata in germania, pe factura....si tot se vede diferenta de culoare, elementele vopsite noi, stralucesc altfel, parca mai deschis. Mi-e teama sa nu iasa la fel cu aripile si capota.
    -1 points
  27. Gaseste un vopsitor priceput care sa stie sa o pregateasca,vopseasca si cu cuptor bun si polis ok
    -1 points
  28. La anumite culori e posibil sa se vada ceva mai rau diferenta de nuanta. Inca o chestie care conteaza este producatorul vopselei. Chiar daca codul este unul singur poti lua vopseaua de la mai multi producatori si am inteles ca daca iei de la producatori mai ieftini sunt sanse mai mari sa fie diferente de culoare. Capota eu as lasa-o asa nu as da 3 milioane sa o vopsesc doar pt punctele alea. Aripa aia care ai pus-o in poza m-as gandi sa o schimb cu una din dezmembrari (poate ai noroc si gasesti si culoarea ta).
    -1 points
  29. capota revopsita si aripa inlocuita deoarece rugina vine din interiorul aripei spre exterior
    -1 points
  30. Ok, o sa mai las capota aia inca ceva timp sa vad cum evolueaza...banuiesc ca in fiecare iarna va pati cam la fel. Cu aripile, daca rugina vine din interior oare sa fie praf ? O sa vad in primavara daca se poate repara dupa demontare sau necesita inlocuire. Multam mult baieti pt sfaturi.
    -1 points
  31. Capota aia nu vine prea bine la imbinarile cu aripile.
    -1 points
  32. -1 points
  33. se poate repara aripa dar o sa reapara rugina asa ca mai bine cauti alta pe la dezmembrari
    -1 points
  34. Daca sunt d plastic. In culoarea masini
    -1 points
  35. Intreaba-ma ce detalii ai nevoie exact,astea sint pozele care le am momentan
    -1 points
  36. NU VREAU SUSPENSIE SPORT DEOARE AM AVUT INAINTE UN 320D E46 PE CARE AM MONTAT O SUSPENSIE JOM SPORT DIN GERMANIA CU CARE AGATAM TOT PE JOS,CHIAR AM RUPT SCUTU LA MOTOR SI CUTIE DIN CAUZA DRUMURILOR NOASTRE PREA BUNE.... BMW E46 320D CE L-AM AVUT INAINTE LA ACESTA
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.