Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/14 in all areas

  1. Sper ca nu sunt primul de pe forumul asta care a montat jantele de vara dar nu am putut sa ma abtin dupa ce am montat anvelopele Cateva poze , sapt viit e programata la polish ,corectii dupa iarna . Ma gandesc sa montez distantiere 15 mm pe spate , pe fata stau fix la buza
    6 points
  2. Deja in showroom-ul BMW Welt...frumos foc
    3 points
  3. Salutare la toata lumea, Am decis si eu sa postez aici dupa ce am citit tot topicul asta in decurs de ceva luni recunosc. Am cumparat un E90 318D 143Cp fabricatie 2007 acum 7 luni de zile din Ro (masina cumparata din Ro de noua si folosita in Ro)la 150k KM rulati desigur mototr N47 de care urma sa aflu ulterior. Masina e impecabila din toate pct de vedere e full option are carte de service la zi (toate reviziile si interventiile facute la Automobile Bavaria Bucuresti). Am verificat toate aspectele legate de Service History la BMW iar la 143K Km era schimbata distributia. Initial am zis perfect am scapat de o grija nu o mai schimb eu. De cand am aflat de problema asta cu distributia subreda la N47 nu am putut sta linistit si am zis hai sa merg si eu la service la Banat Car sa vb cu baieti sa vedem ce s-a schimbat la masina si daca se mai aude (eu nu mi-am dat seama ca ar fi ceva probleme sau ca s-ar auzi ceva suspect). Pe scurt baieti au fost foarte de treaba in cazul meu: -in aprilie 2012 - la 143k Km a fost schimbata distributia + arbore cotit + mai multe altele (21 000 Ron factura) si 2 ani garantia. - cei de la service (Banat Car) au zis: clientul se plange de zgomot la motor - distributia e in garantie (inca 2 luni) - timitem raport la producator (BMW) si asteptam - (toate reziziile sunt facute la reprezentanta pana cand am luat eu masina). - 2 saptamani mai tarziu a venit si raspunsul pozitiv: Producatorul (BMW) trimite piesele (ultimele modele de patine, lant si toate cele) - Banat Car le factureaza manopera (aprox 3300 ron din cate am vazut eu) iar eu platesc doar uleiul si filtrul de ulei. Miercuri am dus masina la ei vineri am luat-o cu distributia schimbata. De plata dupa cum au spus initial mi-a fost facturat 5.2 L ulei + Filtru Ulei + sprai curatire - 450 Ron. Ca si impresie (dupa ce am mers un weekend cu masina): motorul merge parca mai silentios (repet eu nu auzeam nimic suspect nici inainte). Cat despre experienta de la reprezentanta nu pot decat sa ma declar foarte multumit (sincer nu ma asteptam). Ei au spus ca decand s-a schimbat solutia constructiva la patine s-a rezolvat problema cu distributia la N47. Acum ramane de vazut! Imi cer scuze daca am scris prea mult dar am dorit sa impartasesc cu voi aceasta experienta. Poate ajuta pe cineva. in final vreau sa va spun ca sunt ca sunt foarte multumit de masina si de alegerea facuta acum 7 luni. Pentru alte detalii va stau la dispozitie. O zi faina!
    3 points
  4. Am avut o mica nebunie cu volan padele si s-a realizat Retrofit efectutat de NEO . Padele functionale , e mult mai placut de schimbat manual din padele decat din schimbator si ceva mai rapid , mai ales in depasiri . Se pare ca din peisajul ala mai lipseste un CIC sau macar un CCC LCI ))
    3 points
  5. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    2 points
  6. mama ce pot citi aici bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen :lol2: vilbrochenul este in partea inferioara a blocului motor; iar bujia in chiulasa logic ca nu sta sta in vilbrochen
    2 points
  7. O herghelie de aproape 800 cai
    2 points
  8. vezi ca mica publicitate e in alta parte.... AICI E DIY NU VANZARI SAU SERVICII !!!! de ce sa nu comparam cu o chinezarie gen dynavin ? din descriere imi dau seama ca acest proiect sufera la capitolul durabilitate..... nu vad o viata prea lunga pentru saraca tableta supusa la vibratiile unui diesel + diferente de temperaturi ... aia e facuta sa tina daca stai cu ea-n sufragerie dar o sa-ti dai si tu seama dupa ceva timp
    2 points
  9. Mi se pare o prostie sa te duci cu masina in service pt schimb bujii si aia sa te puna sa mai dai 1000 lei manopera pt ca s-a rupt o bujie. De-aia m-am adresat unui service unde aia se presupune ca stiu ce fac. Eu nu cred ca a exista vreun caz de bujie rupta in reprezentanta si sa iti bage costuri de 2000+ LEI in plus pe factura pt ca "ai avut ghinion".
    2 points
  10. Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.
    2 points
  11. Eu totusi vreau sa cred ca asta e o gluma.
    2 points
  12. Simplu, se verifica daca duzele sunt conectate la instalatia electrica. Cand temperatura exterioara scade sub 4 grade si se tine tras de manerul usii, yala se incalzeste. Cel putin, asa e la E34.
    2 points
  13. Salutare ! Am sa va prezint cel mai recent proiect al meu . Navigatie in E46 cu ajutorul unui nexus 7 . INAINTE : POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCZzhkdUliTENwNEk Pentru realizarea proiectului a fost nevoie de o tableta nexus 7 neagra , rama adaptoare 2din , interfata OBD 2 ELM 327 Bluetooth , cabluri multe , rabdare Am cumparat o rama adaptoare 2din de pe internet si am modificat-o sa intre tableta. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXZPMXVEcDA0QkU https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCNnR3ZGQzUUw4bjA Cadrul vechi al casetofonului a fost modificat pentru a prinde tableta in ea . Clima a coborat deasupra scrumierei . De asemenea rama scrumierei a fost taiata si modificata pentru a intra clima . POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXhqOENqWkpfSTQ/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT2Vic25jbk5IM2s/ Am cumparat un incarcator de masina si un prelungitor USB si le-am transformat intr-un OTG Cable care incarca si transmite date simultan . La incarcator a fost adaugata o bobina in serie si un condesator in paralel pentru a anula interferentele. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWDgxY3N3MFJldms/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCcmh1QlgyTlJJbU0/ Pe tableta a fost instalat un custom rom imbinat cu un launcher personalizabil . Interfata este facuta de mine in Adobe Photoshop . Am codat softul atunci cand pun contact-ul , tableta sa se aprinda , iar atunci cand scot contactul , sa se inchida. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCS2NWNmlTNWtsaE0/ Casetofonul este modelul Reverse , am luat AUX de pe placa casetofonului si l-am conectat cu tableta. Fata casetofonului a fost pusa in torpedo , iar folia de transfer a fost prelungita din torpedo pana la tableta . (NU recomand sa se faca asa ceva , e o treaba mult prea migaloasa ) POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCSzBmSk1jV3kyWEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCUENUTE45QWR6eTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXV5QVlpZkRiZ0E POZA FOLIE : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCeGVnQURfTUdQMjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCdGJzcEVYdEx0VFk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCYlY1V1FHckVRaWM Toate adunate la un loc arata asa : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCRXd2V3J6aXFpY3M/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT1VoRUFtbVEzYjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQkR6SkdCT2pmUUk/ Separat a fost achizitionata o interfata ELM 327 Bluetooth , care se conecteaza cu o aplicatie speciala Android , si afiseaza toti senzorii masinii incluzand presiunea din admisie , voltaj , amperaj , temperatua apa , ulei , procentaje ale acceleratiei , viteza instanta , medie , consum instant , mediu , relativ , rezervor , timpii 0-100 , cuplul si mult multe altele. ATENTIE : acesti parametri difera de la o masina la alta . Unele au acesti senzori , altele nu. Pe partea de audio am facut un subwoofer custom band pass cu 2 difuzoare noname de 200 W . Am folosit un amplificator magnat 880 W cu 4 canale . Am folosit 2 canale pentru boxele din spate , iar cele 2 canale le-am facut bridged pentru subwoofer , setat la 55 hz. Tweeterele au primit o bobina pentru un sunet curat. Casetofonul a primit un TDA in plus cu modificarile de vigoare pe placa . Acum casetofonul scoate 4x25 W , suficient pentru boxele din fata care au ramas nemodificate. Cele 2 tuburi ale Subwoofer-ului intra in habitaclu. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVnJDTUZkMTVPRTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCMWU4c3dGamx0eUk/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXg0empfOHNhZTA/ REZULTATUL FINAL : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWWQ3MHF0b3c5WEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCbWNKWWQ2TEFmVHM/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCaG1NeEtMbVpJREk Durata proiectului a fost de o luna , avand in vedere toate documentarile pentru orice amanunt si realizarea softului de la 0. Cu toate cunostintele acumulate , pot realiza proiectul in maxim 2 zile , daca am toate resursele necesare. La final va las un video cu tableta in actiune . Tin sa mentionez ca eram intr-o zona cu semnal slab al internetului: Pentru ce-i ce doresc asa ceva in masina lor : 50 euro softul realizat de mine pentru nexus 7 , 150 euro manopera resoftarea + montajul si modificarile cadrelor. Rama adaptoare : 260 ron , de pe internet. Nexus 7 NEGRU cu cartela 3G : 600 ron , de pe internet. Cabluri diverse + incarcator : 50-60 lei. OPTIONAL : Rama relocare clima : 300 ron , de pe internet. Interfata OBD ELM 327 Bluetooth : 150 lei. Contact : Doar farcebook : https://www.farcebook.com/alin.cristianx PS: As dori sa nu intram in comparatia navigatiilor "Made in China" care incep de la 300-400 euro. Acest proiect concureaza inclusiv cu navigatii de ultima generatie , incepand de la ecran si touchscreen , pana la performante si customizabilitate.
    1 point
  14. nici nu vreau sa ma gandesc ce urs ai luat
    1 point
  15. Acum am vaz 359 sunt doar pe 19(si sunt superbe). Dar pt romania 19 este un dezastru. As vrea sa pun max 18. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    1 point
  16. Eu as merge pe OEM fara nici o ezitare,nu poti da gres
    1 point
  17. Da da si eu am incalecat-o acum o saptamana.
    1 point
  18. In cazul meu pe un E60 525D 2005 default 177cp cutie automata l-am ridicat la 240cp cu AC Schnitzer , maximum de putere fiind 245cp. Am circa 60.000km de atunci si nu am avut probleme in afara de galeria de evacuare pe care am spart-o destul de tare , dar am pus galerie de fonta de pe modelul vechi E39. In concluzie recomad , scump dar merita.
    1 point
  19. Vibrochenul nu l-au schimbat de data asta. Au spus ca este cel bun (din lotul ala bun ). Nu stiu exact dar am sa intreb cand merg saptamana asta pe la ei. Eu am ramas cu impresia ca il dau jos (ridica).
    1 point
  20. Pret 3000 euro negociabil pana la data 06.03.2014 dupa ii dau foc
    1 point
  21. Astea sunt lucasuri. Stopurile sunt pe spate 2 pe aripile spate, doua pe usa de la portbagaj Sfat pt cumparator: cumpara soclurile de la becuri noi ca se rezolva
    1 point
  22. Dar pt un 318 i an 99, se recomanda ulei LL 98 . Ce naiba ulei sa pun cu specif LL 98 in afara de cel original Bmw 5w40 , e singurul . Orice castrol Edge sau Magnatec 5w40 are norma LL 04. Din cate am inteles LL 04 nu e asa bun pt motorul meu, cum ca nu ar avea nu stiu ce grasimi care in loc sa protejeze motorul mai mult protejeaza filtrul de particule si alte prostii. Pareri ?
    1 point
  23. Ok. Citisem ca motoarele mai noi (nu e cazul la mine) au regim de functionare normal mai spre 100 pentru o eficienta mai buna... Thx!
    1 point
  24. La bavaria? Sa vezi scoruri acolo. Plus ca treaba fac olae. Sunt hoti la drumul mare. Testat.
    1 point
  25. Daca mama ta este avocat e de bine. Daca tu consideri ca am nevoie de acte sa dovedesc si ca nu am nevoie de acte si dupa ce depun plangere tu mai poti functiona cu garajul ala si sa faci evaziune fiscala in continuare cred ca te inseli. Dar nu vreau sa ma cert cu tine pe spete de genul asta. Daca ma consideri vinovat ca am spus ce mi s-a intamplat la tine la service atunci imi pare rau asa sunt eu. Nu sunt coruptibil nu imi place chestia asta romaneasca cu datul la pace. Adevarul e adevar si trebuie sa stie toata lumea. Imi pare rau dar nu cred ca tu poti sa imi mai rezolvi mie vreo problema la masina . Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca poti in schimb sa imi mai faci cateva probleme la masina. Asa ca hai sa incheiem discutia si gata. Nu o sa pierzi tu clienti din cauza mea. Poate a fost un ghinion al meu si gata. Platesc eu dupa cum ti-am spus.
    1 point
  26. fara sa vreau sa explodeze lumea pe aici , eu la schimb bujii efectuat la Alex Teille am intrebat ce se intampla daca se rupe bujia si mi-au spus ca e problema lor , eu am venit la schimb bujii si atat . Restul e cancan fiecare isi duce masina unde doreste , pretul cel mai mic nu trebuie sa fie criteriul decisiv .
    1 point
  27. Totusi sa folosim logica si bunul simt. Am 60 de pagini pe topic. Au fost o gramada de pe acest forum care au si facut review. Sunt foarte multi care au facut review pozitiv pe topicul meu. Care sunt sansele ca cineva care reuseste sa repare cutii automate si sa faca mecanica generala, inclusiv demontat chiulase, schimbat distributii, reconditionat vanos etc. sa nu fie in stare sa dea jos o galerie de admisie? Intr-adevar m-am uitat in TIS sa vad daca mai e cumva vreun surub intr-o pozitie ascunsa, insa de aici pana la a cautat disperat raspunsuri pe net si a suna pe altcineva pentru asta e cale lunga. Nu vad care-i problema daca un mecanic foloseste documentatia de fabrica. Avea o-ring-ul de la EGR nou si din cauza asta tinea galeria prinsa chiar daca toate suruburile erau date jos. Mi s-a parut mai inteligent sa verific daca mai e prinsa in altceva decat sa trag de ea si sa-i stric ceva. Pana la urma, e o piesa din plastic. Galeria de N47 se aseamana putin ca forma cu cea de la M54, adica sunt si unele suruburi plasate mai putin accesibil. La un M57 dai jos suruburile foarte usor, toate sunt la vedere.
    1 point
  28. urata poveste...intr-adevar se intampla destul de des sa se mai rupa cate-o bujie la demontare..s-ar fi rupt oriunde ai fi mers cu masina..la orice service.. nu stiu daca e adevarata povestea cu uitatul pe net sa vada cum se desface o galerie de admisie, dar daca e adevarata e mai mult decat penibil..
    1 point
  29. Problema e ca omul era foarte panicat de la inceput, insa ok. Nu a facut nici o remarca aiurea, ne-a lasat sa ne facem treaba. Cand l-am avertizat ca bujia nu poate fi scoasa si ca daca mai incerc o voi rupe, a luat totul foarte usor si a zis ca nu-i problema. Nu e prima data cand rup vreo bujie, asa ca i-am explicat ce inseamna asta dpdv al costurilor si ca poate fi foarte laborios. Totusi a zis sa incerc. Bujia s-a rupt. Ei bine, acolo s-a rupt filmul. A iesit cu amicul lui afara, au vorbit ceva, iar cand s-au intors au inceput sa se dea nemultumiti. Ca daca se intampla la BMW, nu i-ar costa 1 leu. Cum m-as fi simtit eu daca mi se intampla asa ceva la masina mea? Cum sa plateasca el ca si client daca eu i-am rupt-o? Dupa a inceput sa se uite la bujii. Gata, gasise vinovatul. N-am pus tubulara care trebuie. I-am aratat ca tubulara de 10 mm se potriveste perfect pe hexagonul bujiei. Tot incerca sa dea vina pe mine. Asta m-a scos foarte mult din sarite. Si mai ales faptul ca a spus ca nu i-am zis nimic de vreun risc si ca a mai auzit si el de bujii rupte, dar nu la masini asa noi. Ca a vorbit el cu nu stiu ce mecanic la telefon si ca ala i-a zis ca nu exista sa se rupe bujia la masini moderne. Trebuia sa refuz sa-i mai fac lucrarea, am fost prost. Nici nu m-as fi gandit ca se va ajunge la asemenea circ.
    1 point
  30. Am recunos ca e vina mea . Nu trebuia sa aleg service-ul tau. Ai spus ca ai mai schimbat bujii si releu la acest tip de masina dar nu stiai sa dai admisia jos nici tu nici colegul tau. A trebuit sa sunati pe cineva ca sa vedeti cum se da admisia jos. Am ales sa iti platesc pentru ca nu sunt un om care sa umble dupa bani dar nu imi plac mincinosii. Trebuia sa imi spui de la inceput ca nu ai mai schimbat dar ca poti sa incerci pe riscul meu. Nu ti-am zis sa mai incerci cand ai zis ca bujia sa nu desface te-am intrebat daca nu cumva e deja rupta pentru ca mi se parea ciudat sa spui ca bujia nr.2 o sa se rupa daca mai incerci . Si cand te-ai uitat ce sa vezi ca era rupta. A trebuit sa merg in alta parte sa platesc alta manopera sa o scot si am zis ca e ok si atunci o sa imi faci tu o revizie cu piesele mele doar manopera gratis de la tine. Din pacate o sa vezi ca nici alea 3 bujii pe care tu le-ai pus nu au fost infiletate pana la capat si din cauza asta eu nu am putut sa pornesc masina cum trebuie. Nu vreau nici un ban de la tine o sa repar tot ce trebuie pe banii mei pentru ca oricum nu cred ca aveti voi banii necesari sa platiti pagubele facute. Nu am vrut sa scriu pe forum pentru ca eu consider ca va fac un bine dar o sa aveti ghinionul sa vina si alt tip de clienti la voi si o sa se sfarseasca rau pentru voi. Te rog sa nu mai minti pentru ca o sa ti-l aduc pe omul care a fost cu mine la service sa povesteasca el ce a vazut.
    1 point
  31. Mda, urat. Ce sa-i faci, mai sunt si astfel de oameni care uita orice notiune de bun simt si decenta pentru un colt de paine.
    1 point
  32. Abia acum am vazut si eu discutiile duse pe-aici. Ma bucur Vlad ca merge mai bine dupa update, tre sa bem berea aia si s-o impartim si cu BOASKA, si el a avut rol bun de initiere pe-aici pe forum Te astept si pentru remapul ala sa facem avion din ea Ca si un update de la mine si impartasire experiente legate de modificarile aduse la motorul meu : - Remap 165 hp/330 NM, Blocare EGR(cand cum, iarna il cam lasa activ), si de alaltaieri Decat Pipe(cu anulare primul catalizator , si Scos Clutch Delay Valve. Am bagat si niste WD40 pe turbina cand am pus teava decat ca sa previna oarecum blocarea geometriei, e cam frectie la picior de lemn dar poa' sa aiba vreun efect bun. Masina se comporta exceptional. Lagul la cuplarea ambreiajului in vitezele 1 si 2 a disparut datorita lipsei valvei CDV, o placere de-a conduce acum in oras. Masina urca mult mai rapid in turatii datorita "decat pipe", in depasiri nu prea ai emotii, vizibilitate sa fie doar, iar turbina fluiera mai tare parca o ai sub scaun, isi intra in rol acum ca nu mai e imbacsita de primul catalizator. Daca doriti sa scoateti ceva putere din motorul asta si o 'driveabilitate' mai buna, aceste 3 modificari ar fi deajuns, pastrand astfel masina in limita fiabilitatii.
    1 point
  33. Mai micutule analfabet, sintagma "i-a ai tu grija" nu exista in limba romana. Nu vrei tu mai bine sa te duci inapoi la scoala generala ? Inveti putina gramatica si apoi te intorci sa vorbesti cu noi.
    1 point
  34. wow....atat pot sa zic.....
    1 point
  35. Pe acolo, nu am stat sa calculez exact toate cheltiuelile. Masina este adusa pentru suflet ) nu pentru vanzare.
    1 point
  36. Foarte tare masina, s-o stapanesti sanatos! Nu stiu de ce nu ma pot obisnui cu oglinzile de M, probabil si de unde au aparut toate bulgaroaicele in stare jalnica dar cu oglinzi m aftermarket.
    1 point
  37. Update : Sambata am vorbit cu cei de la AB au zis ca au pus injectoarele de pe "masina ambulanta" si tot nu a pornit cu trebuie masina. A zis ca luni dupa ora 15:00 isi vor dea seama ce are masina . Suna a comedie.
    1 point
  38. E90 si E60 sunt foarte asemanatoare tehnic. Nu cred ca un E60 e mai sigur decat un E90. Masinile din aceeasi generatie se fac la acelasi standard de siguranta.
    1 point
  39. Prima mea motocicleta a fost un Yamaha R1 (pt cine nu stie 1.000 cmc, 180 de cai putere, aprox 180 de kg). Pe toti ii auzeam in jurul meu ca motocicleta aia o sa ma omoare. Le-am demonstrat ca daca esti calculat si nu faci imprudente sunt foarte mari sansele sa nu se intample nici o nenorocire, dar eram constient ca motorul ala e moarte sigura. Pe acelasi principiu incerc sa spun ca daca esti constient ca masina nu te protejeaza foarte bine in caz de accident deoarece este o masina proiectata in anii 80, cu alte standarde si alta tehnologie, si nu faci excese si imprudente, E36 este o masina care te poate duce cu placere oriunde ai nevoie. Ca am facut o comparatie cu masini din clase diferite sunt de acord, dar am vut sa subliniez ca masina poate face diferenta dintre viata si moarte intr-un accident mai serios.
    1 point
  40. Pai ma interesa printre altele si anul fabricatiei. De asta am pierdut timp cautand si am si intrebat aici cum e.. Nu ca sa iti stric topicul, si nici ca sa contorizez mai multe posturi Acum e ok, am o imagine destul de clara. Bafta la vanzare.
    1 point
  41. New look. Bara fata ///M paket. Urmeaza: bara spate si praguri. http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/7y3atysa.jpg http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/ysabudap.jpg
    1 point
  42. Extraordinara masina ! As intoarce mai repede capul dupa o astfel de masina decat daca as vedea-o pe Naomi Campbell goala . Totusi te-as ruga ceva. NU MAI LIPI SEMNUL DE M3 PE SPATELE MASINI. Bafta! Daca tot ai revopsit-o, iti recomand o protectie buna a vopselei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103252-optimum-opti-coat-20-protectie-permanenta-asupra-vopselei/ Eu sambata o bag la vopsit , apoi sigur am sa aplic o protectie.
    1 point
  43. Nu mai pune emblema de //M inapoi
    1 point
  44. Cred ca s-ar vedea mult mai bine cu ea simpla , pe o singura parte. Si nu stiu cat de mult iti plac manerele cromate, mie unu nu imi plac le as da jos imediat. in rest ai cel mai frumos e36.
    1 point
  45. Aceeasi problema o am si eu vizavi de pleoape,le am in portbagaj de aproximativ o luna si nu ma indur sa le pun,dupa ce am citit niste posturi de pe afara in care majoritatea spun sa lasam farurile " curate " mai ales cand avem angel eyes....
    1 point
  46. Absolut superba! Da' da jos badge-ul ala cu M3 si cromul de carez zice colegul mai sus ca nu prea da bine...
    1 point
  47. Tare masina ! La asa masina, emblema cu M3 de pe portbagaj e o tiganeala ieftina si fara sens. Parerea mea !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.